Sari la conținut

CIRCUIT IN RO


Vlad Codreanu
 Share

Postări Recomandate

Vizitator goe 75

 

Cat despre taxele de care spui, da, sunt aproape modice. Dar sunt pe nimic. Iar in tara asta, asa se omoara din fasa la modul principial, aproape orice evolutie. Corect? Deci, daca baga coada FRM, pt inceput vor fi taxe modice, apoi contre cu ROSBK - ul, apoi cine stie ce, și uite efectul de domino.

Corect pana la un punct.Nivelul sporturilor cu motor de la noi nu este catastrofic pentru ca avem tone de echipe pregatite de start, cu buget zeci de mii de euroi dar nu se pot afirma pentru ca le mai lipsesc aia cca 100e pe an pe care ii vrea FRM-ul.Cu sau fara FRM tot acolo suntem .

 

Restul de acronime nu fac obiectul discutiei.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 987
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu e vorba doar de cei 100 eur lipsa din zecile de mii de euro. E principiul de funcționare bolnav. Iti mai dau un exemplu:finala campionatului national de drifting organizata de baia mare acum vreo 2-3 ani. Suport local:100%. Suport ACR, zero. Plus vreo doua bete in roate. Sunt in sport de peste 20 de ani, doar asta am facut toata viata pana si pe acest domeniu nu vorbesc din auzite. In momentul in care piesa cea mai importanta din domino(adica prima-orice Federatie Romana) e "coapta" si functioneaza pe principii gresite, invechite, corupte, acel sport se duce spre moarte sigura, nicidecum spre vreo evolutie, indiferent de cati bani sunt unii dornici sa investească(exemplu, fotbalul romanesc, care la nivel european e zero tocmai din cauza conducatorilor federatiei). Cunosc N cazuri de investitori dornici sa bage bani(nu putini) in anumite domenii sportive dar asteapta sa se "insanatoseasca" sistemul. Pentru ca investind in cel actual nu ar ajunge nge absolut nicaieri decat eventual la "sapa de lemn". Gata, ca stric topicul de tot. Sper ca intelegi ideea de ansamblu.

Editat de george05
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Intelg ideea foarte bine dar sporturile cu motor sunt cu totul aparte cand vine vorba de sumele necesare pentru dezvoltare ...

FRM sunt prost organizati sau rau intentionati dar in tara lui papura voda se poate face orice cu bani si pile daca cineva chiar isi doreste si are resursele necesare. Cand vine vorba de sporturi cu motor NU exista nimeni la noi cu buzunare atat de adanci. Daca dispare maine FRM-ul nu se schimba decat pretul pe etapa(weekend de 3 zile) de la 250 la 210 . In rest ramanem cu exact aceleeasi conditii pentru ca talentele si investitorii nu stau ascunsi pana dispare FRM.

O sa avem o crestere in sportul asta doar cand urmasii oligarhilor de azi prind febra curselor si vor investii in odraslele lor de mici .

Pana atuci o sa continuam in acelasi stil ,cu tinere sperante niste geriatrici si participanti ocazionali cu pretentii de sportivi de performanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goe, banii ca banii, dar sa ne amintim programul a 2 zile de competitie FRM viteza. 3 intrari simbata si 2 duminica. Atentie, vorbim de competitii, nu track-days. Stiu ca zilele strict track day nu au nici o legatura cu FRM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Da, chestia cu programul este de tot rahatul dar este o chestie mai recenta .Stii la fel de bine ca si mine ca a aparut dupa ceva schimbari de personal la FRM.Alte schimbari sunt posibile si programul poate sa revina la un format mai normal.Acum doi ani eu am prins etapa organizata direct de ei care a inceput de joi si cu un program foarte bun.

Mistode merge inainte si mai nou a aparut si MotoRc care s-au organizat frumos atunci cand au fost doar de capul lor .Atunci cand s-au combinat cu ROSBK a iesit o cacealma.

O sa avem si pe la Mures cativa organizatori sau ceva baron local care sa se bage in hora .Toata lumea cotizeaza ceva la FRM atunci cand sunt si curse si viata merge mai departe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Am zis eu bine ca esti in gasca cu ei...

