assante Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 /index.php?showtopic=196737 Cine vine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 Apropos de autonomie...cati km mai poti parcurge cu rezerva la un M800, adica din momentul in care incepe sa clipoceasca ultima liniuta?? Nu de altceva, dar am patit ca si colegul...am parcurs 13,5 km cu rezerva pana la Lehliu Gara si sunt curios cat de la limita am fost Si inca ceva...de ce nu pun benzinarii pe A1? (intrebare retorica...pentru ca suntem in Romania) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_cj Postat Aprilie 15, 2008 Share Postat Aprilie 15, 2008 nu are nimeni de vanzare un cablu de kilometraj pt intruder vs 800 din 92 ? am mare nevoie pt ca lipseste si cam risc sa ma prinda radarul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
assante Postat Aprilie 21, 2008 Share Postat Aprilie 21, 2008 Poate sa-mi spuna si mie cineva ce pot sa fac la tobele de C800 astfel incat sa devina mai zgomotoase ? As vrea sa fiu mai auzit in trafic . Ori sa le scot sitele , si aici poate imi explica cineva unde pot face asta ( service / atelier ) , sau sa schimb tobele cu unele mai zgomotoase dar omologate . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duracell Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Poate sa-mi spuna si mie cineva ce pot sa fac la tobele de C800 astfel incat sa devina mai zgomotoase ? As vrea sa fiu mai auzit in trafic . Ori sa le scot sitele , si aici poate imi explica cineva unde pot face asta ( service / atelier ) , sau sa schimb tobele cu unele mai zgomotoase dar omologate . Parere mea este sa nu te apuci sa scoti sitele sau sa dai gauri..motorul tau e nou, parca..schimba-le cu totul, iti recomad Vance, si pastreaza-le si pe cele stock. Nu se stie cand ai nevoie de ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 merci de ajutor bujiile noi, puse sapt. trecuta sunt NGK DPR8EA-9, cele standard am pus noi pt. ca nu pornea alea vechi erau pline de depuneri (carbon ??), din pacate mecanicul le-a aruncat mecanicul spune ca treaba cu verificatul culorii e o poveste, desi nu cred ca aia de la Suzuki s-au aflat in treaba sa recomande asta folosesc benzina Rompetrol de 95 fara plumb filtrele de aer le-am curatat in noiembrie anul trecut cf. recomandarilor din manual, sa le schimb cu K&N-uri? am scos filtrele din tobe si am pus un sistem simplu de inchidere/deschidere a orificiului ramas, n-am facut mai mult de 500 km cu modificarea asta - nu stiu daca a afectat motorul (e clar ca admisia nu prea mai poate tine pasul cu evacuarea, se pierde din compresie cred) in rest, nu mai stiu ce sa spun, am tot citit in manuale ca sa aflu posibilelele cauze, ei nu spun nimic de bujii pt. knocks, cauzele identificate de Clymer/ Suzuki ar fi: - benzina cu cifra octanica prea mica - racire insuficienta/ inadecvata - (over advanced) ignition timing - tre' verificat "transistorized ingnition system/unit" ? - lean fuel mixture at/near full throttle - acumulari excesive de carbon in camera de combustie (cylinder head & piston crowns) si pt. pierderi de putere: - filtre de aer imbacsite - bujiile sa fie oare din carburatoare, sa fi umblat mecanicul la "carburetor idle speed"? asta e ralanti-ul cred altfel, motorul porneste la prima cheie, perfect, la ralanti n-are nimic, dar cand ii dai gaz asa schimbi viteza incepe festivalul, si mai ales in partea stanga, cilindrul din spate sa caut un service serios pt. un tune-up? pun si filtrele la loc imediat daca trebuie, numa' sa mearga bine motorul, oricum nu ies cu el pana nu sunt sigur ca e totul ok sunt jigleoare mai bune decat alea standard? merci sorry aoreus, am fost prins ultimile zile cu altele decat cu motorul mecanicul tau e o poveste atunci daca nu stie ce culoare tre sa fie bujiile in principiu motorul porneste oricum, fie amestecul sarac sau bogat(nu extrem de bogat sau extrem de sarac), insa in timp se vad efectele am pus K&N sa nu mai tot cumpar in fiecare an, pentru ca sunt mai efective decat buretele ala, si pentru ca permit sa treaca mai mult aer, ceea ce era necesar pt modificarile pe care le-am facut, vezi mai jos. am pus K&N dropins, nu pod-uri de alea open, cu alea