Sari la conținut

Motocicleta cu care sa faci turul lumii


Postări Recomandate

o sa radeti, si sunt sigur ca sunt o groaza de carcotasi care o sa ma ia peste picior.

 

dar dupa ce am mers 4 ani offroad cu ktm lc4 adventure (o motocicleta extraordinara), si dupa ce am pus pe picioare EMA, mi-am dat seama ca... daca plec in jurul lumii nu vreau sa alerg prin tari geniale ca Mongolia, Tibet, China... nu imi trebuie o moto de raliu.

 

Ce imi trebuie insa e o moto care sa fie usor de reparat, oriunde in lume, cu sculele pe care le am la indemana, sau ce se gaseste pe drum.

o moto robusta, si cu o capacitate imensa de carat.

o moto care sa mearga cu orice fel de ulei sau benzina.

o moto cu care sa pot merge si pe zapada, si prin desert, si cu care sa nu raman intepenit.

o moto cu care sa nu cad in cel mai mic moment de neatentie (daca ma fura peisajul..)

 

daca ma gandesc bine... nu sunt multe care raspund cerintei...

dupa mine, nimic nu e mai potrivit decat:

 

post-5135-1297872170_thumb.jpg

 

Nenea asta are aceeasi parere ca si tine. e de citit mult despre el... aici:

 

http://www.thetimelessride.com/US/My-Rides/Timelessride-map.htm

 

Turul lumii se mai poate face si cu Road King. Da, ati citit bine - sa vedeti cum se trece cu una din aia prin sleauri de 1,5 metri... :P aici:

 

http://www.horizonsunlimited.com/forwood/latvia2.html

 

Floricele, bere si un scaun confortabil va doresc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 188
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tot ce pot spune pro Africa Twin e că nu prea are nevoie de modificări. Daca ai grijă de 2 chestii pleci cu oricare brusc oriunde Âşi oricând.

1. Trebuie schimbată pompa de benzină. Varianta cea mai economică, rapidă Âşi fiabilă e o pompă vacumatică de scuter (35 ron).

2. Ventilator pe releul de încărcare.

3. Benzină (cam multă) 6,5%.

 

KTM e foarte lăudat. Nici prin gând nu mi-ar trece să plec cu aÂşa ceva.

 

Cea mai mare dilemă aÂş avea dacă ar trebui să aleg între Africa Twin Âşi r1150-1100 gs. Cred că aÂş alege ST1200.

 

În Rusia nu tre' să te gândeÂşti doar la offroad ... pe alocuri 'asfaltul' e mult mai offroad decât dacă mergi pe câmp prin porumb (treaba asta a fost testată).

 

14000km... 27 zile...890l benzină (între 86 Âşi 98 cifra octanică)... drumuri bune Âşi drumuri horror Africa Twinu a vrut doar benzină. Nici o problemă.

După ce am dat jos bagajele am avut impresia că am un scuter mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cred ca orice motociclist viseaza calatorii lungi cu existenta data la minim. Dorimit la cort mancat de unde apuci.

In scimb putini sunt cei care au destule oo sa plece. Eu nu sunt unul dintre ei din pacate.

Nu cred ca as rezista o saptamana.

Totusi in gandurile ele despre cum as pleca eu in marea aventura am inculs totul. De la motocicleta pana la trusa de scule.

Si ca sa fiu pregatit mi-am luat Transalp. Nu e cea mai buna motocicleta pentru asa ceva dar se apropie de adevar.

Ca si confort e ok dar nu e nici pentru plecat in doi pe ea fiindca are prea putina putere dar nici de plecat singur cu ea fiindca e prea grea.

Deci este clar ca daca vrei sa pleci singur e de preferat un monociclindru usor iar daca vrei sa pleci cu pasager e clar ca trebuie ceva mai puternic.

 

Un amanunt care mi-a atras atentia este viteza de deplasare. Din ce am citit pe la cei care au plecat pe drumuri lungi viteza de deplasare nu prea a contat. Ei nici pe autostrazi nu mergeau extrem de repede. Probabil datorita bagajelor multe, uneori si un pasager. Nu cred ca isi permiteau riscul unui accident la asemenea distante de casele lor. In cazul unui accident chiar si usor puteau pune in pericol toata calatoria.

