Sari la conținut

Accident destul de grav - Mangalia - oct. 2010


one_crazy_biker
 Share

Postări Recomandate

Despre accident, analizat DOAR ca eroare umana:

Parerea mea e ca ezitat o fractiune de secunda si fost deranjat in calculul trasei optime din cauza C;R;E;T;I;N;U;L;U;I ala din mijlocul drumului

 

E o "EA"!!!:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

brumarule, incet ma :) ca jignesti lumea. 'tusss fatza aia de peste! :wink:

a fost o trasa foarte proasta, asta a fost, daca tie ti s-a infipt scarita-n asfalt acolo... mare lucru, nu exclud dar slabe sanse. se si aude si se vede momentul in care ai realizat ca trasa e catastrofala, viteza e prea mare si sfarsesti in boscheti, ai luat mana din gaz si dupa ochiul meu zic ca ai cam franat violent spate pana a rupt aderenta. eu stiu, mi s-a intamplat si mie, dar am redresat... de ce? pt ca nu am abordat pe strada, nici pe circuit chiar, vreo curba mai mult decat m-au tinut ouale. mi s-a intamplat sa raman si fara gaz pe curbe uneori si tot am redresat cumva. oricum insanatosire grabnica si un sfat umil sau accepta asta ca fiind o parere personala, nu te mai da pt aparatul foto, prietena sau prieteni, da-te pentru tine sa fii singur si sa ai satisfactia ca ai polizat scarita. eu cand am pus prima oara genunchiul jos era ora 8 dimineata dupa o noapte nedormita si nu era nimeni pe circuit in afara de mine si inca un prieten care era cu mobra in partea cealalta a circuitului.

asfalt uscat si aderent. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

brumarule, incet ma :) ca jignesti lumea. 'tusss fatza aia de peste! :wink:

a fost o trasa foarte proasta, asta a fost, daca tie ti s-a infipt scarita-n asfalt acolo... mare lucru, nu exclud dar slabe sanse. se si aude si se vede momentul in care ai realizat ca trasa e catastrofala, viteza e prea mare si sfarsesti in boscheti, ai luat mana din gaz si dupa ochiul meu zic ca ai cam franat violent spate pana a rupt aderenta. eu stiu, mi s-a intamplat si mie, dar am redresat... de ce? pt ca nu am abordat pe strada, nici pe circuit chiar, vreo curba mai mult decat m-au tinut ouale. mi s-a intamplat sa raman si fara gaz pe curbe uneori si tot am redresat cumva. oricum insanatosire grabnica si un sfat umil sau accepta asta ca fiind o parere personala, nu te mai da pt aparatul foto, prietena sau prieteni, da-te pentru tine sa fii singur si sa ai satisfactia ca ai polizat scarita. eu cand am pus prima oara genunchiul jos era ora 8 dimineata dupa o noapte nedormita si nu era nimeni pe circuit in afara de mine si inca un prieten care era cu mobra in partea cealalta a circuitului.

asfalt uscat si aderent. :blink:

Nu a fost cu jignire...dar eu unu nu aveam tupeu sa stau pe mijlocu' soselei in zona aia...infine...insanatosire grabnica Cosmin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am putut vedea din filmulet, parerea mea - gaz prea mult sau mai bine zis prea brusc, inainte de a se reincarca suficient spatele cu greutate, inceperea ruperii aderentei rotii spate fiind favorizata de vopseaua de demarcatie dintre benzi. Oricum, NU a fost "high-side", care prin definitie presupune pierderea rotii fatza ci doar o "jumatate" de "low-side", adica pierderea spatelui fara ca aderenta sa mai fi fost recapatata... lucru ce poate fi considerat "noroc". Un "low-side" ca la carte are urmari mult mai grave.

 

Nu vreau sa contrazic in mod special pe nimeni, cu atat mai mult pe motociclistul in cauza, insa scarita nu a avut nici o treaba in acest eveniment. Singurul motiv pentru care totusi o fac este ca nu poti evita sa repeti greselile daca nu stii ce ai facut prost.

