Sari la conținut

Honda Crosstourer


Postări Recomandate

Nu stiu cum am facut de am postat intrucat nu terminasem de scris . Vroiam sa mai ating si alte aspecte minunate ale noului model; cum ar fi necesitaea unui van care sa aiba in spate o alta mobra si care sa te urmareasca atunci cand te plimbi intrucat daca o scapi pe jos e gata..dar nu mai am rabdare chef si timp asa ca pt doritori m-am inspirat de aici .Postul nr. 17.

 

Have fun nu uitati Onda'i Onda.... :what:

 

tu ti-ai gresit cariera trebuia sa te faci proiectant sef la BMW ca vad ca le sti pe toate ce cat si cum are Crosstourerul defecte :cheers:

 

pfui pe tine sa nu te deochi intelijentu lu mama :crack:

 

:cheers:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 538
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

cat de usor poti fi multumit :P

Intr-adevar cu CrossTourerul voi fi multumit. Eu inainte am fost speedist, apoi am trecut la enduro si acum ca am mai imbatranit am trecut la enduro touring. Dar vreau sport turing. Sincer mi-ar fi placut Pan European (1300cmc, 4V), insa vreau si cu ceva valente soft enduro asa incat m-am hotarat la Varadero (2007) pana se mai ieftineste CrossTourerul.

In concluzie "vitezana adventure" e chiar pe gustul meu, iar greutatea nu e o problema, am macar siguranta ca nu o sa mi se rupa furca pe drum drept.

 

 

Hai soare ca mi s-a acrit de atatea ploi :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a, am macar siguranta ca nu o sa mi se rupa furca pe drum drept.

 

 

Hai soare ca mi s-a acrit de atatea ploi :D

 

Stai relax, nu se rupe, ca Honda are cadru nu tavi goale ca alte marci la care sa rupe ba furca ba spatele de la pasager si bagaje

 

nu dam nume de marca ca se stie :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca a mai postat cineva acest clip, pentru ca nu am vreme acum sa citesc de la inceput, dar in caz ca da...sustin inca odata ca se descurca destul de bine si pe off-road pentru gabarit :D

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=LPLqVo3y8Kg

 

 

adevaru este ca arata fff bine, forme frumoase, carenaj frumos nu nuai doua roti un rezervar si cateva tavi sudate ca la alte marci

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai relax, nu se rupe, ca Honda are cadru nu tavi goale ca alte marci la care sa rupe ba furca ba spatele de la pasager si bagaje

 

nu dam nume de marca ca se stie :crack:

 

Sunteti pricinosi! E bine ca nu dai nume ca imediat sareau bmw-istii pe tine :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Crosstourerul este pt aventura din 2012 . Putine locuri pe glob unde nu poti ajunge pe un drum. Indiferent de starea lui un drum este un drum si Honda la asta s-a gandit. Cred c a facut si un sondaj cu intrebarea catre posesorii de GS, Stelvio sau Multistrada cat la suta din calatori parasesc drumul. 2-5 % cred. Nesemnificativ. In plus lovitura este pretul foarte competitiv in raport cu BMW in special si concurenta in general. Sub 14000 euro. Cine-si cumpara motorul din ratiuni practice va fi satisfacut 100%, cine il cumpara din ratiuni de imagine nu.

 

Nenea Harea in principiu aveti dreptate. Azi cam p[este tot e un drum fie el DJ , DN , Autostrada ..oricum ar fi e vorba de o strada si asta ma face sa cred ca aceasta mobra isi are locul la Motociclete de Strada.

 

Daca o punem acolo pe buna dreptate o sa zica baietii [de acolo] " Moama ce curse la suspensii are mobra asta" " Ce cuplu fenomenal la turtatii joase" " Ce garda la sol" ...pentru ei va parea o mobra cu adevarat "ENDURO TOURING".

 

 

Respect.

 

tu ti-ai gresit cariera trebuia sa te faci proiectant sef la BMW ca vad ca le sti pe toate ce cat si cum are Crosstourerul defecte :cheers:

 

pfui pe tine sa nu te deochi intelijentu lu mama :crack:

 

:cheers:

 

Baiete esti prea "cerebral" pt mine. Nu stiam ca se discuta de BMW aici. Asa spre informarea ta eu am avut 2 motoare Honda BF amandoua si nu mi-as lua altceva pe acel segment.

