Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

ma cam mira schema de culori, nu-mi aduc aminte sa fi vazut poze cu vreunul asa baltzat.

 

pentru cunoscatori, intrebare: e vopsit corect sau e... "fantezia" zugravului? :-)

muzeografii ar trebui sa ne spuna. Nemtii aveau un camuflaj in genul asta (splinter) doar ca in 3 culori. Poate sa fi fost schema de vopsire romaneasca din "razboiul antihitlerist".

Numarul indica ca pana sa ajunga in muzeu a fost in gestiunea UM 0569 Craiova.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Zundappul de la muzeul militar e vopsit in cel mai probabil culoarea kaki clasica a armatei peste care s-a aplicat fantezist o culoare sa arate de camuflaj nu are nici o legatura cu vopseaua utilizata de armata romana in razboi si nici de cea germana. Din cate stiu eu a fost a fost cumparata in anii saptezeci, cei de la muzeu avand de ales din mai multe modele de moto cu atas in stare buna :) . Nr de imatriculare poate sa nu aibe nici o legatura cu moto, armata a cumparat in anii 50 moto noi m-72 marea majoritatea tehnici germane fiind vandute catre populatie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

 

 

Inca reflectez



Si ma gandesc daca nu o fi o smecherie sa o construiesc pe baza unei remorci auto.

 

abia astept sa-ti bat noaptea-n cashcarabeta :love:

Editat de Aleko
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

 

Inca reflectez

.http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D%22%5D%22%5D%22%5D"]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D%22%5D%22%5D"][/url]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D%22%5D"][/url]http--,,--//www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D"][/url]http--,,--//www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg%5B/url%5B/url"][/url]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg"]http--,,--//www.ural.at/gf/ural_t_ww_02_.jpg[/url[/url]

 

 

Si ma gandesc daca nu o fi o smecherie sa o construiesc pe baza unei remorci auto.

 

http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D%22%5D%22%5D%22%5D"]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D%22%5D%22%5D"][/url]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D%22%5D"][/url]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%5B/url%5B/url%22%5D"][/url]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5D%5Burl=%22http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%22%5Dhttp://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg%5B/url%5B/url"][/url]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg"]http://www.ural.at/gf/ural_t_ww_01_.jpg[/url[/url]

 

 

E superba

Stiu pe cineva care a incercat sa faca din trabi asa ceva ,a ajuns sa aiba serie sasiu si la omologare individuala i sa cerut 'test de rasturnare ' cica e rulota si fara nu se poate ...asa ca a ramas asa acu e de vanzare 15mil.daca vrea sa continue cineva proiectul va dau datele de contact sau poze

Eu am dupa trabul 1.1 un Skif are 290kg e remorca cort ,e superba cand o desfaci e cat o garsoniera ,cred ca ar duce si Niprul/Ural linistit ,dar legea nu ne lasa

post-70683-752796_thumb.jpg

post-70683-1067795_thumb.jpg

post-70683-78780_thumb.jpg

post-70683-991193_thumb.jpg

Editat de Leo80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  

 

E superba

Stiu pe cineva care a incercat sa faca din trabi asa ceva ,a ajuns sa aiba serie sasiu si la omologare individuala i sa cerut 'test de rasturnare ' cica e rulota si fara nu se poate ...asa ca a ramas asa acu e de vanzare 15mil.daca vrea sa continue cineva proiectul va dau datele de contact sau poze

Eu am dupa trabul 1.1 un Skif are 290kg e remorca cort ,e superba cand o desfaci e cat o garsoniera ,cred ca ar duce si Niprul/Ural linistit ,dar legea nu ne lasa

O asemenea remorca ca asta rosie are un prieten de vanzare cu tot cu cortul aferent {sunt rusesti }, este inmatriculata si vrea 500 euro pe ea daca nu ma insel cei interesati il pot suna la 0723657156 NELU .... se poate vedea in CHITILA .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

O asemenea remorca ca asta rosie are un prieten de vanzare cu tot cu cortul aferent {sunt rusesti }, este inmatriculata si vrea 500 euro pe ea daca nu ma insel cei interesati il pot suna la 0723657156 NELU .... se poate vedea in CHITILA .

 

 

Da, sunt rusesti e foarte fain .... daca are cortul in stare buna e un pret bun eu am dat 3500lei anul trecut ,numai ca am in plus prelata aia alba,proaspat vopsit etc.

Stiu pe cineva interesat trimit nr de tel. poate mai vrea sa ia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati domni posesori de Ural.

 

Iar ma indrept spre Dvs spre a va cere parerea.De doua seri(5 ore /seara) ma chiniesc sa desfac spitele de pe rotile mele de M66.Majoritatea se rup de ruginite-piulitele-ce sint,cu toate sprayurile de deblocat.

Intrebarea mea este-spitele noi de Ural,ma gindesc ca se pot cumpara,sint mai proaste decit cele vechi,din 1974?

Pro si contra va rog,pt cei care au trecut prin acest calvar.

Jentile nu sint grozave dar am inteles ca sint identice cu cele de Nipru de 19 si sint mai usor de gasit

 

Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spitele noi sunt bune dpdv material si piulitele f bune dpdv al suprafetelor generoase de strangere, doar ca ruginesc foarte rapid.
Nu-i rau sa salvezi cat mai multe spite vechi.
Cred ca daca tot desfaci e bine sa asamblezi pe cat posibil roti cu spite noi si roti cu spite vechi pt ca din ce am patit daca le amesteci alea noi se dessurubeaza mai usor si totul degenereaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spitele noi sunt bune dpdv material si piulitele f bune dpdv al suprafetelor generoase de strangere, doar ca ruginesc foarte rapid.

Nu-i rau sa salvezi cat mai multe spite vechi.

