Sari la conținut

Honda Crosstourer


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 537
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Angi, ne cunoastem si nu discutam despre noi, ci despre niste amarate de fiare.

 

Pai tocmai ca discutati despre niste amarate de fiare, ar fi pacat sa va intepati doar pentru atat :)

Da-le drak ca toate-s proaste. Noi sa fim sanatosi si sa avem bani sa le reparam :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ar placea una din asta. E inalta(merge de un forestier incet asa),frumoasa,fiabila HONDA,cardan are, consumul.........sunt curios care o fi?

 

Estetic in opinia mea e singurul SUV moto care arata FRUMOS la ora actuala.

Consumul e 6%, mai multe specificatii si descriere detaliata AICI :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda. o sa fie greu de ales. cand o sa vanda Harea St-ul o sa aiba un client daca nu ma "crossturerez" pana atunci .

sau ..asa ceva :)

 

@bogdan - hai cu 1 mai si ..bg :)

Editat de foxbat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda. o sa fie greu de ales. cand o sa vanda Harea St-ul o sa aiba un client daca nu ma "crossturerez" pana atunci .

sau ..asa ceva :)

 

@bogdan - hai cu 1 mai si ..bg :)

ST-ul nu cred ca-l voi vinde vreodata. S-a lipit de mine ca marca de scrisoare. Cel mult sa-i iau un frate mai mic. Nu pot pleca la BG singur de 1 Mai. Raman pe langa casa, cel mult o noapte cu cortul la Garnic, la cehi.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

stai Bogdane ca azi am "sapat" in crosturer. te a "luat" cu peste 1000 e , cam agresiva politica lor

am stat de vorba la yamaha ( si oarecum m am luat de el ca nu avea nici macar scut STdin stand si parca era neterminat si nici TC ul ) iar honda este sub pretul st-ului.

dar pana nu fac un drive test nu zic nimic, pe ST mi a fost foarte ok iar 2 in V sunt parca facuti pentru mine,.

sunt curios tare cum e cu 4 in V si 173 CP.

in fine, urmeza o perioada plina de " suprize", bani sa fie

 

ce imi pare rau ..a murit 2 in v la honda..ma refer la motoare mari nu Trasnlapul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1335035221[/url]' post='3109825']

:)

stai Bogdane ca azi am "sapat" in crosturer. te a "luat" cu peste 1000 e , cam agresiva politica lor

am stat de vorba la yamaha ( si oarecum m am luat de el ca nu avea nici macar scut STdin stand si parca era neterminat si nici TC ul ) iar honda este sub pretul st-ului.

dar pana nu fac un drive test nu zic nimic, pe ST mi a fost foarte ok iar 2 in V sunt parca facuti pentru mine,.

sunt curios tare cum e cu 4 in V si 173 CP.

in fine, urmeza o perioada plina de " suprize", bani sa fie

 

ce imi pare rau ..a murit 2 in v la honda..ma refer la motoare mari nu Trasnlapul

 

Si Troia mi-a confirmat politica foarte incisiva a Honda de a se intari pe piata. Multe modele deosebite si la pret extraordinar de competitiv. Practic sunt cu 1000-3000euro sub. Este adevarat ca au si refolosit mult in special la capitolul motoare. Crosstourerul a luat motorul de pe VFR, si istoria se repeta pt cam toate modelele noi. Supertenerele a plecat cu absolut totul nou, motor, cadru, ABS+TC, cardan. La Honda ABS-ul a ramas vechiut ca sistem,cu discuri perforate si la vedere, iar cardanul desi pe o parte in stil BMW nu are articulatiile acestuia, in timp ce angrenajul pare normal. Probabil ca daca nici prin aspect nu au vrut sa sublinieze inclinarea spre off, nu au insistat nici la mecanica, in off simtindu-se cu adevarat slabiciunea unui cardan clasic. Spui ca Supertenerele nu avea TC? Eu stiam ca este standard, cred ca a fost o neintelegere. Politica Yamaha destul de batoasa, tin la pret. Nu stiu daca vine din Japonia sau este data de importatorul grec. Per ansambul un ras de targ moto . Pacat de fetitele care au tremurat pe acolo catarate pe motoare. La anu sper sa facem coada la noul GS si sa vedem si Explore-ul si Aprilia cea noua. Versiusul de 1000 mi s-a parut interesant. 12000 euro si 118 CP. Daca-i puneau si o roata fata macar de 19, era o optiune interesanta.PS. Crosstourerul este 4V dar nu are atatia cai, doar vreo 129.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut-o si eu la salon, ce sa zic, mie imi place maxim daca discutam de design.