 

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Forumul asta a ajuns un loc unde toti frustratii stau ca ciorile pe sarma si-si dau cu parerea despre orice....mecanica, pilotaj, cauciucuri...etc.

Nu generalizez ! Sunt si oameni de bun simt, competenti de la care chiar ai ce invata....din pacate din ce in ce mai rari.....cunosc multe cazuri care au preferat sa paraseasca acest forum sau au fost inlaturati.

Romania e plina de teribilisti care se filmeaza pe viraje, apoi posteaza pe Youtube....pe forumuri, ... in fine, cam ce vad ei ca se petrece prin SUA sau alte meleaguri...unde banii dati pe o carena sunt maruntis de buzunar. Exista si talente incontestabile....nimic de zis, insa noi suntem departe inca de ceea ce se petrece in tari ca Italia, Anglia, Spania etc, tari cu traditie in motociclism.

Nu ma intelegeti gresit...sunt nascut in Mangalia, am rude, prieteni acolo ! Sper ca baiatul e in regula si macar sa invete ceva din asta !

 

Bafta si RESPECT !

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma ,tot citesc si citesc ce scriu reisarii p-aci...

io sunt endurist...crossist ..pamint frate...unii de aci ma stiu.

 

si ii vad mereu pa pustii care se dau ,sa filmeaza pe curba aia...au in ei mers de uichend.

 

in primul rind nu vedeti ca vine ca bubuitu in curba, nu taie si el curba oleaca,nu vine pe exteriorul soselei si cind intra in curba sa dea gaz si sa taie benzile pina pe mijlocul soselei.(asta in cazul in care vine cineva de pe contrasens ca daca nu o tai pina pe contrasens...si sa nu imi ziceti ca fura spatele banda dubla.)si cind a vazut pe partea de iesire din curba ca nu mai are loc folosesti si ultimul milimetru de asfalt sa iti revii).

poi cum a venit el nu prea poti sa o iei cu viteza mare cu toate ca sensul din care a venit e cel mai bun pentru o abordare cu viteza mare Mangalia-2Mai(nu cum a zis cineva mai sus)...te pacalesti cind vii de la 2 Mai.

 

...si nici nu saluta sau sa raspunda la salut baietzii...e motociclisti dom'le.

 

 

parerea mea.

Mesaj completat

Forumul asta a ajuns un loc unde toti frustratii stau ca ciorile pe sarma si-si dau cu parerea despre orice....mecanica, pilotaj, cauciucuri...etc.

Nu generalizez ! Sunt si oameni de bun simt, competenti de la care chiar ai ce invata....din pacate din ce in ce mai rari.....cunosc multe cazuri care au preferat sa paraseasca acest forum sau au fost inlaturati.

Romania e plina de teribilisti care se filmeaza pe viraje, apoi posteaza pe Youtube....pe forumuri, ... in fine, cam ce vad ei ca se petrece prin SUA sau alte meleaguri...unde banii dati pe o carena sunt maruntis de buzunar. Exista si talente incontestabile....nimic de zis, insa noi suntem departe inca de ceea ce se petrece in tari ca Italia, Anglia, Spania etc, tari cu traditie in motociclism.

Nu ma intelegeti gresit...sunt nascut in Mangalia, am rude, prieteni acolo ! Sper ca baiatul e in regula si macar sa invete ceva din asta !

 

Bafta si RESPECT !

 

Sustin!

Editat de Manuel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am putut vedea din filmulet, parerea mea - gaz prea mult sau mai bine zis prea brusc, inainte de a se reincarca suficient spatele cu greutate, inceperea ruperii aderentei rotii spate fiind favorizata de vopseaua de demarcatie dintre benzi. Oricum, NU a fost "high-side", care prin definitie presupune pierderea rotii fatza ci doar o "jumatate" de "low-side", adica pierderea spatelui fara ca aderenta sa mai fi fost recapatata... lucru ce poate fi considerat "noroc". Un "low-side" ca la carte are urmari mult mai grave.