Altfel argumetele tale sunt exhaustive si m-au facut sa-mi reanalizez viata si sa-mi caut un alt motiv de a exista si de ciuda ca mi-ai dat universul interior peste cap m-am decis sa te ignor pana cand voi ajunge nu la nivelul tau dar macar sa pot sa intru pe acelasi grafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici F 800 GS-ul nu e departe de strada, oricat te-ai imbata cu apa rece. Roata fata tot se va infrana din cauza noroiului. Motocicleta tot se va afunda. Pe sleauri (chiar si uscate) va fi greu de manevrat. E prea grea pentru a avea pretentii de off-roader veritabil.

Pentru iesiri in afara soselei, pe drumuri uscate, e la fel de bun si Crosstourerul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici F 800 GS-ul nu e departe de strada, oricat te-ai imbata cu apa rece. Roata fata tot se va infrana din cauza noroiului. Motocicleta tot se va afunda. Pe sleauri (chiar si uscate) va fi greu de manevrat. E prea grea pentru a avea pretentii de off-roader veritabil.

Pentru iesiri in afara soselei, pe drumuri uscate, e la fel de bun si Crosstourerul.

 

Cum adica roata fata se va infrana din cauza noroiului ? Sa inteleg ca exista roti fata care se infraneaza si altle care nu sau cum ? :what:

 

Te vad cu XTZ de 750 ? Ia zi noul Tenere e ofroader veritabil ? A fost optiunea a doua pt mine si a pierdut din anumite motive dar dpdv greutate la gol 800 e doar cu 2 kg mai greu iar la plin e mai usor. :wave:

 

Si in alta ordine de idei am mers de destule ori cu 800 prin sleauri [nu neaparat uscate] araturi etc si surpriza nu se infraneaza roata sau nu imi dau eu seama. De grea cam orice mobra e grea cand o ridici de jos dar m-am descurcat de fiecare data deci nu inteleg argumentatia ta. Tot ceea ce am scris mai sus se poate proba cu video. :wink:

 

Oricum pe topicul asta se discuta despre alta mobra nu despre mobra mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Tenere-ul nou vizeaza asfaltul si drumurile rapide, chiar daca-s de pamant, pietris, poate si nisip. E greut, dar mult mai manevrabil datorita arhitecturii. E mai compact in jurul motorului. Bicilindrele se "desira" pe lungime, sunt mai joase (garda la sol). Am patit sa mi se blocheze roata umpluta cu pamant in aripa fata, care-i mulata pe roata. E naspa sa incerci sa mai manevrezi animalele astea cu roata fata blocata. Daca pui aripa de cross, te stropeste pe cizme si pe picioare pe asfalt ud si nu numai. Toate raman in categoria enduro-touring, cu prea putine avantaje unul fata de celalalt. Pe sosea se vede diferenta de putere. Monocilindrele sunt penalizate. Cred ca mi-ar placea Crosstourerul. Are un motor excelent pentru a urca in forta pe serpentine si pentru o iesire ocazionala pe un forestier sau drum uscat de pamant. Conteaza mai mult experienta si nebunia calaretului, cat si gabaritul lui.

Eu n-as zice nu niciunei motociclete si nici nu voi fi vreodata fan al unei marci anume. Pentru mine primeaza puterea si manevrabilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si Tenere-ul nou vizeaza asfaltul si drumurile rapide, chiar daca-s de pamant, pietris, poate si nisip. E greut, dar mult mai manevrabil datorita arhitecturii. E mai compact in jurul motorului. Bicilindrele se "desira" pe lungime, sunt mai joase (garda la sol). Am patit sa mi se blocheze roata umpluta cu pamant in aripa fata, care-i mulata pe roata. E naspa sa incerci sa mai manevrezi animalele astea cu roata fata blocata. Daca pui aripa de cross, te stropeste pe cizme si pe picioare pe asfalt ud si nu numai. Toate raman in categoria enduro-touring, cu prea putine avantaje unul fata de celalalt. Pe sosea se vede diferenta de putere. Monocilindrele sunt penalizate. Cred ca mi-ar placea Crosstourerul. Are un motor excelent pentru a urca in forta pe serpentine si pentru o iesire ocazionala pe un forestier sau drum uscat de pamant. Conteaza mai mult experienta si nebunia calaretului, cat si gabaritul lui.

Eu n-as zice nu niciunei motociclete si nici nu voi fi vreodata fan al unei marci anume. Pentru mine primeaza puterea si manevrabilitatea.

