valicaddy Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 http://hellforleathe...as-une-cruiser/ Eu zic sa nu pierdeti vremea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Noiembrie 11, 2011 Share Postat Noiembrie 11, 2011 Motocicleta asta arata bine, mai puțin semnalele alea comuniste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 Salut. Mihai, in natura nimic nu se pierde, nimic nu se comsuma, totul se transforma. Daca au fabricat munti de astfel de semnalizatoare, ce vrei sa faca cu ele?. Au personalitate domnule, nimeni nu mai are ca ei. Asta e. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 12, 2011 Share Postat Noiembrie 12, 2011 http://hellforleathermagazine.com/2011/11/ural-m70-anniversary-limited-edition-ceci-nest-pas-une-cruiser/ Eu zic sa nu pierdeti vremea, cica e si asta editie limitata! Limitata la cate bucati pot sa vanda ....o mare vrajala cu editia limitata, da nah...n-arata rau deloc, tot fier rusesc ramane ...dupa ce m-am obisnuit sa le stiu la preturi de 500-700 euro mi-e greu sa nu rad cand vad preturi cu 3-4 zero-uri in coada Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Noiembrie 24, 2011 Share Postat Noiembrie 24, 2011 3-4 zero -uri? :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 3-4 zero -uri? :crack: Razi tu razi Harap Alb, da asta e adevarul http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=141827071&__lp=5&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=24595&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 (editat) Razi tu razi Harap Alb, da asta e adevarul http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=141827071&__lp=5&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=24595&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=5 PUFFF.PUFFF... URMEAZA: M62, 1964,la km. nu fac poze ca nu ma crede lumea Editat Noiembrie 25, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicloburu Postat Noiembrie 25, 2011 Share Postat Noiembrie 25, 2011 Razi tu razi Harap Alb, da asta e adevarul http://suchen.mobile...de&pageNumber=5 Deci are dreptate Cristi, io n-am văzut decît două zerouri! 11800... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Noiembrie 28, 2011 Share Postat Noiembrie 28, 2011 Pana la urma M70 nu e editie limitata ci aniversara. Chiar aveti sanse, intr-un an, sa va luati unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Noiembrie 29, 2011 Share Postat Noiembrie 29, 2011 (editat) PUFFF.PUFFF... URMEAZA: M62, 1964,la km. nu fac poze ca nu ma crede lumea cu viteza melcului..inaintez si eu cu URALUL..dupa vro 6300 de km avea nevoie de o pereche de segmenti si o mica verificare mai serioasa prin motor,motocicleta nu a fost folosita de multa vreme..nu va pot povesti in ce stare sint piesele din motor..o bijuterie..deja ma gindesc so opresc pt.mine aripile sau montat numai de proba inainte de vopsire..urmeaza electrica si puff.. puff.. Editat Noiembrie 29, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Acest topic merge greu cu uralu, decind nu scoate capul crocodilul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Acest topic merge greu cu uralu, decind nu scoate capul crocodilul. putina lume are ural..e clar ca merge mai greu..tu de ce crezi ca mam apucat eu de ural..sa mai urce topicul ca nu aveam nici un gind sal fac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krokodilu Postat Decembrie 3, 2011 Share Postat Decembrie 3, 2011 Acest topic merge greu cu uralu, decind nu scoate capul crocodilul. Topicul merge greu din cauza ca uralurile merg bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 putina lume are ural..e clar ca merge mai greu..tu de ce crezi ca mam apucat eu de ural..sa mai urce topicul ca nu aveam nici un gind sal fac.. stiu dany ca sunt putine,cei care nu au clatesc ochii la cei care au. bafta in continuarie Topicul merge greu din cauza ca uralurile merg bine ai dreptate ca uralurile sunt bune.poate ma molipsesc si eu cu unul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 nipru,ural, sint moto bune daca nu-ti bati joc de ele...nu te apuci sa alergi cu el sau sai mai pui nu stiu ce cacaturi de pe la o masina sau cum vad mai nou..sa modifici axul cu came ..si alte nebuni sa prinda 130-140 de km...indiferent cit o modifici viteza aia o prinzi de citeva ori si gata..lai terminat si o iei de la capat...vrei viteza.. cumpara japo.. asta e vorba mea.. nipru,ural sint facute sa se mearga in ture mici si de condus cit mai normal de putinta...e motocicleta facuta sa te folosesti de ea pe la cimp sau prin zone greu acesibile de mers cu masina...caroseria si constructia motorului nu-ti permite sai faci mari modofocari ca practit te pacalesti singur..sint multe de povestit dar cred ca ajunge...(aaa si daca tot ma gindesc la axul ala cu came modificat ce facem cu volanta?cutia?grupul? cei mai moodificam)...apropo de axul cu came modificat...am modificat eu la un ford capri mk3 axul cu came sa cistig ture cica din 5 meseriasi 4 mi-au spus sa stau linistit sa nu cheltui bani aiurea si au avut drepetate...cind modofici axul cu came cu o anumita intentie mai tre sai faci inca 2,3 modificari care sa se lege cu axul respectiv modificat...la nipru poti sai pui si 2 axe ca tot nipru ramine clar.. si cum spuneam:vrei sa zbori cu 150-250 km sint japoneze pt. toate buzunarele nu va mai bateti joc de nipre sau alte comuniste.