Sari la conținut

Honda Crosstourer


Postări Recomandate

Sa fim seriosi, versis 1000 e un gunoi pus la o lalta repede, in dorinta de a inlocui klv-ul si de a tine cumva piept concurentei. Nu are nici o treaba in discutia asta. :cheers:

:agree: ala nu e naked de teren, e naked naked.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 537
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

:agree: ala nu e naked de teren, e naked naked.

 

Cu o roata de 19 pe fata s-ar schimba situatia, pt un tourer puternic, care sa nu faca mofturi pe drumuri mai nasoale. In rest nu arata chiar atat de rau pt 12000 de euro.Ce chiar nu-mi place, nu are cric central si se pare, ca nici nu poate fi montat.Ce-mi place la generatia noua de motoare in asa zisa clasa enduro-touring mare este faptul ca toti producatorii au potat pt parbrize prinse pe suport si nu direct de carene. In felul asta se poate usor monta un parbriz oricat de mare pt ca cele originale sunt de ras, facute la numar si numai din ratiuni de design.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca am inteles bine, CT se fabrica in Italia; deci nici mitul ca "made in Japan" nu mai este un argument, din contra as zice...

 

 

 

Ai inteles gresit.

 

HONDA VFR1200X sau Crosstourer este fabricata in Japonia. Nu este "mit"....chiar este "made in Japan"....si stiu ce vorbesc.

 

Am avut onoarea de a face parte din echipa HONDA Romania pe perioada salonului(SMAEB).

 

Mai important...am avut privilegiul de a face un drive-test de aproximativ 20-25 minute cu HONDA Crosstourer. Sper sa am ocazia unui drive-test si pe un drum virajat. Pe platoul betonat din Romaero Baneasa...hmmm, nu prea am putut decat sa-i testez ABS-ul, controlul tractiunii si sa incerc viraje largi la viteza relativa..."opturi"....lini drepte...frane...etc

 

Motocicleta este senzationala ! Pe langa al meu Varadero 2003, pare... si este mult mai supla...si mai ales este mult mai manevrabila.

Motorul V4 este senzational...iar cutia automata cu DCT este ceva de vis. Practic nu realizezi cand se face schimbarea vitezelor.

Motocicleta poate functiona in modul "D"(Drive) sau "S"(Sport) sau in modul manual unde schimbarea treptelor se face din butoanele(mini-padele) din stanga. Optional exista un levier care se monteaza si comanda schimbarea vitezelor pentru cei care vor sa "simta" ca schimba vitezele.

 

Pentru cei mai conservatori....motocicleta se poate comanda si in varianta clasica ....cu ambreiaj.

 

Ca si la Milano(EICMA)...la SMAEB motocicleta a fost primita cu foarte mare interes. Personal...pot sa spun ca mi s-a indeplinit jumatate din vis : acela de a o conduce ! mai ramane a 2-a jumatate : aceea de a o avea ! Probabil va mai trece ceva vreme.

 

Oricum...la Milano nu am putut nici macar sa o ating....duminica trecuta am condus-o 25 minute.

 

"Urmeaza-ti visul" cum ar spune Soichiro Honda.

 

Cu stima,

Editat de Kampur Motors
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1335134357[/url]' post='3110680']

 

Daca am inteles bine, CT se fabrica in Italia; deci nici mitul ca "made in Japan" nu mai este un argument, din contra as zice...

 

Decat BMW facut in China mai bine Honda in Italia, si cum de fapt este Japonia cu atat mai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai inteles gresit.

 

HONDA VFR1200X sau Crosstourer este fabricata in Japonia. Nu este "mit"....chiar este "made in Japan"....si stiu ce vorbesc.

 

Am avut onoarea de a face parte din echipa HONDA Romania pe perioada salonului(SMAEB).

 

Mai important...am avut privilegiul de a face un drive-test de aproximativ 20-25 minute cu HONDA Crosstourer. Sper sa am ocazia unui drive-test si pe un drum virajat. Pe platoul betonat din Romaero Baneasa...hmmm, nu prea am putut decat sa-i testez ABS-ul, controlul tractiunii si sa incerc viraje largi la viteza relativa..."opturi"....lini drepte...frane...etc

 

Motocicleta este senzationala ! Pe langa al meu Varadero 2003, pare... si este mult mai supla...si mai ales este mult mai manevrabila.

Motorul V4 este senzational...iar cutia automata cu DCT este ceva de vis. Practic nu realizezi cand se face schimbarea vitezelor.

