CobraArt Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Mi-a zis cineva ca este un surub de unde se regleaza cata benzina sa intre si cat aer in carburator si am mai auzit daca il "strang" imi da rateuri oare?! O sa fac maine niste poze ca am 2 suruburi din care poti sa reglez dar nu stiu sigur pentru ce sunt Binenteles ca pe mine ma intereseaza cel care controleaza nivelul benzinei care intra in carburator pt. ca vreau sa reglez sa intre mai multa benzina si sa nu poate sa o arda pe toata si drept urmare sa explodeze in toba Poza cu toba: http://i112.photobucket.com/albums/n184/co...06/DSC01785.jpg Multam fain Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Nu cred ca la carb tre' sa umbli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carbone Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 e nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat August 30, 2006 Autor Share Postat August 30, 2006 Nu cred ca la carb tre' sa umbli. Sau mai este varianta sa muti cuiul pontor mai sus,nu?(scuze dar sunt varza cu mecanica si cu denumirile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 lasa carburatoru asa cum e .. daca vrei benzina mai multa decit aer trage socul putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Sa iei contactul si sa-l pui repede inapoi ai incercat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parly Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 sau deregleaza-ti aprinderea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 sau deregleaza-ti aprinderea! Si va merge honda mai rau decat un scuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 Sa iei contactul si sa-l pui repede inapoi ai incercat? din cate am vazut la altii asa se face.....si bubuie bine de tot ....depinde si de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Daya Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 doi litri de benzina pe ea si ii dai foc si pe urma sa vezi ce rateuri dai tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 daca umbli acolo o sa iti traga prost, o sa consume ca un camion si o sa traga cate o beshina ragusita din cand in cand (ast ca sa nu zic ca un amestec prea bogat spala uleiul de pe cilindru, uzeaza segmentii, distruge uleiul din motor mai repede). pe de alta parte fa miscarea, ca abia stateam cu ijul dupa ascutitoarea ta sambata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Carbone Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 doi litri de benzina pe ea si ii dai foc si pe urma sa vezi ce rateuri dai tu am auzit ca e buna si contra matreata. Merge si pe post de balsam. Poti sa incerci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CobraArt Postat August 30, 2006 Autor Share Postat August 30, 2006 Era vb de rateuri in mers dar se pare ca domnu ZIDU' mi-a raspuns la intrb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metallbyker Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 deschizi si inchizi din butonul de contact , MERGE SI LA MINSK . am incercat . tii motorul mai turat si te joci la buton , la buton . la 4t se aude frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat August 30, 2006 Share Postat August 30, 2006 deschizi si inchizi din butonul de contact , MERGE SI LA MINSK . am incercat . tii motorul mai turat si te joci la buton , la buton . la 4t se aude frumos Si eu nu tot asta am zis ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 da scote draku toba si nu ti mai trebuie poc-poc in 2 zile o sa-ti TREACA de tot Trage un furtun din rezervor direct in cilindru pe intake si atunci o sa ai amestec superbogat. Unii chiar se chinuie sa-si faca motoarele sa mearga prost Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 fiecare cu ale lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 niste fasole face treaba! eventual mai nefiarta asha... si nici nu mai se chinuie motoru' (saracu!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paul_ktm Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 fa si tu ca si aia cu jawaurile,baga putina benzina in toba:)oricum mai bine nu umbla la carb ca nu prea ii bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacian Postat August 31, 2006 Share Postat August 31, 2006 Trage un furtun din rezervor direct in cilindru pe intake si atunci o sa ai amestec superbogat. Unii chiar se chinuie sa-si faca motoarele sa mearga prost Poate vrea sa-l schimbe si nu stie cum sa faca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motomaniac Postat Septembrie 1, 2006 Share Postat Septembrie 1, 2006 Cei care fac tot felul de experimente cu motorele chiar nu isi dau seama la ce forte uriase isi expun motorul.....mai ales cei cu japoneze care baga rateuri la greu pe la intruniri......e moarte sigura penmtru motor.....dak nu pica pe loc e doar o chestiune de timp si de norocul fiecaruia........am un amic care abia isi cumparase motorul,o Honda care chiar mergea super......si tot asa rateuri si faze de astea pana o biela s-a gandit sa scoata un pic capul prin bloc......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Septembrie 2, 2006 Share Postat Septembrie 2, 2006 (editat) daca tii la motor nu fa asta.....se spala camasa cilindrului de pelicula de ulei datorita vaporilor de benzina..nu mai ai ungere corespunzatoare.. apar uzuri mai mari la elementele in miscare, etc........si .. cand se vinde la altu`se zice ca impecabil motoru.......bla bla bla.... ma abtin de la mai multa teorie Editat Septembrie 2, 2006 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Septembrie 3, 2006 Share Postat Septembrie 3, 2006 Da ma , lasati motorul - ca primeste el altul cadou de la tata... dar cine-l mai vede pe el prin oras cand merge daca nu sare in ochi ... si-a pus creasta si toba goala dar parca tot nu intorc toate pipitele capul sa-l admire Asa e la perioadoa acneelor ... vrei sa iesi in evidenta - iar unii raman acolo mai multi ani si dupa. On-topic : Succes la distrus motorul ( si din mers merge faza cu intreruptul contactului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 Daca rei rateuri pe revenire, scoate tot ce ai in toba(inclusiv tubul gaurit) shi mareste din surubulde amestec benzina in relanuti (mareste-i amestecul aer/benzia) desfacand surubul nu strangandu-l... Daca vrei sa faci bombitze, in acelasi mod reglezi astea dupa care iei si pui contactul aprinderii repede (ala rosu de la mana stanga ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
najnaj Postat Septembrie 5, 2006 Share Postat Septembrie 5, 2006 si dupa ce te saturi de facut de astea scoate-l la vanzare...da o tzeapa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.