2 Chestii nu imi plac la ea :

 

1 masa ei totala, 275kg ce naiba dar nu e chopper :( , de aceea cred ca este mai ieftina decat GS sau ST . In 2012 ar trebui sa utilizeze alte materiale, sa o faca mai usoara. Asa se ajunge la un compromis "tiganesc" tehnologie veche + tehnologie noua la un pret destul de piperat 14.000euro. Macar sa o fi facut mai scumpa dar mai evoluata din acest punct de vedere. Sti ca dai un ban, dar merita pe deplin, nu sa stai cu jumatati de masura.

Nu sunt fan BMW dar totusi GS-ul pe cat e de :eek: urat :eek: pe atat e de usor fata de "chopper-ul" asta iar diferenta de pret nu este mare.

 

2 consumul care pentru un tourer modern 6% e la limita bunului simt,nici mare nici mic. Avand 4 guri de hranit se explica, cred era mai indicat un bicilindru in aceasta categorie, unde NU puterea conteaza in mod special. Poate ca in viata reala acest consum difera, ramane de vazut.

Editat de Bigfoot
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In weekendul asta in Viena are loc un eveniment, un fel de salon moto dar axat pe testare. Cam toate marcile (din pacate, nu stiu de ce, fara Triumph si Ducati) stranse la un loc intr-un hangar foarte mare. Iar afara majoritatea modelelor de la marcile participante pt testare, gratis. Cele din clasa 125cc (Vespa etc) se testeaza pe un traseu suficient de mare indoor.

Ieri m-am dus si eu sa arunc un ochi si eventual, din pura curiozitate sa fac un test cu ceva concurenti ai 12GS. Din pacate era coada cam mare la inscrierile pt teste asa ca am renuntat. Ca o paranteza, testele se fac in grupuri de cca 10-12 moto, inndiferent de marca, si sunt gratuite.

 

Sa revin insa on-topic... netestand, am avut timp sa ma uit mai in detaliu la motocicletel expuse. M-am dus la Honda sa revad CT-ul. Asadar, parerea mea, fara sa testez chsetii importante cum ar fi ciclistica, motor, cutie:

La salonul anterior am fost dzamagit; acum nu imi exprim sentimentele ca sunt "si mai negative".

Mi s-a parut foarte grea, dand-o usor inainte si inapoi... incomparabil cu ce simt la a mea.

 

Apoi... "impresia artistica", jalnica. De bord am mai spus, zici ca-i de scuter, n-are legatura cu o motocicleta serioasa.

Ce m-a frapat si parca nu ma asteptam: halul in care se vad firele si cablurile.

 

Cu scuzele de rigoare pt calitatea pozelor facute la repezeala cu telefonul:

 

Bordul, cu ce se vede in jurul lui:

post-9546-0-30915900-1335081990_thumb.jpg

 

Ghidon dreapta, cu ditamai bucla de fire de manaere incalzite originale, fire ce se rasucesc mereu odata cu acceleratia :crack:

post-9546-0-56358000-1335082185_thumb.jpg

 

Ghidon stanga, firele de de la manere, superb infasurate in banda izolatoare si cu portiune de fire colorate la vedere:

post-9546-0-37018800-1335082364_thumb.jpgpost-9546-0-61943600-1335082380_thumb.jpg

 

Finisare generala dupa parerea mea jalnica. Ca si la Yamaha ST, totul "la indemana": computerul de bord se acceseaza tocmai de pe bord iar parbrizul poate fi reglat numai cu ajutorul surubelnitei!!!

