soarecu Postat August 26, 2006 Share Postat August 26, 2006 va rog sa scrieti daca stiti ceva inlocuitori pt camere sau altceva care sa ajute, ca e tare naspa sa o patesti pe munte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 va rog sa scrieti daca stiti ceva inlocuitori pt camere sau altceva care sa ajute, ca e tare naspa sa o patesti pe munte. exista mousse. mai multe detallii la mousse doar asta am gasit momentan. stiu ca mai e un sub pe aceasta tema dar eu nu il gasesc momentan.Mai multe detalii pot da Ionut, Cata sau dintre restu dintre experimentatii coltului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 va rog sa scrieti daca stiti ceva inlocuitori pt camere sau altceva care sa ajute, ca e tare naspa sa o patesti pe munte. daca mergi si pe asfalt cu motoreta aia, nici sa nu te gandesti la mousse-uri pt. la faci varza. altfel, iti iei tot ce trebuie sa faci pana(leviere, chei pt. roti, pt. etrier, capac de ventil metalic,smirghel, solutie pt. lipit, petice reci si o pompa de bicla), le pui in gentutza si aia e.nu cantaresc toate mai mult de 2 kile, dar te scot din rahat. sau iei o camera de rezerva, pt. ca se mai poate intampla sa se taie si atunci nu faci nimik cu peticele alte solutii nu sunt...spray-urile sunt bune numai pt. roti tubeless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat August 27, 2006 Share Postat August 27, 2006 chestia asta v-o spun din experienta proprie....de 4 ori patit prima data n-amfost pregatit...acum sunt bazat si am experienta Din ce se compune un sistem anti-pana?? 1) o surubelnita f mare infipta intre sea si aparatoarea de la toba....nu se misca d-acolo 2) set de petice 3)o surubelnita mai mica pt tinut cauciucul la inceput, cand scoti primii 10 cm de pe janta 4) o pompa pt montain bike---are max 15 cm daca esti bazat pe surubelnita faci o pana in max 15 minute....daca ai buturuga sau piatra de bagat sub scut sa stea motorul stabil BAFTA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 spray-urile sunt bune numai pt. roti tubeless Exista vreo sansa sa am rotile de supermoto tubeless? Cum aflu? Eu am auzit ca exista si niste sprayuri de pana universale care merg si la roti cu camera. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 ...spray-urile sunt bune numai pt. roti tubeless Eu am un spray motul pe care scrie "cu sau fara camera" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moz Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 (editat) Eu am luat din metro sau cora un spray "Super help" (pt masina nu am gasit pt moto si am impresia ca fiind tubul mai mare isi face treaba mai bine auto are 300ml moto 200ml) am intrat pe www.super-help.com unde scrie "For repairing and inflating instantly, without dismounting the wheel every kind of tyre - with or without tube. It acts deeply into the tyre forming a special sealing film which ensures an efficacious repair" Nu l`am incercat pana acum, dar sper ca nu`l port dupa mine fara motiv Editat Februarie 7, 2008 de moz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Eu am un spray motul pe care scrie "cu sau fara camera" Si Cornel Trica avea unu la fel cand a facut pana la LC8 prin Muntii Valcei. L-a tinut fix 5 minute si pana la urma tot la leviere si petice a apelat. Nu te baza pe spray daca ai camera. Ehee!! ce vremuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Si Cornel Trica avea unu la fel cand a facut pana la LC8 prin Muntii Valcei. L-a tinut fix 5 minute si pana la urma tot la leviere si petice a apelat. Nu te baza pe spray daca ai camera. Ehee!! ce vremuri! Pai la cat e adv-ul ala si la cat e Trica, ma mir c-au tinut si peticele ......glumeam Ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Eu am luat din metro sau cora un spray "Super help" (pt masina nu am gasit pt moto si am impresia ca fiind tubul mai mare isi face treaba mai bine auto are 300ml moto 200ml) am intrat pe www.super-help.com unde scrie "For repairing and inflating instantly, without dismounting the wheel every kind of tyre - with or without tube. It acts deeply into the tyre forming a special sealing film which ensures an efficacious repair" Nu l`am incercat pana acum, dar sper ca nu`l port dupa mine fara motiv Cand folosesti sprayurile astea iti umfli roata cu un lipici in picaturi, un gaz care e diluantul pentru acel lipici si probabil ceva aer; tipic