Sari la conținut

Postări Recomandate

- relantiul trb. sa fie 1000 plus /minus 100 ture ( daca vrei sa-ti mearga ca un HD ia-ti HD , astea nu-s facute pt. un relanti asa mic )

- porneste-l intodeauna cu soc ( prima pornire din zi ) sau trage-i socul daca simti ca nu merge rotund , si lasa-l sa se incalzeasca cateva minute inainte sa pleci

- consumul ti-l da regimul de mers ( nu mai demara asa repede - nu trb. sa fi in 5-a in 50m , lasa-l dupa el sau i-ati alta categorie de motor - al meu consuma pana-n 4.5 la drum intins si am chit dyno si jigloare marite - la 90-100 / h )

- la schimbat viteze nu am ce sa te invat , trebuie sa simti tu motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 2,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cutia e secventiala oarecum, sau cum ii spune, adica e un pic desteapta, o poti forta daca trebuie neaparat dar face urat, pana la urma, trebuie sa o simti

multi spun ca intruderele, cel putin la alea de 1400, sunt mai sensibile la schimbarea in a doua, si mie mi s-a parut la fel

e tentant sa mergi cu motorul scos din viteza insa sigur nu bine

 

intreaba si aici daca vrei http://www.intruderalert.com/cafe/index.cfm

Editat de thunderhead
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- relantiul trb. sa fie 1000 plus /minus 100 ture ( daca vrei sa-ti mearga ca un HD ia-ti HD , astea nu-s facute pt. un relanti asa mic )

- porneste-l intodeauna cu soc ( prima pornire din zi ) sau trage-i socul daca simti ca nu merge rotund , si lasa-l sa se incalzeasca cateva minute inainte sa pleci

- consumul ti-l da regimul de mers ( nu mai demara asa repede - nu trb. sa fi in 5-a in 50m , lasa-l dupa el sau i-ati alta categorie de motor - al meu consuma pana-n 4.5 la drum intins si am chit dyno si jigloare marite - la 90-100 / h )

- la schimbat viteze nu am ce sa te invat , trebuie sa simti tu motorul

 

 

am reglat relanti ul dupa ureche. cat sa nu fie prea turat si nici subturat. nu merg cu el in 500 de ture.. si nu am zis nimic de HD. da, trag socul cand il pornesc si da il las sa se incalzeasca pana fumez o tigara. nu demarez asa repede si nu-l turez sa-i sara pistoanele ca vb aia ma port cu mila, am dat o caruta de bani..

 

cu schimbatul vitezelor eram cinic :goodposting: vezi ca ai pm

 

 

 

p.s. ieri am fost nevoit sa fac diverse drumuri si nu am mai avut nici o problema doar ca era sa raman in pana de benzina prin militari. noroc ca ma lasa benzina pe langa pecos :agree:

Editat de adriandracul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratele meu si eu l-am luat ieri, vs 800 din '97 mie nu mi-a facut in nici un fel , azi i-am facut schimbul de ulei si i-am pus alt ghidon :) , uite ce te sfatuiesc eu, fa-i schimbul de ulei daca zici ca a stat atat pe bara.. plus ca am aflat ca e indicat sa l bagi la hibernare ptr iarna cu ulei curat si nou , si apoi du te sa il vada cineva . e posibil sa ti mearga intr un singur cilindru din cand in cand (sint posibile probleme cu segmentii, sau poate trebuie reglate carburatoarele ca si la mine de altfel) . oricum la schimbul de ulei sa fi atent daca uleiul tau miroase a benzia! inseamna ca trebuie neaparat facute carburatoarele de care ziceam :D daca ai timp zilele astea ne vedem sa dam o tura si mai discutam una alta. la Apashu e super ok spre exemplu si sint oameni cu multa experienta in materie de motoare, ii poti intreba si te ajuta .

 

ca sint oameni!

 

am observat ca aici la topicul intruder 2-3 mai scriu, si

 

 

un anume tip mi-a spus ca merge cu mine sa iau motorul si ca ma ajuta la schimbul de ulei.. frate , nu a mai dat nici un semn .

