Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stimati Ural-isti

 

Am nevoie de ajutorul Dvsi(informatii,know how). Am un Ural M66 cu atas,din acela cu tampoane de cauciuc la barca,nu foie arc sau bara de torsiune.Rog nr de tel pe PM ca sa putem discuta despre unele aspecte atas-motocicleta,ca fac scurta la mina daca le scriu pe toate

 

Va multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimati Ural-isti

 

Am nevoie de ajutorul Dvsi(informatii,know how). Am un Ural M66 cu atas,din acela cu tampoane de cauciuc la barca,nu foie arc sau bara de torsiune.Rog nr de tel pe PM ca sa putem discuta despre unele aspecte atas-motocicleta,ca fac scurta la mina daca le scriu pe toate

 

Va multumesc anticipat

Mersi lui Aleko pt indrumare

Intr-adevar sint manuale faine pe Good Karma Production

 

Cele bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

grupul de Nipru are prinderea pe bascula cu 4 suruburi, cel de Ural cu 2.Ai varianta sa mai dai 2 gauri in bascula sau sa anulezi 2 suruburi de la grup. Totusi nu cred ca merita, grupul de Nipru nu e mai bun decat cel de Ural, iar motorul e chiar mai prost (parere personala) pentru ca nu urca in ture ca cel de Ural si este sensibil la presiunea de ulei. Daca schimbi motorul si/sau cutia nu trebuie sa schimbi si grupul.Singura care poate merita pusa e cutia daca e in toate mintile ei. Cea mai tare combinatie pe o ruseasca din asta veche e motorul de Ural, cutia de Nipru, grupul nu conteaza de care si roti de Ural cu butucul fluture. Eu am facut ceva kilometrii asa si cu atas si solo si stateam in rand cu multe japo din aceeasi clasa (deci nu SS) si varsta (anii '90).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce este mai buna cutia de nipru?

pentru ca in comparatie cu cea veche de Ural schimba mai lin si mai putin zgomotos, si inca se mai gasesc piese. In plus am senzatia ca e etajata pentru ture mai mici ale motorului si pentru ca Ural urca in ture mai bine rezultatul e spectaculos

 

Totusi pentru ca e mai lunga decat cea de Ural nu poate fi pusa decat pe uralele cu cadru drept.

Editat de cios
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are aceleasi rapoarte ca si cutiile de ural , cu exceptia 1-a care este mai jos...crabotii de cuplare de pe baladoare sunt mai marunti ca si la vechile cutii de M sau K , si se sincronizeaza mai usor la cuplare , dar se si uzeaza mai rapid...Toate sar dintr-a 2-a cu timpul , pentru ca se uzeaza furca cautatoare corespunzatoare din cauza modului in care este frezata foaia de pozitionare(mult mai subtire in dreptul canalului de zavorare a marsarierului..) Pinioanelor noi care se mai gasesc pe piata , nici nu le mai poti spune pinioane, iar cele vechi toate au acelasi betesug....Si in general sunt mult mai slobode si mai aproximative toate droangele care umbla prin cutie.

pentru ca in comparatie cu cea veche de Ural schimba mai lin si mai putin zgomotos, si inca se mai gasesc piese. In plus am senzatia ca e etajata pentru ture mai mici ale motorului si pentru ca Ural urca in ture mai bine rezultatul e spectaculos

 

Totusi pentru ca e mai lunga decat cea de Ural nu poate fi pusa decat pe uralele cu cadru drept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul si cutia da, grupul nu

 

totusi de regula oamenii pun motoare de Ural pe Nipru si nu invers

aia care pun motor de Ural pe Nipru nu-s in stare sa dea de cap motorului de Nipru si asculta povesti cum ca alalat motor e din alta liga. Dupa ce l-au pus de cele mai multe ori dau iar chix caci problema sta la proprietarul care nu are veleitati de mecanic. Nu ma refer la cazul in care pui un motor de Ural ca-l ai prin preajma.

 

cu modificari se poate? sau nu prea merita?

 

vezi mai sus, e valabila si vice-versa

De ce este mai buna cutia de nipru?

ca aia de Ural e troscanitoare la schimbat vitezele, stricacioasa la marsarier (daca are) si e urmasa a cutiei de R5 din 1936. Dar pe un Ural e mai buna o cutie de Ural, pentru autenticitate, colectabilitate, cresterea dramatica de pret ce va veni candva = ) )

are aceleasi rapoarte ca si cutiile de ural , cu exceptia 1-a care este mai jos...crabotii de cuplare de pe baladoare sunt mai marunti ca si la vechile cutii de M sau K , si se sincronizeaza mai usor la cuplare , dar se si uzeaza mai rapid...Toate sar dintr-a 2-a cu timpul , pentru ca se uzeaza furca cautatoare corespunzatoare din cauza modului in care este frezata foaia de pozitionare(mult mai subtire in dreptul canalului de zavorare a marsarierului..) Pinioanelor noi care se mai gasesc pe piata , nici nu le mai poti spune pinioane, iar cele vechi toate au acelasi betesug....Si in general sunt mult mai slobode si mai aproximative toate droangele care umbla prin cutie.

s-o strica mai rapid decat o cutie de M dar aia se strica dupa calendarul maias sau previziunile lui Nostradamus, deci este f OK. Dintr-a 2 or sari la un moment dat dar inca nu mi s-a intamplat la niciun Nipru in 50 000km (cu Nipru). Daca ai reglat ambreiajul automat cum trebuie, ai ulei, si nu schimbi aiurea "n-ai treaba". In fine inca ne bucuram cu piese de Nipru SH bune din miile de Nipre venite cu trenul in 92.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...