Sari la conținut

BMW K1600 GT/GTL


KHK
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 443
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

20250720_112543.thumb.jpg.6cd69642c69730b11fdfa677dfa35f42.jpg

Aveam de gând să dăm tură Norvegiei, de la Oslo, Kristiansand, Stavanger, Bergen etc. în 24 de zile.

 

Celălalt GTL, fiind în garanție nu trebuia să depășească 10000km între revizii.

Sunând pe la reprezentanțe pe drum, pentru un amărât de  schimb de ulei, ne programau prin august, fiind perioada concediilor. 

Apoi am redus-o la 21 și din diverse constrângeri de timp. 

Sus la Alta 235km de Nordkapp, am fi luat 2 zile la hotel și puteam face dus-întors fără cutii. 

 

Ne-a plouat 6h între Hanovra și Helsingborg și nu știam ce vom prinde prin Norvegia. 

Un băiat tocmai ce postase că era vânt la Honningsvåg de dărâmase o motocicletă. 

Când ne uitam pe camere era ceață la Nordkapp și 6-10°C.

 

Mai aveam o treabă prin Suedia, nu văzusem Stockholm-ul, ne-am uitat abia acum pe prețurile hotelurilor din Norvegia, hoteluri cât naiba să fie? :wacko: 

Duble față de acum 10 ani... 

Nu vorbim de cort sau cotețe.

8-10000€ cât ne "planificasem" în 2, n-ar fi ajuns. 

Așa că am urcat prin Suedia pe E4, drum de fugă, spre Alta. 

 

La ăștia te omoară camerele radar. 

Sigur, n-ai număr în față. 

După ce treci de Uppsala, autostrada cum o știm noi, se transformă în doar 3 benzi alternante, 2 cu 1. 

Desi erau diverse limite la 60, 90, 110, pe o bandă toți mergeau încet, disciplinați, neavând încotro în coloană după vreun vehicul lent. 

Apoi când se trecea pe 2 benzi pe sensul nostru, cam din 2 în 2km, toată lumea accelera la 130-140 să o ia înaintea "căruțelor" și evident toți se aruncau în frâne înaintea camerelor, anunțate de altfel. 

Oamenii sunt încă vii. Nu sunt disciplinați nativ. 

Ne-am simțit ca acasă. :D 

După Cercul Polar se răresc radarele...

 

La Nordkapp erau... 19°C în data de 20 iulie.

Weather-ul zicea 12°.

Soare, o ușoară briză cât să te răcorească nițel când stăteai în tricou afară... 

 

20250720_123157.thumb.jpg.2a44f69b3d639862f050667503f465e8.jpg20250720_123159.thumb.jpg.7b5fc76bdac25cf3fac12f635fcc08ab.jpg

 

"Bestia". 

O balenă, într-un golf la Nordkapp.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumoasa tura. 

 

Acum pacat ca prin Vest/Nord s-a umplut de camere radar si trebuie mers numai in ritm de melc.........in rest ar fi superb.

 

Referitor la revizie si la a ta tot din 10 in 10 trebuie facuta chiar daca nu mai e in garantie, cel putin asa zice la manual.

 

+ nu exista vreo clauza ceva care da prioritate calatorilor la revizii? Parca era ceva de genul sau ma insel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum vreo 3 luni, am prins o zi răcoroasă și am făcut un drum de 500km de test cu noul echipament. Încălzirea în ghidoanele funcționa.

Noi plecam sâmbăta.

Miercuri fac revizia la Tibi, Mototehnica, totul în regulă, dar îmi zice:

Îmi dă eroare la încălzirea pe manșonul stâng. 

Eh, zic. Merge. Am testat-o la drum de curând. 

N-am verificat.

Cât îți lua? 2 minute... 

Vineri pe la 17, venind spre casă, pornesc încălzirea în ghidoane. Îmi rămăsese în cap. 

Stânga rece... 

Îl sun.

Stai să verific. N-am pe stoc! 

Vreun donator din show-room? 

Tăiem fire, lipim, găsim o soluție. Măcar aveți scule și experiență. 

Vino! Găsim noi o soluție. 

Până când aveți deschis? 

18:00. 

Era 17:15 vineri. 

Mă sui pe ea, merg ca nebunu', mă gândeam: Dacă nu mă stâlcesc acum de vreunul și-mi repară și încălzirea, chiar ajung la Nordkapp... 

In 14 minute am ajuns la Mototehnica. 

