Speedy.K Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 Speedy,si la al meu apare acelasi fenomen de 2 ani.A mers bine motorul pana acum cu condensu' pe gemulet,nu are nimic! P.S. Ce-o zis ceala?100 de euro iti da pe kle Hahaha, nu ma, n-ai inteles, a zis ca-mi da 100 ca sa-l las sa se uite la gemuletu ala live. Merge, nu? Si zici ca dispare albeata aia la primavara? 'R-as al dreaqu, m-au trecut toate ideile paranoice despre ulei stricat, despre pompe de apa defecte, despre bloc fisurat si apa-n motor, d-astea... Acu' m-am linistit. Deci ii fac schimbul de ulei, nu mai dau capacau ala jos ca si-asa n-am cu ce sa-l etansez cand il pun la loc si astept primavara. Cu mobra pe strazi, desigur... Mesaj completat Ia un feon sau un pistol cu aer cald si da-i usor sa se incalzeasca gemuletul!Cu grija insa sa nu afectezi gemuletul(plastic)!Daca este condens o sa dispara! Merci, era si asta o solutie, da' auzi, cica nu-i bai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Da-i ochei bãããã... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Poate o fi bistratificat gemuletu si s-o fi facut condens intre straturi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 DA da, termopan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 (editat) Poate o fi bistratificat gemuletu si s-o fi facut condens intre straturi... Poate ..dar intre straturi cum au ajuns vapori de apa..??!! Clar ai apa in ulei ,lucru care genereaza ,,spume" ..care spume cand se pun pe ceva greu se mai curata ,,de la sine"..Scoate uleiul..vezi cum este ,decantezi (poate are ,,particule) si pui la loc daca este bun.Nu isi aduce nimeni aminte la masinile mai vechi ca aparea o ,,crema-spuma" alba pe busonul de la capacul culbutorilor!?? Era clar : ulei prost sau ,,import" de apa.A,era sa uit... faza aparea doar in sezonul rece Editat Decembrie 13, 2010 de SERGHEI42 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Hahaha, nu ma, n-ai inteles, a zis ca-mi da 100 ca sa-l las sa se uite la gemuletu ala live. Merge, nu?Si zici ca dispare albeata aia la primavara? 'R-as al dreaqu, m-au trecut toate ideile paranoice despre ulei stricat, despre pompe de apa defecte, despre bloc fisurat si apa-n motor, d-astea... Acu' m-am linistit. Nu zic ca la tine va disparea la primavara.La mine apare vara la 35 de grade,toamna,functie de cum ii taie capul.Io nu ma mai stresez cu condensul ala,m-a insotit o gramada de km si nu mi-a facut rau pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 13, 2010 Autor Share Postat Decembrie 13, 2010 Nu zic ca la tine va disparea la primavara.La mine apare vara la 35 de grade,toamna,functie de cum ii taie capul.Io nu ma mai stresez cu condensul ala,m-a insotit o gramada de km si nu mi-a facut rau pana acum Aha, pricepui. Vad io cand oi schimba uleiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Uita-te pe interiorul busonului de umplere ,daca are o mazga albicioasa atunci este vorba de apa ,condens sau din motor( garnitura chiuloasa ,inele etansare cilindri,fisura in bloc).Din pacate tre sa-i contrazic pe cei care sustin ca uleiul se verifica la cald.Ce s-ar intampla daca ai verifica nivelul uleiului dupa ce ai incalzit-o si ai constata ca de fapt nu mai este de loc ,pt ca tocmai ai zarit o gaura in baie ,cu care te-ai pricopsit cu o zi inainte ,fara sa stii.Nu se porneste nici un motor fara sa fii sigur ca are apa si ulei.Clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SERGHEI42 Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Uita-te pe interiorul busonului de umplere ,daca are o mazga albicioasa atunci este vorba de apa ,condens sau din motor( garnitura chiuloasa ,inele etansare cilindri,fisura in bloc).Din pacate tre sa-i contrazic pe cei care sustin ca uleiul se verifica la cald.Ce s-ar intampla daca ai verifica nivelul uleiului dupa ce ai incalzit-o si ai constata ca de fapt nu mai este de