 

Nu vreau sa contrazic in mod special pe nimeni, cu atat mai mult pe motociclistul in cauza, insa scarita nu a avut nici o treaba in acest eveniment. Singurul motiv pentru care totusi o fac este ca nu poti evita sa repeti greselile daca nu stii ce ai facut prost.

 

 

Ride Safe!

esti pe bune???? stii ce inseamna highside si lowside?? intrebare retorica...

http://en.wikipedia.org/wiki/Highside highside ( pe scurt The name ("highside") derives from the side of the motorcycle that the rider will separate from. If forcibly thrown over the bike, the rider is said to have dismounted on the high side.)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Lowside lowside ( pe scurt he name derives from the fact that it is usually the inward side the motorcycle will fall on (or the side that points downward in a curve, the low side))

 

am pus in paranteza pe scurt..ca doar asta trebuie sa stii, daca citesti pe wikipedie ce scrie acolo bat la pariu ca te pierzi, cu alti termini de acolo.

 

te rog frumos las-o balta... tineti parerea de (cuvant urat) pt tine. mai mult enervezi lume. crezi ce vrei pt tine numai posta, s-a comentat prea mult pe tema asta.

asa ca te rog numai venii cu comenteri care apropo..sunt de (cuvant urat).

 

parerea mea e sa te apuci sa comentezi curse de kartinguri.

 

raman dator daca nu raspunzi la mesaj si numai comentezi despre lowside sau highside. in rest nu ma priveste.

 

sa te mai invat ceva, cand o motocicleta intre intro curba din punctul in care incepe sa piarda aderenta pana cade ( nu conteaza cum) se numeste side-slipping.

http://translate.google.com/#en|ro|side%20slipping.

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

“a fost o trasa foarte proasta” – total deacord

“se si aude si se vede momentul in care ai realizat ca trasa e catastrofala” – foarte tarziu si-a dat seama.

“fost deranjat in calculul trasei optime din cauza C;R;E;T;I;N;U;L;U;I ala din mijlocul drumului” – gresit; a aleso total aiurea inca de la inceput.Cea din mijloc si lipsa de experienta a motociclistului au provocat accidentul. Absenta ei ar fi sters lipsa de experienta a motociclistului, si asta doar pentru ca nu venea nimeni de pe contrasens.

“care sta acolo unde e cel mai prost loc posibil: pe mijlocul drumului de 4 benzi, in curba!” – total deacord.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Altu.... :)

 

Ia spune-ne tu cum e cu pierderea rotii fata la "high-side"!

 

He he... se pare ca era prea dimineata pentru mine si nici nu apucasem sa'mi beau "licoarea" asa ca am incurcat stanga cu dreapta sau in cazul asta high cu low (ce sa'i faci daca pe vremea mea la scoala se facea rusa).

Mesaj completat

esti pe bune???? stii ce inseamna highside si lowside?? intrebare retorica...

http://en.wikipedia.org/wiki/Highside highside ( pe scurt The name ("highside") derives from the side of the motorcycle that the rider will separate from. If forcibly thrown over the bike, the rider is said to have dismounted on the high side.)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Lowside lowside ( pe scurt he name derives from the fact that it is usually the inward side the motorcycle will fall on (or the side that points downward in a curve, the low side))

 

am pus in paranteza pe scurt..ca doar asta trebuie sa stii, daca citesti pe wikipedie ce scrie acolo bat la pariu ca te pierzi, cu alti termini de acolo.

 

te rog frumos las-o balta... tineti parerea de (cuvant urat) pt tine. mai mult enervezi lume. crezi ce vrei pt tine numai posta, s-a comentat prea mult pe tema asta.

asa ca te rog numai venii cu comenteri care apropo..sunt de (cuvant urat).

 

parerea mea e sa te apuci sa comentezi curse de kartinguri.

 

raman dator daca nu raspunzi la mesaj si numai comentezi despre lowside sau highside. in rest nu ma priveste.

