Alex_250EXC Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Salutare tuturor. Ma intereseaza si pe mine sa imi schimb gumele iarna asta si as avea de ales intre : Metzler - Racetek K3 Continental - Race Attack Continental - Road Attack Michelin - Power Pure Sincer nu stiu care dintre ele mi s-ar potrivi pt o aderenta marita la un CBR 1000RR la un mers sportiv cu burnout si wheelie. Nu ma intereseaza sa ma tina zeci de mii de km ci ma intereseaza sa stiu ca ma pot baza pe el cand e vb de o franare mai urgenta in care sa nu ma trezesc ca imi pleaca fata si raman uimit. Daca considerati ca mai sunt si alte caucioace in afara de astea care ar merita nu ezitati sa le spuneti un nume. Va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Road attack este dintr-o cu totul alta clasa decate celelalte. Iar race attack se pare ca e destul de slab pt pista dar bun pt strada. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Din ce ai enumerat tu K3-ul mi se pare cel mai bun ! Poti sa incerci deasemenea ,Conti Sport Attack ! Asta din gama cauciucurilor "Road Use" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) http://www.dunlop-tires.com/dunlop_euen/mc..._road/index.jsp D211GP Racer cred ca e fostul D208RR, n-are cum sa nu fie bun. Eu merg cu Qualifier RR si in conditii de mers pe strada mi-e ok, dar tie cred ca ti-e bun D211GP Racer. P.S. Asta pentru wheelie si franare, pentru burnout cauciucul poa sa fie cat de tare! Editat Octombrie 29, 2010 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) d211 ma gandeam si eu dar , de la cei care merg pe circuit am inteles ca daca nu se incalzeste cum trebuie e chiar periculos... road attackul nu stiam ce e cu el... de aia l-am pus pe acolo dar acum ca ma uit la sport attack sunt cam asemanatoare. Stau si ma gandesc si la conditiile de ploaie care e ok si care nu... chiar nu stiu ce sa iau,mai ales ca incepe sezonul cu reduceri P.S. - Parca imi plac mai mult cele de la Continental. Acum chiar ca sunt bagat in ceata Editat Octombrie 29, 2010 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 Daca pronunti cuvantul ploaie atunci raspunsul e Michelin...asa zic testele, n-am avut. Iti dai seama ca nu exista cauciucul perfect care sa tina si mult, sa se incalzeasca si repede, sa aiba cea mai buna aderenta si pe uscat si pe ploaie...asa ca alege intre ceea ce crezi ca te intereseaza. Vad ca ai ceva cu Continentalul ala...foarte putina lume l-a folosit si nu am auzit cuvinte de lauda. Daca Dunlop Sportsmart ala e mai sticky decat Qualifier RR s-ar putea sa fie raspunsul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 d211 ma gandeam si eu dar , de la cei care merg pe circuit am inteles ca daca nu se incalzeste cum trebuie e chiar periculos... road attackul nu stiam ce e cu el... de aia l-am pus pe acolo dar acum ca ma uit la sport attack sunt cam asemanatoare. Stau si ma gandesc si la conditiile de ploaie care e ok si care nu... chiar nu stiu ce sa iau,mai ales ca incepe sezonul cu reduceri P.S. - Parca imi plac mai mult cele de la Continental. Acum chiar ca sunt bagat in ceata pai nu cred ca te grabesti asa de tare sa te ridici intr-o roata fara sa incalzesti un pic gumele.stai linistit, ca sunt beton,pe ploaie insa sunt pericol public Mesaj completat Daca pronunti cuvantul ploaie atunci raspunsul e Michelin...asa zic testele, n-am avut. Iti dai seama ca nu exista cauciucul perfect care sa tina si mult, sa se incalzeasca si repede, sa aiba cea mai buna aderenta si pe uscat si pe ploaie...asa ca alege intre ceea ce crezi ca te intereseaza. Vad ca ai ceva cu Continentalul ala...foarte putina lume l-a folosit si nu am auzit cuvinte de lauda. Daca Dunlop Sportsmart ala e mai sticky decat Qualifier RR s-ar putea sa fie raspunsul... pt ploaie si all road, 2CT-urile isi fac toti banii,indiscutabil sunt OK. cat despre Conti, se tocesc greu, dar cauciucuri mai penibile nu am avut niciodata- m-am si tavalit din cauza lor, veci nu imi mai iau continental, nici la bicicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Judas Iscariot Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 la un mers sportiv cu burnout si wheelie Ai scris niste cuvinte care nu au ce cauta unul langa celalalt Din ce ai enumerat tu, K3. Altfel, vezi BT 002/003 / Supercorsa / D211. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 cand am zis de ploaie nu ma refeream la mers constant pe ploaie ca doar nu am vreun fetish nebun(desi au vost vreo doua dati cand chiar m-a calmat)ci la prins ploaia prin oras. d211 imi palce rau mai ales ca am auzit ca se incalzeste destul de repede(pacat ca nu am si simtit cat de repede se incalzeste) si m-ar coafa asa un pic numai ca tine foarte putin.as vrea unul care sa nu fie nici ca d211 dar nici ca unul care trebuie sa ma chinui in 5 ani sa il tocesc. vreau ceva moale dar si rezistent pt ca nu pot sa nu admit ca plec mai repede de la semafor si poate mai arunc si un wheelie dar cu burnul mai rarut. vreau ca si atunci cand ma prinde ploaia sa nu ajung pe jos in 50m. de asta incerc sa ascult o parere 2 de la persoane care au avut aceste caucioace si imi pot zice ce si cum. otto, care a fost problema cu conti daca imi poti zice si mie??? si cine a avut sau are K3 sa imi zica si mie cum sunt gumele. ms mult si sorry ca va stresez dar vreau sa fiu safe Mesaj completat ps - eu acum pe mobra am dunlop sportmax 208 daca exista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) in prima zi cand mi-am pus conti am pierdut fata intr-o curba stransa.e adevarat, era frig afara si eu m-am aplecat exagerat pt luna martie, dar sunt absolut sigur ca daca nu aveam puscariile alea ,era ok.se incalzesc foarte greu, acum depinde cum mergi.noi o ardem la gp stradal, adica care pe care.d211 sunt printre cele mai smechere pt forje, dar sa nu te astepti sa te tina peste 5000.sau poate doar pe aici e asfaltul asa dur... ...iti poti da cu seama ,le-am schimbat(conti) urgent cu 2 CT - sunt f multumit. Editat Octombrie 29, 2010 de otto.tun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 hhahahaha... dar d211 cum se comporta cand te prinde ploaia???ca daca e ok imi iau d211 si asta e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 29, 2010 Share Postat Octombrie 29, 2010 (editat) Cere ceva sfaturi si despre BT016, eu poate sunt subiectiv. Am pus genunchiul jos pt prima data cu un BT016, in conditiile in care pe alocuri, la loc "de dos", in afara carosabilului, mai era zapada (primavara) - asfaltul uscat, dar rece. Nu ca as fi inclinat-o eu foarte tare la momentul respectiv (mai mult din corp), dar asa, ca fapt divers... Am fost foarte multumit de gumele acestea. Ce-i drept, dupa 3.500-4.000 km (fara wheelie sau burnout, doar mers frumos pe curbe) trebuie sa-ti vezi de lungul nasului, se simte uzura. Nu stiu cum se comporta pe ploaie, n-a fost cazul. Eu am mers pe mana lui mac si n-am fost dezamagit. Da-i un PM, te poate ajuta cu sfaturi si cu achizitionarea lor (preturi bune). Editat Octombrie 29, 2010 de Stau-De-6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 29, 2010 Autor Share Postat Octombrie 29, 2010 am vb cu mac si mi-a dat mai multe modele... eu acum vreau sa aud pareri de la cei care le folosesc daca sunt sau nu multumiti. power one, sportsmart sau supercorsa pro + cele enumerate mai sus dar renunt din start la continental Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Cere ceva sfaturi si despre BT016, eu poate sunt subiectiv. Am pus genunchiul jos pt prima data cu un BT016, in conditiile in care pe alocuri, la loc "de dos", in afara carosabilului, mai era zapada (primavara) - asfaltul uscat, dar rece. Nu ca as fi inclinat-o eu foarte tare la momentul respectiv (mai mult din corp), dar asa, ca fapt divers... Am fost foarte multumit de gumele acestea. Ce-i drept, dupa 3.500-4.000 km (fara wheelie sau burnout, doar mers frumos pe curbe) trebuie sa-ti vezi de lungul nasului, se simte uzura. Nu stiu cum se comporta pe ploaie, n-a fost cazul. Eu am mers pe mana lui mac si n-am fost dezamagit. Da-i un PM, te poate ajuta cu sfaturi si cu achizitionarea lor (preturi bune). La ultima tura prin munti am fost cu un amic care avea "consacratele" 2CT iar eu BT016. De fiecare data cand ne'am oprit a dat fuga si a "pipait" gumele sa vada care erau mai calde. El sustine cu tarie ca intotdeauna BT-urile mele erau sensibil mai fierbinti insa sincer mie nu mi s'a parut sesizabila diferenta. Chiar daca ar fi fost asa nu se poate trage o concluzie obiectiva, mai conteaza si distributia greutatii, folosirea franelor inaintea curbelor... etc. Un lucru insa a fost evident si usor de constatat cu ochiul liber, extremele BT'urilor prezentau urme ca de smoala, cum am vazut numai pe slick'urile cu care se dau "reisarii" pe piste (fie ele amkart sau selena). Personal gasesc BT016 un compromis mai mult decat "ideal" intre pret, calitate si nu in ultimul rand logevitate. Intr'adevar "mac" ofera marfa buna la preturi decente si este un tip extrem de serios. Ride Safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 30, 2010 Autor Share Postat Octombrie 30, 2010 hai k incet incet incepe parca se se contureze o idee de caucioace in mintea mea... au mai ramas doar 3 modele care ma incanta... BT-016, supercorsa pro si racetek k3. Poti sa imi zici si mie pls cat te-a tinut pe tine BT-ul??