Sari la conținut

URAL


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut. Mihai, in natura nimic nu se pierde, nimic nu se comsuma, totul se transforma. Daca au fabricat munti de astfel de semnalizatoare, ce vrei sa faca cu ele?. Au personalitate domnule, nimeni nu mai are ca ei. Asta e. Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

Limitata la cate bucati pot sa vanda :cheers: ....o mare vrajala cu editia limitata, da nah...n-arata rau deloc, tot fier rusesc ramane ...dupa ce m-am obisnuit sa le stiu la preturi de 500-700 euro mi-e greu sa nu rad cand vad preturi cu 3-4 zero-uri in coada :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Razi tu razi Harap Alb, da asta e adevarul http://suchen.mobile...de&pageNumber=5

 

Deci are dreptate Cristi, io n-am văzut decît două zerouri! 11800... :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PUFFF.PUFFF...

 

URMEAZA: :moto: M62, 1964,la km. nu fac poze ca nu ma crede lumea :D

 

cu viteza melcului..inaintez si eu cu URALUL..dupa vro 6300 de km avea nevoie de o pereche de segmenti si o mica verificare mai serioasa prin motor,motocicleta nu a fost folosita de multa vreme..nu va pot povesti in ce stare sint piesele din motor..o bijuterie..deja ma gindesc so opresc pt.mine

aripile sau montat numai de proba inainte de vopsire..urmeaza electrica si puff.. puff..

post-20619-0-62479400-1322595523_thumb.jpg

post-20619-0-19292300-1322595529_thumb.jpg

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

putina lume are ural..e clar ca merge mai greu..tu de ce crezi ca mam apucat eu de ural..sa mai urce topicul ca nu aveam nici un gind sal fac..

 

 

stiu dany ca sunt putine,cei care nu au clatesc ochii la cei care au. bafta in continuarie :ok:

 

Topicul merge greu din cauza ca uralurile merg binebeer.gif

 

 

ai dreptate ca uralurile sunt bune.poate ma molipsesc si eu cu unul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nipru,ural, sint moto bune daca nu-ti bati joc de ele...nu te apuci sa alergi cu el sau sai mai pui nu stiu ce cacaturi de pe la o masina sau cum vad mai nou..sa modifici axul cu came :D ..si alte nebuni sa prinda 130-140 de km...indiferent cit o modifici viteza aia o prinzi de citeva ori si gata..lai terminat si o iei de la capat...vrei viteza.. cumpara japo.. asta e vorba mea..

nipru,ural sint facute sa se mearga in ture mici si de condus cit mai normal de putinta...e motocicleta facuta sa te folosesti de ea pe la cimp sau prin zone greu acesibile de mers cu masina...caroseria si constructia motorului nu-ti permite sai faci mari modofocari ca practit te pacalesti singur..sint multe de povestit dar cred ca ajunge...(aaa si daca tot ma gindesc la axul ala cu came modificat :D ce facem cu volanta?cutia?grupul? cei mai moodificam)...apropo de axul cu came modificat...am modificat eu la un ford capri mk3 axul cu came sa cistig ture cica :lol: din 5 meseriasi 4 mi-au spus sa stau linistit sa nu cheltui bani aiurea si au avut drepetate...cind modofici axul cu came cu o anumita intentie mai tre sai faci inca 2,3 modificari care sa se lege cu axul respectiv modificat...la nipru poti sai pui si 2 axe ca tot nipru ramine clar..

 

si cum spuneam:vrei sa zbori cu 150-250 km sint japoneze pt. toate buzunarele nu va mai bateti joc de nipre sau alte comuniste..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt adeptul la originalitate,fiecare lucru trebuie lasat, restaurat asa cum e rasa lui.Eu toate moto ce le detin, sunt originale 99,9%.nu sunt de acord cu cele cioplite,atunci ce salvatorii de moto comuniste suntem? aceste moto nr.lor din an ce trece devin mai putine(remat ,dezmembrari,modificat etc.)Aceasta este parerea mea

 

Daca cineva este deranjat de aceste pareri,imi cer scuze

 

dany :ok: cine vrea viteza....japan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt adeptul la originalitate,fiecare lucru trebuie lasat, restaurat asa cum e rasa lui.Eu toate moto ce le detin, sunt originale 99,9%.nu sunt de acord cu cele cioplite,atunci ce salvatorii de moto comuniste suntem? aceste moto nr.lor din an ce trece devin mai putine(remat ,dezmembrari,modificat etc.)Aceasta este parerea mea

 

Daca cineva este deranjat de aceste pareri,imi cer scuze

 

dany :ok: cine vrea viteza....japan

 

 

un mic up.si la ural ;)

:cheers:

post-20619-0-02182500-1323105661_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un mic up.si la ural ;)

:cheers:

 