Acolo mă aștepta cu manșonul luat de pe GS-ul lui de 1300. :hug: 

Demontat, nu se potrivea ceva, tăiat firele prea scurte, înădit, lipit, varnish, montat la loc. 

La 18:02 făceam proba. 

Funcțional! 

Ce bine mi-au prins în alea 12 ore de ploaie adunate pe drum... 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt tura si pt numarul de km (batrana mea la 189.000km acum - cu putin noroc ii fac serbarea de 200.000 la incheierea sezonului 🤩).
 

O chestie interesanta legata de intervalul de revizii: unui cunoscut din Olanda i-au crescut la reprezentanta pt GT-ul lui din 2012 intervalul de schimb ulei de la 10 la 15.000km?! Cam ciudat - probabil au venit cu ulei generatie mai noua care rezista mai mult - altfel nu-mi explic... 😬
 

Pentru frig extrem o solutie ar putea fi echipamentul incalzit de la Gerbing; depinde de fiecare ce compromisuri e dispus sa faca - eu le-am purtat doar in tura de Nordkapp cand am prins vreo 6 ore de ploaie la temperaturi de 5-8 grade. Chiar nu simti frigul insa, normal, are si dezavantaje: pe de-o parte si bluza si pantalonii sunt mult mai rigide decat un fleece/first layer normal. Si manusile cu incalzire sunt mai putin maleabile decat manusile normale. Dezavantajul major ramane cel cu manunchiul de fire care se agrega intr-un controller central pe care il ascundeam sub muchia inferioara a gecii - care controller e legat cu mufa la moto si trebuie conectat/deconectat cand te dai jos etc. Din fericire nu am mai prins de atunci vreme asa racoroasa si nu le-am mai folosit insa am testat o alternativa mult mai comoda si destul de eficienta pentru temperaturi scazute - ma refer la acele 'patchuri' incalzite pentru sportivi etc. Am gasit unele care au autonomie spre 12 ore si chiar sunt eficiente; cand e frig - unul in zona lombara, unul spre ceafa si cate unul pe coapse/lateral unde e curentul rece mai neplacut si chiar isi fac treaba. Daca le testam mai din timp nu mai dadeam banii pe Gerbing 😭 🤪
 

Si, cu riscul de a starni o polemica, o sa-mi exprim o parere pentru care mi-am mai luat 'hate' si acum multi ani legata de Nordkapp: pentru admiratorii de peisaje, natura etc sincer cred ca nu merita 'cursa' pana la Nordkapp. Jumatatea de Sud a Norvegiei are atatea trasee moto superbe cat sa umpli 20 de concedii moto. Din Sud pana la Nordkapp si inapoi mai faci 4-5-6 zile in total pe trasee care nu au mai nimic 'wow' .  Am fost si noi acum 2 ani la Nordkapp ca sa adaugam la colectia de pe topcase vestitul abtibild cu Norkapp dar, sincer, drumul pana acolo nu a schimbat deloc aceasta parere. Intoarcerea a fost toata prin Norvegia pe coasta pt a avea macar la intoarcere cu ce ne clati ochii dupa drumul de dus prin Suedia si Finlanda fara mare lucru de admirat. Normal, e alegerea fiecaruia si e chestie de gusturi si preferinte dar e pacat de celelalte zone frumoase din Norvegia care sunt ratate doar pentru a alerga pana la Nordkapp si inapoi.
 

Plimbari frumoase tuturor! 🤩

Editat de cocoon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, cocoon a spus:

Si, cu riscul de a starni o polemica, o sa-mi exprim o parere pentru care mi-am mai luat 'hate' si acum multi ani legata de Nordkapp: pentru admiratorii de peisaje, natura etc sincer cred ca nu merita 'cursa' pana la Nordkapp. Jumatatea de Sud a Norvegiei are atatea trasee moto superbe cat sa umpli 20 de concedii moto. Din Sud pana la Nordkapp si inapoi mai faci 4-5-6 zile in total pe trasee care nu au mai nimic 'wow' .  Am fost si noi acum 2 ani la Nordkapp ca sa adaugam la colectia de pe topcase vestitul abtibild cu Norkapp dar, sincer, drumul pana acolo nu a schimbat deloc aceasta parere. Intoarcerea a fost toata prin Norvegia pe coasta pt a avea macar la intoarcere cu ce ne clati ochii dupa drumul de dus prin Suedia si Finlanda fara mare lucru de admirat. Normal, e alegerea fiecaruia si e chestie de gusturi si preferinte dar e pacat de celelalte zone frumoase din Norvegia care sunt ratate doar pentru a alerga pana la Nordkapp si inapoi.