loc ,pt ca tocmai ai zarit o gaura in baie ,cu care te-ai pricopsit cu o zi inainte ,fara sa stii.Nu se porneste nici un motor fara sa fii sigur ca are apa si ulei.Clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Daca nu face spume ca lumea e doar un biet condens.Oricum toamna si primavara se schimba uleiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 nu ai de ce sa te sperii , este un pic de condens , imi aparea si mie la KLX si m-am linistit cand am vazut ca e normal . nu se intampla absolut nimic si nu ai nicio problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 (editat) @fizicienii lu' peste prajit: va sugerez sa puneti manutza pe manualele de fizica si sa recapitulati mecanica fluidelor. pentru chimistii priceputi le pot spune ca mercurul(Hg) nu este un lichid, el e un element pur nu o combinatie de elemente cum ar fi apa, uleiul sau alt fluid. starea in care se afla un element chimic poate fi lichida, gazoasa sau solida aceasta fiind direct determinata de temperaturile sau presiunile la care el isi modifica forma. PV=qRT cum ar fi sa se dilate sau contracte LICHIDUL DE FRANA????? na, SAH!!!! ON TOPIC: lasa-l draq de condens ca nu are nimic, ai grija doar sa fie ulei in motor! Editat Decembrie 13, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 pentru chimistii priceputi le pot spune ca mercurul(Hg) nu este un lichid, el e un element pur nu o combinatie de elemente cum ar fi apa, uleiul sau alt fluid. cum ar fi sa se dilate sau contracte LICHIDUL DE FRANA????? na, SAH!!!! ON TOPIC: lasa-l draq de condens ca nu are nimic, ai grija doar sa fie ulei in motor! aaaaa 1 mercurul (hg) e metal. ca o fi pur ... ca nu o fi pur....numa bunul Dumnezeu stie. da vin eu cu intrebare la tine luminate craisor ... de unde stii ca elementul asta presupus pur .... e pur??? de unde stii ca Hg nu e rezultant al actiunii unor elemente???de unde stii ca Na` nu e compus din 4 elemente??? 2 SDURPRIZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA lichidul de frana se dilata si se contracta scuzati ON TOPIC speedy . ala e condens.poti sa : 1 . pana faci schimbul , dai capacul de la ambreiaj jos ( cu ocazia asta vezi si cum stai cu ambreiajul) si cu un betisor de urechi cureti vizorul asa cum era de nou. 2 . a zis cineva mai sus : faci schimbul de ulei apoi inclini mobra pedreapta pana uleiul "spala" geamul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 @fizicienii lu' peste prajit: va sugerez sa puneti manutza pe manualele de fizica si sa recapitulati mecanica fluidelor. pentru chimistii priceputi le pot spune ca mercurul(Hg) nu este un lichid, el e un element pur nu o combinatie de elemente cum ar fi apa, uleiul sau alt fluid. starea in care se afla un element chimic poate fi lichida, gazoasa sau solida aceasta fiind direct determinata de temperaturile sau presiunile la care el isi modifica forma. PV=qRT cum ar fi sa se dilate sau contracte LICHIDUL DE FRANA????? na, SAH!!!! ON TOPIC: lasa-l draq de condens ca nu are nimic, ai grija doar sa fie ulei in motor! culmea, chiar se dilata lichidul de frana. in unele cazuri (extreme, ce-i drept) se poate si bloca frana din cauza asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 intreb si io: daca era apa, avand densitate mai mare decat a uleiului nu s-ar fi dus undeva cat mai jos? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 (editat) intradevar exista un coeficient de dilatare dar este foarte mic(a nu se confunda cu dilatarea conductei de frana clasica) in cel mai rau caz iti fierbe lichidul de frana si scazandu-i densitatea nu mai fac fata garniturile pompei sa iti tina instalatia in presiune= ramai fara frane. blocarea franei poate aparea doar daca ponpa e putin atacata(reglaj prost sau mers cu piciorutzul pe frana involuntar) incingerea etrierului ducand la blocarea sistemului de culisare. element pur... mda, m-am exprimat prost, este un element principal cu numar atomic unic, acuma daca tot am dat-o in lambada din cate imi amintesc eu, drept sa spun nu am mai avut o discutie fizico-chimica de foarte multa vreme, direct raspunzator de fenomenul de dilatare parca era forta atractiei dintre moleculele componente ale unei supstante. cu cat era mai instabila cu atat era mai afectata de acest fenomen. pff unde s-a ajuns de la un pic de condens )))) PS: Hg este un metal care la presiune si temperatura normala se gaseste in stare lichida na, serva cu reveru' la faza mea cu elementu' pur(bine ca nu am zis axion ca iesa mare scandal) Editat Decembrie 13, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Decembrie 13, 2010 Share Postat Decembrie 13, 2010 Nea chimistu, se dilata si lichidu de frana, da nu se intampla nimica, se "creste" nivelu in paharel, nu-ti da tie mobra in nas, ca nu se dilata cu viteza pompei si nu schimbi tu anotimpurile tac-pac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 14, 2010 Autor Share Postat Decembrie 14, 2010 Uita-te pe interiorul busonului de umplere ,daca are o mazga albicioasa atunci este vorba de apa ,condens sau din motor( garnitura chiuloasa ,inele etansare cilindri,fisura in bloc).Din pacate tre sa-i contrazic pe cei care sustin ca uleiul se verifica la cald.Ce s-ar intampla daca ai verifica nivelul uleiului dupa ce ai incalzit-o si ai constata ca de fapt nu mai este de loc ,pt ca tocmai ai zarit o gaura in baie ,cu care te-ai pricopsit cu o zi inainte ,fara sa stii.Nu se porneste nici un motor fara sa fii sigur ca are apa si ulei.Clar. Virgil, ai citit topicul? Te intreb pentru ca mi s-a mai sugerat verificarea asta cu busonul. Si am si raspuns. Si, in afara de asta, am si martor de ulei. Daca n-am ulei deloc, se aprinde. Si am spus si asata. Nu s-a aprins niciodata. Plus ca...cam cat de dobitoc sa fii sa spargi baia fara sa-ti dai seama?! Si asta avand si scut la mobra.(vezi subtitlul topicului, zice acolo ce mobra e) Mesaj completat Poate ..dar intre straturi cum au ajuns vapori de apa..??!! Clar ai apa in ulei ,lucru care genereaza ,,spume" ..care spume cand se pun pe ceva greu se mai curata ,,de la sine"..Scoate uleiul..vezi cum este ,decantezi (poate are ,,particule) si pui la loc daca este bun.Nu isi aduce nimeni aminte la masinile mai vechi ca aparea o ,,crema-spuma" alba pe busonul de la capacul culbutorilor!?? Era clar : ulei prost sau ,,import" de apa.A,era sa uit... faza aparea doar in sezonul rece Auzi ce zice colegu KLE-ist, ca lui ii apare si avara. Deci mai esti sigur de teoria ta cu apa sau uleiul nasol?! (ce ulei e zice in primul post - cititi) Mesaj completat Daca nu face spume ca lumea e doar un biet condens.Oricum toamna si primavara se schimba uleiul. Teorii d-astea am mai auzit. Daca citeai tot vedeai ca mobra m,ea nu sta la iernat, merge non stop, mai putin cateva zile cand e chiar imposibil. Asa ca nu vad de ce as schimba uleiul primavara, daca l-am schimbat in decembrie si am facut pana in martie 5000 km... (producatorul scrie sa-l schimb la 12.000 km sau la un an de zile) Mesaj completat nu ai de ce sa te sperii , este un pic de condens , imi aparea si mie la KLX si m-am linistit cand am vazut ca e normal . nu se intampla absolut nimic si nu ai nicio problema. Merci, man, se pare ca asa e. Oricum o sa fac schimbul ca oricum se apropie km. si apoi nu mai am grija pana se incalzeste afara. Merci inca o data. Mesaj completat @fizicienii lu' peste prajit: va sugerez sa puneti manutza pe manualele de fizica si sa recapitulati mecanica fluidelor. pentru chimistii priceputi le pot spune ca mercurul(Hg) nu este un lichid, el e un element pur nu o combinatie de elemente cum ar fi apa, uleiul sau alt fluid. starea in care se afla un element chimic poate fi lichida, gazoasa sau solida aceasta fiind direct determinata de temperaturile sau presiunile la care el isi