 

sa te mai invat ceva, cand o motocicleta intre intro curba din punctul in care incepe sa piarda aderenta pana cade ( nu conteaza cum) se numeste side-slipping.

http://translate.google.com/#en|ro|side%20slipping.

 

 

Multumesc pentru ca ma "inveti" cu citate din wikipedia... si o sa'ti urmez si sfatul, o sa'mi tin parerile pentru mine daca nu am cu cine dialoga civilizat. Oricum nu conteaza, mersul pe motor se invata... pe motor.

 

Ride SAfe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he... se pare ca era prea dimineata pentru mine si nici nu apucasem sa'mi beau "licoarea" asa ca am incurcat stanga cu dreapta sau in cazul asta high cu low (ce sa'i faci daca pe vremea mea la scoala se facea rusa).

Mesaj completat

 

 

 

Multumesc pentru ca ma "inveti" cu citate din wikipedia... si o sa'ti urmez si sfatul, o sa'mi tin parerile pentru mine daca nu am cu cine dialoga civilizat. Oricum nu conteaza, mersul pe motor se invata... pe motor.

 

Ride SAfe!

 

... nu stiam ca trebuie sa mergi pe motor ca sa explici daca a fost high/lowside. normal ca folosesc citate din wikipedia cand multa lume nu stie ce inseamna cu adevarat termenii aia doi. eu cred ca am vb destul de civilizat sau trebuia sa vorbesc cu dumneavoastra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... nu stiam ca trebuie sa mergi pe motor ca sa explici daca a fost high/lowside. normal ca folosesc citate din wikipedia cand multa lume nu stie ce inseamna cu adevarat termenii aia doi. eu cred ca am vb destul de civilizat sau trebuia sa vorbesc cu dumneavoastra?

 

In '92 cand am obtinut permisul cat A nu existau scoli moto, nu exista spray lant cu teflon, mecanica nu se invata de pe forum sau cu Google....si nici mersul pe motocicleta din Wikipedia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi cliseu, ce zic eu, ce intelegi tu, IDEEA era ca nu trebuie sa mergi pe motocicleta ca sa intelegi ce e un highslide daca citesti, carte sau internet. e cam acelasi (cuvant urat) doar ca e digitalizat.

 

dar explica`mi mecanica o invata`i din carti nu ?? cel putin notiunile teoretice, care e diferenta acuma ca te uiti pe internet dea aceleasi notiuni. daca tie ti`se strica transalpu, bat la pariu ca nu o sa fugi sa cauti cartea, ci o sa cauti pe internet aceeasi carte sub format electronic... ce nostalgici sunteti...

 

chiar numai vreau drama... apropo in 92 mai multa ca sigur citeai telenovele din carti...guess what ??? acuma iti poti dl telenovela preferata de pe internet

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... IDEEA era ca nu trebuie sa mergi pe motocicleta ca sa intelegi ce e un highslide daca citesti, carte sau internet. e cam acelasi (cuvant urat) doar ca e digitalizat.

 

IDEEA era sa intelegi fenomenul, practic! Ai sarit ca ars pentru ca am incurcat termenii "high" cu "low", fara sa fi fost atent la ceea ce am incercat eu sa spun.

 

Eu doar ce'am patit'o si eu acum vreo 3 saptamani pe Cheia, o mica piatra intr'un ac de par. Te las pe tine sa incadrezi evenimentul la "definitia" potrivita, eventual cu citate din Wiki... eu insa stiu PRACTIC ce greseala am facut si voi incerca sa nu o mai repet.

 

Cu "eruditi" ca tine insa mi'e teama ca evenimentul ce face subiectul acestui topic o sa fie explicat prin interventia extraterestrilor!