 

O sa mai precizez odata pentru cei care au impresia ca ma ataca [asa fac unii oameni cand nu au argumente ]direct ca nu sunt fan BMW [pe topicul dedicat motocicletei pe care o detin am spus clar care sunt problemele modelului]. Poate tocmai din acest motiv sunt deziluzionat de ceea ce a scos Honda speram sa fie ceva orientat mai mult spre teren; si cu toate ca "cerebralii" o sa se deranjeze o sa mai zic o data ca Honda din punctul MEU de vedere e varza la capitolul Enduro Touring & Adventure de fapt ultima mobra capabila pe acest segment ramane AT-ul insa care are de acum o varsta si toate neajunsurile tehnologiei de la data fabricatiei ..astept in continuare sa vad cu ce va veni KTM despre care se sopteste ca pregateste un 800 bicilindric.

 

Acum daca Tenere-ul nou nu e o motocicleta cu valente off road nu stiu care ar putea fi. Am dat-o ca exemplu pt ca e o mobra care imi place foarte mult si sincer nu mi se pare de loc o mobra pt drumuri rapide ..totusi e un monocilindru.

In grupul cu care obisnuiesc sa ies pe coclauri sunt mai multe Tenere noi si nu odata le-am vazut langa mobra mea. Nu sunt diferente notabile de lungime nici de garda la sol ceea ce se poate vedea pe site-urile producatorilor si crede-ma ca am studiat bine fisele tehnice inainte sa ma decid.

 

Ceea ce mi se pare ciudat [si asta ma face sa revin la subiect pt ca iar am fost offtopic] este ca imi vorbesti de diferentele de lungime si de garda la sol intre doua mobre competente ambele pt off si toata lumea trece cu vederea ca mobra despre care se discuta nu are data in fisa tehnica nici o valuare pt cursa suspensiilor doar ca sunt de 43 mm ceea ce in sine o plaseaza iar pe sosea pt ca de off nu poate fi vb.

 

Asa cum pt tine conteaza puterea si manevrabilitatea ...pt mine conteaza greutatea ,cursele suspensiei, inaltimea la sa [sunt mic de inaltime] fiabilitatea, consumul si de abia apoi puterea. Daca m-ar interesa doar puterea mi-as lua Busa si gata dar daca vreau ceva din acest segment inseamna ca ma plimb si in afara asfaltului si deci ma intereseaza si capacitatile de trecere ale mobrei. Si ca sa inchei revenind la mobra despre care se discuta mai pun odata linkul cu un review facut de un moto jurnalist britanic pe ADV aici.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie mi-a placut ca oamenii si-au dat cu parerea.

astept cu interes opinii de posesor!

 

pentru mine asta e motorul ce l-am visat si s-a construit pentru mine.

deocamdata e prea scump. astept sa-l iau cam peste 5-6 ani sh. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are cum sa fie foarte off-road un monstru de 1200 cmc. Nici R 1200 GS Adventure nu e, cu toate pretentiile pe care le emite. Ca Tenere-ul nou e printre cele mai orientate off-road din segmentul Adventure (dupa KTM),sunt de acord. Totusi, ai facut o varza comparand motociclete de cilindree diferita, care vizeaza segmente diferite. Nu atac BMW-ul sau detinatorii lui. Imi doresc in continuare monstrul numit BMW R 1150 GS Adventure alaturi de Honda XR 650 R. Din ultima, cu efort financiar, poate iesi cel mai adevarat adventure. Bine, astea-s parerile mele.

O alta greseala pe care o observ la multi e cursa suspensiilor. Degeaba le ai mari daca nu lucreaza... ca sa parafrazez o vorba din popor. Cursa lunga la suspensie e cu doua taisuri. Ca sa lucreze pe toata lungimea, suspensia trebuie sa fie moale, altfel degeaba ai cursa mare pe hartie. Pe sosea (unde fara sa vrem, cei mai multi dintre cei muscati de off-road, parcurgem cei mai multi kilometri)asta e un minus. Roata fata incepe sa vobleze, furca se infunda la franare, pe curbe motocicleta danseaza, etc.. Ideal ar fi o suspensie autoadaptativa, dar asta inseamna complexitate, piese multe si fiabilitate scazuta. Macar o suspensie reglabila sa fie, dar si aici trebuie sa pricepi ce vrei de la ea si cum s-o ajustezi. Si garda la sol scade din cauza suspensiilor moi sau prost reglate. D-aia preferam sa cumparam ce da Dumnezeu, adicatelea producatorii de motociclete.