Cred ca daca tot desfaci e bine sa asamblezi pe cat posibil roti cu spite noi si roti cu spite vechi pt ca din ce am patit daca le amesteci alea noi se dessurubeaza mai usor si totul degenereaza.

Multumesc de info

Cu ruginitul n-am treaba caci vin vopsite culoarea nisipului(saharian).Vopseaua ma gindesc ca va bloca cit de cit piulita spitei.Sau sa le dau cu solutia aceea albasttra,Loctite-varianta slaba?

Spitele vechi voi mai incerca sa le incalzesc pina spre rosu si cu cheia mea de site speciala(din otel arc tratat lungime15 cm)care nu iarta, ma voi chinui sa salvez cite ceva

 

Cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sa le dau cu solutia aceea albasttra,Loctite-varianta slaba?...

Sa dai cu blocator pe spite! ..eu cred ca-i o greseala, niplul nu se roteste niciodata pe spita. Nimeni nu face asa ceva.

Spitele se slabesc prin intindere si prin deformarea jantelor in urma loviturilor. Apoi spitele noi "se lasa", atunci cand au capetele indoite(ca in cazul tau) - nu trebuie decat sa le restrangi dupa ce faci cca 1000 km centrand cu aceasta ocazie si roata, apoi nu mai ai treba cu rotile mii de km. Ca este asa, o dovedeste faptul ca pe cele vechi, le-ai gasit aproape toate ruginite si blocate.

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa dai cu blocator pe spite! ..eu cred ca-i o greseala, niplul nu se roteste niciodata pe spita. Nimeni nu face asa ceva.

Spitele se slabesc prin intindere si prin deformarea jantelor in urma loviturilor. Apoi spitele noi "se lasa", atunci cand au capetele indoite(ca in cazul tau) - nu trebuie decat sa le restrangi dupa ce faci cca 1000 km centrand cu aceasta ocazie si roata, apoi nu mai ai treba cu rotile mii de km. Ca este asa, o dovedeste faptul ca pe cele vechi, le-ai gasit aproape toate ruginite si blocate.

Ahaaa

Adica sa le lasam sa se aseze ca si o casa nou construita.Si ca la orice chiulasa nou instalataAre logica.

Deci vom vedea ce se intimpla si ne vom adapta situatiei

Oricum,multumesc de informatie

 

Cele bune si week end placut tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ma dusei sa trec la Olt, pai ma dusei sa trec la Olt, ma,

Cu a mea, cu a mea mandra (remorca) cu tot.

 

Daca tot nu am avut bani de originala, mi-am luat o remorcuta pe care vreau s-o modific un pic, eventual sa ii construiesc o structura gen cort. M-am dus cu Cristi pe la Slatina s-o vad si la ce usurica era, ne-a placut si am cumparat-o. Acum trebuie sa mai construiesc carligul si sa ma vedeti cu ea pe strazi.

 

Astept provincia dejeana pentru comentarii :)

 

post-263-0-74856200-1360774949_thumb.jpg

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ma dusei sa trec la Olt, pai ma dusei sa trec la Olt, ma,

Cu a mea, cu a mea mandra (remorca) cu tot.

 

Daca tot nu am avut bani de originala, mi-am luat o remorcuta pe care vreau s-o modific un pic, eventual sa ii construiesc o structura gen cort. M-am dus cu Cristi pe la Slatina s-o vad si la ce usurica era, ne-a placut si am cumparat-o. Acum trebuie sa mai construiesc carligul si sa ma vedeti cu ea pe strazi.

 

Astept provincia dejeana pentru comentarii :)

 

attachicon.gifDSCN0638.JPG

E din aluminiu? Cam cat cantareste? Sper ca o faci cu armonica de cort nu cascarabeta rigida ca cea originala. Fiind mai scunda si probabil la final mai usoara va fi mai usor de tractat de magar. Sa ne tii la curent cu evolutia lucrarii si impresii de calatorie la primavara. Spor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dl. Harea, remorca este marca Timis (cunoscuta si Eltim). Este din panouri de tabla care se pot desface si da jos si sa o folosesti drept platforma.

Are masa proprie aprox. 80 de kg, un pic mai usoara fata de cea originala de Ural. Prima intentie este de a o construi cu armonica de cort sau o structura gen rulota, de fibra/plexiglas mat gros, pe care s-o pot da jos si depozita. Cum stiu ca aveti experienta in lucrul cu plexiglasul, ofer la schimb plimbare cu atasul in postura de conducator sau pasager contra experienta/sfaturi/scheme de construire a structurii de plexiglas.

 

 

Ionele, prima data am zis ca e un WC portabil. Remorcute din astea pentru scuter face o fabrica din Polonia, la un cost de aproximativ 400 de euro si una din India, la un cost de aprox. 500 $.



O alternativa la remorcile clasice ar fi modelul construit de Germain et Lejour pt Renault 5.

Cautati pe google germain et lejour remorque, sulky remorque sau varianta sub care s-a vandut in State, besco trailer.

Este din dural, masa proprie 18 kg, se poate strange si era f interesanta ca o puteam depozita intre motocicleta si atas sau pe roata de rezerva.

 

nA7shk-BYgSUmfCv.V33gQ.jpg



remorque_sulky_3img.jpg

remorque_sulky.jpg

Si depozitata in spate la un Renault 5.

remorque_jaune.jpg



In Europa nu am gasit decat una la un francez la 300 de euro, dar nu a vrut sa o trimita in Romania (s-o fi gandit bietul om ca aia 300 de euro oricum se vor intoarce in Romania, ajutor pentru tigani).

In State se gasesc la sume intre 500 si 700$, dar nu am vrut sa mai ma complic cu transport, vama, inmatriculare, etc.

Editat de mihai_prd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...