 

Asfalt uscat pentru acel om.

 

 

 

salut man! ti-am si explicat ca te ajut in caz ca sunt liber, dar nu prea am avut timp nici pt motorul meu.... imi pare rau ca ti-ai facut o impresie gresita.....asfalt uscat si tie! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut man! ti-am si explicat ca te ajut in caz ca sunt liber, dar nu prea am avut timp nici pt motorul meu.... imi pare rau ca ti-ai facut o impresie gresita.....asfalt uscat si tie! :)

 

 

 

rollie nu te-a presat nimeni.. dar puteai macar sa lasi un off line "ba nu vin ca (X explicatie)"... nu m-a deranjat ca nu ai venit cu mine ca normal, poate aveai treburile tale :D altceva punctam eu . :) . in fine

 

numai bine in continuare. poate facem vreodata cunostinta la mobre

Editat de adriandracul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

As vrea sa'mi iau si eu un intruder vs 800 sau vs 600,acum incepator fiind prea multe nu stiu.

Am gasit unul cu roata fata 21 si unul cu 19....care sunt diferentele intre roti ma refer la manevrabilitate,gropi,samd...

 

 

mai bine iti iei de 600. pus la punct cum trebuie rupe tot. eu mi-am luat VS 800 pentru ca cochetez de mai multa vreme cu motoretele si m-am simtit in stare , ma simt exceptional pe el (nu am zis ca nu ai fi si tu in stare) du-te vezi cum te simti pe ele in primul rand. ca si cadru si dimensiuni sint indentice , roata de 21" (cum am si eu de altfel) absoarbe o tzara mai bine socurile (damburi, gropi etc) plus ca arata mai bine dpmdv. :) mai chopper rock asa :) . cel mai bine e sa ti dai tu seama de diferenta si de cat poti duce.

 

 

si sfat. nu te opri doar la 2 variante. regula de baza in achizitii este sa ai MINIM 3 oferte . DECI IDEAL AR FI SA VEZI MAI MULT DE DOUA .

 

numai bine si spor la cumparaturi.

 

 

p.s. la capitolul manevrabilitate si ciclistica motorul sta exceptional.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

ce sa scriu frate?:rusinica:)

 

il cam scot la plimbare asa e...dar intre timp l-am lasat cu 5 cm mai jos(i-am taiat 4 1/2 spire din arcurile de pe spate).....caut ca disperatul un tinichigiu decent ca sa ii maresc rezervorul......si in plus tare ma bate gandul sa il fac back in black in iarna asta....

 

na,ca sa nu mai plangi ca au disparut intruderele:)

 

 

bafta maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa scriu frate?:D)

 

il cam scot la plimbare asa e...dar intre timp l-am lasat cu 5 cm mai jos(i-am taiat 4 1/2 spire din arcurile de pe spate).....caut ca disperatul un tinichigiu decent ca sa ii maresc rezervorul......si in plus tare ma bate gandul sa il fac back in black in iarna asta....

 

na,ca sa nu mai plangi ca au disparut intruderele:)

 

 

bafta maxima

 

 

frate vezi ca ai reglaj pe 5 trepte de intensitate la amortizoare spate :rusinica: cum cacao sa tai arcurile ??????

 

e gandit sa ii intaresti sau sa i inmoi suspensiile in functie de pasagerul care urca si in functie de greutatea ta, de asemenea poate vrei sa pleci prin tara si mai vrei sa pui ceva greutate pe el. alea se lasa chiar de s lungi. eu il am la punctul de mijloc asa cum l-a lasat fabricantul si tot dau cu el de o sina de poarta culisanta in bar la ursu.

 

 

p.s. am doar 68 kg. :blink:

Editat de adriandracul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

heh...ete ca io's mai dus cu pluta si l-am lasat mai jos decat a vrut fabricantul.....

