Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vand urmatoarele piese de Intruder 1500 CL

Sissy bar=120 eu.

Ghidon(25mm)=25 eu.

Risere(8cm)=20 eu.

Oglinzi=20 eu.

Far=40 eu.

Proiectoare=30 eu.(buc)

Suport proiectoare=20 eu.

Semnale(fata-spate 4 buc)=30 eu.

Stop spate=25 eu.

Saua fata=50 eu.

Saua spate=40 eu.

Rezervor(fals)=40 eu.

Bord=60 eu.

Toba esapament=100 eu.

Capacele ce acopera rezervorul=20 eu.

Suport picioare fata=50 eu.

suport picioare spate= 40

Cutie pt.scule cromat=25 eu.

Preturile sunt negociabile (in limita bunului simt)

N-am putut sa incarc pozele :alcy: Pt.cei interesati trimit prin mail

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am impresia ca am mai intrebat odata, dar nu-mi mai gasesc postul. Batranetea. Asadar: de unde cumpar un cdi pt Intruder 1400?

 

Multam.

Geo

 

 

ebay sau incearca sa vorbesti cu cei de pe intruderalert.com.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand urmatoarele piese de Intruder 1500 CL

Sissy bar=120 eu.

Ghidon(25mm)=25 eu.

Risere(8cm)=20 eu.

Oglinzi=20 eu.

Far=40 eu.

Proiectoare=30 eu.(buc)

Suport proiectoare=20 eu.

Semnale(fata-spate 4 buc)=30 eu.

Stop spate=25 eu.

Saua fata=50 eu.

Saua spate=40 eu.

Rezervor(fals)=40 eu.

Bord=60 eu.

Toba esapament=100 eu.

Capacele ce acopera rezervorul=20 eu.

Suport picioare fata=50 eu.

suport picioare spate= 40

Cutie pt.scule cromat=25 eu.

Preturile sunt negociabile LA UNELE PIESE(in limita bunului simt)

N-am putut sa incarc pozele :) Pt.cei interesati trimit prin mail

+ Dragbar(25mm/100cm)=25 eu.

Suport aripa spate cromata=20 eu.

POZE AICI! http://www.pro-bike.ro/forums/topic/76389-piese-vl-1500/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare !

Am revenit cu stresul :))

AM probleme cu comutatorul de la frana de mana ,declanseaza foarte tarziu .A fost desfacut si curatat .CEva idei cum sa repar aceasta problema destul de grava :) ?

Astept un sfat ...

 

 

REspect Si Sarbatori Fericite !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rahat dezmembrari...ia-ti frate unu nou de pe louis ca te costa 8 euro.code number 10032207

Salutare sunt mai idiot CLAR ASTA ..Nu am sa ceva la mine este cumva pe pompa de la frana nu se poate schimba :)

Decat cu toata pompa e frana . Este un Intruder din 89 ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand urmatoarele piese de Intruder 1500 CL

 

Ghidon(25mm)=25 eu.

Risere(8cm)=20 eu.

Oglinzi=20 eu.

Far=40 eu.

Semnale(fata-spate 4 buc)=30 eu.

Saua fata=50 eu.

Saua spate=40 eu.

Rezervor(fals)=40 eu.

Bord=60 eu.

Toba esapament=100 eu.

Capacele ce acopera rezervorul=20 eu.

Suport picioare fata=50 eu.

suport picioare spate= 40

Cutie pt.scule cromat=25 eu.

Dragbar (25mm,100cm)=25 eu.

Suport aripa spate cromata=20 eu.

Preturile sunt negociabile la UNELE PIESE (in limita bunului simt)

Tel:0753461067 POZE AICI! http://www.pro-bike.ro/forums/topic/76389-piese-vl-1500/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Vand windshield ptr Suzuki VL 1500. Pret: 150E. Se poate folosii si ptr alte modele daca se modifica suportii de prindere.

 

Deocamdata nu am poze dar e ceva de genul asta:

 

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://...%26tbs%3Disch:1

 

Daca va intereseaza PM sau 0723161527

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari,sa-l stapinesti cu placere ! Intruder cu cauciucuri cu cuie,ca la cross,n-am mai vazut....sau,te-ai plimbat cu el intr-o sera...?

Acuma,lasind gluma la o parte,ti-as recomanda sa stai potolita,pina se mai incalzeste afara.Chiar daca nu-i zapada pe jos,tot e asfaltul prea rece,si n-ai aderentza cum trebuie.Ar fi pacar sa dai cu el de pamint,asa,de proaspat luat...

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:banana: Intruder cu cauciucuri cu cuie,ca la cross,n-am mai vazut....sau,te-ai plimbat cu el intr-o sera...?

Acuma,lasind gluma la o parte,ti-as recomanda sa stai potolita,pina se mai incalzeste afara.Chiar daca nu-i zapada pe jos,tot e asfaltul prea rece,si n-ai aderentza cum trebuie.Ar fi pacar sa dai cu el de pamint,asa,de proaspat luat...

 

Era zapada doar pana la drumul principal, dupa a fost ca-n palma. Putin polei la dus, cam frig, dar a meritat!! Si nu am mers tare, mai ales ca era si prima excursie impreuna - maxim 60.

 

Nu mai vine primavara odata.. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari si sa-l stapanesti sanatoasa.

Ai dat SV-ul?

 

Multumesc mult! Da, SV-ul e dat de luna trecuta.

 

O sa imi iau zilele astea geaca plus cizme de aici... http://www.foxcreekleather.com/ Sa vad, poate iau si coburi.

