SSSS Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Cu Dunlop Sportsmart s-a dat cineva? http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_SportSmart.jsp?make=9&model=172&year=-1&width=-1&height=-1&rim=-1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 Cu Dunlop Sportsmart s-a dat cineva? http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_euen/mc/tyres/on_road/Sportmax_SportSmart.jsp?make=9&model=172&year=-1&width=-1&height=-1&rim=-1 Am pus sâmbăta pe un 636 un set si este foarte mulțumit. Sunt TOT Ntec si se umflă putin: 2.1 față si 1.7 spatele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSSS Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 1,7 pt strada? Multumit din ce punct de vedere este? Cum merge omu, "sport" sau touring? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 6, 2011 Share Postat Iunie 6, 2011 1,7 pt strada? Multumit din ce punct de vedere este? Cum merge omu, "sport" sau touring? Da, 1.7, se poate cobora pana la 1.5 la rece. Asa este la Ntec. Se incalzesc mai usor decat daca ar pune 1.9 care nici aia nu este gresita. E mai eftin sa tocesti niste gume decat .... Deocamdata a facut cateva drumuri scurte, sunt convins ca nu a tras de motoreta necivilizat. Cred ca ii place ca gumele astea au carcasa rigida si e mult mai precis controlul motocicletei. A zis ca se duce sa faca si niste curbe cu ea si atunci aflu mai multe si despre aderenta. Acu 3 saptamani am pus GP racer unui tantalau care sambata a reusit un lowside cu Z 750. El zice ca nu mai stie ce s-a intamplat, cum a facut si asa mai departe dar sunt convins ca a intrat tare in viraj si a apasat frana spate de frica ca il stiu cum merge. Mergea cu 1.7 pe spate ca eu i-am facut rotile. Deci la o manevra prosteasca nu te salveaza nici gumele bune. Si asta era multumit de gume ca domle... se lipesc. Dar uite ca nu e de ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Iunie 6, 2011 Autor Share Postat Iunie 6, 2011 eu la dunlop gp am 1,3 spate si 1.8-1.9 fata si merge excelent...sa nu mai vb de ce grip poate avea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 8, 2011 Share Postat Iunie 8, 2011 eu la dunlop gp am 1,3 spate si 1.8-1.9 fata si merge excelent...sa nu mai vb de ce grip poate avea. Hotule, aia e presiune de mers la pista si mai ales pt o pista de mini-viteza cum este amk Da, ai dreptate, e buna presiunea pt pista dar cam mica pt un circuit mai mare unde se merge tare si care consuma altfel gumele. Cu GP poti sa scazi spatele pana la 1.5 la cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stoian Silviu Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Fratilor mi se pare mie sau toti fugiti de pirelli eu sunt foarte multumit de ele si forja pe viraje tot ce vrei,de ce nu vb nimeni despre ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Fratilor mi se pare mie sau toti fugiti de pirelli eu sunt foarte multumit de ele si forja pe viraje tot ce vrei,de ce nu vb nimeni despre ele? Ce pirelli, ce viraje, ce forja, ce motoreta? Da, Supercorsa sunt foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSSS Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Cred ca o sa incerc Power Pure sa vad ce stiu. :burnout: Cu Sportsmart mi-a zis Mac ca a avut multe probleme cu vibratii si alte kkturi la echilibrare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 9, 2011 Share Postat Iunie 9, 2011 Cred ca o sa incerc Power Pure sa vad ce stiu. :burnout: Le am eu pe mobra de aproape 1000km si sunt multumit de ele, in conditii de strada cel putin, atat pe uscat cat si pe ud. Se incalzesc f repede si se racesc greu, aderenta excelenta si feedback bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stoian Silviu Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Ce pirelli, ce viraje, ce forja, ce motoreta? Da, Supercorsa sunt foarte bune. Pai clar ca supercorsa folosesc si de aceea nimeni nu vb despre ele ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 Cu Sportsmart mi-a zis Mac ca a avut multe probleme cu vibratii si alte kkturi la echilibrare. Eu n-am avut. Depinde acu... nici echilibrarea nu e tocmai atat de simpla pe cat pare. Si eu am fost indus in eroare dar de curand am avut o revelatie. ce-am montat pana acum Ntec, nici GP, nici GP racer, nici Sportsmart nu au facut figuri. Singura problema a fost cu o roata lovita si apoi indreptata dar si aia s-a rezolvat. Pai clar ca supercorsa folosesc si de aceea nimeni nu vb despre ele ! Sunt