As mai adauga un ambreiaj foarte greu de actionat, un topcase original in care cam plouase si se cam balanganea.

La toate astea, am primit explicatii de la dealer: normal ca nu comparam cu BMW, ca e alta clasa de pret (la finisari) si ca au traditie la accesorii (ex manerele incalzite), ca e normal ca ambreiajul sa fie tare ca e motor mare :ok: Dar cea mai tare "explicatie" era mereu "da, dar are 130cp si xxxNm".

S-o cumpaere sau sa viseze la ea cine-o vrea, eu nu mai sunt nici macar curios sa o testez.

 

Si pt ca un topic dedicat Yamaha ST nu exista (oare sunt multi doritori?) decat la "motocicleta mea" iar acolo cineva poate sa o ia personal, o sa arat si ce mi-a placut la Yamaha (cu scuze pt off-topic):

 

Pe langa similar ca si la CT computerul pt care te intinzi la bord si reglaea dependent de surubelnita a parbrizului, aceleasi fire la vedere:

post-9546-0-40442800-1335083224_thumb.jpg

 

Daca incerci sa umbli la coputer in mers, nu risti cumva sa iti prinzi mana intrea cabluri/furtunuri?

post-9546-0-23654600-1335083372_thumb.jpg

 

Aici in fata lipeste oare vreun ornamnet sau asa trebuie sa se vada totul?

post-9546-0-08949300-1335083498_thumb.jpg

 

Cand am iesit afara era un nene cu Explorer-ul personal... alta clasa! Se vede ca celor de la Triumph le-a pasat. (si pt ca am tot pomenit, la Exlorer computerul se acceseaza cum e firesc de pe ghidon iar parbrizul se poate regla cu mana libera, stand pe motocicleta)

 

Cum am spus, sunt capitole mai importante de care nu am apucat sa-mi fac o parere dar prima impresie despre CT este cam jalnica. Cel putin, departe de gustul meu.

Si cand se mai tot compara cu BMW, tineti cont ca se compara cu un model care la baza este deja in al 9-lea sezon pe piata iar la anu' vine unul schimbat radical.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit nu mai compara nimeni cu vechiul GS. Toti se gandesc la cel nou. Pt GS-isti o intrebare, cate marimi se afiseaza succesiv in bord la apasarea pe butonul de la ghidon? Am impresia ca la ST multe marimi sunt afisate permanent asa ca motivatia pt a actiona butoanele este mai mica. La Crossturer observatia cu bordul este corecta, nici mie nu-mi place, dar in schimb pretul este foarte bun. 13000 si ceva simplu si 14 si ceva dubluambreiaj. Pana la 17000 mai este destul. Primii care ar trebui sa se bucure de noile aparitii ar trebui sa fie fanii BMW in primul rand, pt ca numai asa BMW va fi impulsionat sa perfectioneze radical noul GS. Asta daca mai vrea sa vanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ khk

 

bai,numai la fire si cabluri ai putut sa te uiti!

nu puteai sa faci si tu un test drive cu ea sa ne spui si noua cum merge. Am uitat,oricum erai subiectiv!

 

Eu tare-s curios de cutia automata si de motor bineanteles(v4)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce m-a frapat si parca nu ma asteptam: halul in care se vad firele si cablurile.

 

 

Aici in fata lipeste oare vreun ornamnet sau asa trebuie sa se vada totul?