Mesaj completat

Intrebare mai de blonda, va rog: cum desfac saua pasager? Am vazut ca are un nimbus in spatele seii, pe aripa, am incercat sa il desfac, dar nu s-a clintit. Nu am insistat sa nu rup ceva. Mai e vreun loc de umblat? Multam ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult! Da, SV-ul e dat de luna trecuta.

 

O sa imi iau zilele astea geaca plus cizme de aici... http://www.foxcreekleather.com/ Sa vad, poate iau si coburi.

Mesaj completat

Intrebare mai de blonda, va rog: cum desfac saua pasager? Am vazut ca are un nimbus in spatele seii, pe aripa, am incercat sa il desfac, dar nu s-a clintit. Nu am insistat sa nu rup ceva. Mai e vreun loc de umblat? Multam :banana:

 

 

* in primul rand, felicitari ptr. achizitie! superba motoreta, sa o stapanesti sanatoasa si fara incidente!

 

in al doilea rand, cu saua de pasager nu stiu daca e la fel ca la VS, dar incearca si asa: scoate intai saua din fatza, dupa ce ai dat aripile alea mici jos, care "incadreaza" saua, apoi vezi daca in "botul" seii din spate ai un fel de furca, care intra sub saua pilotului si se prinde cu 2 suruburi in pozitia aia. la mine asa era, deci de fiecare data cand vroiam sa umblu la firele de alimentare becuri pe spate - de ex. - trebuia sa scot ambele sei, ca nu se putea altfel ;) ...munca patriotica!

bafta!

 

l.e. ah! acum m-am uitat mai bine, nu cred ca trebuie date si aripioarele alea laterale jos, cred ca saua fatza iese fara.

Editat de cria_p
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki intruder 800

1995 , aprox. 40 000 km

negru , stare f.buna ( orice test ), multe lucruri extra + toate piesele pt. a fi adus la starea originala

pret 3000 E NEGOCIABIL , orice detali pe mail sau tel. 0757916399 Dan

post-4244-1294736960_thumb.jpg

post-4244-1294736968_thumb.jpg

post-4244-1294736974_thumb.jpg

post-4244-1294736981_thumb.jpg

post-4244-1294736987_thumb.jpg

post-4244-1294736992_thumb.jpg

post-4244-1294737000_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki intruder 800

1995 , aprox. 40 000 km

negru , stare f.buna ( orice test ), multe lucruri extra + toate piesele pt. a fi adus la starea originala

pret 3000 E NEGOCIABIL , orice detali pe mail sau tel. 0757916399 Dan

mobra asta are un sunet demential! vinzare rapida!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* in primul rand, felicitari ptr. achizitie! superba motoreta, sa o stapanesti sanatoasa si fara incidente!

 

in al doilea rand, cu saua de pasager nu stiu daca e la fel ca la VS, dar incearca si asa: scoate intai saua din fatza, dupa ce ai dat aripile alea mici jos, care "incadreaza" saua, apoi vezi daca in "botul" seii din spate ai un fel de furca, care intra sub saua pilotului si se prinde cu 2 suruburi in pozitia aia. la mine asa era, deci de fiecare data cand vroiam sa umblu la firele de alimentare becuri pe spate - de ex. - trebuia sa scot ambele sei, ca nu se putea altfel :banana: ...munca patriotica!

bafta!

 

l.e. ah! acum m-am uitat mai bine, nu cred ca trebuie date si aripioarele alea laterale jos, cred ca saua fatza iese fara.

 

Multumesc mult de urari! Sfatul o sa il aplic maine, o sa incerc sa ajung de pe plantatie ceva mai devreme, sa vad si eu ceva din motor.

Pe sambata o sa ies cu ea la o plimbarica ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru cei cu vs400:

http://www.algonet.se/~ktillman/intruder/400-spec.htm

 

 

 

 

Technical specifications for the VS400 - initially made for the Japanese market

 

The 400 cc Intruder is virtually identical to the 600, 700, 750 and 800 - there are only minor changes to the dimensions, and of course the cylinder displacement.

 

There are minor differences between motorcycles sold in different parts of the world. The numbers and measurements presented here are provided in good faith and may not be applicable to your ride.

Engine 45° V-twin, SOHC, 4+4 valves

Cooling Water

Bore / Stroke 65/60.2 millimeters

Cylinder displacement 399 cc

Torque Nm / rpm ? Nm

Effect hp / rpm ? hp ( kW)

Compression 10.5:1

Carburetors 2 Mikunis with 36 mm intake diameter

Transmission 5 speed, shaft drive

Ignition Electronic, without points

Tank volume 12 litres

Wheelbase 1560 mm

Length 2255 mm

Width 765 mm

Seat height 685 mm

Ground clearance 125 mm

Dry weight 201 kg

Suspension, front Oil damped, telescopic,

Suspension, rear Oil damped, adjustable

Brakes, front & rear Front hydraulic disc, rear drum

Clutch Wet, in oil bath, hydraulic

Tire, front 80/90-21

Tire, rear 140/80-15

Editat de intrusu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va rog sa-mi dati niste linkuri, sau orice informatie despe intru vs800 din 94 si din 97. Este vreo diferenta? Puncte slabe etc

 

Mersi.

Mesaj completat

Va rog sa-mi dati niste linkuri, sau orice informatie despe intru vs800 din 94 si din 97. Este vreo diferenta? Puncte slabe etc

 

Mersi.

 

Intre timp ajut pentru cineva la vanzarea unei bijuterii. Bagati ochii:

Intruder c800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...