 

Parerea mea este ca cei care viseaza viteze mari pe anumite portiuni gresesc. Daca un f650 merge cu 150 la o tura pe A2 asta nu inseamna ca echipat cu 50 kg de bagaje va mai fi la fel de sprinten. Nici GS12 nu cred ca mai este in siguranta la 150 cu bagaje pe el si pasager. E de ajuns o mica smucitura si ai un voblaj instant. Si mai trebuie luat in calcul si oprirea care cu tot ABS-ul din lume nu va mai frana la fel de eficient cu atat greutate.

 

Am observat la Transalp ca daca pun ca nebunul pe el si am si pasager pierd aderenta pe fata si e cam naspa mai ales in curbe. Tocmai ma gandeam cum sa fac sa mai leg din bagaje si pe crash-uri ca sa o echilibrez.

La F650 trebuie sa fie si mai nasol fiindca avand rezervorul pe mijlocul motocicletei are practic foarte putina greutate pe fata. Probabil asta este unul din avantajele GS-ului. Are motorul foarte jos si foarte in fata. Asa ca poti incarca spatele destul. Mai pui si nesimtirea aia de rezervor si o pui cat de cat in echilibru. Practic asta este marele avantaj la BMW si de aceea il prefera motociclistii de drumuri lungi. Este foarte echilibrat iar centrul de greutate situat jos anuleaza practic masa totala atunci cand trebuie ridicat de jos. In plus nu se culca de tot ca nu il lasa cilindrii. Cred ca asta au vrut sa faca si cu F-ul mutand rezervorul cat de jos posibil si au cam reusit devenind practic motor pentru fete.

 

Un alt dezavantaj la TA este rezervorul mic. Dar cand o sa plec eu in aventura mult visata ii pun unul de GS. :bounce:

 

Deci daca eliminam necesitatea unei viteze mari de deplasare eliminam si vibratiile la mono asa ca ramane numai nevoia de putere si usurinta de a o ridca in caz de necesitate. In conditiile prezentate eu as pleca cu un cross 125 in 2T de generatie noua ca sa aiba destula putere si cu o sa modificata la Darian. Are si consum mic se repara usor. Am fost cu un DT 125 prin munti de cateva ori cu nevasta si mult bagaj. A mers excelent mai putin pe sosea unde ne-a rupt bucile.

Daca cu nevasta si bagaj pentru cort nu mi-a stat in fata nici un deal indiferent de teren ma gandesc ca ar trebui sa faca fata cu un singur om. Voi ce ziceti? Pe sosea mergea constant cu 100/h fara probleme si fara vibratii.

 

Apoi ar mai fi motoarele de 350 cc si maxim 450 cum este CRF care nu stiu cat consuma si cat este de fiabil. Evident astea sunt variantele pentru plecat singur.

Pentru plecat cu pasager ori in grup de motociclete pornim de la AT in sus pana la GS. Nu ne mai intereseaza decat consumul. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, CRF este motor de competitie. Este foarte distractiv cu el dar trebuie masina (sau camion) de asistenta.

Mai degraba cu DT-ul ai sanse sa termini turul lumii decat cu CRF-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, CRF este motor de competitie. Este foarte distractiv cu el dar trebuie masina (sau camion) de asistenta.

Mai degraba cu DT-ul ai sanse sa termini turul lumii decat cu CRF-ul.

 

cred ca o foarte buna alegere ar fi asta

 

yamaha WR250F - 250cmc 4t

 

http://www.motociclete.com.ro/motociclete/enduro-motocross/174-yamaha-wr250f

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man, CRF este motor de competitie. Este foarte distractiv cu el dar trebuie masina (sau camion) de asistenta.

Mai degraba cu DT-ul ai sanse sa termini turul lumii decat cu CRF-ul.

 

Pai si DT-ul teoretic este motor de competitie la clasa de 125.

Si CRF-ul ma gandeam ca daca nu il tii in blana ca in competitie nu poate fi chiar atat de naspa. Dar na e posibil. Nu prea am vazut CRF-uri la semafor.

Totusi eu daca ar fi sa plec singur in jurul lumii as pleca cu un motor extrem de usor, cu consum mic, chiar daca are viteza mica.

 

cred ca o foarte buna alegere ar fi asta

 

yamaha WR250F - 250cmc 4t

 

http://www.motociclete.com.ro/motociclete/enduro-motocross/174-yamaha-wr250f

Ar fi si asta o varianta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar la consum si la capacitatea rezervorului se gandeste careva? Ca-s sigur ca in anumite parti ale lumii benzinariile nu-s atat de dese.

