Trumansky Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Ce parere aveti? Nu au aparut inca specificatiile tehnice dar din poza-mi place foarte mult. Lasand la o parte cardanul eu o vad ca o alternativa foarte buna la BMW atat street cat si off. Sa vina cu un rezervor generos si un pret de sub 10k si cred ca este "the next one" http://www.motoblog.it/galleria/triumph-ti...-foto-ufficiali Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Pai n-are treaba cu cardanul, ca nu concureaza cu 1200-le. E un concurent direct al GS-ului de 800, care nu are cardan. Probabil ca trebuie sa te uiti si la cursa amortizoarelor, cuplu si dotari gen ABS, manere si altele. Frumoase sunt amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 26, 2010 Autor Share Postat Octombrie 26, 2010 Pe un forum spaniol aparuse o info conform careia varianta OFF nu s-ar vinde cu ABS. Sper sa nu fie asa si sa puna un ABS ce poate fi decuplat ca la BMW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Pe un forum spaniol aparuse o info conform careia varianta OFF nu s-ar vinde cu ABS. Sper sa nu fie asa si sa puna un ABS ce poate fi decuplat ca la BMW. M-as mira... ca in cazul asta ar pierde Germania (si nu numai) ceea ce nu cred ca-si permit. Este clar ca este concurentul lui F800GS... dupa parerea mea asemanarea (ca stil/idee) este evidenta. Banuiesc ca si roata fata e de 21". Tiger 800 va avea aceeasi greutate cu F800GS ("uscat" 185kg) dar cu 15 cp mai mult (care de exemplu pe autostrada incarcat vor conta), 5Nm in plus si rezervor de 18L (fata de 16L la GS dar va conta daca va avea si consumul mic al lui GS). Legat de pret inca nu am gasit nimic; GS pleaca de la 9980 (fara ABS). http://triumphadventure.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Trumansky, daca te gandesti serios la acest Tiger, ar trebui sa iei in calcul si service-ul. De bine de rau, asa scump si cum mai vrei tu, la BMW exista un service unde-l poti duce. Triumph-ul are service in Ro? Unde-i faci reviziile din garantie si eventuale reparatii? Exista mecanici in Ro care sa nu se uite la noul Tiger ca la avioane? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Un mic ceva despre Triumph. Arata foarte bine varianta off road pe negru pregatita de scandal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 26, 2010 Autor Share Postat Octombrie 26, 2010 Trumansky, daca te gandesti serios la acest Tiger, ar trebui sa iei in calcul si service-ul. De bine de rau, asa scump si cum mai vrei tu, la BMW exista un service unde-l poti duce. Triumph-ul are service in Ro? Unde-i faci reviziile din garantie si eventuale reparatii? Exista mecanici in Ro care sa nu se uite la noul Tiger ca la avioane? Service-ul poate sa fie o problema, adevarat. Ceva Trypumph-uri umbla pe strazile noastre, iar motorul fiind derivat din cel de Daytona, Sprint sau Triple ...posibil sa existe ceva mecanici care sa stie sa-l mestereasca. F800GS-u este mobra care as cumpara-o maine, nu conteaza ce zice lumea de service-u AB. Singurul lucru ce ma deranjeaza la 800GS este saua pe care nu o gasesc deloc confortabila la drum lung, iar Tiger 800, cel putin din poze, se pare ca are o sha mult mai confortabila gen 1150/1200GS. Oricum, pretul va avea un cuvand greu de spus intr-o eventuala decizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Un mic ceva despre Triumph. Stiu ca e doar un amanunt dar pt. un site "de specialitate", astept niste date ceva mai reale... BMW F800GS are 86cp, nu 80 cum scrie aici. (basca, in mai toate testele cu masuratori s-a demonstrat ca reali sunt vreo 89-90). Mesaj completat Singurul lucru ce ma deranjeaza la 800GS este saua pe care nu o gasesc deloc confortabila la drum lung Exista deja multe variante de sei ca alternativa la cea standard, inclusiv cea "comfort" originala BMW; Touratech are chiar mai multe optiuni, nu mai vorbim si de alti producatori. Daca doar asta era problema ta, este deja rezolvata. Cel putin din poze, desi sunt fan BMW in general, Tiger mi se