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 hai k incet incet incepe parca se se contureze o idee de caucioace in mintea mea... au mai ramas doar 3 modele care ma incanta... BT-016, supercorsa pro si racetek k3. Poti sa imi zici si mie pls cat te-a tinut pe tine BT-ul??? Au cca 5000km si a inceput sa se cunoasca dunga aia pe mijloc... in zona mea mergi 40km ca sa dai de o curba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 30, 2010 Autor Share Postat Octombrie 30, 2010 (editat) adica au inceput sa nu mai fie rotunde pe mijloc si s-au facut cat de cat drepte? sau mai are putin si ajunge la sarme??? ca deja imi place ce aud cu BT-urile astea Editat Octombrie 30, 2010 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 Am pus genunchiul jos pt prima data cu un BT016, in conditiile in care pe alocuri, la loc "de dos", in afara carosabilului, mai era zapada (primavara) - asfaltul uscat, dar rece. Nu ca as fi inclinat-o eu foarte tare la momentul respectiv (mai mult din corp), dar asa, ca fapt divers... La ultima tura prin munti am fost cu un amic care avea "consacratele" 2CT iar eu BT016. Un prieten are 2CT pe un 954. M-am dat cu el si pot sa spun ca n-am simtit diferenta. Spun si eu ce-am auzit si invatat de la altii, pe strada n-o sa putem face noi o diferentiere corecta intre anvelope. Nu exista conditiile necesare pt a putea spune: guma X e mai buna decat guma Y. Totul e la nivel psihologic. Tocmai de aceea, mari sanse ca urmatorul set de gume sa fie Michelin Power One. Un lucru insa a fost evident si usor de constatat cu ochiul liber, extremele BT'urilor prezentau urme ca de smoala, cum am vazut numai pe slick'urile cu care se dau "reisarii" pe piste (fie ele amkart sau selena). Personal gasesc BT016 un compromis mai mult decat "ideal" intre pret, calitate si nu in ultimul rand logevitate. Intr'adevar "mac" ofera marfa buna la preturi decente si este un tip extrem de serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 ... BT-016, supercorsa pro si racetek k3. Poti sa imi zici si mie pls cat te-a tinut pe tine BT-ul??? Eu as merge pe k3 ! BT-uri am avut..nu prea multumit de ele dar au tinut vreo 9k lejer ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Octombrie 30, 2010 Autor Share Postat Octombrie 30, 2010 (editat) si k3-ul cat te-a tinut nyt??? ahh si cam ce te-a nemultumit la ele? asta dac imi poti zice Editat Octombrie 30, 2010 de alecs_1000rr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 (editat) Da, exact la asta ma refeream... doar ca la mine erau mult mai pronuntate urmele alea, temperatura ambianta si a asfaltului fiind mult mai ridicata. Mesaj completat adica au inceput sa nu mai fie rotunde pe mijloc si s-au facut cat de cat drepte? sau mai are putin si ajunge la sarme??? ca deja imi place ce aud cu BT-urile astea Nu, nici pe departe nu se pune problema de sarma sau altele, pur si simplu daca te uiti cu atentie, profilul nu mai este absolut perfect curbat, pe mijloc se observa o mica aplatizare ce cca 2-3 cm. Poate zilele urmatoare atasez o fotografie ca sa intelegi la ce ma refer. Editat Octombrie 30, 2010 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 30, 2010 Share Postat Octombrie 30, 2010 D211 este fostul D209, nu D208. Bune, da, cu presiunea cuvenita, pentru ca sunt gume foarte rigide. 2.1 fata cu 1.7 spatele. Racing stradal - cam aproape sigur riscant naspa plus plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 am avut si eu BT 016, acum imi aduc aminte, si m-au tinut doar 4000 km.intr-adevar, fata de alte Bridgestone-uri, parca sunt altceva, foarte aderente, se incalzesc repede, dar se tocesc la fel de repede.bine, s-a mers numai o forja cu saraca honda, dar a fost ok.parca totusi nu mi-as mai lua dinalea, parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stau-De-6 Postat Octombrie 31, 2010 Share Postat Octombrie 31, 2010 BT-uri am avut..nu prea multumit de ele dar au tinut vreo 9k lejer ! Musai sa ne spui si noua secretul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Noiembrie 1, 2010 Share Postat Noiembrie 1, 2010 si k3-ul cat te-a tinut nyt??? ahh si cam ce te-a nemultumit la ele? asta dac imi poti zice k1 = soft k2 = medium k3 = hard Eu as merge pe metzeler un k1 fata - k2 spate Momentan am Pirelli Superbike - super cauciucuri...cand s-au incalzit sunt lipit de asfalt. Sunt mediu fata mediu spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.