Editat de Doctor X
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar la consum si la capacitatea rezervorului se gandeste careva? Ca-s sigur ca in anumite parti ale lumii benzinariile nu-s atat de dese.

 

Pai tocmai fiindca ne-am gandit vorbim despre motoare de capacitate mica cu consum mic si rezervoare mari. In fond la orice motocicleta poti monta orice tp de rezervor.

 

Degeaba ii pui un rezervor de 50 de litri unui motor care consuma 15%.

 

Sunt curios cam cat consuma un GS mai ales pe un drum mai naspa. Ca pe autostrada nu e relevant si nici nu mai conteaza ca acolo sigur sunt si benzinarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite si 4T:

http://www.gasgas.com/4stroke.htm

 

Acum serios: e distractiv cu o moto enduro dar trebuie masina de asistenta. Nu neaparat pt service, cat mai ales pt bagaje. Daca incarci mobra de enduro cu bagaje si rezervoare nu mai e distractie cu mersul pe ea. O transformi in enduro-touring, capitol la care gasesti mobre gata facute: GS, XT.., LC.., XR.., DR.., etc, etc.

Cat despre consum, sunt sigur ca exista o groaza de modele de moto cu consum decent si, combinat cu rezervor mare, sa n-ai grija benzinei. Mai degraba exista problema motoarelor moderne care s-ar putea sa tuseasca la benzine mai proaste din anumite parti ale lumii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai fiindca ne-am gandit vorbim despre motoare de capacitate mica cu consum mic si rezervoare mari. In fond la orice motocicleta poti monta orice tp de rezervor.

 

Degeaba ii pui un rezervor de 50 de litri unui motor care consuma 15%.

 

Sunt curios cam cat consuma un GS mai ales pe un drum mai naspa. Ca pe autostrada nu e relevant si nici nu mai conteaza ca acolo sigur sunt si benzinarii.

 

 

4.5l% indiferent de drum la viteza de croaziera 120km/h sau sub. Faptul ca ai pasager sau bagaje nu influenteaza semnificativ consumul [mentionez ca nu folosesc sidecase-uri pt bagaj, dar bagajul include tot ce trebuie pt camping].

Consumul maxim inregistrat pana acum este de 6l% in ture de offroad grav in care se merge predominant cu treptele 1 si 2 foooarte rar 3.

 

Sa nu uit sa mentionez ca cele scrise mai sus sunt cu referire la GS F800 GS [bond ..James Bond] ;) :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum serios: e distractiv cu o moto enduro dar trebuie masina de asistenta. Nu neaparat pt service, cat mai ales pt bagaje. Daca incarci mobra de enduro cu bagaje si rezervoare nu mai e distractie cu mersul pe ea. O transformi in enduro-touring, capitol la care gasesti mobre gata facute: GS, XT.., LC.., XR.., DR.., etc, etc.

Cat despre consum, sunt sigur ca exista o groaza de modele de moto cu consum decent si, combinat cu rezervor mare, sa n-ai grija benzinei. Mai degraba exista problema motoarelor moderne care s-ar putea sa tuseasca la benzine mai proaste din anumite parti ale lumii.

 

Pai in tururl lumii nu cred ca vrea cineva sa se distreze pe coclauri. Scopul este sa nu ramai in drum ca dracu-n praznic.

Eu ma gandeam ca pe un motor enuro-touring e dificil pe anumite segmente. Daca l-ai dat pe jos in noroi ai pus-o. Nu il mai ridici decat cu mare greutate. Un motor de 200+ kg cu inca 50-70 kg de bagj ajungi la aproape 300 de kg poate mai mult. Chiar daca dai bagajele jos tot e dificil. daca pici de 3 ori in 10 metri esti terminat.

Asa ca iei un motor de 150 de kg il umplii cu bagaje si tot nu ajungi la masa unui enduro-touring dedicat. Chair si cu rezervor marit. Ca in fond si la ala dedicat tot ii pui rezervor marit.

Parca tot cu un motor usor as pleca la drum.

 

Cea mai mica de la care se poate face un calcul cat de cat realist este un drz400s, zic eu. Cei care zic de crf-uri si alte hard-enduro cred ca nu stiu exact despre ce e vorba. Alea nu sunt motoare care sa tina zeci de mii de km.

 

Cred ca DRZ-ul este o buna varianta.