Motocicleta poate functiona in modul "D"(Drive) sau "S"(Sport) sau in modul manual unde schimbarea treptelor se face din butoanele(mini-padele) din stanga. Optional exista un levier care se monteaza si comanda schimbarea vitezelor pentru cei care vor sa "simta" ca schimba vitezele.

 

Pentru cei mai conservatori....motocicleta se poate comanda si in varianta clasica ....cu ambreiaj.

 

Ca si la Milano(EICMA)...la SMAEB motocicleta a fost primita cu foarte mare interes. Personal...pot sa spun ca mi s-a indeplinit jumatate din vis : acela de a o conduce ! mai ramane a 2-a jumatate : aceea de a o avea ! Probabil va mai trece ceva vreme.

 

Oricum...la Milano nu am putut nici macar sa o ating....duminica trecuta am condus-o 25 minute.

 

"Urmeaza-ti visul" cum ar spune Soichiro Honda.

 

Cu stima,

 

Salut Andrei,

 

Asteptam reactia ta dupa ce ai testat (daca se poate spune test) motocicleta - daca i-ti amintesti am purtat o discutie mai larga duminica la finalul SMAEB.

Oricum din ce am vazut, ai tras putin de ea la limita pentru ai testa cum ai spus ABS-ul, controlul tractiunii si cutia.

 

Ma bucura reactia ta, care vine sa confirme specificatiile tehnice de pe hartie.

 

Asteptam un drive test oficial Honda pentru a ne convinge fiecare in parte.

Singurul semn de intrebare ramane pentru mine fiabilitaea cutiei DCT.

In rest totul pare impecabil (asa cum si arata motocicleta)

 

Sa ne vedem cu bine si cu .... variante de finantare :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai inteles gresit.

 

HONDA VFR1200X sau Crosstourer este fabricata in Japonia. Nu este "mit"....chiar este "made in Japan"....si stiu ce vorbesc.

 

Tot ce se poate sa fi inteles gresit, tocmai de aceea am spus "daca am inteles bine"; asta mi-a trecut pe la ureche vorbind cu un angajat de la un dealer Honda din Viena in timp ce se scuza pt halul in care aratau firele alea si regret ca nu l-am intrebat iar ca sa fiu sigur. Ma rog, nu conteaza...

 

Ce nu-mi este clar (dar nici nu tin neaparat sa fiu lamurit): tu lucrezi la un dealer Honda, va trebui sa lauzi/promovezi si sa vinzi motocicleta asta dar tu de mandresti cu "privilegiul" ca ai reusit s-o conduci pe un "platou betonat" vreo 20-25 min? Si ce-o sa-i spui cumparatorului care vine cu 14.000€ la tine, ca o motocicleta cu pretentii de enduro-touring se comporta bine pe beton?? :scratch:

 

De apreciat si faptul ca o compari cu Varadero, o motocicleta aparuta pe piata acum vreo 15 ani ;)

 

p.s. succes la vanzari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vlad, cred ca e o mica confuzie- tu "gandesti" in termenii pietei din vest, Andrei traieste in Ro si despre aceasta piata se vorbea.

E trist, stiu ( aminteste ti ca mi a placut postul tau cu drive testul ) ca nu prea e " loc " de scule din acest sortiment in acest moment - crezi ca sunt multi 1600 gtl-isti pe plaiurile mioritice ? dar GS-iti peste 2010 ? Personal ,.repet, sunt 100 % de acord cu tot ce a postat - putea foarte bine sa nu ne impartaseasca nimic ca nu cred ca dupa acest post s-a umplut de cereri de CT.

Iar comparatia ( ca si posesor de vara) cu ce de la honda ai fi dorit s-o faca ? XX-ul e mort de mult si ingropat ( deh, asta e viata ), singurul motor de la Honda care e apropiat de aceasta gama fiind varadero.

 

Nu stiu daca ai fost la Smab insa eu personal am discutat cel putin 30 de minute cu cei de Honda si de la Yamaha, la obiect , in contextul de aici din Ro si le apreciez eforturile sa aduca aceste motoare pentru noi toti .

 

Personal sunt gata sa platesc pentru un drive test cu ele ( ca sa nu exista indoiala ) si nu pentru ca imi permit un CT care este pentru multi dintr noi un vis ci pentru a ma edifica pe deplin asupra lui. Evindent , in raport cu mine.

 

De exemplu, am condus GS-urile ( cam toate de la 650 la 1200 ) si e clar ca pentru mine Honda e mai "aproape" . Ca la casti, unii au cap Shoei, altii Arai.

