Jump to content

Recommended Posts

de c

 


On topic, 600 e mic tare la un cruiser. In alta tara cu traditie moto, un amic cu hd883 de care era tare mandru dealtfel, a fost intrebat ce a patit de umbla cu motocicleta nevestii :D Si crede-ma ca 883-ul e un monstru pe langa vs600!
» Post actualizat in 31 Oct 2016 06:37

Dintre toate, cel mai misto e Vulcanul ala de 600, pe cardan. Eu ala l-as lua!

 

de ce sa fie mic? probabil nu ai habar ce inseamna cruisareala pe soselele patriei! ptr incepator este perfect!! ati dat o toti in boala " mare, cat mai mare" ca si la TV, MOnitoare, aparate foto cu 50 Mp.....

 

am fost cu intruderu pana in Spania..aprox 7 mii km...relax cu 90-100km/h...cu un chopper te plimbi! am fost si cu 250 pana la mare si a fost relax! vezi pe advrider baieti care au facut turul lumii cu motor de 125.

 

cine nu a avut intruder nu intelege! intruderu este un motor f reusit! " prea bun", si am avut si dragstarul si vulcanul. ptr Europa e ok pe cardan, in caz de ai probleme cu cardanul te descurci....ptr aventuri gen Africa, Mongolia...lant! repari usor...

 

in concluzie, omu nostru este incepator! se va descurca pe intruderul de 600 fara nicio problema. chiar si pe intruderul de 400, mai rar pe la noi dar am vazut cateva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intruderul de 600 e destul de rar. Majoritatea sunt de 750-800.

 

Liniile clasice iti permit insa sa-l customizezi cu putini bani.

 

Desi l-am avut atat pe cel de 800,cat si un 1400 si un 1500, daca tii musai de aceasta cilindree,600 cmc, iti recomand si o tura cu un Shadow de 600. Motorul ala si-a facut ucenicia pe Transalp, cutia e tipica Honda, e destul de mare, usor de modificat si are cea mai lata janta si implicit cel mai lat cauciuc pe spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tocmai ce i-am făcut, am avut ceva probleme cu el, nu mai tragea si se oprea motorul in mers. Au fost curatate carburatoarele si verificat. O sa vorbesc cu mecanicul, si mie mi se pare mult.

» Post actualizat in 31 Oct 2016 09:24

Au fost schimbate bujiile si verificat filtrele... Am pus consumul mărit si pe seama frigului. Monitorizez si vedem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti va multumesc frumos pentru parerile acordate. Legat de Honda Shadow 600, am avut ocazia sa merg pe un model din 1995, pozitia este ok, manevrabilitatea mi se pare buna, dar mi se pare ca trage putin mai tare ca cel pe care il am eu.. nu are vlaga, nu are forta.. Eu as alege Suzuki Intruder deoarece este mai mult decat perfect pentru ceea ce imi trebuie mie. O viteza de croaziera de 100-110/H , sa ma plimb cat mai mult si admir peisajul din jurul meu, un consum de 4-5/100KM la drumuri lungi, deci ar fi mai mult decat perfect pentru mine.Sper sa nu se inteleaga gresit, nu am nimic cu Honda Shadow, imi place si acest model, am precizat mai sus, dar exista anumite situati (pe care le-am intalnit) unde ai nevoie sa te bazezi pe ceea ce ai sub tine pentru a trece cu brio de ele. As alege Suzuki Intruder VS 800 deoarece din punctul meu de vedere, are si forta,pozitie foarte comoda, manevrabilitate buna, demaraj...pff foarte puternic (din punctul meu de vedere, sa nu se inteleaga gresit) si este ok pentru ceea ce vreau eu.