 

post-11356-1287073780_thumb.jpg

post-11356-1287073797_thumb.jpg

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai vazut pe mine ca am comentat cu ce a gresit rideru`?? sincer va las pe voi sa va manifestati, doar am zis ca se vede clar ca era highside si nu lowside cum sustineau marii experti de pe forum...atat tot.

nu stau sa dau sfaturi ca nu sunt in masura..doar mi`am sustinut punctul de vedere si am incercat sa demonstrez ca nu trebuie sa ai carnet din 92 sa vezi ce se intampla in filmulet.

sincer nu prea imi pasa ce ai patit pe cheie, asta nu inseamna ca nu ascult sfaturile altor rideri pe care ii vad cu capul pe umeri.

 

oricum ipocrizia e in floare...bat la pariu cand nu stii ceva folosesti google sau wikipedia, sincer sa zic wikipedia este un site grozav, habar nu ai ce poti invata de acolo, decat sa asculti sfaturile unor manelo-bikeri care incearca sa`ti explice unele lucruri( nu bat apropo la nimeni).

 

mai repet inca odata..am folosit wikipedia drept dovada ca sa evit eventualele "acuma 2 ani erai pe plaja cu scuteru" sau alte chestii. dar nu ai cu cine sa vb pe forumu asta pt ca unii sunt dobitoci, alti nu inteleg iar marea parte doar fac caterink, cum deobicei fac si eu cand se cearta lumea sa dea explicatii fara sa vada nimic cum s-a intamplat ceva.

 

asta am scris intr`un post

"eu asa era so mierlesc..am itnrat prea tare intr`o curba.... m`am speriat de viteza pe care o aveam si cand am observat ca trebuia sa tai niste marcaje ca sa iau curba corect m`am gandit ca o sa alunec..si de aia am deciz sa franez pe curba...asa ca de pe banda 3-2 am ajuns sa fac slide si am ajuns pana pe banda 1 facut in slide, parca a fost un power slide:)))dar de unde eu constant reglam frana spate sa nu ma tranteasca dar sa si franeze.... eram ud la fund, dar am fost stapan pe situatie si asta m`a savlat cu putin noroc sa nu imi ranesc orgolie ca am ratat o curba smile.gif)) in cateva cuvinte am luat o curba fix ca el, doar ca eu nu am cazut tongue.gif "

 

cu 2 ani de motociclism, calm si noroc am reusit sa nu cad, nu ma mandresc cu nimic pt ca am facut o prostie, sa intru cu viteza mare in curba aia. dar probabil poate altu cu mai multi km decat mine poate cadea sau poate nu, acuma depinde si de reactile pe care le ai si norocul imens de incepator pe care unii il pot avea :D

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acelasi cliseu, ce zic eu, ce intelegi tu, IDEEA era ca nu trebuie sa mergi pe motocicleta ca sa intelegi ce e un highslide daca citesti, carte sau internet. e cam acelasi (cuvant urat) doar ca e digitalizat.

 

dar explica`mi mecanica o invata`i din carti nu ?? cel putin notiunile teoretice, care e diferenta acuma ca te uiti pe internet dea aceleasi notiuni. daca tie ti`se strica transalpu, bat la pariu ca nu o sa fugi sa cauti cartea, ci o sa cauti pe internet aceeasi carte sub format electronic... ce nostalgici sunteti...

 

chiar numai vreau drama... apropo in 92 mai multa ca sigur citeai telenovele din carti...guess what ??? acuma iti poti dl telenovela preferata de pe internet

 

Prietene...nostalgic sau nu....diferenta intre mecanica din carti sau de pe net...o face chiar practica !!! Poti sa citesti cat vrei si unde vrei(carti....net)....pana nu pui mana....Cam asa e si cu mersul pe motocicleta ! Experienta nu o "pacalesti" decat cu kilometri acumulati ! Ca pui mana pe o documentatie....vezi un cuplu de strangere....niste valori....asta e altceva !

Daca mi se strica Transalpul.....il fac bucati si-l repar singur ! Daca ma incurc....am si manualul...pentru orice eventualitate.