 

Ca idee sunt interesat in egala masura de NC700 care mi a placut mult pentru clasa pe care o reprezinta dar pana la drive test nu ma pronut ( asa cum ai vazut motorul pare " gatuit" din motive de E-uri ( sau e-uro-uri :) ). Dar cifrele sunt doar orientative..

 

Si incao idee, varadero are 94 Cp , asta vreo 30 in plus. nu sunt chiar din universuri paralele , parerea mea. la ambele viteza de croaziera e apropiata, iar unde bagi vara merge si CT-ul dar nu xx-ul :)

 

sa tra

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decat BMW facut in China mai bine Honda in Italia, si cum de fapt este Japonia cu atat mai bine.

crezi k daca este facut in china ,nu este verificat de nemti.se produce sub ochii lor domnule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1335466482[/url]' post='3114006']

crezi k daca este facut in china ,nu este verificat de nemti.se produce sub ochii lor domnule.

 

Aaa, da ? Nu m-am gandit la asta. Eu credeam ca le face pe o plantatie de orez, in timpul liber dintre semanat si recoltat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa observ ca oricat de buna ar fi Honda Crosstourer, nu se ridica la nivelul inegalabilului si nemaipomenitului BMW

Sau se ridica?

Haideti, lamuriti-ma si pe mine, ca stau cu banii in buzunar si nu stiu ce sa fac

Eu am fost duminica la SMAEB dar nu am vazut niciun BMW, ca as fi cumparat unul pe loc, tot ce s-a scris aici m-a convins ca e cea mai tare de pe planeta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa observ ca oricat de buna ar fi Honda Crosstourer, nu se ridica la nivelul inegalabilului si nemaipomenitului BMW

Sau se ridica?

Haideti, lamuriti-ma si pe mine, ca stau cu banii in buzunar si nu stiu ce sa fac

Eu am fost duminica la SMAEB dar nu am vazut niciun BMW, ca as fi cumparat unul pe loc, tot ce s-a scris aici m-a convins ca e cea mai tare de pe planeta

Ia-ti Multistrada. Sau 990. Sau ia o pauza mai lunga de gandire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti Multistrada. Sau 990. Sau ia o pauza mai lunga de gandire.

Sau asteapta noul GS-wc cu toate componentele din aluminiu fabricate in China, evident supravegheate de la distanta de bravii manageri nemti.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io as vrea sa aiba niste useri de pe-aici cate un gs, ct si 990. cre' ca s-ar imbata nereusind sa-si dea seama care e mai buna :crack:

atatia scartari n-am mai vazut, si-am mai pierdut timpu pe ceva forumuri. enduro-touring de tastatura.

 

:peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi permit sa observ ca oricat de buna ar fi Honda Crosstourer, nu se ridica la nivelul inegalabilului si nemaipomenitului BMW

Sau se ridica?

Haideti, lamuriti-ma si pe mine, ca stau cu banii in buzunar si nu stiu ce sa fac

Eu am fost duminica la SMAEB dar nu am vazut niciun BMW, ca as fi cumparat unul pe loc, tot ce s-a scris aici m-a convins ca e cea mai tare de pe planeta

 

Data viitoare nu mai lua casca de sudura in loc de aia de moto ca de aia nu ai vazut ditamai stand-ul BMW.

 

 

Subscriu la parerea unui antevorbitor ia-ti KTM 990 R si fii fericit.

 

io as vrea sa aiba niste useri de pe-aici cate un gs, ct si 990. cre' ca s-ar imbata nereusind sa-si dea seama care e mai buna :crack:

atatia scartari n-am mai vazut, si-am mai pierdut timpu pe ceva forumuri. enduro-touring de tastatura.

 

:peace:

 

Intre astea 3 singurul ENDUROTOURING adevarat este 990.

 

Acum sa sara GS-istii si fanii Onda'i Onda pe mine ca sunt deja incordat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot ce se poate sa fi inteles gresit, tocmai de aceea am spus "daca am inteles bine"; asta mi-a trecut pe la ureche vorbind cu un angajat de la un dealer Honda din Viena in timp ce se scuza pt halul in care aratau firele alea si regret ca nu l-am intrebat iar ca sa fiu sigur. Ma rog, nu conteaza...

 

Ce nu-mi este clar (dar nici nu tin neaparat sa fiu lamurit): tu lucrezi la un dealer Honda, va trebui sa lauzi/promovezi si sa vinzi motocicleta asta dar tu de mandresti cu "privilegiul" ca ai reusit s-o conduci pe un "platou betonat" vreo 20-25 min? Si ce-o sa-i spui cumparatorului care vine cu 14.000€ la tine, ca o motocicleta cu pretentii de enduro-touring se comporta bine pe beton?? :scratch:

 

De apreciat si faptul ca o compari cu Varadero, o motocicleta aparuta pe piata acum vreo 15 ani ;)

 

p.s. succes la vanzari!

