Vizitator M.O.T.O. Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Salutare natiune , am 2 roti de motor si habar nu am de la ce model sint , le poate identifica cineva , va rog ? Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 La caruta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator M.O.T.O. Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 M-am defecat pe mine de ris. Mai ai si alte caterinci expirate , sau ii lasi pe cei care stiu sa se exprime? Multumesc in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
master_alexut Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Destul de ciudate rotile tale...sunt cu butucul f simplu ca la bicicleta, banuiesc insa ca sunt mai mari.Cred ca ar ajuta pt identificare sa citesti pe cauciucuri ce dimensiuni au.Eu unul nu imi dau seama de la ce pot fi in afara de o bicicleta sau o motoreta f mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 nr 2 poate fi de la atasul unei moto vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator M.O.T.O. Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Sint de mobra , pe 19' , altfel nu mai postam aici. Am vazut si eu ceva vechituri la viata mea. Una din ele , nu stiu daca se vede in poze , are ceva unde ar merge o cupla elastica (din cauciuc) . Jur ca nu stiu de la ce provin , nici macar nu mai tin minte cum m-am pricopsit cu ele , le am demult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 (editat) Sint de mobra , pe 19' , altfel nu mai postam aici. Daca ai vazut ceva vechituri la viata ta , ai sa vezi ca nr 2 nu are butuc -tambur- camasuit pt frana pe saboti. Deci nu a fost prevazut pt frana, poate sa fie de moto ff veche, dar ma indoiesc ca aveau talon asa gros, fie de atas. Macar prima pare sa aiba loc de cuple de cauciuc. Editat Decembrie 16, 2010 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Pai daca zici ca sunt de Mobra, cum nu stii de la ce provin?? Cam ambigua exprimarea. In alta ordine de idei nu sunt de Mobra. Poate o fi fost vreo Mobra Sapphire-Rust edition pe care n-a mai scos-o nea Nicu de frica americanilor. Nu stau sa explic de ce nu sunt de mobra... e vizibil cu ochiu' liber sper. Moi copchii mai terminati cu mizeriile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hoinarul Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 pai cele de mobra sunt pe 17 " in primul rand si in al doilea rand se pot schimba intre ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRY Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 (editat) Salut. Eu zic ca ar putea sa fie pereche. Si anume, de la o motocicleta de dirt-track (aka speedway) foarte veche. Desi in Romania nu am vazut pe circuite decat Jawa de 500 care au roata de pe fatza mult mai mare decat cea de pe spate, ca asta: , sunt modele care au si rotile de aceleasi dimensiuni, ca asta. Incearca sa dai de careva de la vre-un club sportiv/intreprindere care mai au asa ceva. Poate faci un pustiu de bine si le donezi ca mai au nevoie baietii, nu au nici cu ce sa faca antrenamente. Desi, dupa cum arata, slabe shanse sa mai fie bune de ceva. @ lupu & hoinarul: "mobra" se foloseste mai nou de catre forumistii tineri ca un cuvant generic pentru "motocicleta". Am ramas si eu perplex cand m-au chemat unii sa repar "mobra", si m-am trezit ca stau in fata unei Yamaha Thunderace. Ce-a vrut sa spuna M.O.T.O deci este probabil: "Sunt de motocicleta, pe 19' , altfel nu mai postam aici." doua degete paralele cu solul, trag de gaz si-am disparut. Editat Decembrie 16, 2010 de SRY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator M.O.T.O. Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Multumesc mult colegu' , chiar nu ma gindeam ca roata aia ca de bicicleta era de la ai spus mai sus. Pt. clarificare , am scris "mobra" , nu "Mobra" , deci , cine stie sa citeasca , se prinde ca vorbesc de motocilete , nu de marca "Mobra" (desi numai tinar nu sint). M-am uitat mai atent la unul dintre cauciucuri , scrie in romaneste pe el. De donat nu le donez , mai am ceva "vechituri" , le tin la pastrare , pt. viitoarele decoratiuni interioare ale casei mele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 sal...prima cu gaurile de cupla este de DKW 350/1 de pe spate, pinionul cu sistemul de frinare raminea pe cadru a doua cred ca este de la vrun atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Este de IJ 49 nu de DKW. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Decembrie 16, 2010 Share Postat Decembrie 16, 2010 Este de IJ 49 nu de DKW. sal...orcum la ambele modele par la fel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Decembrie 17, 2010 Share Postat Decembrie 17, 2010 Uff... imi cer scuze atunci ca am inteles gresit. Deci mobra e pentru "mobre" cam ce e "adidas" pentru "adidasi". Eh nu stiu, nu stiu d-astea. Pentru mine mobra e Mobra. Plauzibila explicatia cu motoreta de dirt-track. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.