Bai Patraulea, mai schimb cate o vorba cu alti colegi care au habar despre ce vorbesc .Tie doar iti mai arunc cate un os ca la orice javra de cartier .Nu mai am oase pentru tine ,hai mars!.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai Patraulea, mai schimb cate o vorba cu alti colegi care au habar despre ce vorbesc .Tie doar iti mai arunc cate un os ca la orice javra de cartier .Nu mai am oase pentru tine ,hai mars!.

 

Tu n-ai oase pt tine, ce sa mai dai si la altii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goe,

 

Pentru cei 10 E / week-end care trebuie sa ii dau la FRM, ce primesc in schimb?

Mi-ar placea sa cred ca platesc un serviciu cu cei 10E si atunci nu as avea nici o problema.

Dar, sa dau 10E doar pentru ca exista, nu e OK din punctul meu de vedere.

Si. sunt in gasca alora care castiga pest 10.000 RONI/luna.

 

Poate cei 10 E inseamna un serviciu care FRM-ul il face si nu mi-am dat seama inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Colegu ,nu le tin partea ,nu sustin ca sunt pusi pe fapte mari sau bune ,dar nici asa chiar asa de ciumati cum se sustine ,nu sunt.

 

Nu te obliga nimeni sa mergi la evenimente FRM ,sunt multe altele mai atractive.

 

Daca dispare mare piedica FRM ,ce altceva mai important sau glorios vor face cei implicati in moto la nivel de competitii ?

 

Pana acum doar FRM a oferit gratuitate pentru toate clasele de juniori pt un campionat intreg (la viteza stiu sigur ,la enduro poate stie colegu Stulewa) .Nu stiu daca se continua si pe viitor ...

 

In orice sport daca vrei sa fii legitimat o sa platesti ceva maruntisi pt legitimatia aia si esti obligat sa faci cate un medical in fiecare an. Si totusi nu te obliga nimeni,ai tone de oportunitati sa faci ce-ti place si fara .

 

Categoric nu fac nimic aproape de potential si posibil dar eu nu vad cum restul ar face mai mult dacat fac si acum ,adica sa organizeze evenimente platite la care sa nu ramana pe rosu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goe colegu, imi pare foarte rau ca ai venit in sportul asta abia dupa inaugurarea Adancata. Eu am fost martor ocular la Serres, de cel putin 3 ori in care a venit FRM-ul sa faca calificari simbata si o cursa duminica, asta in timpul evenimetului ROSBK, cursele FRM numarau maxim 3 participanti. La ROSBK erau minim 20 la start. Oare de ce crezi ca nimeni nu se inghesuia sa plateasca inca 30 euro la madam Larisa ca sa mai faca inca o cursa, si sa puncteze pt glorie? La Adancata s-au bagat cu FORTA, ca asa vor ei, ca-s pur si simplu smecheri. Adica, cirxuit privat facut cu banii din buzunarele patronilor, vine FRM-ul si face legea proprie. Repet, pe Adancata, curse fara aprobarea FRM NU se fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Goe,

 

Eu nu vreau sa faca ceva aproape de potential, sau de altceva.

Eu platesc 10 E daca stiu ca acesti bani se duc la juniori sau in alta parte. Dar nu stiu.

Pentru ca nimeni nu spune. De ce? Pentru ca ......pentru ca....milioane de motive, dar cel mai important este ca asa trebuie.

Cu asta nu pot sa fiu deacord.

 

Bugetul este public, din 120.000 EURO primiti de la bugetul de stat, mai bine de 90.000 EURO s-au cheltuit pe salarii, vreo 10.000 pe cheltuieli adminsitrative, etc...alte sume pe gale, etc...

Daca reusesti sa gasesti o executie bugetara de la FRM o sa vedem atunci cum se cheltuie banii.

 

De exemplu, la enduro platesc cu placere, pentru ca s-au implicat sa stabilieasca un acord cu Romsilva sa se poata organiza curse.

 

Dar la Adancata, pe circuit privat, care sunt serviciile care mi-i le ofera?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Colegu,despre bani nu pot sa spun decat ca ma preocupa doar ai mei .Pentru mine diferenta de pret este prea mica sa ma afecteze/deranjeze .Motivul pentru care nu o sa mai merg la nici un eveniment FRM pana se schimba ceva ,este programul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma deranjeaza nici pe mine.

Dar na, defect din nastere, ca vreau sa inteleg si eu pentru ce platesc banii aia. Atat.

 

Ca daca ar comunica despre asta, nu as avea fix nici o problema.

Dar, intr-un campionat privat, pe un circuit privat, totusi trebuie platita o taxa.