Primul ural in detaliu, lam vazut la krokodilu. Alte informatii culese despre ural,ma convinge sa cumpar si eu unul.Cu siguranta cand am bani de investit in moto.;) Daca mai afisezi multe foto,cred ca se ia virusul .:cheers: incet, incet urca si uralul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.. hai sus cu el poti sa al termini antr-o saptamana ,ca-i place la frig ,eu l-am bagat la off roud prin paduri si ai place

 

Frumos moto.safalt uscat

 

Frumos moto.asfalt uscat

 

Frumos moto.safalt uscat scuze

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.. hai sus cu el poti sa al termini antr-o saptamana ,ca-i place la frig ,eu l-am bagat la off roud prin paduri si ai place

 

sa fiu sincer cum am vazut al tau gata,mia placut enorm si mam apucat si eu sal fac

nu cred cal termin repede din pacate..sper sa prind zapada.. ca am in lucru si un mt12 care il fac numai pt.off roud

cu m62 parca nu as trege de el cai pacat..e ca nou tot in motor..dar cum gat mt12 ii scot sufletul din el..am pregatite 2 motoare pt.iel iarna asta...sper sa apuc sa le rup macar unul din ele..

 

ceva poze cu un mt12 facute iarna trecuta. :cheers:

post-20619-0-57948700-1323112133_thumb.jpg

post-20619-0-10362800-1323112181_thumb.jpg

post-20619-0-20219000-1323112194_thumb.jpg

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu m62 parca nu as trege de el cai pacat..e ca nou tot in motor..dar cum gat mt12 ii scot sufletul din el..am pregatite 2 motoare pt.iel iarna asta...sper sa apuc sa le rup macar unul din el

eu nu al mai menajez cand al scot la asfalt 60-70 dupa 20km caleaza an padure forja cam 30min antaia si adoua nare nici pe dracu eu nu ma anteleg nimic dati si tu cu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu m62 parca nu as trege de el cai pacat..e ca nou tot in motor..dar cum gat mt12 ii scot sufletul din el..am pregatite 2 motoare pt.iel iarna asta...sper sa apuc sa le rup macar unul din el

eu nu al mai menajez cand al scot la asfalt 60-70 dupa 20km caleaza an padure forja cam 30min antaia si adoua nare nici pe dracu eu nu ma anteleg nimic dati si tu cu parerea.

 

depinde de multe cauze..setul cum se prezinta?pistaone bune,distanta corespunzatoare intre ele si cilindru?

ulei in benzina bagi?pompa de ulei cum baga in ture mici si in ture mari?dao jos si o pui pe bormasina la diferite turati sa vezi cum baga ulei.

 

la cite mobre am calarit si omorit 1 singura calare am avut atit..in rest nam avut probleme.. dar cauzele deobicei sint din cauza setului, sau pompa de ulei in cazul tau.

la ce cota esti cu setul?si ce dimensiuni au pistoanele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde de multe cauze..setul cum se prezinta?pistaone bune,distanta corespunzatoare intre ele si cilindru?

ulei in benzina bagi?pompa de ulei cum baga in ture mici si in ture mari?dao jos si o pui pe bormasina la diferite turati sa vezi cum baga ulei.

 

la ce cota esti cu setul?si ce dimensiuni au pistoanele?

setul este la cota de alezaj nu mai retin cota dar se vedea clar ca cilindri erau alezati,dupa bord am cam 700km parcursi dar sant multe ore in forja prin padure la prima vedere cand am montat motorul am vazut ca sant cam fest jocul termic aproape nu exista dar am zis ca se lasa ,am mers si cu amestec si tot a calat,ma gandeam sa al desfac iarasi si sa bag o horluia la cilindri dar mi e frica sa nu ai stric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

setul este la cota de alezaj nu mai retin cota dar se vedea clar ca cilindri erau alezati,dupa bord am cam 700km parcursi dar sant multe ore in forja prin padure la prima vedere cand am montat motorul am vazut ca sant cam fest jocul termic aproape nu exista dar am zis ca se lasa ,am mers si cu amestec si tot a calat,ma gandeam sa al desfac iarasi si sa bag o horluia la cilindri dar mi e frica sa nu ai stric.

 

depinde ce sa alizat acolo..daca nu are distanta suficienta caleaza automat,daca dai jos un cilindru vezi exact unde ai urme pe pistoane,deobicei in zona bolturilor.

chiar daca nui indicat..eu de cite ori am alizat ceva.. nu dau deobicei pistoanele sa faca alizajul dupa ele,asta in cazul in care nus sigur pe pistoane cas origianle..daca am dubi cu ele.. ii duc cilindri si segmanti la om sa alizeze... atunci pun eu pistoanele care trebuie, ca sint 2,3 variante de pistoane intre cote si am de unde alege.. ceva sa aiba loc suficinet.

Editat de dany_oldmoto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...