modifica forma. PV=qRT cum ar fi sa se dilate sau contracte LICHIDUL DE FRANA????? na, SAH!!!! ON TOPIC: lasa-l draq de condens ca nu are nimic, ai grija doar sa fie ulei in motor! Prietene Stulewa, te contrazici, ori mercurul nu e lichid, ori starea unui element (respectiv si a mercurului) poate fi lichida?! Cat despre condens... da, se pare ca n-am decat sa-l dau dreaqu. Merci. Mesaj completat Aoleu, asa de multi sunteti ca nu ma mai lasa forumu sa va raspund fiecaruia in parte. Mesaj completat Multumesc tuturor celor care m-au linistit sau au dat solutii. Sper ca topicul asta dimpreuna cu raspunsurile voastre sa linisteasca/ajute si pe altii ca mine. Desi la cum merge searchul pe forum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 (editat) Prietene Stulewa, te contrazici, ori mercurul nu e lichid, ori starea unui element (respectiv si a mercurului) poate fi lichida?!Cat despre condens... da, se pare ca n-am decat sa-l dau dreaqu. Merci. da mai, am gresit cu exprimarea na.... ori mingea e rotunda ori e desumflata... dar tot minge e, starea(forma sub care se gaseste la o anumita conditie) unui element (care poate fi incadrat la categoria metale) poate fi lichida solida sau gazoasa nu??? de exemplu: aluminiu dupa vreo 400 de grade se topeste deci e lichid, dupa un alt punct de temperatura se vaporizeaza deci devine gaz desi noi il stim in starea lui solida de metal neferos Editat Decembrie 14, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Si mierea ce stare de agregare are? Se numeste atunci ca este amorfa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 14, 2010 Autor Share Postat Decembrie 14, 2010 Si mierea ce stare de agregare are? Se numeste atunci ca este amorfa? Depinde, mierea poate si ea sa fie lichida sau solida. Aia zaharisita e solida. Dar, vai, domnu' Dan, cum zicea o "vedeta", am ajuns de la o pata pe ochiul de verificare a nivelului uleiului la starea de agregare a mierii... Mesaj completat Apropos, uite pentru aia 100 de euro, ti-am zis eu ca-ti gasesc o Mobra fara acte... /index.php?...=612477&hl= Sigur o scoti la 100 daca negociezi dur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 Treaba aia cu 100 eur e des intalnita pe alte forumuri, ca si raspunsuri la intrebari gen "tocmai mi-am pus leduri in semnale si acu clipeste de 2x mai repede cand semnalizez" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Decembrie 14, 2010 Autor Share Postat Decembrie 14, 2010 Treaba aia cu 100 eur e des intalnita pe alte forumuri, ca si raspunsuri la intrebari gen "tocmai mi-am pus leduri in semnale si acu clipeste de 2x mai repede cand semnalizez" Da, man, mai radem si noi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lehamith Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 nu mai scapi de condens acuma Speedy, o sa te urmareasca si pe alte topicuri... ar trebui sa arunci mobra la gunoi si sa iei alta fara pete ca sa fie lumea fericita ma amuz si eu cu voi p-aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Decembrie 14, 2010 Share Postat Decembrie 14, 2010 La mine in manual scrie ca inainte de verificarea nivelului uleiului trebuie incalzit motorul, apoi oprit si lasat cateva minute ca sa se scurga uleiul jos, dupa care se verifica nivelul. Eu asa am facut intotdeauna, mi se pare si logic, dealtfel. asta se intampla la capreta mea care nu are gemulet, iar uleiul ajunge pe joja numai daca este cald si spumat pt ca s-a invartit si cutia de viteze... sa vezi acolo povesti - joja trebuie infiletata sau nu? pt ca filetul are o lungime considerabila comparativ cu distanta dintre repere te doare capu Nu este logic sa platesti bani pe ore tehnologice la service (ca sa incalzesti uleiul dureaza munute bune), sa ai instalatie pt evacuarea gazelor de esapament atata vreme cat s-a chinuit proiectantu' sa puna un gemulet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.