zigzag Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Tare-mi mai place! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) Pe hartie pare sa aiba tot ce-i trebuie: - electronica unei caramizi - cardan - e ieftina si e naked - consuma putin - carburatie va prezint: Honta ntv 650 Editat Noiembrie 21, 2012 de JCDenton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) Langa noua Tenere se mai alatura acum si vechiul Dakar care acum e noul Sertao. Banuiesc ca are acelasi motor concept Rotax care intr-adevar este un motor foarte fiabil. Singura chestie care nu-mi place e ca i-au micsorat rezervorul. In loc de cei 17 litri ai Dakarului au pus 14, ceea ce mi se pare cam putin. Aici ar trebui ceva rezervor suplimentar sau vreo canistra agatata pe undeva. La capitolul asta Tenere sta mult mai bine. In schimb, un mic avantaj fata de Tenere ar fi greutatea putin mai mica, 177 Sertao fata de 185 Tenere, la gol. 8 kile o fi tabla rezervorului de 23 litri, daca are de tabla Editat Noiembrie 21, 2012 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Pe hartie pare sa aiba tot ce-i trebuie: - electronica unei caramizi - cardan - e ieftina si e naked - consuma putin - carburatie va prezint: Honta ntv 650 ...mda ...pentru turul planetei de la Bucecea la Tandarei eu as vota pentru o Africa Twin daca e sa ma duc intr-o calatorie mai mare de 10 000km . n-am nici o greata pentru V-stromul meu sau pentru un GSA1200...dar mai bine suflu in carburatie la africana decat sa caut un meserias in senzori si injectii prin nordul chinei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Tare-mi mai place! Sibirski stuff? 8 kile o fi tabla rezervorului de 23 litri, daca are de tabla Plastic. Fara tankbags cu magneti... doar cu chingi si croiala speciala ca are profilat busonu. Nu conteaza capacitatea ci autonomia... La consum Dakar sta mai bine... presupun ca si Sertao. La autonomie - poate tot pe acolo sau un pic mai mult la Tenere. eu as vota pentru o Africa Twin daca e sa ma duc intr-o calatorie mai mare de 10 000km . n-am nici o greata pentru V-stromul meu sau pentru un GSA1200...dar mai bine suflu in carburatie la africana decat sa caut un meserias in senzori si injectii prin nordul chinei. sau injectie si gata cu drobul de sare... mergi fain frumos si la 0m altitudine si la +4000m, si cu benzina de 98 si cu 80, fara nici o modificare... va prezint: Honta ntv 650 pas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 http://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=en&ie=UTF8&langpair=de%7Cen&oe=UTF8&prev=/language_tools&rurl=translate.google.com&twu=1&u=http://www.possi.de/hpn/hpn.html&usg=ALkJrhg7iHYNrXjabXzyWsh1CgW7mnfeTg Si a mers ceva motoreta asta.... http://possi.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 http://translate.goo...yWsh1CgW7mnfeTg Si a mers ceva motoreta asta.... http://possi.de Suntem aproape de finalul calendarului maias... 2012 si trecem in 2013... si inca ne inchinam la zei din '80.... Adica de la acelasi producator, la gol un 800GS iese cu acareturi sub greutatea astuia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 Din punctul meu de vedere o motocicleta ce implica un tur al lumii trebuie sa fie MACAR enduro-touring, nu peste tot o sa ai PEAGE sau VIGNETTE. Din proprie experienta as lua un XT 660 Z, l-am avut, nu excela nici la capitolul comfort nici la capitolul enduro....de sportivitate nu are rost sa discut.................dar era buna la toate si indestructibila. Rezervor 23l consum 4% la un 110km/h adica la 4000rpm in 5-a exact unde se simte ea bine .................sau 8% la un 170 - 180 pe autostrada..........dar nu e recomandat pentru ca isi pierde greutatea de pe fata peste 120km/h. Garda la sol, exact cat trebuie, nici prea mare, nici prea mica. Face fata la un enduro...............nu la ROMANIACS, dar indeajuns cat sa te scoata pana la cel mai apropriat drum asfaltat. Este relativ ieftina 7000euro NOUA, nu costa o caruta de bani. Sa zicem ca mai pui 2000euro accesorii si asa cu 9000euro ai the right tool for the job. Masa motocicletei este suportabila, daca esti mai bine facut, te descurci, nu este usoara dar nici imposibila....... ajungi undeva la vreo 205kg cu toate fluidele. Pentru turul lumii nu ai nevoie de 1200cmc nici de ESA nici de alte arogante. Ai nevoie de o motocicleta USOARA, SIMPLA cu cat mai putine "arogante" care te pot lasa cand iti este lumea mai draga. Nu sunt subiectiv, pentru ca am facut eu 35.000km pe XT660Z...............dar chiar nu imi dau seama ce altceva poate sa fie mai util pt turul lumii.......................... Poate ca pentru unii turul lumii inseamna doar asfalt (adica civilizatie & service-uri & bancomate la fiecare 50km)..............atunci se schimba ecuatia.....................direct GOLDWING. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 21, 2012 Share Postat Noiembrie 21, 2012 (editat) Tare-mi mai place! Cineva se uita cu jind la o mobra care a fost odata XC . Pe hartie pare sa aiba tot ce-i trebuie: - electronica unei caramizi - cardan - e ieftina si e naked - consuma putin - carburatie va prezint: Honta ntv 650 "Carburatie" si "consuma putin" se cam bat cap in cap. Si nu, nu are tot ce-i trebuie pt plecat in jurul lumii, nu asa cum vad oamenii de pe topicul asta lucrurile. Daca pleci pe asfalt cu doar un card in buzunar poti sa pleci si cu masina. Angi diferenta de 10 kg e mica, dar Tenereul e facut mai inalt si din cauza asta pare mai grea plus ca are si centru de greutate mai sus din cauza tobelor de sub sa. oricum diferentele nu le simte decat un pilot adevarat BMW-ul daca nu ma insel are motoarele facute de Loncin pt modelele astea ceea ce e posibil sa nu fie la fel de fiabile ca ale austriecilor de la Rotax. chiar daca sunt facute la specificatiile celor de la BMW e posibil sa nu aibe aceasi calitate a materialelor. Un pic mai mult de 10 kg au foart bagajele mele pt o luna de zile. 22l nu e mic la consum de 4 - vin 500km :)hai 400 la consum de 5% ca mai ai si bagaje. 22 l e cam cel mai mare rezervor pe care-l poti gasi azi pe o mobra din categoria asta [mono in jur de 600]. Consum la Dakarul unui prieten asta vara 17l = 518 km . Mobra incarcata si echipata de adventure cu sidecase-uri cu tot ce trebuie in ele pt o luna de zile. S-a plecat de la altitudine 5 m si s-a terminat rezervorul la 1200m mers cu aprox 100 km/h dar si cu depasiri unde mai saream de 120~130. Rezervor 23l consum 4% la un 110km/h adica la 4000rpm in 5-a exact unde se simte ea bine .................sau 8% la un 170 - 180 pe autostrada..........dar nu e recomandat pentru ca isi pierde greutatea de pe fata peste 120km/h. I-ai schimbat pinoanele ca altfel nu ajunge la 180 decat pe platforma trasa de vre-o masina mai capabila. Editat Noiembrie 21, 2012 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bigfoot Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 (editat) @ Eru dc esti tu asa de sigur Motocicleta a fost luata din magazin cu 15 - 45 si 15 - 45 am pastrat. Doar cu filtru DNA si tobe LeoVince abia ajungea la 185, pana la 170 tragea si apoi.......... daca era sa fie 185 era , daca nu nu. (Cine are sau avut mono..........cunoaste sentimentul........sau simptomele ) Cu toba originala , manca asfaltul pana la 185 si apoi catinel catinel pana la 198. Eroarea vitezometrului este de 12km/h la 195km/h (7300rpm) aveam defapt 183km/h verificat pe GPS si pe masina. E adevarat ca totusi la un moment dat, un doctor cu un XT 660 Z albastru super accesorizat cu filtru sport, remapat etc etc, m-a rugat sa iesim pe A1 putin. Era model 2009 acel xt 660 z , saraca de ea abia ajungea la 165 dar greu ............greu nene, cu toate smecheriile de pe ea............................NU IMI EXPLIC DC nici acum. Editat Noiembrie 22, 2012 de Bigfoot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Noiembrie 22, 2012 Share Postat Noiembrie 22, 2012 Inteleg ca Tenere-ul tau era cu steroizi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Turist Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Eu as opta pt un BMW 800GS , este usor ca un monocilindru, se accesorizeaza usor si poti merge si in doi pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 (editat) Eu as alege ceva mare , comod . Nu cred ca as merge pe ceva mic usor mono incomod ca poti face acest tur al lumii si pe drumuri mai accesibile nu-i neaparat sa fac bungee jumping cu motorul prin ce stiu eu ce mlastini noroaie si alte alea alea , asa ca as alege un ST 1200 XTZ , Honda Crosstourer , Honda Varadero una din modelel astea chiar si un Transalp de 700 un V-Strom de 650 ar merge si ele . Oricum eu personal nu as merge peun monocilindru na na exclus . Editat Noiembrie 25, 2012 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pompiliu Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 salutare si eu visez la un asa tur din tot topicul la asta raman xt660z dar eu fata de voi ma pot lauda ca am dat mana personal si iam cunoscut pe acesti temerari in fiecare an se strang aici www.berndtesch.de cu stima pomiliu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.