Eu ziceam de CRF tocmai fiindca stiu ce poate in curse. Cu o dihanie ca aia sigur nu ramai intepenit in noroaie. Chiar e tare. Tocmai de capitolul fiabilitate ma indoiam.

Ar mai fi o vaianta motoarele alea cu tractiune integrala. Ce parere aveti? Problema este cred ca de consum. Cam cat o consuma una ca aia si cam cat de fiabila o fi?

 

4.5l% indiferent de drum la viteza de croaziera 120km/h sau sub.

Sa nu uit sa mentionez ca cele scrise mai sus sunt cu referire la GS F800 GS [bond ..James Bond] ;) :moto:

 

Eu intrebam de GS urile alea mari nu de F-uri. Ca F650 poate sa ia si 3%. In fond este una dintre preferate pentru asemenea calatorii. Eu ma gandeam cam cat consuma un GS 1200 ca e un alt preferat pentru ture lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca Tenereul asta nou e cel mai bun si fiabil acaret cu care poti face asa ceva.

 

Nu garantez ca e cel mai bun si fiabil dar in mod cert pt RTW e o optiune serioasa, nu e de coclau serios, nu e de autostrada, nu e comuter, dar intr-adevar cred ca pt one-up si bagaje RTW e buna... mai astept 10k si vad daca mai cred asta ca n-am dus-o decat in 30k - pamantul pe ecuator are 40k :) deci pt un rtw 40k ar fi etalonul... pe forumul de calatorii e un topic cu un fel de round-africa pe tenere cu pasager... eu nu m-as baga cu pasager pe tenere la asa ceva dar vad ca Ionut nu pare sa aiba probleme... oricum, despre tenere nu pot sa zic decat ca era o fraza intr-un review / articol care zicea ca "daca pleci maine rtw - tenere e the shit, daca ti-o iei acum ca sa pleci peste doi ani nu are sens daca in doi ani faci doar comuting si trip-uri normale"... tind sa-i dau dreptate cu amendamentul ca si in ideea unui buget cu 50% mai mare tot tenere as lua acum pt singura motoreta pe care s-o folosesc... la un buget mai mare as lua un KTM 990 si un WR 250 R :)

 

Btw, la consum nu e chiar excelenta... un BMW mono, sau chiar si astea noi bicilindru o cam fac in acelasi regim de exploatare... eu variez intre 5 si 7.

 

Ah... si RTW pe cross-uri sau motorete super usoare... se poate dar trebuie sa fi al dracu de spartan cu ce iei cu tine si sa refaci cadrul spate inainte sa pleci daca nu vrei sa se rupa cand d-abia ai ajuns la 4-5 mii de km de casa...

 

Mono, injectie, consum, usurinta in operatiuni de service pe marginea drumului, cadru teapan pe care sa poti sa-l abuzezi si sa pui bagaje - cam asta vad esential... top speed - who cares, 100cp nu cred ca-s necesari, confort - da, dar la rtw nu cred ca bagi 1k pe zi non stop deci nu e primordial...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu garantez ca e cel mai bun si fiabil dar in mod cert pt RTW e o optiune serioasa, nu e de coclau serios, nu e de autostrada, nu e comuter, dar intr-adevar cred ca pt one-up si bagaje RTW e buna... mai astept 10k si vad daca mai cred asta ca n-am dus-o decat in 30k - pamantul pe ecuator are 40k :) deci pt un rtw 40k ar fi etalonul... pe forumul de calatorii e un topic cu un fel de round-africa pe tenere cu pasager... eu nu m-as baga cu pasager pe tenere la asa ceva dar vad ca Ionut nu pare sa aiba probleme... oricum, despre tenere nu pot sa zic decat ca era o fraza intr-un review / articol care zicea ca "daca pleci maine rtw - tenere e the shit, daca ti-o iei acum ca sa pleci peste doi ani nu are sens daca in doi ani faci doar comuting si trip-uri normale"... tind sa-i dau dreptate cu amendamentul ca si in ideea unui buget cu 50% mai mare tot tenere as lua acum pt singura motoreta pe care s-o folosesc... la un buget mai mare as lua un KTM 990 si un WR 250 R :)

 

Btw, la consum nu e chiar excelenta... un BMW mono, sau chiar si astea noi bicilindru o cam fac in acelasi regim de exploatare... eu variez intre 5 si 7.

 

Ah... si RTW pe cross-uri sau motorete super usoare... se poate dar trebuie sa fi al dracu de spartan cu ce iei cu tine si sa refaci cadrul spate inainte sa pleci daca nu vrei sa se rupa cand d-abia ai ajuns la 4-5 mii de km de casa...