 

 

Doar doua comentarii:

Honda prezentata la salonul de la Viena este una pentru drive test si pe care in mod cert s-au facut si alt gen de teste

In poza cu partea stanga a ghidonului se vede clar ca s-a facut o improvizatie

Pe imaginea cu partea dreapta a ghidonului se vede clar vigneta pentru autostrada - deci motocicleta e umblata, si probabil nu putin

Astazi am fost la SMAEB si Honda a adus un CT impecabil

Desigur, nu te contrazic in celelalte observatii, dar stim amandoi ca gusturile nu se discuta

 

Am vazut si incalecat (tot asa ca tine, pe loc) Yamaha ST

M-a cucerit definitiv

Eu cred ca in locul acela de sub carena/faruri lipseste ceva

 

Toata stima

Editat de Korben Dallas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Am vazut si incalecat (tot asa ca tine, pe loc) Yamaha ST

M-a cucerit definitiv

Eu cred ca in locul acela de sub carena/faruri lipseste ceva

 

Toata stima

 

Nu am condus ST 1200 , doar m-am urcat pe asa ceva. Nu mi-a placut pozitia, prea aplecata pentru o motocicleta enduro-touring,eu am 1,87m. Senzatia mea a fost de FAZER de teren, atunci cand am incalecat.

Incalecasem cu putin timp inainte pe un Fazer FZ8 si apoi imediat pe ST 1200, dpv de vedere al pozitiei.........mie mi s-a parut o idee mai inalt, dar o idee, putin mai inalt ghidonul fata de un FAZER, de aceea zic ca imi pare a fi nakedbike pentru drumuri proaste.

M-am urcat si pe GSA unde discutam de o cu totul alta pozitie, similara cu cea de pe Tenere-ul cel mic, o pozitie de enduro,ghidon inalt,pozitie curata enduro-touring.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum am spus, sunt capitole mai importante de care nu am apucat sa-mi fac o parere dar prima impresie despre CT este cam jalnica. Cel putin, departe de gustul meu.

Si cand se mai tot compara cu BMW, tineti cont ca se compara cu un model care la baza este deja in al 9-lea sezon pe piata iar la anu' vine unul schimbat radical.

 

Buna Vlad,

CT ul de la smaeb sa stii ca nu arata asa ( ma refer la "spaghetele " alea)

 

tinand cont de pret, crezi ca in gama asta o sa vina bmw-ul cu ceva mai avantajos ?

sincer, nu cred.

 

ca si la varadero ,( facut in spania, montesa) ,calitatea plasticelor si finisarea bordului este deja de notorietate ( in sens negativ) , dar pe partea tehnica... e super ok.

dar fara a incerca sa deschid o polemica, crezi ca noul gs vine cu V4 ? :)

eu nu

stii ce regret eu tare ? ca honda a renuntat la V2. insa sunt indecis, ct-ul e o strutocamila intre XX si VFR /varadero.

 

pe de alta pare am inteles ca honda e agresiva in segmetul asta dar nu cred ca o sa ia neparat din " fanaticii" bmw-ului ci din restul de "disponibili"

parerea mea este ca ST ul si CT-ul vor fi " pe val" , ( normal, Gs-ul care si a format o armata de fanatici - si te rog, n-o lua personal si negativ va gasi argumente sa se promoveze insa in nici un caz pe motor si performante ) - oricum astept cu mare nerabdare un drive test si iti multumesc pentru topicul respectiv. poate poate.

 

sau paote se face unul si pe plaiurile mioritice, eu unul sunt dispus sa platesc pentru el

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ khk

 

bai,numai la fire si cabluri ai putut sa te uiti!

nu puteai sa faci si tu un test drive cu ea sa ne spui si noua cum merge. Am uitat,oricum erai subiectiv!

 

Din pacate, alea mi-au sarit in ochi, a fost involuntar.