 

EDIT : Ieri, 30.10.2016 am gasit un Suzuki Intruder VS800 pe OLX, am sunat vanzatorul, si am facut o proba cu el. Proba a constat in 15 minute de mers in oras, in diferite situatii. Vreau sa spun ca ma indrept 110% catre Suzuki Intruder VS800 deoarece il consider motocicleta perfecta pentru ceea ce am eu nevoie. Are un demaraj extraordinar de puternic (din punctul meu de vedere) , atinge 0-100 in 5 secunde, simt ca ma pot baza pe el in orice situatie, iar comoditatea este mai mult decat perfecta. Aleg aceasta mototcicleta deoarece mai mereu voi avea pasager (O fata de 50KG) si trebuie sa tin cont de comfortul amandurora, nu doar de al meu. Lafel cum a spus cineva mai sus, daca doresc sa il modific, sa il fac ,,Custom,, ,este foarte usor de modificat. Modelul pe care l-am vazut, avea tobe stock, cele de fabrica, iar singurul lucru care l-as modifica la el ar fi tobele, deoarece nu prea se aude (Spun asta deoarece am patit o patanie, in urma cu o luna, m-am bagat printre masini cu al meu(avand tobe stock nu prea se aude) cu o viteza de 10-15KM/H, turandu-l pentru a ma auzii cei din masini, iar cand sa ajung aproape de semafor, un taximetrist a deschis usa si am intrat direct in usa lui)

 

Va multumesc pentru parerile acordate, si mai astept in continuare.

Killa.

Edited by Vladwp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baieti va multumesc frumos pentru parerile acordate. Legat de Honda Shadow 600, am avut ocazia sa merg pe un model din 1995, pozitia este ok, manevrabilitatea mi se pare buna, dar mi se pare ca trage putin mai tare ca cel pe care il am eu.. nu are vlaga, nu are forta.. Eu as alege Suzuki Intruder deoarece este mai mult decat perfect pentru ceea ce imi trebuie mie. O viteza de croaziera de 100-110/H , sa ma plimb cat mai mult si admir peisajul din jurul meu, un consum de 4-5/100KM la drumuri lungi, deci ar fi mai mult decat perfect pentru mine.Sper sa nu se inteleaga gresit, nu am nimic cu Honda Shadow, imi place si acest model, am precizat mai sus, dar exista anumite situati (pe care le-am intalnit) unde ai nevoie sa te bazezi pe ceea ce ai sub tine pentru a trece cu brio de ele. As alege Suzuki Intruder VS 800 deoarece din punctul meu de vedere, are si forta,pozitie foarte comoda, manevrabilitate buna, demaraj...pff foarte puternic (din punctul meu de vedere, sa nu se inteleaga gresit) si este ok pentru ceea ce vreau eu.

 

EDIT : Ieri, 30.10.2016 am gasit un Suzuki Intruder VS800 pe OLX, am sunat vanzatorul, si am facut o proba cu el. Proba a constat in 15 minute de mers in oras, in diferite situatii. Vreau sa spun ca ma indrept 110% catre Suzuki Intruder VS800 deoarece il consider motocicleta perfecta pentru ceea ce am eu nevoie. Are un demaraj extraordinar de puternic (din punctul meu de vedere) , atinge 0-100 in 5 secunde, simt ca ma pot baza pe el in orice situatie, iar comoditatea este mai mult decat perfecta. Aleg aceasta mototcicleta deoarece mai mereu voi avea pasager (O fata de 50KG) si trebuie sa tin cont de comfortul amandurora, nu doar de al meu. Lafel cum a spus cineva mai sus, daca doresc sa il modific, sa il fac ,,Custom,, ,este foarte usor de modificat. Modelul pe care l-am vazut, avea tobe stock, cele de fabrica, iar singurul lucru care l-as modifica la el ar fi tobele, deoarece nu prea se aude (Spun asta deoarece am patit o patanie, in urma cu o luna, m-am bagat printre masini cu al meu(avand tobe stock nu prea se aude) cu o viteza de 10-15KM/H, turandu-l pentru a ma auzii cei din masini, iar cand sa ajung aproape de semafor, un taximetrist a deschis usa si am intrat direct in usa lui)

 

Va multumesc pentru parerile acordate, si mai astept in continuare.

Killa.

Salut!

Din perspectiva unui fost posesor/conducator de VS 800 timp de 5 ani si 60K km, te felicit pentru alegere ;)

Pot spune ca e un model care, daca este intretinut cum trebuie (ma refer la schimburi de uleiuri, filtre, etc) este indestructibil.