Foarte corect. 

La tura trecută spre Nordkapp am făcut vestul Norvegiei, Sogndalsfiord, Geiranger, Alesund apoi pe coastă până sus și ne-am întors cel mai scurt prin Finlanda, Rovaniemi-Helsinki. 

Am avut avantajul că exista și trenul de noapte Viena-Hamburg în care am urcat motocicletele și am câștigat 900km.

Am scos o tură de 9975km. 

Acum au scos trenul. A trebuit să facem drumul pe roți.

Dar exact cum zici, peste 2 ani vom face doar sud-vestul Norvegiei.

La anul trebuie să vedem Sagrada Familia.

Va fi 2026. 

 

Cu schimbul de ulei, eu n-aveam probleme. :D 

Consumă 1l la 4500 km, așa că 2l proaspeți intermediari, pot amâna schimbul la 12000. 

De nouă mânca 1l la 10000km. 

 

Asta nouă, nimic!

La jumătate pe jojă am plecat, la jumătate am venit.

Editat de September
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, September a spus:

Foarte corect. 

La tura trecută spre Nordkapp am făcut vestul Norvegiei, Sogndalsfiord, Geiranger, Alesund apoi pe coastă până sus și ne-am întors cel mai scurt prin Finlanda, Rovaniemi-Helsinki. 

Am avut avantajul că exista și trenul de noapte Viena-Hamburg în care am urcat motocicletele și am câștigat 900km.

Am scos o tură de 9975km. 

Acum au scos trenul. A trebuit să facem drumul pe roți.

Dar exact cum zici, peste 2 ani vom face doar sud-vestul Norvegiei.

La anul trebuie să vedem Sagrada Familia.

Va fi 2026. 

 

Cu schimbul de ulei, eu n-aveam probleme. :D 

Consumă 1l la 4500 km, așa că 2l proaspeți intermediari, pot amâna schimbul la 12000. 

De nouă mânca 1l la 10000km. 

 

Asta nouă, nimic!

La jumătate pe jojă am plecat, la jumătate am venit.

Salutare

cat mai era benzina la nordici?

cazari prin campinguri la casute sau hotel ?

la anul cred ca refac si eu tura din 2013 cu nordkapp si lofoten dar si cu tarifa si cabo da roca in traseu

ajung sus ca dupa vreau retur pe baltice si nu am cum altfel

si da…era genial trenul ala din nordul germaniei-viena

Screenshot 2022-12-02 at 14.24.41.jpeg

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Cea mai bună, ieftină și la îndemână soluție contra frigului este un costum bun de ploaie, tras pe deasupra. 

Mă refer la unul cu dublură, care costă în jur de 150 euro. 

Cu așa ceva, guler din windstopper și mănuși bune de iarnă, mergi liniștit ore întregi, inclusiv pe temperaturi negative. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suedia 1.45€, Finlanda 1.65€, Norvegia 1.75€. Dar problema este alta. 

Majoritatea pompelor sunt automate. Fără personal.

Deși au magazin lângă ele, cu personal. 

Bagi cardul, pinul și-ți blochează între 1500 și 2000SEK sau 2000NOK. 

Apoi din suma asta îți ia cât costă efectiv benzina.

În Suedia îți trimit diferența de bani înapoi a 2-a zi, dacă ai card suedez. :double-grin:

Dacă nu și plătești cu card de debit, durează zile. Și cum poți alimenta și de 2 ori pe zi, îți curăță contul repede.

Dacă plătești cu card de credit, îți ia din descoperit având 45 de zile la plată.

Dar uite că am ajuns și încă am sume blocate pe credit de 2 săptămâni, de la vreo 14 benzinării.

 

Pe de altă parte, am respectat viteza legală vreo oră în Suedia 70-90km/h, pe acolo am intrat, apoi am făcut plinul.

Mergând întra 6-a la 2500 de ture, mi-a dat autonomie 500km...

5.2l/100km dintr-un rezervor de 26l. 

Niciodată n-am văzut așa ceva. :D 

Maxim 350km, este nota obișnuită. 

Problema este că trebuie să stai mult în șa și drumurile par că durează o veșnicie. 