Recunosc ca mi-era lene sa stau la coada la inregistrare (cam nasoala organizarea), nu stiam apoi 100% la ce ora prind si ce model anume... dar dupa ce am vazut toate cele mai sus mentionate, chiar nu ma intereseaza; nu e vorba de subiectivism, e natura umana sa tinzi spre mai bine :D

 

p.s. ma cheama Vlad, cred ca ne si cunoatem :rolleyes:

 

In poza cu partea stanga a ghidonului se vede clar ca s-a facut o improvizatie

Pe imaginea cu partea dreapta a ghidonului se vede clar vigneta pentru autostrada - deci motocicleta e umblata, si probabil nu putin

 

Sunt manerele "originale". Din pacate, nu vin montate din fabrica (!!!!!) ci se monteaza la dealer in curte. Asta este valabil pt. oricare din optionale, ele vin fara si le fac in service pt fiecare client in parte. Nu stiu, nu pot intelege asta. De fapt politica asta este un factor care influenteaza si pretul mai mic.

Eu cand am comandat motocicleta, evident ca a fost comanda individuala, mi s-a spus exact in ce saptmana intra in fabicatie, alt concept.

 

Vinieta e pe stanga :wink: Faptul ca se merge cu motocicleta aia cred ca nu are nicio relevanta in faptul ca trebuiesc trase niste fire oricum si unite cu banda izolatoare sau in ce priveste bucla mare din dreapta ce se invarte odata cu acceleratia... La BMW (de exemplu) firele sunt trase prin ghidon, nu se poate compara din start. La clasa asta, manerele incalzite sunt considerate deja un lucru normal.

 

Eu cred ca in locul acela de sub carena/faruri lipseste ceva

 

ma bucur ca nu sunt singurul care crede asta; se pare insa ca ne inselam amandoi. :disappointed:

Se vede cam dizgratios, nu pot sa cred ca nu se putea face ceva acolo...

 

post-9546-0-26932300-1335132154_thumb.jpg

 

CT ul de la smaeb sa stii ca nu arata asa ( ma refer la "spaghetele " alea)

 

tinand cont de pret, crezi ca in gama asta o sa vina bmw-ul cu ceva mai avantajos ?

sincer, nu cred.

 

Cel de la salon avea manere incalzite? :scratch:

 

Ca ai pomenit de preturi, am vazut ca lumea p-aici nu prea are habar, dar totusi arunca unele la intamplare. In Romania, R1200Gs costa 13.000€ "chel" si adaugand ABS si ASC (care la cele doua japoneze sunt standard) se ajunge la cca 14300. In catalogul 2012 din Germania, ST costa 13800 iar CT 13500. Scuze, dar 500-800€ nu mi se par nici pe departe o diferenta de luat in seama cand e vorba sa alegi. Iar banii aia se vor scoate fara nici cel mai mic dubiu la revanzare.

 

De ce crezi ca ar trebui sa vina BMW cu ceva mai avantajos?? Crezi ca cine vrea BMW asteapta cel mai mic pret? Nu, altele sunt criteriile.

 

ca si la varadero ,( facut in spania, montesa) ,calitatea plasticelor si finisarea bordului este deja de notorietate ( in sens negativ) , dar pe partea tehnica... e super ok.

dar fara a incerca sa deschid o polemica, crezi ca noul gs vine cu V4 ?

 

Daca am inteles bine, CT se fabrica in Italia; deci nici mitul ca "made in Japan" nu mai este un argument, din contra as zice...

 

De ce ar veni GS cu V4? Fiecare cu traditia lui. Ar veni Triumph cu altceva decat triple?

GS-ul va veni cu aceeasi conceptie boxer dar updatata.

Cum ar fi sa vezi un Porsche 911 cu altceva decat boxer?

 

pe de alta pare am inteles ca honda e agresiva in segmetul asta dar nu cred ca o sa ia neparat din " fanaticii" bmw-ului ci din restul de "disponibili"

parerea mea este ca ST ul si CT-ul vor fi " pe val"

 

Parerea mea: daca de Explorer cred clar ca poate lua din clientii GS, daca de ST as crede ca ii va mai atrage pe clientii care nu au fost incantati de GS si vor sa incerce altceva, de CT nu cred deloc, pur si simplu mie mi se pare "din alt film".

