easybiker Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 http://www.hdwheels.com/Product.htm Orice pt. roti.Mai greu pentru aia slabi de inima.Navigati bine site-ul.Este imens.Klic pe poze si va deschide alte pagini "and so on". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 27, 2006 Share Postat Octombrie 27, 2006 cu 170 esti la limita,adica cred ca freaca lantul.... stiu pe cineva care si-a luat doar janta si isi spiteaza pe butucul vechi. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 29, 2006 Share Postat Octombrie 29, 2006 ok,numa sa aiba balonul ingust.....daca reusesti,spune-ne si noua. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Octombrie 30, 2006 Share Postat Octombrie 30, 2006 vorbeste cu user-ul "FTW"....el are in proiect roata lata pe spate. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 (editat) De ce sa modific bascula? Incape cauciuc de 170 fara probleme cred eu. Unde gasesc janta de 3,5 (care sa accepte cauciuc de 170) pe 16 (ca sa folosesc spitele mele)? Cu alte cuvinte, imi trebe doar janta de 3,5/16. Butucul si spitele raman ale mele, ca si frana pe tambur de care sincer nu vreau sa ma despart (imi place, batraneasca cum e, si ma ajuta exact cat am nevoie). poate te pot ajuta io,.... poate nu.... Editat Octombrie 31, 2006 de kata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 Atunci cand am vrut sa ma apuc sa fac ceva la roata din spate de la vulcan, multa lume a inceput ca nu-i bine ca influenteaza, ca motocicleta a fost proiectata asa si ca nu-i bine... cat de adevarat sunt toate astea?? Cat si in ce sens(pozitiv-negativ) influenteaza? multumesc de raspunsuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 31, 2006 Share Postat Octombrie 31, 2006 cred ca are un efect ca o basina asupra stratului de ozon... dc ai motor anemic, poate ca o sa se simta, dar o sa ai stabilitate si frana mai bune... lasam aspectul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 De ce frana mai buna? E vorba de pneu spate mai lat pe aceeasi frana pe acelasi tambur. Frana spate iti da mai mult stabilitate la franare (iti elimina senzatia aia ca-ti pleaca spatele pe langa tine), decat franare efective. Asta din cate am simtit eu. Adica fata franata cu cap face spatele aproape insesisabil in privinta franarii efective (nu a stabilitatii motoretei in timpul respectivului proces). Nota: eu asta simt la Vulcanel. a vrut sa zica "franare" mai buna....adica guma lata=supraf de contact mai mare. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 Am inteles de prima data, si in continuare sustin ce am zis mai sus: latimea gumei spate nu are treaba cu franarea. ce vorbesti dom'le?pai franarea nu are efect daca nu ai supraf de contact a vehicolului cu solul...si implicit,suprafata mai mare,ajuta la o mai buna franare. zic,nu spun. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Noiembrie 1, 2006 Share Postat Noiembrie 1, 2006 ce vorbesti dom'le?pai franarea nu are efect daca nu ai supraf de contact a vehicolului cu solul...si implicit,suprafata mai mare,ajuta la o mai buna franare. zic,nu spun. B. marimea suprafetei de contact nu depinde de latimea pneului. depinde doar de greutate si de presiunea din pneuri. este un pic contraintuitiv, dar e adevarat :-) . modificind latimea pneului se modifica forma suprafetei de contac nu marimea ei (daca pastrezi aceeasi presiune). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Noiembrie 4, 2006 Share Postat Noiembrie 4, 2006 Esti usor incredibil. am o janta de 16''pt fatza de la un harley, are 3'' nu 3,5 (dar nu cred ca o sa itzi intre guma de 170 in 3'',5 poate una de 140 maxim, nu stiu exact) si 40 de spitze, ii cromata dar trebuie re-cromata sau powder-coat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stoeanp Postat Noiembrie 7, 2006 Share Postat Noiembrie 7, 2006 Ce inseamna 90 din 140/90/16? inaltime pneu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 io unul nu pricep despre ce e vorba mai Geo....ai un talent sa complici lucrurile...... 