 

Mono, injectie, consum, usurinta in operatiuni de service pe marginea drumului, cadru teapan pe care sa poti sa-l abuzezi si sa pui bagaje - cam asta vad esential... top speed - who cares, 100cp nu cred ca-s necesari, confort - da, dar la rtw nu cred ca bagi 1k pe zi non stop deci nu e primordial...

 

Subscriu la ideea ca Tenerele nou e una din motocicletele cele mai ok pt plecat RTW mai ales daca te gandesti la plecat cu ea stock sau cu modificari minime.O alta ar fi 1200GSA dar cele doua nu sunt in aceeasi liga.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca Tenereul asta nou e cel mai bun si fiabil acaret cu care poti face asa ceva.

 

Chiar ca arata intr-un mare fel Tenereul.

Cred ca ar merge. Rezervorul de 22L nu e prea mic?

Si Esapamentul e pozitionat cam aiurea. Dificil de prins bagajele pe langa el.

In rest nu am ce sa ii reprosez decat poate consumul.

 

La motoarele ale mici nu e nevoie sa fii spartan. Se poate modifica sau chiar se poate inlocui spatele in asa fel incat sa reziste si sa nu pierzi bagajele pe dum. Orice om normal nu pleca la un asemenea drum cu motocicleta ca din fabrica. O mai intareste pe ici pe colo. Ii pune un scut ma tapan. Niste spite la roti mai groase, niste arcuri mai bune in furca si un amortizor mai tapan pe spate. Uleiuri mai bune, Ambreiaj mai tapan. Generator de curent care sa duca muuuulte echipamente infipte in el plus proiectoarele suplimentare. Altfel patesti ca unii si altii care le abandoneaza pe unde se rup. :bounce:

 

Eu nici ale lui Mc Gregor nu cred eu ca erau chiar simple si tot s-au rupt pe ici pe colo. In fond baietii de la BMW stiau ce vrea sa faca nebunul ala cu ele si nu cred ca vroiau sa se faca de ras. mai ales fata de aia de la KTM care i-au refuzat.

Oricum aia de la KTM si-au furat-o original. Gurile rele spun ca nu le-au dat motociclete fiindca nu erau siguri ca or sa reziste si nu au vrut sa se faca de ras. :banana:

Asa ca BMW-ul a castigat o super reclama.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Langa noua Tenere se mai alatura acum si vechiul Dakar care acum e noul Sertao. Banuiesc ca are acelasi motor concept Rotax care intr-adevar este un motor foarte fiabil. Singura chestie care nu-mi place e ca i-au micsorat rezervorul. In loc de cei 17 litri ai Dakarului au pus 14, ceea ce mi se pare cam putin. Aici ar trebui ceva rezervor suplimentar sau vreo canistra agatata pe undeva. La capitolul asta Tenere sta mult mai bine. In schimb, un mic avantaj fata de Tenere ar fi greutatea putin mai mica, 177 Sertao fata de 185 Tenere, la gol.

post-5780-0-03882700-1319080039_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca arata intr-un mare fel Tenereul.

Cred ca ar merge. Rezervorul de 22L nu e prea mic?

Si Esapamentul e pozitionat cam aiurea. Dificil de prins bagajele pe langa el.

In rest nu am ce sa ii reprosez decat poate consumul.

 

 

22l nu e mic la consum de 4 - vin 500km :)hai 400 la consum de 5% ca mai ai si bagaje.

 

faci un cadru sanatos de bagaje si n-ai probleme cu asta, plus o canistra sau doua de 5l si cresti si mai mult autonomia, totusi uite la mihai barbu a gasit benzina si in pustietate si avea rezervor de 17l si o canistra de 5l.

 

daca as pleca pe Tenere as face o modificare la sa, astfel incat sa pun pe locul pasagerului un rezervor secundar plastic sau metal de cel putin 10l are sa fie legat direct de rezervorul original printr-un furtun cu mufe quick-connect care au si supape de inchidere in momentul in care o deconectezi, se gasesc pe touratech.

 

in rest 2 coburi si un topcase fiecare de 45l este suficient pt bagajele unui singur om.