Referitor la anul 1992.....nu stiu ce faceai tu....eu ma dadeam cu Hoinarul, eram cativa motociclisti in Brasov, ne cunosteam, ne salutam, exista respect. Nu citeam telenovele....citeam altceva....dar nu are rost sa intram in alte detalii. Lantul la Hoinar il ungeam cu vaselina, il mai fierbeam in ulei....nu aveam spray cu teflon....mai cadeam pe Poiana....cu sau fara"highslide"....veneam acasa....indreptam furca si gata !

Hai....ca mie nu-mi place sa ma cert !

Bafta si respect !

Editat de MotoMax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot nu intelegi ce vreau sa zic ... in fine mai bine o lasam asa ca nu duce nicaieri...tu vrei sa intelegi ce vrei, adik asa e pe forum :D

 

in 92 aveam 5 ani..iti dai seama ce tare ma dadeam cu motoru nu?? e diferenta de ani atata tot si experienta nu neg, dar nu in contextu din clip in fine. nu stiu de ce te`ai atacat, ti`ai vazut compatriotu ca are carnet din 91 si te`ai simtit lezat nu ?

Editat de haste
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot nu intelegi ce vreau sa zic ... in fine mai bine o lasam asa ca nu duce nicaieri...tu vrei sa intelegi ce vrei, adik asa e pe forum :D

 

in 92 aveam 5 ani..iti dai seama ce tare ma dadeam cu motoru nu?? e diferenta de ani atata tot si experienta nu neg, dar nu in contextu din clip in fine. nu stiu de ce te`ai atacat, ti`ai vazut compatriotu ca are carnet din 91 si te`ai simtit lezat nu ?

 

Habar n-am la cine te referi cu permis din '91 si nici nu prea ma intereseaza....oricum n-are legatura. Nu m-am atacat....stai relaxat.

Hai s-o incheiem aici....sanatate pilotului !

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50% din cei si-au tot dat cu parerea aici, n-au abordat niciodata un viraj tare.

 

80% din cei ce si-au tot dat cu parerea aici, si-ar rupe gatu' la primul obstacol intalnit intr-un viraj abordat tare.

 

90% din cei ce si-au tot dat cu parerea aici, traiesc cu impresia ca se dau tare si extraordinar de corect.

 

Peste 90% din cei ce si-au tot dat cu parerea aici, nu se gandesc la diferenta dintre temperatura aer/sol/gume, presiune gume, setare suspensii, starea asfaltului, etc inainte sa abordeze un viraj tare.

 

Pentru greselile enumerate mai sus(o mica parte din miile existente), rezulta carene si oase "crapate". Pt astea, bineinteles exista Mastercard.

 

Presupunand ca o sa fiu intrebat cum merg eu, pai personal am urmatoarea impresia despre mine:

1. Am abordat foarte multe viraje tare.

2. Ma descurc ok la evitare obstacole - schimbari bruste de directie, franari puternice, derapaje controlate, etc

3. Ma dau tare si prost spre mediocru, dar totusi mult peste majoritatea motociclistilor(EDIT: de fapt, majoritatea forumistilor, decat motociclistilor) de la noi.

4. Ma gandesc la ce am enumerat mai sus, dar de obicei foarte rar, ca ma apuca euforia exact cand nu trebuie. :D

 

Mai departe, mult noroc tuturor :D

Editat de Trotinel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Banditosul argintiu
In '92 cand am obtinut permisul cat A nu existau scoli moto, nu exista spray lant cu teflon, mecanica nu se invata de pe forum sau cu Google....si nici mersul pe motocicleta din Wikipedia.

Salut, MotoMax.

:D

 

Dar asta e veatza, evoluam, traim mai repede, ametitor, ne comparam in gigaherzi, care-i mai tare, mai rapid, si in gigaoctetzi, care-i mai dashtept si mai enciclopedist, etc... Unii, cred, nici macar nu cunosc mirosul de motorina... cu care ne spalasem (si ne spalam) lanturile...

Toata nebunia asta cu enciclopediile electronice si accesul usor si rapid la informatii induc o stare de superficialitate la tot ce inseamna viata.