 

Hoteluri. Dar uită-te pe booking și vei avea surprize, la prețurile hotelurilor din Norvegia.

îți faci bine calculele dinainte.

Acum 7 minute, l.u.v a spus:

Cea mai bună, ieftină și la îndemână soluție contra frigului este un costum bun de ploaie, tras pe deasupra. 

Mă refer la unul cu dublură, care costă în jur de 150 euro. 

Cu așa ceva, guler din windstopper și mănuși bune de iarnă, mergi liniștit ore întregi, inclusiv pe temperaturi negative. 

Foarte corect.

Ciudățenia a fost că în tura asta a fost foarte cald, n-am scos termalele din cutie. 

26°C la Cercul Polar și 19°C la Nordkapp. :blink:

Tricou și costumul peste. 

Este drept am unul bun: Rev'it Dominator 3 GTX 

După 6 ore de ploaie, ploaie d-aia de nu vezi stopurile din față la 20m, eram uscat pe dinăuntru fiind doar în tricou.

Mănușile, BMW de vară, fleașcă. :wacko: 

"Jumătate de kil" fiecare. Puteai să le storci. 

Le-am uscat până a 2-a zi pe caloriferul electric din baia hotelului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, September a spus:

Suedia 1.45€, Finlanda 1.65€, Norvegia 1.75€. Dar problema este alta. 

Majoritatea pompelor sunt automate. Fără personal.

Deși au magazin lângă ele, cu personal. 

Bagi cardul, pinul și-ți blochează între 1500 și 2000SEK sau 2000NOK. 

Apoi din suma asta îți ia cât costă efectiv benzina.

În Suedia îți trimit diferența de bani înapoi a 2-a zi, dacă ai card suedez. :double-grin:

Dacă nu și plătești cu card de debit, durează zile. Și cum poți alimenta și de 2 ori pe zi, îți curăță contul repede.

Dacă plătești cu card de credit, îți ia din descoperit având 45 de zile la plată.

Dar uite că am ajuns și încă am sume blocate pe credit de 2 săptămâni, de la vreo 14 benzinării.

 

Pe de altă parte, am respectat viteza legală vreo oră în Suedia 70-90km/h, pe acolo am intrat, apoi am făcut plinul.

Mergând întra 6-a la 2500 de ture, mi-a dat autonomie 500km...

5.2l/100km dintr-un rezervor de 26l. 

Niciodată n-am văzut așa ceva. :D 

Maxim 350km, este nota obișnuită. 

Problema este că trebuie să stai mult în șa și drumurile par că durează o veșnicie. 

 

Hoteluri. Dar uită-te pe booking și vei avea surprize, la prețurile hotelurilor din Norvegia.

îți faci bine calculele dinainte.

Foarte corect.

Ciudățenia a fost că în tura asta a fost foarte cald, n-am scos termalele din cutie. 

26°C la Cercul Polar și 19°C la Nordkapp. :blink:

Tricou și costumul peste. 

Este drept am unul bun: Rev'it Dominator 3 GTX 

După 6 ore de ploaie, ploaie d-aia de nu vezi stopurile din față la 20m, eram uscat pe dinăuntru fiind doar în tricou.

Mănușile, BMW de vară, fleașcă. :wacko: 

"Jumătate de kil" fiecare. Puteai să le storci. 

Le-am uscat până a 2-a zi pe caloriferul electric din baia hotelului. 

in 2013 echivalentul la 1 litru era 2.2 euro 

deci e de bine

de atunci aveau nebunia asta cu pompele automate, o sa am in vedere retinerea indelungata 

plec si cu cort caci preconizez sa am multe nopti 

drumul il fac cu scuterul asa ca ma abtin de la alergat ca sa ma bucur de drum

350-400 km pe zi daca scot este perfect 

in ce perioada mai exact ai fost in norvegia, ai prins midnight sun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 1 oră, September a spus:

 Rev'it Dominator 3 GTX 

 

Spune-mi te rog, cum se prezintă jachetă pe anotimp rece? 

Mă interesează strict de iarnă, înspre zero grade și negative. 

Izolează bine la guler, mâini și mijloc? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, September a spus:

26°C la Cercul Polar și 19°C la Nordkapp

Norocosule. 

Acuma 10 ani in la sfarsit de iulie am  avut lapovita la Cercul Polar.

Alta la ora 2 noaptea:

DSC_0003.thumb.JPG.ad33292a49c4f10c9fe29488b74a8820.JPG

 

Ma surprinde treaba cu alimentarea la pompa. Nu am patit ceea ce povestesti.