 

Eu de obicei cand afirm ceva, o fac fundamentat, tocmai din acest motiv nici nu mi-am dat cu parerea despre Crosstourer pana nu am condus-o....desi am avut ocazia sa o vad la EICMA, in momentul lansarii....dar asta e o alta poveste.

 

Nu ca as tine neaparat sa te lamuresc, se pare ca esti "injectat" cu BMW...dar eu sunt fan HONDA de foarte multa vreme, cu mult timp inainte de a lucra la un dealer HONDA....am eu motivele mele....din vremurile in care profesam ca mecanic, eu judec motocicleta in primul rand din acest punct de vedere, cu "ochi de mecanic"....si apoi cu cea de motociclist cu 20 ani vechime.

 

Da, ma "mandresc" cu privilegiul de a o fi condus, chiar si pe o platforma betonata, pentru ca m-au interesat cateva aspecte(pe care nu le enumar acum). Asa cum am spus, astept un test-drive organizat de HONDA, pe pista, pe un traseu virajat, chiar am discutat acest aspect cu cei de la HONDA si ma voi implica in treaba asta.

 

Cumparatorului care va veni cu 14000 euro in buzunar....hmm....spre deosebire de multi alti vanzatori, o sa-i pot prezenta o motocicleta din stoc, pe care o va putea vedea la noi in showroom, si cu care am facut un scurt test-drive. Dupa cel oficial....lucrurile vor sta cu totul altfel.

 

Da, o compar si cu Varadero pentru ca oarecum este motocicleta pe care o inlocuieste in gama. O compar si cu concurenta pentru ca asa este normal sa fie...dar asta e o alta discutie.

 

P.S. succes si tie in activitate

 

 

Cu stima,

 

Andrei(MotoMax)

 

 

 

 

Subscriu la parerea unui antevorbitor ia-ti KTM 990 R si fii fericit.

 

 

 

Intre astea 3 singurul ENDUROTOURING adevarat este 990.

 

 

990 Adventure de la KTM este intr-adevar o motocicleta cu "pedigree" din Dakar, am tot respectul pentru ea. Si aici exista cateva probleme legate de fiabilitate cum ar fi pompa de benzina, circuitul hidraulic al ambreiajului(pompa + cilindru receptor)...etc Si stiu ce vorbesc....am o perioada buna de KTM in spate...vanzari, test drive(strada + offroad)...etc.

 

Salut Andrei,

 

Asteptam reactia ta dupa ce ai testat (daca se poate spune test) motocicleta - daca i-ti amintesti am purtat o discutie mai larga duminica la finalul SMAEB.

Oricum din ce am vazut, ai tras putin de ea la limita pentru ai testa cum ai spus ABS-ul, controlul tractiunii si cutia.

 

Ma bucura reactia ta, care vine sa confirme specificatiile tehnice de pe hartie.

 

Asteptam un drive test oficial Honda pentru a ne convinge fiecare in parte.

Singurul semn de intrebare ramane pentru mine fiabilitaea cutiei DCT.

In rest totul pare impecabil (asa cum si arata motocicleta)

 

Sa ne vedem cu bine si cu .... variante de finantare :cheers:

 

Pe mine m-a bucurat si acest scurt "test" indiferent de parerea unora.

 

Am "tras" de ea la limita pe care o permitea locul respectiv. Am "tras de gaz" mai tare, cu motocicleta putin "culcata"....intentionat...tocmai ca sa vad cum se comporta controlul tractiunii. A "plecat" de spate dupa care se "calmeaza".

 

Legat de tehnologia DCT...numai timpul ne va da un raspuns.

 

Merci de urari....bafta si tie.

 

P.S. Finantarea...chiar ieri am discutat-o cu un reprezentant...inclusiv pentru persoane fizice.

Editat de Kampur Motors
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

990 Adventure de la KTM este intr-adevar o motocicleta cu "pedigree" din Dakar, am tot respectul pentru ea. Si aici exista cateva probleme legate de fiabilitate cum ar fi pompa de benzina, circuitul hidraulic al ambreiajului(pompa + cilindru receptor)...etc Si stiu ce vorbesc....am o perioada buna de KTM in spate...vanzari, test drive(strada + offroad)...etc.