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 4, 2011 Share Postat Decembrie 4, 2011 Eu sunt adeptul la originalitate,fiecare lucru trebuie lasat, restaurat asa cum e rasa lui.Eu toate moto ce le detin, sunt originale 99,9%.nu sunt de acord cu cele cioplite,atunci ce salvatorii de moto comuniste suntem? aceste moto nr.lor din an ce trece devin mai putine(remat ,dezmembrari,modificat etc.)Aceasta este parerea mea Daca cineva este deranjat de aceste pareri,imi cer scuze dany cine vrea viteza....japan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 Eu sunt adeptul la originalitate,fiecare lucru trebuie lasat, restaurat asa cum e rasa lui.Eu toate moto ce le detin, sunt originale 99,9%.nu sunt de acord cu cele cioplite,atunci ce salvatorii de moto comuniste suntem? aceste moto nr.lor din an ce trece devin mai putine(remat ,dezmembrari,modificat etc.)Aceasta este parerea mea Daca cineva este deranjat de aceste pareri,imi cer scuze dany cine vrea viteza....japan un mic up.si la ural Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 un mic up.si la ural Primul ural in detaliu, lam vazut la krokodilu. Alte informatii culese despre ural,ma convinge sa cumpar si eu unul.Cu siguranta cand am bani de investit in moto. Daca mai afisezi multe foto,cred ca se ia virusul . incet, incet urca si uralul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 un mic up.si la ural sal.. hai sus cu el poti sa al termini antr-o saptamana ,ca-i place la frig ,eu l-am bagat la off roud prin paduri si ai place Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi74 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 sal.. hai sus cu el poti sa al termini antr-o saptamana ,ca-i place la frig ,eu l-am bagat la off roud prin paduri si ai place Frumos moto.safalt uscat Frumos moto.asfalt uscat Frumos moto.safalt uscat scuze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) sal.. hai sus cu el poti sa al termini antr-o saptamana ,ca-i place la frig ,eu l-am bagat la off roud prin paduri si ai place sa fiu sincer cum am vazut al tau gata,mia placut enorm si mam apucat si eu sal fac nu cred cal termin repede din pacate..sper sa prind zapada.. ca am in lucru si un mt12 care il fac numai pt.off roud cu m62 parca nu as trege de el cai pacat..e ca nou tot in motor..dar cum gat mt12 ii scot sufletul din el..am pregatite 2 motoare pt.iel iarna asta...sper sa apuc sa le rup macar unul din ele.. ceva poze cu un mt12 facute iarna trecuta. Editat Decembrie 5, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 cu m62 parca nu as trege de el cai pacat..e ca nou tot in motor..dar cum gat mt12 ii scot sufletul din el..am pregatite 2 motoare pt.iel iarna asta...sper sa apuc sa le rup macar unul din el eu nu al mai menajez cand al scot la asfalt 60-70 dupa 20km caleaza an padure forja cam 30min antaia si adoua nare nici pe dracu eu nu ma anteleg nimic dati si tu cu parerea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 cu m62 parca nu as trege de el cai pacat..e ca nou tot in motor..dar cum gat mt12 ii scot sufletul din el..am pregatite 2 motoare pt.iel iarna asta...sper sa apuc sa le rup macar unul din el eu nu al mai menajez cand al scot la asfalt 60-70 dupa 20km caleaza an padure forja cam 30min antaia si adoua nare nici pe dracu eu nu ma anteleg nimic dati si tu cu parerea. depinde de multe cauze..setul cum se prezinta?pistaone bune,distanta corespunzatoare intre ele si cilindru? ulei in benzina bagi?pompa de ulei cum baga in ture mici si in ture mari?dao jos si o pui pe bormasina la diferite turati sa vezi cum baga ulei. la cite mobre am calarit si omorit 1 singura calare am avut atit..in rest nam avut probleme.. dar cauzele deobicei sint din cauza setului, sau pompa de ulei in cazul tau. la ce cota esti cu setul?si ce dimensiuni au pistoanele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 depinde de multe cauze..setul cum se prezinta?pistaone bune,distanta corespunzatoare intre ele si cilindru? ulei in benzina bagi?pompa de ulei cum baga in ture mici si in ture mari?dao jos si o pui pe bormasina la diferite turati sa vezi cum baga ulei. la ce cota esti cu setul?si ce dimensiuni au pistoanele? setul este la cota de alezaj nu mai retin cota dar se vedea clar ca cilindri erau alezati,dupa bord am cam 700km parcursi dar sant multe ore in forja prin padure la prima vedere cand am montat motorul am vazut ca sant cam fest jocul termic aproape nu exista dar am zis ca se lasa ,am mers si cu amestec si tot a calat,ma gandeam sa al desfac iarasi si sa bag o horluia la cilindri dar mi e frica sa nu ai stric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Decembrie 5, 2011 Share Postat Decembrie 5, 2011 (editat) setul este la cota de alezaj nu mai retin cota dar se vedea clar ca cilindri erau alezati,dupa bord am cam 700km parcursi dar sant multe ore in forja prin padure la prima vedere cand am montat motorul am vazut ca sant cam fest jocul termic aproape nu exista dar am zis ca se lasa ,am mers si cu amestec si tot a calat,ma gandeam sa al desfac iarasi si sa bag o horluia la cilindri dar mi e frica sa nu ai stric. depinde ce sa alizat acolo..daca nu are distanta suficienta caleaza automat,daca dai jos un cilindru vezi exact unde ai urme pe pistoane,deobicei in zona bolturilor. chiar daca nui indicat..eu de cite ori am alizat ceva.. nu dau deobicei pistoanele sa faca alizajul dupa ele,asta in cazul in care nus sigur pe pistoane cas origianle..daca am dubi cu ele.. ii duc cilindri si segmanti la om sa alizeze... atunci pun eu pistoanele care trebuie, ca sint 2,3 variante de pistoane intre cote si am de unde alege.. ceva sa aiba loc suficinet. Editat Decembrie 5, 2011 de dany_oldmoto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.