prospectul iti recomanda sa mergi dupa ce-l folosesti macar 5km cu macar 30km/h, astfel incat picaturile de lipici sa se depuna pe roata/camera in exterior datorita fortei centrifuge si pierderile de aer sa redirectioneze lipiciul in pana, si sa-ti faci pana la primul atelier specializat. Evident ca asa ceva functioneaza doar pentru pori sau maximum pentru o spartura facuta de un cui care ulterior a fost extras, dar nu si pentru taieturi mai mari facute de ceva de genul o scoaba de metal (o bucata de tabla indoita la 90 de grade). Spary-ul e bun in anumite situatii, peticele si celelalte pentru o pana mai nasoala, o camera noua poate sa rezolve orice situatie (pana-ti faci rost de alta camera), depinde de pana... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut73 Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 la enduro cu camera nu ai ce sa faci cu nici un spray. La enduro numai de enduro merge f bine mousse. Si mai merge camera f groasa heavy duty - vedeti aici jos pe pagina http://two-wheels.michelin.com/2w/front/af...804&lang=EN. Stiu de la Patrick ca merge cu presiune f mica in roti si fara probleme cu camere de-astea groase. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ketemeu Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 la enduro cu camera nu ai ce sa faci cu nici un spray. La enduro numai de enduro merge f bine mousse. Si mai merge camera f groasa heavy duty - vedeti aici jos pe pagina http://two-wheels.michelin.com/2w/front/af...804&lang=EN. Stiu de la Patrick ca merge cu presiune f mica in roti si fara probleme cu camere de-astea groase. Subscriu la ce a spus Ionut. Cand ai luat in cauciuc un cui sau altceva, in enduro nu il simti rapid, ci dupa o vreme cand mergi deja pe pana. In tot acest timp gaura initiala produsa de cui se largeste. Poti sa torni cate spray-uri vrei ca nu va merge. Eu am un levier auto taiat in doua (sa nu ocupe mult spatiu) si o teava cu care prelugesc levierele, petice, solutie de lipit (de la magazine de biciclete), si o pompa tot de bicicleta (din aluminiu ce baga presiune in ambele sensuri de actionare pana la 9 Bar). O pana dureaza cam 15-20 min. Deci, uita de sparay-uri si invata sa faci o pana, sau mergi cu unul ce stie sa faca pene de cauciuc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 (editat) Pe mine unul mai interesa mai mult pentru mersul stradal. Poate sa imi spuna cineva cum se numeste sprayul ala care merge si pentru camera? Sau sa imi dea un cod de pe Louis? Din cate am inteles eu, chiar daca ajungi la o vulcanizare, nu vrea sa ti-o faca nimeni. Tot tu trebuie sa scoti roata, si eventual sa dai jos cauciucul si apoi sa le pui la loc. Deci pentru mine ar trebui ceva care sa ma tina pana la un service moto, sau cineva care se pricepe (ceea ce e relativ posibil in orasele mari, la drum lung o sa fie intr-adevar probleme). Editat Februarie 8, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
acladdesign Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 "Din cate am inteles eu, chiar daca ajungi la o vulcanizare, nu vrea sa ti-o faca nimeni. Tot tu trebuie sa scoti roata, si eventual sa dai jos cauciucul si apoi sa le pui la loc. " eu chiar azi am fost sa-mi fac o pana pe spate.am comandat acum 3 zile camera la chemtraders,a venit la boldesti unde au ei depozit si service,am sunat sa intreb daca pot sa execute operatiunea,am primit confirmarea,am dat roata jos de pe moto,am dus-o la ei si acolo surpriza:niciunul din cei 3 meseriasi nu a vrut sa o faca.specific ca-i o roata spate de pe un exc.din lipsa de timp am mers la ei,dar se pare ca de fapt am pierdut timpul.o sa o fac singur.aa,aveam si cauciuc nou,cumparat de la ei,pe care voiam sa-l schimb odata cu camera. deci,in concluzie:baieti,invatati sa faceti singuri pana si nu va bazati pe spray-uri sau vulcanizari. noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Februarie 8, 2008 Share Postat Februarie 8, 2008 "Din cate am inteles eu, chiar daca ajungi la o vulcanizare, nu vrea sa ti-o faca nimeni. Tot tu trebuie sa scoti roata, si eventual sa dai jos cauciucul si apoi sa le pui la loc. " eu chiar azi am fost sa-mi fac o pana pe spate.am comandat acum 3 zile camera la chemtraders,a venit la boldesti unde au ei depozit si service,am sunat sa intreb daca pot sa execute operatiunea,am primit confirmarea,am dat roata