De exemplu, ar putea sa vina si sa zic ca nu sunt OK spatiile de degajare si sa oblige proprietarul sa le aduca la standarde.

Si cate si mai cate nu?

 

Anyway, cu sau fara taxa e important ca o sa mai fie un circuit in Rom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Doar de amorul discutiei... Chiar asa de marinimosi ar fi absolut toti cei care critica FRM-ul, pentru celebra taxa,incat ar lasa totul la liber in momentul in care legea le-ar da lor dreptul sa inpuna taxe si regulamente? Eu sunt absolut sigur ca in randul nostru al celor care suntem ineresati doar in a ne mai misca pt distractie, se mai gasesc si suflete mari si sincere ,dar am o suspiciune ca in randul organizatorilor mai intervine si ciuda ca nu le ramane tot profitul.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu FRM nu sunt banii platiti, e normal sa se plateasca niste taxe, problema e faptul ca ei in general reprezinta o frana pentru sportul romanesc cu motor (deja suna prea pompos pt ca practic nu avem sporturi cu motor).

 

In Romania sporturile cu motor ca sa se dezvolte trebuie inceput de jos, sa existe curse open la care participantii sa fie obligati sa aiba doar echipament de protectie si o mobra sub bilute iar pe masura ce acestia participa sa aspire singuri catre clase mai mari unde sa fii obligat sa indeplinesti mai multe conditii (licenta de pilot, omologari, samd) pentru a participa dar acest lucru trebuie facut in mod natural si sa-i faci pe participanti sa aspire la acest "statut" iar FRM sa aiba o atitudine de coloborator serios si nu de zbir idiot care face abuz de faptul ca legiuitorul este de partea lor.

 

Luati exemplu Finlanda unde exista raliuri locale cu masini proprii (500-1000euro) la care participa copii de 12 ani pana la bosorogi de 60 de ani. Asa se dezvolta sporturile cu motor si pepinierile de piloti profesionisti caci nu fata nici o femeie piloti de-a gata.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Amorul discutiei vine de la schimb de opinii cu oameni care vorbesc despre realitate, nu povesti nemuritoare si informatii obtinute vizionand TopGear.

Editat de goe 75
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Romania sporturile cu motor ca sa se dezvolte trebuie inceput de jos, sa existe curse open la care participantii sa fie obligati sa aiba doar echipament de protectie si o mobra sub bilute iar pe masura ce acestia participa sa aspire singuri catre clase mai mari unde sa fii obligat sa indeplinesti mai multe conditii (licenta de pilot, omologari, samd) pentru a participa dar acest lucru trebuie facut in mod natural si sa-i faci pe participanti sa aspire la acest "statut" iar FRM sa aiba o atitudine de coloborator serios si nu de zbir idiot care face abuz de faptul ca legiuitorul este de partea lor.

 

10+

Foarte interesant punct de vedere. Ma tem insa ca in timpul vietii mele nu se va intampla asta, din pacate. Si cand te gandesti ca FRM ar avea numai de castigat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amorul discutiei vine de la schimb de opinii cu oameni care vorbesc despre realitate, nu povesti nemuritoare si informatii obtinute vizionand TopGear.

 

TopGear?

 

 

 

Si pot sa mai caut dar nu are rost sa stau sa conving un comunist ca tine care are sustine (a se citi linge in cwr) FRM-ul actual.

Editat de petre81
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Iti spun pentru ultima data ca nu ai habar despre ce vorbesti si mai induci si pe altii in eroare.

Nu cere nici dracu nici un fel de omologare si exista deja oportunitati de a participa la curse fara nici un fel de licenta la ROSBK si cu orice fel de motoreta la MotoEvolution si pe cont propriu impreuna cu prieteni si amici ,la AMK ,Tg Secuiesc si Bacau.

Singurul lucru de care ducem lipsa sunt oameni cu destui bani sa isi permita asa ceva in mod regulat .

 

Bafta la debitat baliverne.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Singurul lucru de care ducem lipsa sunt oameni cu destui bani sa isi permita asa ceva in mod regulat .

.

Complet greșit! Oameni sunt suficienti să-și permita dar nu ii intereseaza. As completa o grila de start lejer doar cu cati am cunoscut sau cunosc, care și-ar permite fara sa se streseze de buget. Dar nu dau doi bani pe ROSBK, FRM si alte asemenea lucruri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...