La al meu nu i-am facut nimic mecanic, doar schimburile la timp, timp de 5 ani m-a dus si m-a adus de oriunde (chiar anul asta am facut o tura pana in Olanda si inapoi la intrunirea anuala a posesorilor de Intrudere din Europa, doua persoane, bagaje, autostrazi, tiruri...tot ce i-a trebuit a fost benzina).

Mult noroc si sa ne vedem sanatosi pe drumurile patriei ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu vreau sa intru intr-o polemica cu nimeni...Shadow 600 este exclus din punctul meu de vedere deoarece efectiv nu trage..are forta putin mai mare decat cel pe care il am eu..


» Post actualizat in 31 Oct 2016 13:59

@Thorus_2003 iti multumesc pentru parere, deja ma orientez total catre Intruder VS800. Voi vedea cum o sa mai fac pentru a putea sa mai ma dau de cateva ori cu acest model, pentru a fi sigur 100% ca voi ramane cu el. Imi place enorm de mult estetica la acest model + ma simt bine pe el. Niciodata nu mi-am cumparat ceva, fie ca-i vorba de masina, fie ca-i vorba de motor, doar pentru ca le place altora, mi-am cumparat doar ceea ce mi-a placut mie, si ceea ce ma facut sa ma simt bine conducandu-l. Cand mi-am cumparat JinLun, cel pe care il detin, multa lume mi-a spus ,,Nu iti lua asa ceva ca vei avea de pierdut,, Chiar daca este Chinezesc s-au Corean, sau ce este el.. eu ma simt foarte bine atunci cand il conduc, imi place, si cel mai important lucru este ca il iubesc. Nu vreau sa schimb subiectul si sa o dau in alta discutie, dar, auzind cateva persoane chiar zilele astea, ,,Mi-am luat motoru sa agat fete,, .. eu nu sunt asa, iar lucrul meu mereu a fost, si va fi, lucrul meu pe care mi-l cumpar pentru mine, nici decum pentru a ma lauda sau a ma da mare ca am etc.

 

Iti multumesc mult pentru raspunsul tau. Iti voi trimite un PM.

 

Mai astept pareri.

Killa

Share this post


Link to post
Share on other sites

cu intruderul de 800 totusi ai grija daca esti incepator. are forta , cuplu de bubuie. i am dat blana 1- 2 , iti rupe falcile. f bun motor! SUzuki a rupt in USa cu intruferul! mai ales cel de 1400 ...se modofica la greu si ies niste motoare superbe!...

 

oricum, eu pe el am invatat sa merg ..schimba ulei la timp si drum bun. daca mergi cu pasager, vei schimba seaua din spate caci este mica rau .

 

un mic mare minus la intruder...as pune 2 discuri pe fata.

 

ai facut alegere buna! a fost motorul care mi a placut cel mai mult. 2 persoane si bagaje ptr 30 zile, adica FULL...consum maxim 5%, mers totusi 90-100....probabil de la cel de 800 vei sari pe cel de 1400!

 

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta intre VS600 si VS800 este de ~ 10CP (45CP vs 55CP). Nu este mult nici putin dar eu personal iti recomanda modelul de 800.

A fost (pentru ca nu se mai produce) unul dintre cele mai reusite motoare de la Suzuki, impreuna cu 1400.

A fost produs destui ani si a avut succes pe piata ceea ce inseamna ca vei gasi usor piese. Daca il intretii asa cum trebui te va tine multi ani si iti va aoferi multe momente placute.

 

Numai bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diferenta intre VS600 si VS800 este de ~ 10CP (45CP vs 55CP). Nu este mult nici putin dar eu personal iti recomanda modelul de 800.

A fost (pentru ca nu se mai produce) unul dintre cele mai reusite motoare de la Suzuki, impreuna cu 1400.

A fost produs destui ani si a avut succes pe piata ceea ce inseamna ca vei gasi usor piese. Daca il intretii asa cum trebui te va tine multi ani si iti va aoferi multe momente placute.

