oldbiker_johan Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 Nu gasesti , ce mai cunoastem noi , te-ar putea ajuta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Februarie 10, 2017 Share Postat Februarie 10, 2017 eu sunt pe fb cu augustincimpean cred ca e mai usor de comunicat acolo ... » Post actualizat in 10 Feb 2017 09:04si caut un spatar daca are careva de vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indrecan Dorel Cristian Postat Februarie 17, 2017 Share Postat Februarie 17, 2017 Am si eu probleme u un LTD 454.... l-am scos de la iernat am pornit motorul si....surpriza . Nu mai debraiaza.... Tija de la ambreiaj face cursa doar atat...apoi moare mortorul, am mai strans cablul degeaba... nu mai debraiaza . Aveti idee ce ar putea fi? Nu a dat simptome de discuri uzate sau patinaj...s-a intamplat brusc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 In prima faza , uleiul e gros , placile au fost presate mult timp . Ai incercat sa lesi motorul sa se incalzeasca bine , pt a se fluidiza uleiul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indrecan Dorel Cristian Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 (editat) In prima faza , uleiul e gros , placile au fost presate mult timp . Ai incercat sa lesi motorul sa se incalzeasca bine , pt a se fluidiza uleiul ? Voi incerca .......tocmai facusem schimbul de filtru si ulei, l-am pornit 5 min...apoi am incercat sa plec... Mersi de sfat.... Editat Februarie 18, 2017 de Indrecan Dorel Cristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Uita-te si la contactul de la cricul lateral. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indrecan Dorel Cristian Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Contactul lateral blocheaza ambreiajul? Nu stiam asta....voi verifica ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 18, 2017 Share Postat Februarie 18, 2017 Contactul lateral blocheaza ambreiajul? Nu stiam asta....voi verifica ... Nu are treaba, a ramas blocat presat de la stat si lipsa uleiului ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indrecan Dorel Cristian Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 Aveti dreptate....l-am incalzit bine....apoi am plecat la vale cu el....si-a dat drumul...merge ok, dar parca are un fluierat la curea...posibil sa fie prea stransa. Multumesc tuturor de sfaturi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldgeorge59 Postat Februarie 19, 2017 Share Postat Februarie 19, 2017 Pentru curele de transmisii finale există spray-uri dedicate https://www.google.ro/search?q=spray+curea+transmisie+moto&biw=1704&bih=981&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwid0PDB6JvSAhXEnBoKHTTMBjQQsAQIHg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Februarie 20, 2017 Share Postat Februarie 20, 2017 (editat) Eu folosesc , cu success , un spray pt curele de transmisie canelate , cu grafit , de la Praktiker . 15 lei vreo 400 gr . Speli cureaua cu detergent , bine , apoi , uscata si data cu spray . Editat Februarie 20, 2017 de oldbiker_johan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulcan30 Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Buna tuturor, Ma poate ajuta cineva cu un crash bar pt. Kawasaki EN 500AC, 2003 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Salut, Avem noi unul, pretul este de 450 lei, montaj inclus. Piata Victoriei, Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulcan30 Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 Se potriveste bine pe EN 500 AC ?, E in stare optica buna ?, Ce grosime are ?. E cromat sau din inox ? Multumesc !. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Februarie 23, 2017 Share Postat Februarie 23, 2017 E facut CUSTOM, stare perfecta, fara zgarieturi, din INOX. S-a demontat deoarece motorul de pe care provine a fost modificat bobber.(Kawasaki EN 500 MODEL 2003). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indrecan Dorel Cristian Postat Februarie 26, 2017 Share Postat Februarie 26, 2017 Dar pentru un LTD 454 se gaseste ? » Post actualizat in 26 Feb 2017 15:08Sau macar o schema cu dimensiuni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Zenklawa Garage Postat Februarie 27, 2017 Share Postat Februarie 27, 2017 Momentan nu avem pentru LTD. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marshal.RO Postat Martie 4, 2017 Share Postat Martie 4, 2017 Am scos la vânzare en 500c 1997 al prietenei 2000 euro. În topicul de vânzări 500 cm dacă e cineva interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
augustin31 Postat Martie 10, 2017 Share Postat Martie 10, 2017 Salutari ....are careva telesciapele spate de vanzare ? sau ceva asemenator de vanzare ? » Post actualizat in 04 Apr 2017 06:28Are careva idee unde pot sa gasesc un rotor ? sau intreadevar acest topic e mort ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Mai 8, 2017 Share Postat Mai 8, 2017 (editat) un semnal de en 500 aveti idee unde gasesc? unitedmoto nu are. respect! Editat Mai 8, 2017 de dulgcris Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Mai 9, 2017 Share Postat Mai 9, 2017 un semnal de en 500 aveti idee unde gasesc? unitedmoto nu are. respect! Vorbeste cu Oreste , iti aduce ce vrei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dulgcris Postat Mai 17, 2017 Share Postat Mai 17, 2017 am rezolvat. multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emircea Postat Mai 22, 2017 Share Postat Mai 22, 2017 Exista vreun EN500 in dezmembrare? Ma intereseaza pentru modelul '94-'95: - cadru (cu acte); - furca fata; - aripa fata; - far+ suport+ ceasuri bord; - radiator + masca. Va rog detalii pe PM. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gabi24 Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 (editat) Stie cineva cum dau de *Filozoful*, acum 2 ani a schimbat rotorul la EN ul lui cu unul de tip nou cumparat de la un mecanic de motociclete. Am nevoie si eu nevoie de un rotor nou pentru ca la al meu i-au sarit 3 magneti si e praf. Codul rotorului este GP 9331. I-am trimis PM Filozofului dar nu-l poate primi asa ca apelez la voi. Orice informatie e bine venita, numai bine. Editat Iulie 9, 2017 de Gabi24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pasquinel Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Stie cineva cum dau de *Filozoful*, acum 2 ani a schimbat rotorul la EN ul lui cu unul de tip nou cumparat de la un mecanic de motociclete. Am nevoie si eu nevoie de un rotor nou pentru ca la al meu i-au sarit 3 magneti si e praf. Codul rotorului este GP 9331. I-am trimis PM Filozofului dar nu-l poate primi asa ca apelez la voi. Orice informatie e bine venita, numai bine. E pasare rara rotorul tau, man... Am umblat dupa el de-am behait, iar pana la urma am cumparat unu' tot fara protectie la magneti, de care nu am fost deloc multumit, in sensul ca imi incarca bateria cat de cat daca merg cu faru' stins, ceea ce nu-i chiar ok... Il gasesti in UK, nu mai stiu pe ce site, cand l-am cautat eu era vreo 120 de lire, mi s-a parut scump, da' eram sarac pe-atunci. Daca Filozofu' l-a cumparat de la un mecanic, a fost norocos, de obicei la EN-urile din dezmembrari prima piesa care se vinde e rotoru'... Ca un sfat "de avarie", pot sa-ti zic sa cauti alt rotor la fel de praf ca al tau (vezi ca merge si LTD 450 sau GPZ 500), sa iei cei trei magneti buni de pe el si sa-i montezi pe al tau, avand grija sa respecti polaritatea. Ii lipesti cu poxilina si te rogi sa nu se dezlipeasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.