Eu cred ca cel mai mult se va bate cu ST dar cei mai multi cumparatori cred ca vor fi cei din alte categorii de moto, care nu ar fi luat probabil niciodata GS dar pt care CT va reprezenta compromisul.

Editat de khk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curiozitate o sa dau o fuga pana la delerul Honda din zona. Am avut ocazia sa ma dau la inceputul lui martie si am ratat testul din cauza timpului. Acum vremea ne da batai de cap.

 

Oricum, era un nene la test care era mai mult pe o roata cu ea. Nu broscute,chiar pe o roata. Nu e un criteriu de selectie dar arata ca este destul de agila. De herghelia de sub carene, nu zic nimic. Din punct de vedere estetic, arata f f bine.

 

Un lucru nu mi-a placut la vfr si cel mai probabil n-o sa-mi placa nici la CT, cutia DCT. O mizerie, parerea mea.

post-11570-0-08461700-1335143521_thumb.jpg

post-11570-0-12530000-1335143737_thumb.jpg

post-11570-0-91222300-1335143915_thumb.jpg

post-11570-0-31239400-1335144014_thumb.jpg

post-11570-0-39804500-1335144116_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ST sub far se monteaza proiectoarele originale. Cum farurile nu sunt chioare putini proprietari le monteaza. Si totusi revin cu intrebarea, de cate ori trebuie sa apesi pe butonul de la ghidon la GS ca sa faci un tur complet al marimilor afisate pe acelasi display? Vlade, schimba-ti porecla, cahasca suna ca dracu!

 

1335070931[/url]' post='3110052']

Am vazut-o si eu la salon, ce sa zic, mie imi place maxim daca discutam de design.

2 Chestii nu imi plac la ea :

Nu sunt fan BMW dar totusi GS-ul pe cat e de :eek: urat :eek: pe atat e de usor fata de "chopper-ul" asta iar diferenta de pret nu este mare.

 

Din pacate sau fericire noi nu avem un cantar in poponeata. Conteaza mai putin greutatea din pliant, fata de pozitia centrului de greutate. Nu stiu cum se simte Crosstourerul dar la comparatia GS/ST desi ultima este semnificativ mai grea se simte mult mai usoara la manevrele pe loc. De fapt acolo si conteaza pt ca odata pornite amandoua sunt "usoare".

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Cel de la salon avea manere incalzite? :scratch:

 

Ca ai pomenit de preturi, am vazut ca lumea p-aici nu prea are habar, dar totusi arunca unele la intamplare. In Romania, R1200Gs costa 13.000€ "chel" si adaugand ABS si ASC (care la cele doua japoneze sunt standard) se ajunge la cca 14300. In catalogul 2012 din Germania, ST costa 13800 iar CT 13500. Scuze, dar 500-800€ nu mi se par nici pe departe o diferenta de luat in seama cand e vorba sa alegi. Iar banii aia se vor scoate fara nici cel mai mic dubiu la revanzare.

 

 

 

ok, stai ca totusti comparam mere cu pere -CT ul nu l comparam cu "vechiul " gs ci cu noul, corect?

cu "vechiul" - comparatia v4 honda vs boxer 2 are cred ca e lipista de substanta. la fel cu ST-ul , boxerul asta actual e departe de ele..

 

 

 

 

 

De ce crezi ca ar trebui sa vina BMW cu ceva mai avantajos?? Crezi ca cine vrea BMW asteapta cel mai mic pret? Nu, altele sunt criteriile.

 

 

pai am spus AVANTAOS, nu iefitin - deci ORI aduce ceva nou tehnic ori pune un pret corespunzator. din pacate ambele variante nu cred ca vor fi viabile :)

 

 

Daca am inteles bine, CT se fabrica in Italia; deci nici mitul ca "made in Japan" nu mai este un argument, din contra as zice...

 

De ce ar veni GS cu V4? Fiecare cu traditia lui. Ar veni Triumph cu altceva decat triple?

 

GS-ul va veni cu aceeasi conceptie boxer dar updatata.