 

Numai bine.

incepem sa ne adunam...Vlad, vezi ce gasesti. mai bine iei un 600 in stare f buna decat un 800 obosit. de ex, am gasit in 750 din 88 in stare deosebita.mergea excelent. depinde de bugetul tau, era la motomus unul de 800 in stare impecabila, cel putin in poze.oricum, pe unul sau altul, daca chopperul este stilul tau, vei merge ani buni. personal, imi place f f mult roata de pe fata la modelul asta. mare si subtire. are o linie superba intruderul , parere persoanala.

 

cel de 1400 , mai puternic evident..cuplu in prostie dar mai greoi. ala este bun de chopperit. am vazut la nemti, modificat rezervorul si ghidonul si arata senzational.

 

un mare minus, rezervorul mic . aprox 10 litri cu tot , daca mi aduc bine aminte..e o problema daca mergi la drum lung ...

 

un vecin a schimbat tobele, a pus unele goale...se auzea nasol. de vrei ceva zgomot, mai bine niste gaurele prin site ...

 

hai, cumpara si baga niste poze aici

Share this post


Link to post
Share on other sites

evident ca se pot face la oricare, dar cel de 1400 arata intr un fel

 

post-1254-0-24007100-1477930325_thumb.jpg

 

post-1254-0-24007100-1477930325_thumb.jpg


» Post actualizat in 31 Oct 2016 16:35

post-1254-0-31589200-1477931720_thumb.jpgpost-1254-0-46545200-1477931723_thumb.jpgpost-1254-0-03582500-1477931727_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Partea foarte proasta..legata de mine este ca am A2, ci nu A. ceea ce ma limiteaza foarte mult, dar intr-un fel, este foarte bine deoarece ma limiteaza sa incep cu ceva mic, invat timp de 2 ani cat stau cu A2, iar dupa usor usor trec direct pe ceva de 1000+.

De cumparat cred ca il voi cumpara cel mai probabil in Martie, deoarece sezonul acesta deja sa dus in proportie de 90% si am ceva banuti de bagat in al meu. Pana in martie mi-am propus sa strang 3-4000E, si sa vad ce oi gasii in acest buget, dat fiind faptul ca un VS800 este 2000-2500 in stare ok. Mi-am facut damblaua, m-am dat cu el, m-am hotarat.

Intruder VS 800 ramane batut in cuie, iar cel mai probabil pana in martie il voi avea in fata blocului.

Share this post


Link to post
Share on other sites

chopperul se conduce greu, are dreptate 4mbb.. dar daca omul vrea chopper si se va obisnui cu Intruderul, e ok. oricum, intruderul iarta multe....eu am inceput tot cu chopper.

 

de la inceput am recomandat la inaltimea si greutatea lui un xtz, bmw f650...

 

oricum, omul nostru are A2 si viseaza la motoare 1000+ ...

 

4mbb, important este sa invete Traficul, de mers pe motor va invata el in timp, km cu km.. am cunoscut multi profesori care mergeau f bine si au dat o cu RIP. in Romania, trebuie sa inveti sa ramai in viata...vorba aia, incepatorii si meseriasii o patesc pana la urma...

 

in 3-4 mii euro, mai are si Honda Magna, motor exceptional...uitasem de el . dar cred ca se conduce destul de greoi ptr inceput.

 

 

Vlad, uite aici ceva superb. adica mie imi place f mult! nu vad gram de rugina pe el, nu e zgariat, ...daca merge lafel cum arata, este bun motorul. eu am mrs pe intruder 15 mii km...voi lua cel de 1400. altfel ma duceam dupa el.

 

/index.php?/topic/742302-suzuki-intruder-800cc-an1994-55cp-49118km-2585euro/

Share this post


Link to post
Share on other sites

pt. 1.85 este un pic cam mic VS800, dar cu comenzi avansate este ok, pana in 90 kg. ii bine, inalt dar nu foarte "mare", mai usor de "impachetat" fiind destul de scurte, din sa pana la ghidon ...

ca si aspect de chopper arata mai old school decat VS1400 dupa parerea mea, radiatorul strica ceva la aspect si stopul de pe aripa,

calitatea cromului, a executiei si detaliilor, motoarele, cardanul, etc, etc. sunt exceptionale, dar sunt mai sensibile la reglaje carburatoare, amestec, tobe goale, dar cu rabdare se fac si alea

