Sari la conținut

Giurgiu-hayabusa


DLI
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 165
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hmmm ... RIP baiatului si insanatosire grabnica pasagerului... dar parca e prea mult ... busa imediat dupa ce ai luat carnetu... indiferent cat de calculat ai fi.. e... totusi ... o hayabusa... te frige palma sa nu0i dai gaz.

 

Cat despre accidentu in sine.. cam multe versiuni depsre cum s-a intamplat. Camionul i-a taiat sau nu calea ? Circula in acelasi sens de mers cu hayabusa, sau cum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tirul mergea in aceeasi directie schimband banda fara sa il observe pe motociclist care rula cu viteza destul de mare.in momentul impactului acul kilometrajului a ramas blocat la 120,asta mia zis un prieten care a fost sa ia motorul de acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iulian mergea in aceeasi directie cu camionul...specific camionul nu a taiat fata nimanui mergea regulamentar...banuiesc ca setea de viteza si adrenalina si mandria ca are busa si de a se da "mare" in fata celorlalti participanti la trafic i-a fost fatala...toti incepatorii de motoare au peste 600cc si forteaza nota in oras...Dumnezeu sa-l odihneasca si sa-i fereasca pe altii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se mira cineva pe aici ca a lasat motocicleta 60 m urma de franare. Gandeste-te ca acea cifra se calculeaza dupa urmele vizibile lasate pe asfalt.

Mai exact mie mi-a aparut in fata un bot de dacie cand aveam 100 si ceva la ora, m-am infipt in ambele frane timp de vreo 20 m si am lasat urme pe asfalt doar 2 m (am blocat spatele) inainte sa ma opresc la juma de metru de masina. Deci distanta de franare este mult mai mare in orice accident decat cea declarata, ceea ce inseamna ca si viteza este mult mai mare decat cea calculata.

 

Rest in peace !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toti incepatorii de motoare au peste 600cc si forteaza nota in oras

 

Fals. Toti incepatorii forteaza, indiferent de cilindree. Concluzia: cei mai saraci au zile mai multe.

 

Atata vreme cat motorul inseamna prea multa "pasiune" si prea putina "nevoie", incepatorii vor avea probleme. Cand vrei sa ajungi din A in B in siguranta, o faci pe orice motor. Cand vrei senzatii tari, mori si pe mobra.

Ori la ora actuala, motor in Romania inseamna fite, nu mijloc de transport.

 

Atasez un Screen (parca citeam niste semnaturi... "viteza ucide" :P ):

post-5742-1156805355_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am reusit sa fac un topic nou( :P ), asa ca o sa postez aici link-ul, intrati si spicuiti umpic, ce parere au pasionatii de conserve visavis de motociclete si accidente.(eu personal as calca pe citeva capete de pe forumul ala) http://forum.softpedia.com/index.php?showtopic=66614(sper sa mearga link-ul)

 

ATENTIE: sunt imagini socante

Editat de kloud
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa nu le dau (partial) dreptate. Incalcam la fel de multe reguli ca si conservele (vezi: viteza, depasiri + triplari, strecurat etc.), cu singura diferenta ca ne inchipuim ca avem acest drept de la Dumnezeu.

 

Daca viteza ar iesi din ecuatie, nu ar mai fi atatea posturi la "Jurnalul Negru".

 

P.S. e adevarat ca sunt cam frustrati ca nu au oo sa se suie pe motor, dar sa ne amintim de subiectul topicului - si poate ca au si ei dreptatea lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P((((((((((

Stiam ca si-a luat motorul odata cu permisul acum trei saptamani. M-a sunat Teo ieri sa-mi spuna ca a murit, a intrat intr-un camion care transporta combustibil, sau ceva de genul. OK, nu era motor de incepator...asta a fost si reactia mea...dar...cand se intampla cuiva de langa tine...parca nu mai e asa de usor de zis.

BTW, in Gr nu sunt motoare mici..orasul e mic, pana acum nu au fost decat incidente usoare legate de motoare...Toata lumea isi ia 600 + la inceput, scoala nu se face ...mai deloc, examenul e la modul.. 'hai, mai, dati si voi o tura'...cu toate astea, nimic serios pana acum..A mai fost un tip acum vreo luna care a intrat in curba la Daia cu viteza mare si a ajuns la urgenta in coma...atat..restul...cazaturi lejere...

Uof!!!

RIP.