e alta poveste modificarile la toba nu afecteaza compresia totusi este ciudat ca n-am auzit nici un intruder cu knocks, esti sigur ca asta e cu adevarat? mai descrie odata simptomele, poate e altceva idle-ul nu cauzeaza knocks daca ai modificat tobele si apoi au aparut se poate sa fie prea sarac amestecul la cilindru 1(spate). mai ales daca ai model european, ca aici normele de poluare is mai stricte, e deja lean din fabrica, al meu avea mainjet pe fata 112 fata de 125 cat e in SUA service serios in romania nu stiu, doar ala de ti-l faci tu. in ardeal nu stiu, insa in buc erau toate o apa si-un pamant jigloarele is bune oricare depinde pentru ce vrei, eu mi-am pus stage 1 de la Factory Pro impreuna cu K&N dropins si tobe modificate si e dif imensa. exista si stage 3 da imi ajunge atat, nu ma dau la drag cu el si oricum imi ia 10 la suta la full speed incarcat cu bagaje Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
assante Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Parere mea este sa nu te apuci sa scoti sitele sau sa dai gauri..motorul tau e nou, parca..schimba-le cu totul, iti recomad Vance, si pastreaza-le si pe cele stock. Nu se stie cand ai nevoie de ele Poate-mi spui si mie de unde sa iau asa ceva , un link , un magazin din Bucuresti , ceva . Ti-am trimis 2 pm-uri acum ceva timp si nu mi-ai raspuns , poate vii la intalnirile saptamanale de choppere , dupa 1 Mai in fiecare Sambata . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 * mai iese cineva la plimbare pe topicul asta?... haideti! ca acuma s-au inmultit Intruderele, vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 (editat) sorry aoreus, am fost prins ultimile zile cu altele decat cu motorul mecanicul tau e o poveste atunci daca nu stie ce culoare tre sa fie bujiile in principiu motorul porneste oricum, fie amestecul sarac sau bogat(nu extrem de bogat sau extrem de sarac), insa in timp se vad efectele am pus K&N sa nu mai tot cumpar in fiecare an, pentru ca sunt mai efective decat buretele ala, si pentru ca permit sa treaca mai mult aer, ceea ce era necesar pt modificarile pe care le-am facut, vezi mai jos. am pus K&N dropins, nu pod-uri de alea open, cu alea e alta poveste modificarile la toba nu afecteaza compresia totusi este ciudat ca n-am auzit nici un intruder cu knocks, esti sigur ca asta e cu adevarat? mai descrie odata simptomele, poate e altceva idle-ul nu cauzeaza knocks daca ai modificat tobele si apoi au aparut se poate sa fie prea sarac amestecul la cilindru 1(spate). mai ales daca ai model european, ca aici normele de poluare is mai stricte, e deja lean din fabrica, al meu avea mainjet pe fata 112 fata de 125 cat e in SUA service serios in romania nu stiu, doar ala de ti-l faci tu. in ardeal nu stiu, insa in buc erau toate o apa si-un pamant jigloarele is bune oricare depinde pentru ce vrei, eu mi-am pus stage 1 de la Factory Pro impreuna cu K&N dropins si tobe modificate si e dif imensa. exista si stage 3 da imi ajunge atat, nu ma dau la drag cu el si oricum imi ia 10 la suta la full speed incarcat cu bagaje salut, merci pt. sfaturi intre timp am schimbat bujiile tot cu de alea cu 8, NGK alea care le-am dat jos sunt albe la portelan - adica nu sunt bune (?) - si innegrite bine la electrod si in jur, mai ales aia de la cilindrul cu knocks, desi alea cu care am luat motocicleta erau la fel, cu 8 a mers f. bine de cateva ori pana duminica cand au aparut iar problemele, mai intai am simtit ca pierde din putere apoi au inceput knock-urile la acelasi cilindru, incat abia am ajuns cat de cat aproape de casa - a trebuit sa ma duc vreo 20 km in a doua si a treia la turatie mare ca sa mearga si sa nu bubuie intruna, altfel se oprea motorul mai mult, cand am oprit a inceput sa iasa fum in jurul meu, picura ceva ce semana a ulei pe esapament, pe partea aia care uneste dedesubt tobele, sigur nu era benzina apoi am chemat pe un prieten bun sa-si dea si el cu parerea, a stat motorul 30 min., a venit omul (are motoare de prin '94) a dat o tura si a spus ca lui i se pare ca merge perfect, nici un knock, nici o scurgere de ulei sau ce era aia apoi pana acasa am mai facut 25-30 km, knocks n-au mai fost in schimb scurgerile