 

nu am citit sa vad la cati bani este, dar pt. 1000 euro in plus cel mult, se poate lua VS1400 care merge cum vrei, incet, tare, violent, easy rider, intr-o roata daca vrei,

eu am inceput direct pe asta dupa mai putin de 2 ore in total de dat cu motorul (vai de mama lui) inclusiv examenul ... am mers si cu cateva H-D-uri, insa dupa primii km, vei ramane placut surprins de cuplul VS1400 indiferent de turatie sau viteza, si de acolo inainte va fi un standard ... greu de egalat, la cele 260-270 kg, poate de motoarele peste 1600, dar sigur nu de toate :)

 

bafta !

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate te ai descurcat tu pe 1400, esti bun sofer in general. cunosc pe cineva care a inceput pe R1. dar omu avea o varsta, era mai potolit.

 

vs 1400 e motor superb...nu am avut ocazia sa l incerc vreodata. in 4 mii sigur gasesti, probabil adus din afara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate te ai descurcat tu pe 1400, esti bun sofer in general. cunosc pe cineva care a inceput pe R1. dar omu avea o varsta, era mai potolit.

Asa e ZZ! Mai era unul care a inceput pe aici pe 'buza' de 1300 si stia a merge doar in linie dreapta, cand a venit curba, l-au adunat dintr-un canal... (in viata din fericire si nu f mototolit). :) Luati-o usor, luati in considerare ce faceti cu motoarele, taxe asigurari, daca aveti musai nevoie >1000cc (acu' ca si pe mine ma mancase in c.ur odata si imi luasem de 1200cc).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asa e ZZ! Mai era unul care a inceput pe aici pe 'buza' de 1300 si stia a merge doar in linie dreapta, cand a venit curba, l-au adunat dintr-un canal... (in viata din fericire si nu f mototolit). Luati-o usor, luati in considerare ce faceti cu motoarele, taxe asigurari, daca aveti musai nevoie >1000cc (acu' ca si pe mine ma mancase in c.ur odata si imi luasem de 1200cc).

Io vreau de 1700 :) Hai zii ceva :D

Ca sincer inca mi frica de 2300 :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

poate te ai descurcat tu pe 1400, esti bun sofer in general. cunosc pe cineva care a inceput pe R1. dar omu avea o varsta, era mai potolit.

 

vs 1400 e motor superb...nu am avut ocazia sa l incerc vreodata. in 4 mii sigur gasesti, probabil adus din afara...

 

da, sunt mai potolit

sofer probabil ca oi fi, experienta, dar motociclist nu stiu ... ramane de vazut :)

 

 

 

bineinteles ca trante au fost, doua in 10 ani, da' no ... n-avea treaba franarea de urgenta (nu neaparat necesara intr-un caz :) cel putin) cu motorul, ba dimpotriva compresia si frana de motor excelente cred ca ajuta ...

daca poti sa te abtii, poti incepe si pe un motor mare ... este parerea mea, n-am fost de acord cu Jack Miller la Moto GP dar il inteleg

RCA-ul poate fi o problema pt. unii, dar cred ca o meritam, fiindca desi am incercat, eu n-am putut scoate pe nimeni in strada sa protestam si noi, desi mie, in martie doar cu 120% mi-a crescut "prima", si la 240 lei/an cred ca este printre cele mai reduse ...

 

recomandam motorul pt. cuplul de vis, bun in multe situatii, iar cine vrea sa zboare, sa zboare daca el crede ca are pe unde pe drumurile noastre, dar o poate face si cu motor de 125/250, a la Isle Of Man TT

diferenta de cuplu fata de cele de 600-800 este uriasa, nu sunt lenese, mai ales VS800 care este foarte iute daca nu cea mai ... de pe loc vate VS1400-ul, dar parca tre' sa tragi prea multe de ele, si consum ceva mai mare de aici ...

referitor la frane, VS1400 este in aceeasi clasa cu H-D-urile de aceeasi generatie, pe discuri, dar nu foarte eficiente

 

scuze daca am deranjat pe careva, nu vreau polemici si tiganeala, I'm out.