O fi ceva mai nou. (ca sa nu spun ca am imbatranit 🙈)

 

Hotelurile le-am rezervat in fiecare seara dupa ora 21. Gaseam cu reduceri de 30-40%. Cand opream sa mananc ceva sau sa alimentez ma uitam repede pe booking si gaseam intotdeauna. Am profitat ca era ziua foarte lunga si circulam pana la 11-12 noaptea.

 

Acuma imi este si frica sa caut cat costa un hotel prin Norvegia, dupa ce am vazut cat au ajuns prin Germania........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

         Revin cu cateva amanunte: legat de benzina - din 2014 eu imi aduc aminte ca era 1.6-1.9 insa preturile astea erau cu mult peste pretul benzinei din restul Europei la vremea aia (1.1-1.3). Pentru a evita blocarea indelungata a 'garantiei' e utila folosirea Revolut. Pe de-o parte ai curs avantajos la conversia Euro-NOK/SEK/DKK iar pe de alta Revolut este banca oarecum 'trusted' in sistemul de plati si atunci se deblocheaza rapid garantiile. Cu card de RO am patit similar la pompele cu autoservire din Franta/Belgia: in timp ce tovarasul de drum cu Revolut avea garantia deblocata instant dupa finalizarea alimentarii eu cu card de RO am primit garantia dupa 2-3 zile...
    Ca pret la benzina anul asta am intalnit intre 18,9NOK si 24NOK (approx 1.6E - 2.04E) - s-a micsorat simtitor diferenta fata de celelalte tari din Europa; in Germania pe autostrada daca ratezi iesirile discret anuntate pt acele Autohof (benzinarii mari de tiristi usor in afara autostrazii cu preturi normale) - risti sa platesti preturi record direct pe autostrada. De exemplu la Aral vestita benzina de 102 care-i place GT-ului este cam 1.80-1.95 la benzinarii normale iar direct la benzinaria de autostrada urca si la 2.5E/L!!!
 

         Despre echipament - costumul de ploaie captusit de care zice Luigi da, ajuta mult la temperaturi scazute insa, ca orice lucru, are si micile dezavantaje - unul fiind faptul ca e cam inutilizabil daca prinzi ploaie la temperaturi de la 12-15 grade in sus sau prinzi ploaie intermitenta cu portiuni uscate (eventual si usor insorite)  - te coci instant cu el. Dar despre echipamente putem dezbate ore intregi - nu exista solutie ideala, ci doar compromisuri dupa preferintele si simturile fiecaruia. Una peste alta e clar ca pe ploaie la temperaturi scazute ajuta costumul de ploaie din 2 piese (pt imbracat mai usor) - ideal si cu pantaloni cu fermoar pe exteriorul cracului ca sa fie si mai usor de pus/scos. Chiar daca ai echipament moto performant Goretex etc - costumul suplimentar de ploaie opreste total vantul; iar echipamentul principal moto - orice strat de Goretex ar avea tot f rece va tine dupa ce se imbiba bine de tot stratul textil exterior cu apa. La mine o problema la care nu am gasit inca solutia perfecta este infiltrarea apei pe la gat de pe casca etc; pt ploaie  am o cagula impermeabila de la Spidi dar in zona din fata tot se prelinge apa in casca pe barba etc si ajunge dupe 2-3 ore si spre interior pe piept... 
 

     Legat de cazari - intr-adevar au sarit peste tot preturile dar tind sa cred ca in Norvegia (ca si la combustibil) cresterea nu a fost asa mare ca in restul Europei in ultimii 10 ani. Anul asta am avut cazari intre 104E si 148E - 2pers cu mic dejun inclus - rezervate pe Booking cam cu 3 saptamani inainte. Am gasit si fisierul cu rezervari/adrese/preturi de la prima iesire in Norvegia din 2014 si, convertit cu inflatia de 41% afisata de norvegieni pt intervalul 2014->2025, vad ca preturile de atunci la cazari au fost intre echivalentul a 80 si 115E. Ca si comparatie am prin istoric Booking preturi similare din Germania sau Italia/Franta prin Alpi insa acolo preturile au sarit de dublu in 10 ani...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Silver Arrow

Cathedral of The Northern Lights
Nordlyskatedralen Alta kirke 

După unghi și tu ai stat tot la Thon Hotel din Alta. Și noi.