 

@DLI: Dan cu BMW-ul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut Hayabusa timp de un an jumate si stiu ca poate merge si incet.Nu motocicleta este de vina ci cel care o conduce asta ca sa nu ne mai cautam si sa dam vina pe motor ca este Hayabusa sau R1.Daca esti vitezoman si dai in ea unde ar trebui sa mergi cumpatat 99% sunt sanse sa mori.

problema cu hayabusa, spre deosebire de celelalte motoare mari, e ca trage atat de egal si de frumos incat realizezi cu mare intarziere ca ai 160 in loc de 90. realizezi de obicei cand trebuie sa franezi si nu intelegi de ce n-ai timp. dragii mei, motoreta nu e masina, nu-ti poti permite una puternica din prima si "sa fii cerebral". in cel mai bun caz, n-ai sa patesti nimic rau. dar nici n-o sa inveti vreodata sa te dai cu motorul, pentru ca in loc sa inveti o sa stai crispat sa nu tragi din greseala de gaz, iar singurul mod in care o sa pui genunchiul jos o sa fie pe linia uda de tramvai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot sa nu le dau (partial) dreptate. Incalcam la fel de multe reguli ca si conservele (vezi: viteza, depasiri + triplari, strecurat etc.), cu singura diferenta ca ne inchipuim ca avem acest drept de la Dumnezeu.

 

Daca viteza ar iesi din ecuatie, nu ar mai fi atatea posturi la "Jurnalul Negru".

 

P.S. e adevarat ca sunt cam frustrati ca nu au oo sa se suie pe motor, dar sa ne amintim de subiectul topicului - si poate ca au si ei dreptatea lor.

 

 

:D (my bad) :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice motocicleta poate merge si cu viteza mica...depinde numai de cel care o conduce.Viata e scurta si asa.Pacat de el.

RIP

 

Odihneasca-se in pace!

 

Parerea asta cu orice moto merge si incet este un bullshit total...

 

 

Ba uite ca eu am de 103 cp si am mers cel putin 2 luni mult mai incet si mai prudent decat mergeam cu Dacia. Apoi daca vrei iti fac cunostinta cu un individ care are R1 din prima, si il are de vreo 5 ani, merge pot spune exagerat de incet (daca exista asa ceva). Si n-a avut nici cel mai mic incident in tot atat timp. Nici eu nu sunt de acord cu speed de peste 100 cp din prima, dar daca vrei neaparat si chiar ai puterea sa te limitezi psihic se poate.

 

Nu e locul potrivit, dar mai laso-n pana mea... De ce sa-ti iei Hayabusa ca incepator? Ca sa mergi incet? Nu, iti spun eu ca ti-o iei sa-i dai in goarna. Si daca tot esti asa de cerebral si mergi incet, atunci de ce nu gandesti ca nu are sens sa-ti iei o Hayabusa sa inveti pe ea? Un motor scump, piese scumpe, pentru un incepator care are mari sanse sa o dea pe jos? M-am saturat de cliseul asta cu incepatori cerebrali si calculati care incep pe sportive de 600+ :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios cate din accidentele mortale din acest an au avut ca victime incepatori pe motociclete prea puternice.... Nu ma apuc sa fac un sondaj doar pentru ca mi-e frica de rezultat (nu sunt un om cu sange rece)

 

De cate ori am auzit "am permis si conduc masini cu 200+ CP de 10 ani... o sa ma descurc si cu o motocicleta de 150" Nimic mai fals... motocicleta si masina au comportamente total diferite... spre exemplu eu am mai bine de 10 ani de cand am incalecat prima motocicleta si in rastimpul asta am adunat ceva kilometri (prietenii chiar zic ca merg bine) dar la volan sunt catastrofa (desi imi pare mult mai usor). Pur si simplu e alta treaba.

 

concluzia... indiferent cati km ai facut pe patru roti, cand te urci pe doua esti INCEPATOR. Iar daca ti-e rusine de emblema cu lamaia... nu o purta dar fii constient de aceasta stare de fapt.

 

Cum spunea mai multa lume pe aici... cumpatat cu un motor de 150 CP nu prea poti fi. Pur si simplu te captiveaza si te amageste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Primul motor nu trebuie sa aibe ma mult de 50cai...

Eu incerc sa conving 2 prieteni si nu reusesc. Cum nici pe mine nu a putut sa ma convinga nimeni!

Aici numai legea poate sa ne convinga!

Asta e suntem oameni..fara legi am fi animale!

 

 

Incepator - BUSA???????

 

 

banuiesc ca setea de viteza si adrenalina si mandria ca are busa si de a se da "mare" in fata celorlalti participanti la trafic i-a fost fatala...toti incepatorii de motoare au peste 600cc si forteaza nota in oras...

 

 

problema cu hayabusa, spre deosebire de celelalte motoare mari, e ca trage atat de egal si de frumos incat realizezi cu mare intarziere ca ai 160 in loc de 90. realizezi de obicei cand trebuie sa franezi si nu intelegi de ce n-ai timp. dragii mei, motoreta nu e masina, nu-ti poti permite una puternica din prima si "sa fii cerebral". in cel mai bun caz, n-ai sa patesti nimic rau. dar nici n-o sa inveti vreodata sa te dai cu motorul, pentru ca in loc sa inveti o sa stai crispat sa nu tragi din greseala de gaz, iar singurul mod in care o sa pui genunchiul jos o sa fie pe linia uda de tramvai.