alea da, scoteam fum la semafoare mecanicul zice ca sa-mi puna bujii cu iridium, si sa o puna pe tester sa verifice carburatoarele sa fi fost bai ca am spalat-o sambata trecuta? nu cred am verificat uleiul sa nu fi pus prea mult la schimb, e ok, maine ii pun tobe noi originale, cu filtre intacte filtrele de aer le-am curatat cu mana mea ca la carte inainte de a o trage pe dreapta in noiembrie chiar nu mai stiu ce sa cred, am facut 1500 mile cu ea, am luat-o la 8270 mile cu service-ul facut la zi cf. cartii de service, probleme nu am avut deloc pana anul asta cand am scos-o din nou, odata cu pornirea apoi dupa schimbul de ulei n-are ce sa aiba nu stiu ce, e ca noua, mi-e si mila sa o mai scot, cu mecanica nu prea le am, mecanicul meu sigur e f. bine intentionat dar nu prea a avut de a face cu chopperele, cu Intrudere nici atat, service-uri in CJ, SM, BH si MM nu prea sunt si desi m-am interesat, nu prea mi s-a recomandat vreunul oricum desfac saua, rezervorul, filtrele de aer si ce mi se pare accesibil dupa carte si iau la verificat de Pasti (daca ploua mi-a fi mai usor ) toate furtunasele de sub sa si tot ce vad si ma fac si eu mecanic, ce sa fac e model american, performantele/viteza nu ma prea atrag, cuplul mare-mi place rau, doar ca ma gandeam ca tre' sa mearga si mai bine cu fitre K&N si eventual jigleoare, imi spui si mie ce si de unde le-ai luat? merci Editat Aprilie 22, 2008 de aoreus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
assante Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 * mai iese cineva la plimbare pe topicul asta?...haideti! ca acuma s-au inmultit Intruderele, vad Da , se plimba lumea cu chopperele , vezi : /index.php?showtopic=200294 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 chiar nu mai stiu ce sa cred, am facut 1500 mile cu ea, am luat-o la 8270 mile cu service-ul facut la zi cf. cartii de service, probleme nu am avut deloc pana anul asta cand am scos-o din nou, odata cu pornirea apoi dupa schimbul de ulei n-are ce sa aiba nu stiu ce, e ca noua, mi-e si mila sa o mai scot, cu mecanica nu prea le am, mecanicul meu sigur e f. bine intentionat dar nu prea a avut de a face cu chopperele, cu Intrudere nici atat, service-uri in CJ, SM, BH si MM nu prea sunt si desi m-am interesat, nu prea mi s-a recomandat vreunul Fuuuuuuuuk_ de ce nu-s in tara ca veneam si ti-l faceam Sau facem asa, pe 30 april ma intorc in amsterdam cu motorul, daca am timp trec o zi sa-l vad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 22, 2008 Share Postat Aprilie 22, 2008 Fuuuuuuuuk_ de ce nu-s in tara ca veneam si ti-l faceam Sau facem asa, pe 30 april ma intorc in amsterdam cu motorul, daca am timp trec o zi sa-l vad esti invitatul meu bem o palinca buna, fac o cinste mare 0740189696 0746234042 aoreus@yahoo.com claudiu.cuceu@rompetrol.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Poate sa-mi spuna si mie cineva ce pot sa fac la tobele de C800 astfel incat sa devina mai zgomotoase ? As vrea sa fiu mai auzit in trafic . Ori sa le scot sitele , si aici poate imi explica cineva unde pot face asta ( service / atelier ) , sau sa schimb tobele cu unele mai zgomotoase dar omologate . Salutare. Ne-am intalnit parca la Prisma sambata, impreuna cu Alex si cu baiatul cu Guzzi. Acelasi lucru vreau sa-l fac si eu si am vorbit cu Alex de la Suzuki...mi-a spus ca e foarte usor sa scoti sitele si se monteaza la fel de usor. Trebuie insa mers la ei sa ne arate ce si cum. Astept sa se faca vremea frumoasa si o sa-mi fac o programare. E pacat sa dai o gramada de bani pe tobe noi...mai ales cand le poti face si pe astea sa sune tare, fara se le deteriorezi. Unde mai pui ca arata si bine cu tobele stock... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cria_p Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Da , se plimba lumea cu chopperele , vezi : /index.php?showtopic=200294 * eu intrebam de o plimbare cu Intrudere (only), stiu ...suna exclusivist, dar asta era si ideea Sunt multe choppere in Bucuresti, nu ne vom putea plimba toate odata, iar pentru plimbari lungi, weekenduri, vacante, etc., cred ca fiecare are deja prieteni cu care sa porneasca la drum (chiar daca nu sunt numai chopperisti). eu, de exemplu, mai ies cu Deea (Intruder) la plimbarici prin oras, ...n-ar fi frumos sa ne insotiti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 (editat) intre timp am schimbat bujiile tot cu de alea cu 8, NGKalea care le-am dat jos sunt albe la portelan - adica nu sunt bune (?) - si innegrite bine la electrod si in jur, mai ales aia de la cilindrul cu knocks, desi alea cu care am luat motocicleta erau la fel, cu 8 e model american, performantele/viteza nu ma prea atrag, cuplul mare-mi place rau, doar ca ma gandeam ca tre' sa mearga si mai bine cu fitre K&N si eventual jigleoare, imi spui si mie ce si de unde le-ai luat? merci cam asa tre sa arate bujiile: http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark_plugs_catalog.html http://www.verrill.com/moto/sellingguide/s...gcolorchart.htm ale mele sunt ca 14&16 din primul link, cum sunt ale tale? jigloarele le-am luat de aici http://www.factorypro.com/ in set vin mai multe, le alegi in functie de ce filtre si tobe ai, stock/aftermarket ce culoare avea fumul? albastru/ulei negru/gas Editat Aprilie 23, 2008 de adorlith Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aoreus Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 cam asa tre sa arate bujiile: http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark_plugs_catalog.html http://www.verrill.com/moto/sellingguide/s...gcolorchart.htm ale mele sunt ca 14&16 din primul link, cum sunt ale tale? jigloarele le-am luat de aici http://www.factorypro.com/ in set vin mai multe, le alegi in functie de ce filtre si tobe ai, stock/aftermarket ce culoare avea fumul? albastru/ulei negru/gas ca la '3' arata, aia de la cilindrul fata nu e chiar asa incarcata - carbon fouled? scria ceva de soc in link-ul 2 - cand am dus-o pt. incarcat bateria, schimb ulei si ... bujii, socul parca se bloca la mijlocul cursei, mecanicul a spus ca a rezolvat problema ... fumul era albicios/gri mai degraba, gaz nu era fiindca daca era nici nu mai incercam s-o pornesc merci mult ... si pt. link-ul cu jigleoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kiako Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 Intruder an 2007,800 cmc,53 CP,injectie,consum 4-5,5 L.NO PROBLEM pana in prezent !! 6000 km la activ(1400 rodaj) Posesorul baiat linistit nu trece de 100 km/h Accesorii:ce am gasit la nea Louis :coburi,astept crashbars. am unul la fel merge maxim 170 km/h mai mult nu poate dar nici nu scade daca tii mina in gaz si asta si cu o greutate de cel putin 300 kg pe el adica doi pasgeri bafta si poate ne vedem pe drum salutere la toata lumea cu intrudere am unul din 2007 m800 gl 06 xaj ,pot a spune ca sunt super fericit ca am achizitionat acest motor si sa adaug ca am fost is incepator cu el si el cu mine ,merge de zbirniie si nu a fost creator de nici un fel de probleme si nu nici nu va face atit timp cit il tii din scurt la toate cele. Cit despre cele mai invirsta tot de bine pot a spune si asta din informatiile culese de la ceilalti posesori deci in concluzie este o marca pe care te poti baza. faina, dar recomand la banii aia un Harley Softail Standard/ Dyna Wide Glide/ Dyna Street Bob cu max. 15.000 km rulaj decat o saracie de harley SH mai bine unul de asta nou si cu cardan pe deasupra adica un c1800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 23, 2008 Share Postat Aprilie 23, 2008 * eu intrebam de o plimbare cu Intrudere (only), stiu ...suna exclusivist, dar asta era si ideea Sunt multe choppere in Bucuresti, nu ne vom putea plimba toate odata, iar pentru plimbari lungi, weekenduri, vacante, etc., cred ca fiecare are deja prieteni cu care sa porneasca la drum (chiar daca nu sunt numai chopperisti).eu, de exemplu, mai ies cu Deea (Intruder) la plimbarici prin oras, ...n-ar fi frumos sa ne insotiti? Frumos motorul...Desi initial am crezut ca e de 800...am vazut colorata aia integrala de o porti pe cap (si de care m-am luat acum ceva timp ca nu prea se pupa cu motorul ) si d-asta am si intrebat daca e de 400... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Apropos de autonomie...cati km mai poti parcurge cu rezerva la un M800, adica din momentul in care incepe sa clipoceasca ultima liniuta?? Nu de altceva, dar am patit ca si colegul...am parcurs 13,5 km cu rezerva pana la Lehliu Gara si sunt curios cat de la limita am fost Si inca ceva...de ce nu pun benzinarii pe A1? (intrebare retorica...pentru ca suntem in Romania) Cand clipoceste ultima liniuta mai ai 1-1.5 L parca.Eu merg la peco cand mai are 2 liniiute. Cel mai bine,cand pleci la drum ,mai ales pe A1 faci plinul. * eu intrebam de o plimbare cu Intrudere (only), stiu ...suna exclusivist, dar asta era si ideea Sunt multe choppere in Bucuresti, nu ne vom putea plimba toate odata, iar pentru plimbari lungi, weekenduri, vacante, etc., cred ca fiecare are deja prieteni cu care sa porneasca la drum (chiar daca nu sunt numai chopperisti).eu, de exemplu, mai ies cu Deea (Intruder) la plimbarici prin oras, ...n-ar fi frumos sa ne insotiti? /index.php?...200294&st=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duracell Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Poate-mi spui si mie de unde sa iau asa ceva , un link , un magazin din Bucuresti , ceva . Ti-am trimis 2 pm-uri acum ceva timp si nu mi-ai raspuns , poate vii la intalnirile saptamanale de choppere , dupa 1 Mai in fiecare Sambata . Salut. parca la un pm am raspuns. Ti-am zis ca in 3 ani nu am avut probleme cu motorul, cu exceptia claxonului care dupa vreun an a inceput sa se gatuie. Se schimba si gata. Am aproximativ 10.000 km cu el, si il recomand baietilor mai linistiti care vor adrenalina la viteze mai mici. Am mers si cu 172 km/h (pe ceas, nu viteza reala), insa e un chin datorita pozitiei. Prin urmare, daca vrei acceleratie buna la turatii joase, e perfect, in rest plimbare de placere. Se preteaza foarte bine la pasager, am mers cam 8000 km cu pasagera si e suficient de confortabil. Unde este intalnirea choperelor? Sa inteleg ca devine operationala dupa 1 mai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aronbmw Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Salutare tuturor posesorilor de Intruder si nu numai... . Ceva pareri despre Intruderu de 1500 LC, se poate? Scuze k intreb, fara sa citesc mai intai tot topicul, dar sunt cam multe pagini si eu sunt in criza de timp. Maine merg sa-l scot in probe si sper sa-l si achizitzionez . Acum pe ultima suta de metrii, incerc sa aflu cat mai multe informatzii, pareri pro sau contra despre acest model. Asta e motorul, e din 2000: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealien Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 un motor foarte reusit si echilibrat dupa parerea mea.....are un pret foarte bun la resale...si eu am vrut unul dar am al luat pe cel de 1800 in final... Daca iti place GO for it...nu prea ai ce regreta!!! see YA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aronbmw Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 un motor foarte reusit si echilibrat dupa parerea mea.....are un pret foarte bun la resale...si eu am vrut unul dar am al luat pe cel de 1800 in final... Daca iti place GO for it...nu prea ai ce regreta!!! see YA deabea astep sa-l calaresc maine..., la noape cred k nu am sa dorm deloc... Mersi pt sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 Salutare tuturor posesorilor de Intruder si nu numai... . Ceva pareri despre Intruderu de 1500 LC, se poate? Scuze k intreb, fara sa citesc mai intai tot topicul, dar sunt cam multe pagini si eu sunt in criza de timp. Maine merg sa-l scot in probe si sper sa-l si achizitzionez . Acum pe ultima suta de metrii, incerc sa aflu cat mai multe informatzii, pareri pro sau contra despre acest model. Asta e motorul, e din 2000: Mare, greu, trage de jos, de la 5km/h devine stabil, franele un pic subdimensionate, pozitie super in sa (am 1.95 si n-am nevoie de comenziavansate), trebuie parbriz altfel la 100km/h incepi sa ramai in din ce in ce mai mult in spate...cam atat. Ah, sa nu uit, ii trebuie si tobe aftermarket altfel zici ca esti cu masina de cusut electrica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 25, 2008 Share Postat Aprilie 25, 2008 deabea astep sa-l calaresc maine..., la noape cred k nu am sa dorm deloc... Mersi pt sfat. Cat a cerut pe el...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.