 

 

chiar daca plec in tara nu am de gand sa imi iau tot sifonierul cu mine...la cort nu mi-a placut niciodata....asa ca un rand 2 de schimburi nu atarna prea mult...pasager nu iau din principiu....si,cu titlu informativ,dupa ce le-am taiat am facut 350 de km intr-o zi fara sa am cea mai mica problema.si btw....de aia le zice choppere...ca le tai cum te taie pe tine capu....:rusinica:

 

 

in rest,

bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce sa scriu frate? :D )

 

il cam scot la plimbare asa e...dar intre timp l-am lasat cu 5 cm mai jos(i-am taiat 4 1/2 spire din arcurile de pe spate).....caut ca disperatul un tinichigiu decent ca sa ii maresc rezervorul......si in plus tare ma bate gandul sa il fac back in black in iarna asta....

 

na,ca sa nu mai plangi ca au disparut intruderele:)

 

 

bafta maxima

 

 

cred ca arata bine ceva mai lasat de spate ...si pa mine ma bate un gand in legatura cu asta dar ma gandeam sa gasesc niste amortizoare ceva mai scurte ..

 

 

 

:rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gata dom'le . ai argumentat, ai o bere de la mine cand treci pe acilea daca e sa ai drum :rusinica:

 

 

heh...ete ca io's mai dus cu pluta si l-am lasat mai jos decat a vrut fabricantul.....

 

 

chiar daca plec in tara nu am de gand sa imi iau tot sifonierul cu mine...la cort nu mi-a placut niciodata....asa ca un rand 2 de schimburi nu atarna prea mult...pasager nu iau din principiu....si,cu titlu informativ,dupa ce le-am taiat am facut 350 de km intr-o zi fara sa am cea mai mica problema.si btw....de aia le zice choppere...ca le tai cum te taie pe tine capu....:D

 

 

in rest,

bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

up Intruders !!!

 

schimb o roata fata de 19 (metzeler 110/90 R19) de Intruder VS1400 cu una de 21 de la un Intruder VS600/800

nu ma intereseaza starea cauciucului, la a mea mai merge vreo 2 sezoane

important e ca janta (crom, spite, ...) si ce vine cu ea (butuc, rulmenti, ... , eventual discul) sa fie impecabile, cea pe care o ofer eu fiind IMPECABILA, cromul n-are nici macar o zgarietura

 

aoreus@yahoo.com

0740-189696

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

intruder 1400...cat de curand primeste si numere, a trecut de retardatii de la RAR si din primavara ne vedem pe strada, pana atunci am sa-i stresez pe cunoscatori cu intrebari.

hey ho, let` go!

post-27431-1226139230_thumb.jpg

post-27431-1226139371_thumb.jpg

Editat de ramones
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

up Intruders !!!

 

schimb o roata fata de 19 (metzeler 110/90 R19) de Intruder VS1400 cu una de 21 de la un Intruder VS600/800

nu ma intereseaza starea cauciucului, la a mea mai merge vreo 2 sezoane

important e ca janta (crom, spite, ...) si ce vine cu ea (butuc, rulmenti, ... , eventual discul) sa fie impecabile, cea pe care o ofer eu fiind IMPECABILA, cromul n-are nici macar o zgarietura

 

aoreus@yahoo.com

0740-189696

 

 

eu am o janta de 21 dar are doar 59 spite , o bagasem la donatii dar tipul de o vroia nu a mai sunat. nu stiu cat de sigur e sa pui roata aia de 21 pe VS 1400 ala fiind mai greu janta fiind foarte ingusta pentru el.. dar tu stii mai bine. daca vrei sa o vezi da mi un pm ca ti-o dau . problema ei este ca a fost cred sparta si sudata. treaba foarte buna facuta dar nu cred ca mai poate fi roluita si fuleaza .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare pt posesorii de M si C 800 !!

 

Am impresia la mine ca se duc cam repede sabotii de la frana spate,adica am 12 500 km (jumate in oras)si am tot strans piulita de reglaj,eu franez intai din gaz apoi cu spatele si aproape de oprire cu fata, dar deja e cam la jumatatea distantei de reglaj si mi sa pare cam mult :P

 

O fi o parere gresita a mea sau ferodoul o fi moale ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...