 

 

Incepator, cu carnet de trei saptamani, si nevasta-i da cadou o Hayabusa? Sigur nu vroia sa-l mosteneasca?

 

 

Parerea asta cu orice moto merge si incet este un bullshit total...

Nu e locul potrivit, dar mai laso-n pana mea... De ce sa-ti iei Hayabusa ca incepator? Ca sa mergi incet? Nu, iti spun eu ca ti-o iei sa-i dai in goarna. Si daca tot esti asa de cerebral si mergi incet, atunci de ce nu gandesti ca nu are sens sa-ti iei o Hayabusa sa inveti pe ea? Un motor scump, piese scumpe, pentru un incepator care are mari sanse sa o dea pe jos? M-am saturat de cliseul asta cu incepatori cerebrali si calculati care incep pe sportive de 600+ :P

 

 

Asa si... ce mai conteaza acum cand i-l plange maica-sa, ? tatal fratii... prietenii? ce mai conteaza...?????

Daca esti pios spune o rugaciune... daca nu abtinet-te...!

mai era un baiat care era plin de sfaturi (aici pe forum) si a murit pe dn1 (ca mergea tare...) nu i-l stiam personal dar imi amitesc posturile sale...

 

TERMINATI!!! umpleti topicurile de incepatori cu: Nu va lu-ati busa daca n-aveti ce face pe la serviciu!!!!! faceti ce vreti voi altceva...!

Nu va asculta nimeni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu intereseaza pe nimeni parerile voastre...! clar!?

 

S-ai fie tarana ushoara!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acu o juma de ora am aflat si io de la un prieten si acum am dat de topicul asta.. il stiam si eu din vedere, il stiam dupa porecla ( dovleac ), avea busa de 3 sapt primita cadou de la sotie( asa am auzit) era foarte incantat de ea. Dumnezeu sa-L odihneasca!!!!!!!

 

:P :D :crack: R.I.P. :kiss: :lol: :D

 

Daca e asa; nu vreau sa ma gandesc ce e acum in fufletul sotiei (si abia de 2 luni casatoriti - trist; ffff trist)

 

Condoleante familiei si prietenilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre morti...numai de bine :D Odihneasca-se in pace ... :P

 

Motocicletele sunt niste fieratanii care nu tin cont de cat de ciumeg te crezi, cat de pilot te vezi in oglinda, cate postere cu Rossi ai pe pereti, cati bani ai in buzunare, daca esti fiu de stab sau de strungar, daca locuiesti in 7 vile la munte si la mare sau dormi intre cartoane. Ele sanctioneaza si impacheteaza in mod egal si maturatori de strada si prim-ministri, si smecherasi de cartier si oameni cu doctorat, si golani si oameni insurati cu copii acasa. In momentul in care incaleci o torpila fara sa stii cu ce se mananca esti la fel de "dezbracat" cum te-ai nascut, nu ai la dispozitie decat "sacul" de noroc dat de soarta. Acum depinde, unii au mai mult, altii mai putin :crack:

 

Cine nu pricepe chestia asta si vrea sa dovedeasca lumii ca e un "invingator" , mai bine se limiteaza la a cumpara si afisa cea mai tare conserva de rupt gura targului pe care si-o poate permite si cu asta basta...norocul nu ti-l cumperi cu bani, si nici experienta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa fim sinceri cu noi, dar si cu ceilalti: 200kile si 100cai+ (adica motoare de la 600cc in sus in general) = RACHETE. Nu trebuie gindit, "mi-am luat motor de 100 cai, e putin in comparatie cu Valerica, care are 150 cai si nu a patit nimic". Iti iei ca incepator motor de 148 cai(sau cit o avea busa) si cuplu 140 N/m(aproximativ)?

Si ai pretentia ca o sa mergi cu 60-80, maxim 100, "pina te inveti cu ea"?

Si cind te inveti ce faci? Te infigi intr-un camion? Sau intr-un zid?

A te "obisnui" cu motorul pe care il ai, nu inseamna experienta.

Ati observat, ca pina la primul incident, ai impresia ca nimic nu ti se poate intimpla. Dupa ce te da vreun prost jos, ti se schimba total atitudinea fata de mersul pe motor. Parerea mea e ca abia atunci realizezi gravitatea lucrurilor si ca inainte sa dai blana, te gindesti de 2 ori, te uiti in oglinzi, dai flashuti si claxoane, lasi de la tine si iti vezi linistit de treaba, ca important e sa ajungi la destinatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...