pare mai atragator; iar datele tehnice preliminare ii sunt favorabile se pare; si nu m-ar mira ca si motorul triple (parca 3 are, nu?) sa fie ceva mai rafinat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 26, 2010 Autor Share Postat Octombrie 26, 2010 Exista deja multe variante de sei ca alternativa la cea standard, inclusiv cea "comfort" originala BMW; Touratech are chiar mai multe optiuni, nu mai vorbim si de alti producatori. Daca doar asta era problema ta, este deja rezolvata. Vlad, asa cum am zis in topic, alternativa la BMW, daca pretul va fi suficient de mult sub cel de F800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Auzi bre, dar tu nu aveai un 990? Mesaj completat PS - GS-u' 800, pe siteul BMW, nu are nici 80 si nici 86 hp, are fix 85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Octombrie 26, 2010 Autor Share Postat Octombrie 26, 2010 Auzi bre, dar tu nu aveai un 990? Je? Nu... Si apropo de service la Tiger 800, uite ce zice unu pe advrider.com "Tiger 800 does not require servicing. Tiger 800 services you." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 "Tiger 800 does not require servicing. Tiger 800 services you." ...tare....un adevarat fan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Triumph nu are interes in piata din Romania. Ca urmare nu ai dealer si service nici cat (nu) ai la BMW. Doamne fer sa ai probleme de garantie la un model nou nout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Triumph nu are interes in piata din Romania. Ca urmare nu ai dealer si service nici cat (nu) ai la BMW. Doamne fer sa ai probleme de garantie la un model nou nout. motorland sau ceva de genul asta nu erau cel putin dealeri triumph ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Erau doar. Nu mai au sediu. Criza domle'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Stiu ca e doar un amanunt dar pt. un site "de specialitate", astept niste date ceva mai reale... BMW F800GS are 86cp, nu 80 cum scrie aici. (basca, in mai toate testele cu masuratori s-a demonstrat ca reali sunt vreo 89-90). Ha? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_lz Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Stiu ca e doar un amanunt dar pt. un site "de specialitate", astept niste date ceva mai reale... BMW F800GS are 86cp, nu 80 cum scrie aici. (basca, in mai toate testele cu masuratori s-a demonstrat ca reali sunt vreo 89-90). Mesaj completat Nu chiar site de specialitate, site nisat mai bine zis. Inca nu au aparut date... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Ha? Da. Adica daca nemtii in general sau firma BMW in particular cand greseste ceva greseste in sensul de mai bun. Au vrut sa faca un motor de 80HP, au gresit, si au facut unul de 90HP. Dar nu vor sa-si piarda renumele de firma serioasa si ascund aceasta greseala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Da. Adica daca nemtii in general sau firma BMW in particular cand greseste ceva greseste in sensul de mai bun. Au vrut sa faca un motor de 80HP, au gresit, si au facut unul de 90HP. Dar nu vor sa-si piarda renumele de firma serioasa si ascund aceasta greseala. Nope. Isi recunosc gresala, dar doar partial. Adica, declara 85. BMW rulez. KTM & all japanese sucks ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ggobi Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 ... & all japanese sucks ...... This is waaaaaarrrr! Arata tare fain jucaria de la Triumph.Motorisca aia in trei cilindri are ceva cuplu .Utilizabil ? in off... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) si nu m-ar mira ca si motorul triple (parca 3 are, nu?) sa fie ceva mai rafinat. Nici eu nu stiu daca are 3. Nici pe mine. Editat Octombrie 26, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Mai mult ca sigur are 3 cilindri. E traditia Triumph si, in plus, in poze se vad clar 3 coturi de evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 Mai mult ca sigur are 3 cilindri. E traditia Triumph si, in plus, in poze se vad clar 3 coturi de evacuare. Nesiguranta mea a plecat de la faptul ca nu citisem nicaieri ideea ca va fi un triple (si desi este traditia lor, nu toate Triumph sunt "triple" din cate stiu) si cand am revazut poza cu cele 3 evacuari, nu am mai putut edita acea paranteza... Of, of... Mesaj completat Nu chiar site de specialitate, site nisat mai bine zis. Inca nu au aparut date... Eu ma refeream la datele care exista deja de cativa ani (F800GS) si care acolo sunt scrise gresit. Mesaj completat Ha? O sa explic pe indelete ca sa evit confuziile: din fericire acolo unde locuiesc gasesc cam toate revistele moto posibile in limba germana, din care si cumpar si citesc destule. In mai multe dintre ele, citind articole despre modelele F800 (S, ST, GS, R) am gasit informatia cum ca, desi oficial sunt anuntati 63kw (dpdv atat stiintific cat si legal, puterea se masoara in kw iar 63kw x 1,36 = 85,68 cp sper ca i-am lamurit si pe cei foarte exacti in calcule de greseala mea si a majoritatii revistelor cand am spus 86), se pare ca pe standurile de probe folosite de acele reviste in teste mereu acest motor F800 a reiesit ca ar avea in jur de 89cp. Acum eu nu voi mai continua discutia in acest sens, cum sau de ce, am afirmat doar ceea ce am citit. Si am deschis acest subiect plecand de la afirmatia gresita de pe acel site postat de cineva mai sus: "Capabil de 100 de cai putere, fata de cei 80 ai GS-ului, Tiger are si un motor mai sportiv, derivat din unitatea ce echipeaza modelele..." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Octombrie 26, 2010 Share Postat Octombrie 26, 2010 (editat) Mai mult ca sigur are 3 cilindri. E traditia Triumph si, in plus, in poze se vad clar 3 coturi de evacuare. Man, esti prea serios . @Vlad: Bmw uber alles! Clar! Mesaj completat On-topic: M-am dat cu F800. O motocicleta prea puternica si total inutila pentru nevoile mele. Un autobuz fara pic de bilute sau vana de huligan. Da. Stiu. Ce vreau eu nu se poate (un 530 care sa mearga si pe autostrada) dar asta nu inseamna ca mobrele astea nu sunt chiar degeaba. Cred ca amandoua. Triumph poate s-ar mai scoate cu comportamentul triple-ului. Dar daca as vrea asa ceva, why would i fucking buy an enduro bus? Mesaj completat Haha! Bilute! Coae, ma, coae! Pudicilor ! Editat Octombrie 26, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Octombrie 27, 2010 Share Postat Octombrie 27, 2010 ... puterea se masoara in kw iar 63kw x 1,36 = 85,68 cp sper ca i-am lamurit si pe cei foarte exacti in calcule de greseala mea si a majoritatii revistelor cand am spus 86 Presupun ca asta e cu dedicatie pentru mine. Bine ca esti tu destept, cititu' lu' peste ..............glumesc, nu te supara E bine ca ai lamurit "problema". Si mie imi plac datele exacte. Recunosc ca nu mi-a dat prin cap sa fac socoteala din kw. 85,68 este o valoare mai apropiata de 86 si nu de 85. Deci, cum am mai spus, BMW rulez si SV-u' lu' Gabi sucks ........... Mesaj completat ----- Mai mult ca sigur are 3 cilindri. E traditia Triumph si, in plus, in poze se vad clar 3 coturi de evacuare. + ca e vorba de un Tiger. Din ceea ce stiu, si modelele mai vechi de Tiger tot 3 cil. au avut. Nici nu mi-a trecut prin cap vreo secunda ca modelul asta nu ar avea 3 cil. ------------------------------ Pana la urma, si GS-ul dar mai ales acest Tiger, la cat cuplu si putere au, din punctul meu de vedere, tot niste motociclete de strada raman, chiar daca au spite si roata de 21. Sau mai bine zis, s-ar incadra destul de bine la categoria Adventure. Nu foarte grele dar suficient de puternice, cu valente off road dar si motor capabil sa te poarte rapid pe portiunile de autostrada. Daca as pleca in lume cu pasager si bagaje, genul asta de motociclete mie mi se par ideale. Daca as pleca singur, cred ca tot un monocilindru m-ar face fericit. Mesaj completat ----- Motorisca aia in trei cilindri are ceva cuplu .Utilizabil ? in off... In off este pa. Maxim un macadam. parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.