Duce si la lipsa de respect, egoism exacerbat si autosuficienta.

Imi aduc aminte ce greu am obtinut un disc (LP) AC/DC - Back in Back, in anii 80... moaaama, era o comoara... nici macar echivalentul in aur al acelui disc de vinil nu atingea valoarea lui intrinseca in sufletul meu... si respectul fata de obiecte speciale...

Hai c-am inceput sa bat campii. Stop. Ma opresc.

 

Numa' bine

:D

Mesaj completat

pardon, Back in Black

Mesaj completat

50% din cei si-au tot dat cu parerea aici, n-au abordat niciodata un viraj tare.

 

80% din cei ce si-au tot dat cu parerea aici, si-ar rupe gatu' la primul obstacol intalnit intr-un viraj abordat tare.

 

90% din cei ce si-au tot dat cu parerea aici, traiesc cu impresia ca se dau tare si extraordinar de corect.

 

Peste 90% din cei ce si-au tot dat cu parerea aici, nu se gandesc la diferenta dintre temperatura aer/sol/gume, presiune gume, setare suspensii, starea asfaltului, etc inainte sa abordeze un viraj tare.

 

Pentru greselile enumerate mai sus(o mica parte din miile existente), rezulta carene si oase "crapate". Pt astea, bineinteles exista Mastercard.

 

Presupunand ca o sa fiu intrebat cum merg eu, pai personal am urmatoarea impresia despre mine:

1. Am abordat foarte multe viraje tare.

2. Ma descurc ok la evitare obstacole - schimbari bruste de directie, franari puternice, derapaje controlate, etc

3. Ma dau tare si prost spre mediocru, dar totusi mult peste majoritatea motociclistilor(EDIT: de fapt, majoritatea forumistilor, decat motociclistilor) de la noi.

4. Ma gandesc la ce am enumerat mai sus, dar de obicei foarte rar, ca ma apuca euforia exact cand nu trebuie. :D

Mai departe, mult noroc tuturor :P

 

Salut, Trotinel.

Imi place "ego"-ul tau, ai motociclismul in sange, esti foarte tanar, dar iti spun o chestie (nu un sfat, doar o chestie), asa, de la o tataie...:

Unu: Pentru viata nu ajunge Mastercard-ul.

Doi: Toata lumea are dreptul sa-si exprime parerea, ca de aia suntem oameni, gandim si suntem rationali.

Trei: Care e secretul tau, de le ai asa de bine cu statisticile, ai facut vre-un sondaj special, asa, intre noi, motociclistii?

Patru: Citez: "ca se dau tare si extraordinar de corect." Draga Trotinel, cand e folosit ca adjectiv "corect" e doar "corect", nu are grade de comparatie, nici macar in fortari de limbaj nu se folosesc alte chestii, gen "extraordinar de..."

 

Numa' bine si tie.

:D

 

Mesaj completat

pardon, niste chestii (nu o chestie..)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, MotoMax.

:D

 

Dar asta e veatza, evoluam, traim mai repede, ametitor, ne comparam in gigaherzi, care-i mai tare, mai rapid, si in gigaoctetzi, care-i mai dashtept si mai enciclopedist, etc... Unii, cred, nici macar nu cunosc mirosul de motorina... cu care ne spalasem (si ne spalam) lanturile...

Toata nebunia asta cu enciclopediile electronice si accesul usor si rapid la informatii induc o stare de superficialitate la tot ce inseamna viata.

Duce si la lipsa de respect, egoism exacerbat si autosuficienta.

Imi aduc aminte ce greu am obtinut un disc (LP) AC/DC - Back in Back, in anii 80... moaaama, era o comoara... nici macar echivalentul in aur al acelui disc de vinil nu atingea valoarea lui intrinseca in sufletul meu... si respectul fata de obiecte speciale...

Hai c-am inceput sa bat campii. Stop. Ma opresc.