Edited by aoreus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiu ce zici cu 2300... de-un moft merge ma si pe mine m-ar marca, ca doar nu suntem prima oara pe ele, ca asa a fost si la mine 1200-le, de a fost a 11 sau a12-a mobra a mea cred. Insa pe langa mi-as lua un chopper/naked de vreo 600-900 cel mult, sa fie acolo de joaca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va multumesc pentru pareri baieti. Trebuie sa spun ceva despre mine..si stiu ca imi voi lua ceva m...e dar asta sunt. Permisul de Moto il am de aproximativ 1an si 4 luni, dar am inceput sa merg pe mobra de la varsta de 15 ani. Stiu ca am fost inconstient si ,,copil (cuvant urat),, dar bine ca m-am trezit la timp. Eu doresc sa aleg in mod deosebit Chopper, iar in special Suzuki Intruder VS800 deoarece am avut ocazia in 4 ani sa ma dau pe multe modele..R1 R6 GSXR HAYABUSA KTM BMW F1200 HD Dyna, am acumulat ceva experienta in acesti ani, Legal pot spune ca am doar 23.000KM parcursi , ilegal, pot spune ca am peste 60.000. Aleg acest model deoarece eu ma simt bine pe el. Cand eram mai mic visam sa alerg cu 300, sa ma dau pe o roata, cacaturi de genul acesta, dar.. am avut ocazia odata sa merg cu 300 si sa ma ridic pe o roata, cu un GSXR 1000, partea foarte proasta este ca m-am ridicat cu el pe o straduta de la periferie, si a iesit un caine in fata..(Nu stiu cum de l-am evitat) asa ca am realizat faptul ca daca as fi avut si 150 nu mai mult, si imi sarea ceva in fata puteam fi mort(Mort, asta era..sa manca coliva, dar ramaneam paralizat pe viata) . Din acest motiv evit total ,,Vieza,, . Fiecare este liber sa mearga cu cat crede el ca este bine, dar ceea ce tine de mine, m-am limitat total in acest capitol, mai ales cand vine vorba de mobra. Eu doresc sa imi cumpar acest model, cum am spus si mai sus, imi ofer comoditate si mie, si pasagerului, are forta suficienta pentru ce vreau eu, stiu ca ma pot baza pe el, si doresc sa ma plimb toata tara, cu o viteza de maxim 110/H.

 

Stiu ca probabil va veti forma o parere proasta dupa toate cele spuse, dar asta am fost atunci. De cand mi-am luat permisul incerc sa evit tot ce tine de acest capitol(viteza), si ciudat.. mergeam cu 30/H pe data de 23.10.2016 , si a iesit de pe interzis o femeie, fix in mine ..

 

Suzuki Intruder VS800, momentan nu am gasit limitat in acte cu 37kw, daca gaseste cineva, va rog sa postati anuntul aici.

Va multumesc pentru pareri, si mai astept si in continuare.

Share this post


Link to post
Share on other sites

s a dat cu " .R1 R6 GSXR HAYABUSA KTM BMW F1200 HD Dyna" ...dar a lesinat cand l a plimbat un amic cu intruderu de 600..in plus are 60 de mii de km, probabil pe motoarele respective...am si eu la bloc cativa pustani din astia, se toooot dau pe fel si fel de motoare, pe YOUTUBE!

 

 

.in fine, eu am iesit de pe topicul asta.

 

asfalt uscat la toata lumea

Edited by ZZTOP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut ! Nu stiu daca postez unde trebuie, sa nu ma injurati. Am achizitionat recent un vs 750 din 89 si am observat ca daca accelerez mai tare dupa 120 130 km/h se accelereaza in gol. Sa fie ambreiajul? iar dupa 80 90 palpaie un beculet rosu (cel din kilometraj din dreapta becului de semnal) Va multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Vlad, astea doua Intrudere le-am facut dupa placul meu: rezervor marit la 18 litri la ambele si comenzi avansate, in rest nu mai e nevoie de nimic, pentru confort la drum lung

 

post-13236-0-63531900-1489003323_thumb.jpg

post-13236-0-22164600-1489003325_thumb.jpg

post-13236-0-33947700-1489003326_thumb.jpg

post-13236-0-23420400-1489003327_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...