Și acum 10 ani. 

Cu booking exact așa facem. :double-grin: 

 

Cu alimentarea s-a generalizat. 

Pentru ei au multe avantaje.

Îți iau întâi banii și apoi îți dau marfa. 

Dacă mai bagi odată cardul după, îți dau și chitanță. 

Poți muta motorul și pompa rămâne liberă fără s-o blochezi până plătești. 

Apoi 24/7...

 

1 oră în urmă, l.u.v a spus:

Spune-mi te rog, cum se prezintă jachetă pe anotimp rece? 

Mă interesează strict de iarnă, înspre zero grade și negative. 

Izolează bine la guler, mâini și mijloc? 

Excelentă.

Are un guler circular suplimentar fixat cu fermoar pe care poți să-l bagi sub cască. 

 

La mijloc se reglează pe corp și are un brâu de rinichi amovibil care-ți lipește protecția de spate și-ți înconjoară talia. 

 

Pantalonii lor sunt pe lungimi, long, normal, short, reglabili în talie și au ca o salopetă cu bretele care-ți ține mijlocul.

Cu fermoar să o poți da jos. 

Încă un strat termal. 

Evident se leagă prin 2 fermoare, lung circular sau scurt, de geacă. 

 

Mânecile au o terminație interioară antivânt elastică strânsă pe încheietură cu gaură pentru degetul mare. Se pot da jos, fixate cu fermoar circular.  

 

Singurul minus la jacheta Dominator este închiderea mânecilor pe ploaie. 

Ca la orice jachetă are un arici care vine pe deasupra mânecii să o poți strânge pe încheietură și materialul face un pliu spre corp în care se poate strânge apa. 

Mănușa vine peste. Așa că atunci când lași mâna în jos, apa strânsă poate intra în interiorul mănușii. 

Deci când plouă, întâi ridici antebrațele să se scurgă apa dacă a intrat, apoi le lași in jos. :-L

Fostul costum rev'it permitea să aranjezi direcția pliului respectiv.

Ăsta este lipit așa. 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin
Acum 23 minute, September a spus:

@Silver Arrow

 Mănușa vine peste. Așa că atunci când lași mâna în jos, apa strânsă poate intra în interiorul mănușii.

 

 

Mulțumesc pentru descrierea detaliată. 

Pantaloni am, Dainese Antarctica, care sunt excelenți. 

Am de ales între jachetă de la ei și acest Revit. 

Dainese Antarctica este foarte scumpă, în jur de 1400 euro, parcă nu-mi vine să dau atâția bani pe o jachetă. 

Bine, nici Revit nu e ieftină. 

Vedem. 

Legat de mănuși, orice logică spune să le porți iarna pe sub mânecile jachetei și vara invers. 

Am văzut însă iarna trecută un motociclist cu experiență, care mergea fix invers, cu mâneca peste mănușă! 

Chiar l-am întrebat și omul mi-a zis că le strânge și nu intră niciun pic de frig la mâini. 

Iarna care vine o să încerc și eu metoda. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi îmbraci pe dedesubt o jachetă mid layer Climate 3, de vreun cm grosime din straturi care se strânge în 2dm3.

Are husa ei, în care bagi și nădragii termici. 

 

091224093048_83598068083066136_6d17152d-c29f-4ede-bb1c-58a74b27dc1c.thumb.jpg.e25df16093f45b68d15b9134c820bf7e.jpg

 

Așa merg și eu. 

Vara cu mâneca largă peste mănușă să-mi intre aerul, dacă vreau ventilație. 

Pe frig cu mănușa peste mânecă și mâneca strânsă pe mână să nu intre "crivățul"

Dar dacă este frig și plouă?... ^_^ 

Versiunea veche rezolva toate situațiile. 

Sigur, dacă mănușa intră până în terminația antivânt a mânecii, o porți pe sub mânecă și strângi mâneca peste.

Probabil asta a fost logica fabricantului, dar te limitează. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, l.u.v a spus:

Mulțumesc pentru descrierea detaliată. 

Pantaloni am, Dainese Antarctica, care sunt excelenți. 

Am de ales între jachetă de la ei și acest Revit. 

Dainese Antarctica este foarte scumpă, în jur de 1400 euro, parcă nu-mi vine să dau atâția bani pe o jachetă. 

Bine, nici Revit nu e ieftină. 

Vedem. 