 

Langa noua Tenere se mai alatura acum si vechiul Dakar care acum e noul Sertao. Banuiesc ca are acelasi motor concept Rotax care intr-adevar este un motor foarte fiabil. Singura chestie care nu-mi place e ca i-au micsorat rezervorul. In loc de cei 17 litri ai Dakarului au pus 14, ceea ce mi se pare cam putin. Aici ar trebui ceva rezervor suplimentar sau vreo canistra agatata pe undeva. La capitolul asta Tenere sta mult mai bine. In schimb, un mic avantaj fata de Tenere ar fi greutatea putin mai mica, 177 Sertao fata de 185 Tenere, la gol.

post-5780-0-03882700-1319080039_thumb.jpg

 

Angi diferenta de 10 kg e mica, dar Tenereul e facut mai inalt si din cauza asta pare mai grea plus ca are si centru de greutate mai sus din cauza tobelor de sub sa. oricum diferentele nu le simte decat un pilot adevarat :P

 

BMW-ul daca nu ma insel are motoarele facute de Loncin pt modelele astea ceea ce e posibil sa nu fie la fel de fiabile ca ale austriecilor de la Rotax. chiar daca sunt facute la specificatiile celor de la BMW e posibil sa nu aibe aceasi calitate a materialelor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

22l nu e mic la consum de 4 - vin 500km :)hai 400 la consum de 5% ca mai ai si bagaje.

 

cred ca am reusit sa scot un record de 4.5... fara bagaje si singur... rezervorul e de 23 si ceva btw.

 

daca as pleca pe Tenere as face o modificare la sa, astfel incat sa pun pe locul pasagerului un rezervor secundar plastic sau metal de cel putin 10l are sa fie legat direct de rezervorul original printr-un furtun cu mufe quick-connect care au si supape de inchidere in momentul in care o deconectezi, se gasesc pe touratech.

 

La vreo 75% din oameni ar trebui si lasata mai jos... legat de rezervorul pe locul pasagerului - ar trebui schimbate si tobele ( de fapt toba ) atunci... este chiar acolo si incinge destul de mult in sus. N-as pune benzina in zona aia.

 

Angi diferenta de 10 kg e mica, dar Tenereul e facut mai inalt si din cauza asta pare mai grea plus ca are si centru de greutate mai sus din cauza tobelor de sub sa. oricum diferentele nu le simte decat un pilot adevarat :P

 

Se simte daca nu esti destul de inalt. N-as zice, totusi ca diferenta de greutate e un lucru chiar atat de rau, doar nu face nimeni doar coclau sau tur lung cu tenta predominant enduro... am vazut cadrul de la tenere naked... e zdravan si 100% otel... nu ai nevoie de nici un fel de intarire sa fii sigur ca suporta greutate si poti sa o abuzezi destul de mult...

 

Si Esapamentul e pozitionat cam aiurea. Dificil de prins bagajele pe langa el.

 

Deloc, in cel mai "brut" mod poti sa pui textile pe el fara nici o modificare ca ce se vede la exterior e doar masca peste toba. Si rack-urile (cel putin H&B sau SW Motech) se prind foarte usor si nu latesc zona..

 

vechiul Dakar care acum e noul Sertao.

 

Arata misto "reincarnarea"... sunt curios de reviews cand apar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am banuiala ca vechile reviews ale Dakarului ar trebui sa fie suficiente. Nu cred sa fie mare branza in plus acest Sertao :what:

 

Poate ca da, poate ca nu... au trecut totusi ceva ani si politici de cost-cutting pot face sa scartaie in cazul reincarnarii unele puncte care anterior erau ok... cum nu sunt prea familiar cu dakarul din cz ca nu se vindea nou cand eram in shopping mode, nu stiu la ce sa ma uit. Chestiile pozitive sunt de asteptat, chestiile negative de descoperit, per ansamblu pare o motoreta ok, desi pretul e cam piparat si unele accesorii care se puteau pune stoc lipsesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Langa noua Tenere se mai alatura acum si vechiul Dakar care acum e noul Sertao.

post-5780-0-03882700-1319080039_thumb.jpg

 

Parca motorul din poza are roata fata de la GS ca pare putin cam mica. Nu am timp sa caut dar parca nu e de 21.

In rest pare ok. cred ca te descurci si cu roata de 19 destul de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca motorul din poza are roata fata de la GS ca pare putin cam mica. Nu am timp sa caut dar parca nu e de 21.

In rest pare ok. cred ca te descurci si cu roata de 19 destul de bine.

 

E pe 21 cfm specs, poate e de la poza iluzia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...