HAHAHAHAH din nou drama si nostalgism. tu acuma faci un atac la evolutie, ai ceva cu tehnologia? bat la pariu ca te gandesti sa`ti schimbi motocicelta cu una mai noua. de ce?? [...]

Editat de SSSS
insulte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

50% din cei si-au tot dat cu parerea aici, n-au abordat niciodata un viraj tare.

 

80% din cei ce si-au tot dat cu parerea aici, si-ar rupe gatu' la primul obstacol intalnit intr-un viraj abordat tare.

 

90% din cei ce si-au tot dat cu parerea aici, traiesc cu impresia ca se dau tare si extraordinar de corect.

 

Peste 90% din cei ce si-au tot dat cu parerea aici, nu se gandesc la diferenta dintre temperatura aer/sol/gume, presiune gume, setare suspensii, starea asfaltului, etc inainte sa abordeze un viraj tare.

 

Pentru greselile enumerate mai sus(o mica parte din miile existente), rezulta carene si oase "crapate". Pt astea, bineinteles exista Mastercard.

 

Presupunand ca o sa fiu intrebat cum merg eu, pai personal am urmatoarea impresia despre mine:

1. Am abordat foarte multe viraje tare.

2. Ma descurc ok la evitare obstacole - schimbari bruste de directie, franari puternice, derapaje controlate, etc

3. Ma dau tare si prost spre mediocru, dar totusi mult peste majoritatea motociclistilor(EDIT: de fapt, majoritatea forumistilor, decat motociclistilor) de la noi.

4. Ma gandesc la ce am enumerat mai sus, dar de obicei foarte rar, ca ma apuca euforia exact cand nu trebuie. :D

 

Mai departe, mult noroc tuturor :P

hahaha bai astia se dau cu presiune 2.8 in cauciuc si tu le vb de filme sf ,

Mesaj completat

a si cel mai important cand le da cu virgula pe o curba cauta pe wikipedia solutia :D :D :D ma retrag ca nu mai pot

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, MotoMax.

:D

 

Dar asta e veatza, evoluam, traim mai repede, ametitor, ne comparam in gigaherzi, care-i mai tare, mai rapid, si in gigaoctetzi, care-i mai dashtept si mai enciclopedist, etc... Unii, cred, nici macar nu cunosc mirosul de motorina... cu care ne spalasem (si ne spalam) lanturile...

Toata nebunia asta cu enciclopediile electronice si accesul usor si rapid la informatii induc o stare de superficialitate la tot ce inseamna viata.

Duce si la lipsa de respect, egoism exacerbat si autosuficienta.

Imi aduc aminte ce greu am obtinut un disc (LP) AC/DC - Back in Back, in anii 80... moaaama, era o comoara... nici macar echivalentul in aur al acelui disc de vinil nu atingea valoarea lui intrinseca in sufletul meu... si respectul fata de obiecte speciale...

Hai c-am inceput sa bat campii. Stop. Ma opresc.

 

Numa' bine

:D

Mesaj completat

pardon, Back in Black

Mesaj completat

 

 

Salut, Trotinel.

Imi place "ego"-ul tau, ai motociclismul in sange, esti foarte tanar, dar iti spun o chestie (nu un sfat, doar o chestie), asa, de la o tataie...:

Unu: Pentru viata nu ajunge Mastercard-ul.

Doi: Toata lumea are dreptul sa-si exprime parerea, ca de aia suntem oameni, gandim si suntem rationali.

Trei: Care e secretul tau, de le ai asa de bine cu statisticile, ai facut vre-un sondaj special, asa, intre noi, motociclistii?

Patru: Citez: "ca se dau tare si extraordinar de corect." Draga Trotinel, cand e folosit ca adjectiv "corect" e doar "corect", nu are grade de comparatie, nici macar in fortari de limbaj nu se folosesc alte chestii, gen "extraordinar de..."

 

Numa' bine si tie.

:D

 

Mesaj completat

pardon, niste chestii (nu o chestie..)

Wow ! Mai exista oaneni. Jos palaria.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...