 

Da astea sunt probleme "cunoscute" pt 990 si imi inchipui ca oricine isi cumpara asa ceva stie ce il asteapta. De asemenea rezolvarea definitiva a acestor probleme nu este extrem de costisitoare. Insa zambetul pe care ti-l pune pe fata este inegalabil ca sa citez un bun prieten.

 

Daca vroiai sa prezinti un aspect negativ cu adevarat ireparabil mai bine spuneai de consumul specific KTM. Si cu asta nu ma refer la banii dati in plus pe 100 km ci lipsa autonomiei . Dar banuiesc ca atunci cand te hotarasti la un KTM esti impacat si cu asta . Si nu ma acuza de fanatism KTM ca nu am avut nici unul pana acum. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

 

As mai adauga un ambreiaj foarte greu de actionat, un topcase original in care cam plouase si se cam balanganea.

 

 

 

 

 

 

Am ras cu lacrimi.

 

Placa de prindere originala HONDA este prevazuta cu niste tampoane elastice de cauciuc...inclusiv la Varadero din ultima generatie...2009...2010...etc. E normal sa "balangane"....insa intrebati un pasager de Varadero 1000 din 2009 echipat cu asa ceva.....cam cum se simte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ras cu lacrimi.

 

Placa de prindere originala HONDA este prevazuta cu niste tampoane elastice de cauciuc...inclusiv la Varadero din ultima generatie...2009...2010...etc. E normal sa "balangane"....insa intrebati un pasager de Varadero 1000 din 2009 echipat cu asa ceva.....cam cum se simte.

 

E patent Honda , dar nefiind popularizat in prospectele BMW nu avea de unde sa stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Data viitoare nu mai lua casca de sudura in loc de aia de moto ca de aia nu ai vazut ditamai stand-ul BMW.

 

Stai linistit, ca l-am vazut, dar era inutil

 

Sau ia o pauza mai lunga de gandire.

 

Ba mai bine luati voi o pauza si lasati-ne in pace cu talentele voastre de bmwisti injectati

La urma urmei pe acest topic e vorba despre Honda, dar acelasi lucru il faceti pe orice topic

Nu sunteti in stare sa discutati despre un model de motocicleta fara sa aratati cat de proasta e in comparatie cu rahaturile alea nemtesti

Am condus 1200 GSA suficient de mult ca sa imi permit sa spun ca nu e cu nimic mai buna fata de Honda sau Yamaha

BMW e de rahat

 

Sau asteapta noul GS-wc cu toate componentele din aluminiu fabricate in China, evident supravegheate de la distanta de bravii manageri nemti.

 

NICIODATA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa toate discutiile de aici si de pe alte topicuri imi e cam teama daca ma voi hotari vreodata sa trec la BMW (ma tenta un F800GS). Vad ca mobrele astea nemtesti au o influenta nu prea fasta asupra posesorilor. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi permit sa spun ca nu e cu nimic mai buna fata de Honda sau Yamaha

de ce minti? e cu macar 2 chestii mai bun:

1. Poti sa bagi in el orice ulei.

2. Poti sa pui pe el accesorii electrice cate incap.

Editat de Bulinu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit, ca l-am vazut, dar era inutil

 

 

 

Ba mai bine luati voi o pauza si lasati-ne in pace cu talentele voastre de bmwisti injectati

La urma urmei pe acest topic e vorba despre Honda, dar acelasi lucru il faceti pe orice topic

Nu sunteti in stare sa discutati despre un model de motocicleta fara sa aratati cat de proasta e in comparatie cu rahaturile alea nemtesti

Am condus 1200 GSA suficient de mult ca sa imi permit sa spun ca nu e cu nimic mai buna fata de Honda sau Yamaha

BMW e de rahat

 

 

 

NICIODATA!

 

:agree::goodposting::cheers:

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca mobrele astea nemtesti au o influenta nu prea fasta asupra posesorilor. :rolleyes:

 

Nu generaliza. Sunt 2-3 fanatici benve si mult mai multi fanatici anti-benve, deci.... :)

 

--------------

 

Ma amuza tare mult discutiile astea. Tineti-o tot asa :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu generaliza. Sunt 2-3 fanatici benve si mult mai multi fanatici anti-benve, deci.... :)

 

--------------

 

Ma amuza tare mult discutiile astea. Tineti-o tot asa :ok:

Angi uita-te in topul postarilor la Crosstourer sau ST 1200 de exemplu. In primii 10, sunt 8-9 bmwisti fanatici practicanti. La GS sunt singurul. Concluzia, mult mai multi fani BMW care se baga peste tot unde miros o amenintare pt iluzoria lor superioritate de casta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...