Cum ar fi sa vezi un Porsche 911 cu altceva decat boxer?

 

 

pai asta e o oarecere problema. sa vine cu un upate major. si pe bune ca l iau in calcul dar DUPA ce il vad. la fel, pana un "calc" un CT cu cutie manuala..doar vorbesc din "privite"

 

 

 

Parerea mea: daca de Explorer cred clar ca poate lua din clientii GS, daca de ST as crede ca ii va mai atrage pe clientii care nu au fost incantati de GS si vor sa incerce altceva, de CT nu cred deloc, pur si simplu mie mi se pare "din alt film".

Eu cred ca cel mai mult se va bate cu ST dar cei mai multi cumparatori cred ca vor fi cei din alte categorii de moto, care nu ar fi luat probabil niciodata GS dar pt care CT va reprezenta compromisul.

 

 

asa cred si eu , GS-istii vor fi ca fanii Dinamo , caini pana la moarte :) ( ma refer la fanatism, atat)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau dar SMAEB-ul a fost de toata jena. Singurul lucru bun a fost ca am vazut live Honda CT si Diavelul. Deh...eram curios ca pe hartie CT suna foarte bine dar m-am linistit, e mult prea grea pt mine. Daca ai bagaje iti trebuie reverse! Iar la echipamente...abia aici incepe distractia: marimi-oha iar la preturi-japca. Si nu ma refer aici la mocangeala cum spunea cineva mai sus. Dau doua exemple: 1. anul trecut mi-am luat o pereche de cizme de cross cu 420ron la smaeb erau 706ron la acelasi magazin 2. Acum o luna am cumparat manusi cu aprox. 230-235 ron, iar ieri in acelasi magazin erau 281.... Pe de alta parte mi-am cautat o pereche de ghete scurte, mai de vara/oras si....nimic. In afara de vesnicele 2 modele Dainese de la United pe care le vad la ei de 3 ani incoace. Ca atare am zis sa remediam ce a mai ramas din zi si sa dam o tura scurta, gen Snagov retur, care pe parcus s-a transformat in Bucuresti-Cheia-Poiana Bv-Rasnov-Bucuresti.So, ziua de targ a fost ok, targul, nu!PS Ar fi fost genial daca nu eram imbracat de oras....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut si eu animalul la targ.

 

Prima impresie ...voluminoasa ..cam cat 1200 GSA dar ar trebui cumparata cu 1200 GS care e "tras prin inel " prin comparatie.

A doua impresie pozitia pe ea nasoala . M-am intins dupa ghidon de mai aveam un pic si stateam ca pe vitezana.

 

Cea mai nasoala chestie e greutatea am fatait-o fata spate grea rau . Am cerut permisiunea sa o inclin si cu un nene langa mine am lasat-o pe o parte destul de mult 45 grade aprox. Cu mare greutate am reusit sa o aduc la verticala in conditiile in care eram odihnit nu dupa ore de mers pe ea. Intr-o iesire mai tehnica imi ridic mobra de jos de 10 ori pe putin pe asta daca ar fi jos nu cred ca as putea sa o ridic , poate o data dar ma indoiesc.

 

Oricum nu mi-as lua mobra din segmentul asta asa ca probabil nu e relevanta parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea: daca de Explorer cred clar ca poate lua din clientii GS, daca de ST as crede ca ii va mai atrage pe clientii care nu au fost incantati de GS si vor sa incerce altceva, de CT nu cred deloc, pur si simplu mie mi se pare "din alt film".

Eu cred ca cel mai mult se va bate cu ST dar cei mai multi cumparatori cred ca vor fi cei din alte categorii de moto, care nu ar fi luat probabil niciodata GS dar pt care CT va reprezenta compromisul.

Si uitasem: un concurent destul de serios pt. CT dupa parerea mea va fi si noul Kawa Versys 1000, ca nu toata lumea apreciaza cardanul iar pt. utiliazarea pe strada roata lui fata de 17" este chiar un avantaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...