La Honda mai e Transalpul de 700, 60 de cai. Stiu ca nu e ce-a fost Africa Twin, dar nu e nici foarte departe dpmdv.

Ca sa revin la subiect si eu, spun ca diferente notabile intre monstri astia de 1200 nu exista in teren, doar pe sosea se vor vedea. Una e mai rapida, alta are bicicleta mai buna, poate cealalta e mai confortabila... dar cam acelasi drac. Pt noi, muscatii de off-road, produsele astea chiar nu conteaza. Raman aceleasi SUV-uri pe doua roti cu care te poti da si pe drumuri mai proaste, dar cam atat.

Editat de vis-a-vis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-are cum sa fie foarte off-road un monstru de 1200 cmc. Nici R 1200 GS Adventure nu e, cu toate pretentiile pe care le emite. Ca Tenere-ul nou e printre cele mai orientate off-road din segmentul Adventure (dupa KTM),sunt de acord. Totusi, ai facut o varza comparand motociclete de cilindree diferita, care vizeaza segmente diferite. Nu atac BMW-ul sau detinatorii lui. Imi doresc in continuare monstrul numit BMW R 1150 GS Adventure alaturi de Honda XR 650 R. Din ultima, cu efort financiar, poate iesi cel mai adevarat adventure. Bine, astea-s parerile mele.

O alta greseala pe care o observ la multi e cursa suspensiilor. Degeaba le ai mari daca nu lucreaza... ca sa parafrazez o vorba din popor. Cursa lunga la suspensie e cu doua taisuri. Ca sa lucreze pe toata lungimea, suspensia trebuie sa fie moale, altfel degeaba ai cursa mare pe hartie. Pe sosea (unde fara sa vrem, cei mai multi dintre cei muscati de off-road, parcurgem cei mai multi kilometri)asta e un minus. Roata fata incepe sa vobleze, furca se infunda la franare, pe curbe motocicleta danseaza, etc.. Ideal ar fi o suspensie autoadaptativa, dar asta inseamna complexitate, piese multe si fiabilitate scazuta. Macar o suspensie reglabila sa fie, dar si aici trebuie sa pricepi ce vrei de la ea si cum s-o ajustezi. Si garda la sol scade din cauza suspensiilor moi sau prost reglate. D-aia preferam sa cumparam ce da Dumnezeu, adicatelea producatorii de motociclete.

La Honda mai e Transalpul de 700, 60 de cai. Stiu ca nu e ce-a fost Africa Twin, dar nu e nici foarte departe dpmdv.

Ca sa revin la subiect si eu, spun ca diferente notabile intre monstri astia de 1200 nu exista in teren, doar pe sosea se vor vedea. Una e mai rapida, alta are bicicleta mai buna, poate cealalta e mai confortabila... dar cam acelasi drac. Pt noi, muscatii de off-road, produsele astea chiar nu conteaza. Raman aceleasi SUV-uri pe doua roti cu care te poti da si pe drumuri mai proaste, dar cam atat.

 

Cred ca intr-adevar e o varza in discutia asta dar nu am facut-o eu.

Cand am spus noul Tenere m-am referit la asta. Ala despre care vb tu este noul SUPER Tenere .

 

Da' noi sa fim sanatosi ca eu unul am inteles ce vrei sa zici si in mare parte sunt de acord. :cheers:

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raman aceleasi SUV-uri pe doua roti cu care te poti da si pe drumuri mai proaste, dar cam atat.

Exact, sunt Adventure Touring, adica de pe asfalt poa' sa dea un pic si pe un forestier, dar nu sa faca enduro. Sunt si meseriasi care pot face minuni cu ele pe offroad, noi doar ne plimbam :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1334644093[/url]' post='3105400']

Nenea Harea in principiu aveti dreptate. Azi cam p[este tot e un drum fie el DJ , DN , Autostrada ..oricum ar fi e vorba de o strada si asta ma face sa cred ca aceasta mobra isi are locul la Motociclete de Strada.

Acesta este motivul pt care apreciez aceasta clasa. Niciodata nu am intrebat cum este drumul, mi-a fost suficient sa stiu ca exista un drum. La cele enumerate de tine as adauga forestierul, drumul de tara, macadam, unde putine vitezane sau turere pur sange se incumeta, dar unde noi zburdam cu pasager si bagaje.