665mm e diametrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex123 Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 Apropo de intrebarea de mai devreme, cu ce reprezinta cifra 90, 80 etc. Iete ce am gasit la Avon: http://www.avon-tyres.co.uk/motorcycle/?pa...wspecs&id=1 Pneu de 70/15 (dar fiind de 200 latime) este la fel de inalt ca unul de 70/18. Adica 665 mm. E cineva sa ne ilumineze, au orbecaim in intunericul evului mediu? Succes. Cifra aia reprezinta intr-adevar inaltimea talonului pneului dar din cate stiu eu este un procent din latimea gumei respective. Ex: un pneu de 140/70/15 o sa aiba inaltimea talonului 70% din 140 iar la unul de 200/70/15 o sa fie 70% din 200 cel mai bine e sa te uiti in cataloage,(cum ai facut la avon) sa vezi diametrul si atunci stii exact inaltimea cauciucului sper ca m-am facut inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 man,tu sa fi multumit.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kerosen Postat Noiembrie 14, 2006 Share Postat Noiembrie 14, 2006 de fapt cat de lata ai vrea sa fie roata/ cauciucul spate? shi pentru ce janta - de 15" sau 16"? te intreb asta fiindca janta de 15 " itzi pot confectziona eu , iar daca trebuie modificat spatele motorului , se poate face shi asta. janta se face dint-una de mashina, la care se decupeaza interiorul , shi apoi se configureaza spitzele- cate vrei tu- sau in functie de butucul pe care-l ai. parerea mea e ca mai intai sa-tzi gaseshti cauciucul dorit shi apoi se poate construi janta shi modifica ansamblul spate in functie de marimea acestuia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 pentru 160 (daca nu e model de viteza)puteai folosi si janta de 3". B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fhchth Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 salutare ... confectionez reconditionez ...aproape orice fel de roata spitzata ... aici citeva de m72 + promit alte poze cu roti cu 120 spitze..+etc basty Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 21, 2006 Share Postat Decembrie 21, 2006 am auzit ca iegzista o firma in TM care taie roti,din blank-uri,orice desen.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Decembrie 22, 2006 Share Postat Decembrie 22, 2006 "robog' cred ca stie. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 Dar de cromat s-or croma? Iese treaba buna au ba? SI de aici revenim iar cu unde se cromeaza in Bucuresti, si cine ar croma fo 100 de spite, sa zecem? Altfel, Adorlith, si ale erau negre? Ies chiar asa brici cu metodele tale? Ale mele zici ca sunt pereti cu igrasie pe ele, si de-aia vreau sa le cromez. Sunt 3-4 locuri in Buc unde se cromeaza dar nu tine, mai ales ca spitele sunt expuse praf, apa, deformari elastice. Daca e sarit cromul nu prea mai poti sa le faci nimic, doar sa le protejezi sa nu sara in continuare, rugina se curata cu pasta de crom si-o sa reziste putin(metalul) mai mult decat metalul neprotejat. Alea mele erau negre de praf de la placutele de frana care le-a protejat, cromul era intact. Daca nu e mult crom sarit lasa-l asa, nu se merita chinuiala cu cromarea si centrarea rotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robog Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 (editat) "robog' cred ca stie. B. da, este o firma in TM care face asa ceva dar iti trebuie roata blank... te costa cca 1000 de euro sa le faci plus cca 1000 sa cumperi blank-urile din state... scump dom'le , scump... pt. curiosi mai multe detalii pe PM... Editat Ianuarie 15, 2007 de robog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Ianuarie 15, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 15, 2007 Exista in state o firma care face spite la comanda pt. orice model de motocicleta: Buchanan. Poti alege intre diferite modele si finisaje (crom, otel inoxidabil etc.). Eu am vorbit cu ei de spite pt. Yamaha V-Star 650 si preturile sunt $177.12 pt. fatza, $132.84 pt. spate (in varianta cromate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiG Postat Ianuarie 15, 2007 Share Postat Ianuarie 15, 2007 nu costa mult sa nichelezi spitele, numai ca trebuiesc scoase de pe janta iar apoi duse la atelier de unde mai departe se ocupa ei (dureaza cam 7 zile) si de slefuirea acestora. Da, mai este si o diferenta ca se pot nichela (e un pic mai ieftin decat cromatul, dar efectul este acelasi). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 16, 2007 Share Postat Ianuarie 16, 2007 http://www.wheelspoint.de/index.php?id=91 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.