jos de pe moto,am dus-o la ei si acolo surpriza:niciunul din cei 3 meseriasi nu a vrut sa o faca.specific ca-i o roata spate de pe un exc.din lipsa de timp am mers la ei,dar se pare ca de fapt am pierdut timpul.o sa o fac singur.aa,aveam si cauciuc nou,cumparat de la ei,pe care voiam sa-l schimb odata cu camera. deci,in concluzie:baieti,invatati sa faceti singuri pana si nu va bazati pe spray-uri sau vulcanizari. noroc. In Bucuresti iti monteaza si centreaza roata si la Autozone si la Sama, dar trebuie sa intrebi intai ca au in fiecare service cel mult unul care se pricepe la moto si sa nu fie cumva in cealalta tura sau in concediu. Eu am fost la Autozone si pentru cauciucuri cumparate de la ei montatul si centratul sunt incluse in pret, pentru cele aduse de acasa costa 30 de lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 CEL MAI BINE MERGE GEANTA DE bmw CU SPITE IN EXTERIOR SI tubless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 Din pacate, tubeless si enduro nu prea se pupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 15, 2008 Share Postat Februarie 15, 2008 daca nu ai sau nu vrei mussuri, de baza este sa fii in stare sa faci pana singur.nu sunt grele 2-3 leviere, un set de petice si o pompitza de bicicleta. probleme apar in cazul descris de ketemeu, cand spartura nu mai merge peticita. atentie, degeaba cari trusa de pana daca nu ai si sculele de dat jos roata.se poate si fara, dar e f complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Februarie 17, 2008 Share Postat Februarie 17, 2008 Pe strada cu tubeless si spray. Iar daca e prea varza si ai cric central - iei un coleg sau auto pana la o vulcanizare Pe enduro soft - chit de pana, leviere si moto cu burta pe bustean Pe enduro hard - mousse. Cu supermoto poti sa mergi pe pana ca e usoara - pana la o vulcanizare. Bine, descarci un pic roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Februarie 18, 2008 Share Postat Februarie 18, 2008 Am patit 2 pene in aceeasi zi la interval de citeva ore . Concluzii : - sprayul nu este eficient la enduro - sa ai : - leviere - petece de diferite marimi + adeziv + smirghel - camera de rezerva fata + spate - pompa - manusi de lucru Dar cel mai IMPORTANT este sa stii sa scoti si sa pui cauciucul la loc fara sa ciupesti camera . Exerseaza pe o roata veche . Mai exista un sistem care se numeste "tire-balls " . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Octombrie 23, 2008 Share Postat Octombrie 23, 2008 Io-te! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maguest Postat Octombrie 27, 2008 Share Postat Octombrie 27, 2008 Mi se pare cam tzeapa Tubliss-ul asta. De facut pana tot faci dar acum, in loc sa peticesti camera.. peticesti cauciucul. Pe interior. Asta-i o operatiune care va lua cel putin la fel de mult ca peticitul camerei. In plus, daca ai jeanta indoita ... nu va functiona.. stai in drum si te rogi pentru o camera. O noua vraja. Scumpa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddd.multumesc Postat Octombrie 28, 2008 Share Postat Octombrie 28, 2008 Am patit 2 pene in aceeasi zi la interval de citeva ore . Concluzii :- sprayul nu este eficient la enduro - sa ai : - leviere - petece de diferite marimi + adeziv + smirghel - camera de rezerva fata + spate - pompa - manusi de lucru Dar cel mai IMPORTANT este sa stii sa scoti si sa pui cauciucul la loc fara sa ciupesti camera . Exerseaza pe o roata veche . Mai exista un sistem care se numeste "tire-balls " . Buna .La mine salvarea a fost un spray,si nu unul deosebit,e vorba de un spray PREVENT ("destinat pt remedierea temporara a penelor de cauciuc folosit la orice tip de anvelopa cu sau fara camera")cumparat de la metro si pe care l-am avut mereu la mine,am introdus cam jumate din spray in anvelopa, era si mentiunea pe el ca la anvelopele de motocicleta se introduce circa 30-50%din continut,dupa care , plecare si dupa circa 17km am verficat presiunea in anvelopa ,care a trebuit corecta ca era pe la 2.5atm.Sunt perfect de acord cu tine ca solutia cea mai buna e sa ai la indemana o camera de rezerva,petece ,pompa .Petece si pompa car si eu dupa mine la orice drum mai lung,dar am si un spray la indemna pt circa 10ron eu zic ca merita. P.S- inca nu am demontat camera din anvelopa sa vad ce a avut,si circul cu ea din iunie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.