Legat de mănuși, orice logică spune să le porți iarna pe sub mânecile jachetei și vara invers. 

Am văzut însă iarna trecută un motociclist cu experiență, care mergea fix invers, cu mâneca peste mănușă! 

Chiar l-am întrebat și omul mi-a zis că le strânge și nu intră niciun pic de frig la mâini. 

Iarna care vine o să încerc și eu metoda. 

Intreb pentru un prieten…. Unde pleci?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, September a spus:

Cathedral of The Northern Lights
Nordlyskatedralen Alta kirke 

După unghi și tu ai stat tot la Thon Hotel din Alta. Și noi.

Și acum 10 ani. 

Inca ai neuronul verde. Uitasem cum se numea hotelul.

 

image.thumb.png.b6d6610be3b4d58c77cd61747ba03c40.png

 

Anul acesta am avut in plan Finlanda si Suedia, dar se amana din cauza de munca ....

 

Daca mai ajungi pe la Upsalla, fa un mic drum pana la cel mai tare restaurant unde poti manca o friptura de vita: Black Castle

image.thumb.png.cea6a474a7b03b1f3ef1b91fe7346764.png

Se afla intr-o constructie care nu spune nimica.

In 2017 am mai dat o tura Suedia-Norvegia, impreuna cu sotia si fii-mea.

Pe nevasta am trimis-o cu avionul la Stockholm, care nici nu avea atata tim liber si mi-am zis sa nu o mai chinui ci cu drumul pana in Suedia.

Dupa ce am luat-o din oras, am plecat spre nord. Ne-a prins o ploaie pe drumul dinspre Stockholm spre Upsalla, asa ca am fugit spre est unde nu era atat de negru cerul dar tot ne-a prins o ploaie nasoala. 

Cum mergem prin ploaie, nu prea vedeam prin viziera de apa, si cautam o urma de civilizatie unde sa ne putem adaposti un pic, il vad pe unul cu 2 cutii de pizza in brate!

Imi zic_ ''pe undeva pe aici este un restaurant!''

Ma uit stanga dreapta nu vad decat o cladire mai ciudata. Si imi zic: hai acolo.

20170813_174333.thumb.jpg.a5df37330682cc9c35db68b9e37b4f3a.jpg

20170813_174208.thumb.jpg.7a3089afdacad7950ebf64a4ee1d41bc.jpg

Am mancat cea mai buna friptura de vita din viata mea.

 

image.thumb.png.87ebb4470e1f12e237bba1a5b744c41a.png

 

Si dupa o ora, norii negri au disparut de parca nici nu au fost vreodata si a ramas un cer de un albastru incredibil

20170813_174415.thumb.jpg.69cf992a11a40327ae7bb6723f6d1c46.jpg

 

Asa ca daca mai treci pe la Upsalla, fa un popas la Black Castle.

 

Si am plecat mai departe spre Norvegia unde aveau sa ne astepte 3 grade C, desi drumul prin Suedia nu anunta asa ceva.

 

 image.thumb.png.81125949895f210b7963d69e704577b8.png

 

In oglinda se vede fii-mea cu CB-ul 500.

 

Nici 2017 nu am avut noroc de vreme buna.

Asa arata drumul de intoarcere prin Norvegia, in mijlocul lunii august, la ora 10:30 🙈

IMG-20170818-WA0031.thumb.jpg.04fbcd0b9c7baea7aa8bb7ca1af55737.jpg

 

 

 

 

 

Acum 22 ore, cocoon a spus:

Si, cu riscul de a starni o polemica, o sa-mi exprim o parere pentru care mi-am mai luat 'hate' si acum multi ani legata de Nordkapp: pentru admiratorii de peisaje, natura etc sincer cred ca nu merita 'cursa' pana la Nordkapp.

In principiu ai dreptate. Eu zic ca totul se rezuma la cati bani si cat timp ai la dispozitie.

Daca esti limitat ca banii si/sau timpul, nu merita drumul. Nu ai multe chestii spectaculoase de vizitat.

Te minunezi sa vezi podul de langa Narvik, vizitezi Tirpitz Museum, dai o tura prin Lofoten (sa fie vreme frumoasa), si iti faci o poza la Nordkapp. 

Cand ai timp, daca tot ai ajuns pana la Cercul Polar, este pacata sa nu dai o tura si pana la Nordkapp.

In 2017 nu am avut la fel de mult timp la dispozitie, asa ca nu am urcat mai sus de Trondheim.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...