 

Inca o mica comparatie.

http://advrider.com/forums/showthread.php?t=782347

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o mica comparatie.

http://advrider.com/...ad.php?t=782347

Stiu ca e offtopic, dar,,, Zice tipu' ca i-a placut mai mult cardanul de la ST fata de Triumph, cum poate sa difere, e mai fin, mai brutal?

Si alta intrebare: care sunt diferentele intre lant si cardan in afara ca trebuie uns si schimbat kitul la ~30k, cum se simte cardanul fata de lant la accelerari, frane de motor, porniri de pe loc, zgomot, uzura, etc... De ce prefera lumea cardanul, doar ca nu mai trebuie sa-l unga? De ce modelele mai scumpe de motociclete se fac cu cardan si cele mai ieftine su lant?

 

Multumesc. :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi multi merg pe o premiza egalitarista, adevarul este ca, cardanele nu sunt toate la fel. Din scurta mea experienta pe genul asta de motoere, la GS exista un joc foarte mare functional care face ca orice solicitare sa inceapa sau sa se termine cu un clank. La ST din tipul angrenajului si dezaxarea lui, acest joc este insesizabil, iar impresia generala este ca mergi pe lant. Intretinere cardanului este mult mai usoara decat a lantului. Dpdv costuri nu cred ca sunt diferente notabile pt ca lantul si pinioanele le schimbi de cateva ori in cursul vietii unui motor, pe cand la cardan schimbi sau repari o data si bine, mai putin la buzunar unde te seaca. Ma astept ca atat Cross-ul cat si Explorer-ul sa fi perfectionat cardanul avand deja in ST un nou standard, dar ce au reusit inca nu puten spune.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce modelele mai scumpe de motociclete se fac cu cardan si cele mai ieftine su lant?

 

Logica este inversa

Cardanul mareste pretul motocicletei, dar nu e o bligatoriu ca o motocicleta scumpa sa aiba cardan

Din cate stiu eu, argumentul forte in favoarea lantului este greutatea mai mica fata de cardan

imagineaza-ti o "capra" de motocros cu cardan :D

Nu zic ca nu se poate, dar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma astept ca atat Cross-ul cat si Explorer-ul sa fi perfectionat cardanul avand deja in ST un nou standard, dar ce au reusit inca nu puten spune.

Ma indoiesc ca Honda o sa ia vreodata lectii cardanice de la vreun alt model. Cardanul de pe ST nu e cu nimic diferit de cel pe care l-am avut pe VF65, yep, o Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezavantaj cardan = masa mare nesuspendata.

Avantaj = intretinere apropape zero . Un lant se schimba la sa zicem 30k KM la cardan verifici uleiul la 60k KM.

 

Particularitate nu mi se pare nici avantaj nici dezavantaj cardanul are o transmitere mai precisa a fortei catre roata lantul e mai elastic.

 

Or mai fi si altele dar mie astea imi vin acum in cap. A si inca o chestie statistica. Aproape toti cei cu care am vb eu si care au apucat sa mearga pe cardan nu ar mai reveni la lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezavantaj cardan = masa mare nesuspendata.

 

Nu e neaparat... as fi chiar curios cat e monobrat + cardan fatza de o bascula normala + lant.

 

Alte dezavantaje:

 

- pierdere mai mare pe transmisie, ai nevoie de putere mai mare la motor sa compenseze;

- posibile limitari la suspensie;

- cand crapa costa, greu de improvizat in caz ca-ti pica la mama drac;

- nu se poate varia raportul de transmisie... la lant nu-ti place, schimbi foaie, schimbi pinion - faci sa-ti placa;

- efectul de cardan;

 

Avantaj = intretinere apropape zero . Un lant se schimba la sa zicem 30k KM la cardan verifici uleiul la 60k KM.

 

As vrea eu sa ma tina un lant 30k :P

 

On topic, motoreta asta e atat de ciudata incat nu m-ar coafa nici sa ma bati... senzatie de caca sa n-ai ambreiaj si schimbator de viteze la picior. Are niste bare din fabrica pe ea - par de fapt suport de proiectoare... flimsy si inutile, cu sau fara daca o dai jos faci programare la service. Parerea mea e ca pt ce au facut-o puteau s-o faca linistiti cu jante turnate si sa zica ca e mobra de touring pe drumuri mai proaste / pt oameni mai inalti ( desi nu e ) / pt pozitie mai dreapta...

 

Motorul o fi marfa, tehnologia o fi superbeton dar motoreta este, daca ar fi sa fac o paralela cu masinile, un Q7.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...