bune Singurul neajuns e ca se tocesc cam rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robertzian Postat Iunie 10, 2011 Share Postat Iunie 10, 2011 deci corsa III sucks ? fata mi se pare chiar tare ..spatele parca mai merge :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 ce presiune recomandati pt PP2CT motoru fiind un Ducati 748. asta pt mers mai sportiv cu intentii de genunchi jos. in carte pt mers norml e 2.2 dar vreau o presiune pt o incalzire/aderenta buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Daca te referi la mers stradal eu merg cu 2.0 - 2.1 fata si 1.7-1.8 spate dar cu alt tip de gume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 mda, mers stradal, dar mod mai sportiv(uneori) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SSSS Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Cind am folosit PP2CT am mers cu 1,9 pe spate, tot pt. mers mai tare pe strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 aha, dar asa o parere generala? aderenta, incalzire, si durabilitate?? avand in vedere ca is 2CT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 cu intentii de genunchi jos. Ce intentii ma? Pune alte gume. Iti zic si de ce. Daca o duci pe pista PP se incing peste limita lor constructiva si se consuma mai rapid decat sa zicem... Supercorsa sau Gp Racer sau Gp sau, racetech, BT003... Daca vrei pe strada, atunci ce sa zic... cu atentie. Dar tot as zice sa pui ceva mai moale. 2.1 fata cu 1.9 spatele (daca ai peste 95 de kile pune 2.2 fata) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Ce intentii ma? Pune alte gume. Iti zic si de ce. Daca o duci pe pista PP se incing peste limita lor constructiva si se consuma mai rapid decat sa zicem... Supercorsa sau Gp Racer sau Gp sau, racetech, BT003... Daca vrei pe strada, atunci ce sa zic... cu atentie. Dar tot as zice sa pui ceva mai moale. 2.1 fata cu 1.9 spatele (daca ai peste 95 de kile pune 2.2 fata) ms de sfat, eu am doar 74Kg. iar spectacolu se va intampla pe strada(imposibilitate de circuit) dar drumul euopean asfaltat si fara probleme(unde tin multi genunchiu jos) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 Ok, daca vrei tare pe stradă măcar reglează suspensia. În principiu două lucruri: față sa nu ți se afunde puternic pe frânare Âşi spatele sa fie ferm. Revenirea la suspensia spate sa nu fie foarte amortizata. Succes Âşi înainte sa mergi tare sa cunoÂşti bine drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Iunie 13, 2011 Share Postat Iunie 13, 2011 pk. ms de sfaturi, faza cu drumurile is patit. intai ma dau in recunoastere si apoi sportiv. ca avea sa m rup in doua de la o groapa. dar tot am scapat cu jantele indoite urat tare si cauciucurile taiate. paguba, vreo 14mil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 față sa nu ți se afunde puternic pe frânare Âşi spatele sa fie ferm. Intrebare de noob in ale suspensiilor - un spate prea tare nu are tendinta sa te "arunce" in cazul unor denivelari pe viraj ? E cineva prin Bucale care sa faca o setare profi (sau pe aproape...) de suspensie cu riderul pe mobra ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Intrebare de noob in ale suspensiilor - un spate prea tare nu are tendinta sa te "arunce" in cazul unor denivelari pe viraj ? E cineva prin Bucale care sa faca o setare profi (sau pe aproape...) de suspensie cu riderul pe mobra ? Merci Ipoteza in care faci spatele rigid este aceea in care te duci cu ea pe serpentine sau pe viraje. Daca vrei sa mergi in oras motocicleta trebuie sa fie mai "moale". Eu nu stiu ce doresti tu de la motoreta ta dar.... sunt mai multe abordari posibile. Pentru fiecare insa trebuiesc luate in calcul cam aceiasi parametri. O setare.... "cat de cat" incepe cu servisarea suspensiei. Dupa care se poate trece la reglaj. "Profi" este doar pe pista. Pentru strada este mai degraba reglaj "pt amatori". Treci pe la mine si am sa-ti exemplific pe motoreta mea si sunt convins ca n-o sa vrei sa simti durerile din incheieturi sau bataturile la fund date de o suspensie reglata profi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Iunie 14, 2011 Share Postat Iunie 14, 2011 Cand ziceam profi ma refeream la cineva care chiar stie ce face si nu ajusteaza ca mine dupa ureche. Nu ma gandeam neaparat la setari de pista. Eu unul as avea nevoie de un set-up de strada, gen 5-6 zile din saptamana in oras si una pe serpentine Multam de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.