Sari la conținut

Kawasaki EN500


stoeanp
 Share

Postări Recomandate

Piesele de motor, cred ca 90% nu sunt compatibile. Fiind un motor mai mic, are si alte componente. Te-ai putea potrivi numai la piesele de caroserie, nu stiu sa-ti zic sigur pentru ca nu am vazut vreun EN de 400.

 

Dar de ce vrei sa-ti iei de 400cmc? Este un motor facut pentru aia cu ochii mici, pentru ca la ei este problema cu motoarele peste 400cmc.

Este foarte greu sa gasesti piese pentru el, mai ales daca este si putin mai vechi, iar din cate stiu eu, EN-ul de 400cmc a fost facut in `92. O sa te dai cu capul de pereti ca stai cu motoru'-n curte, ca iti trebuie o porcarie de piesa pe care nu o gasesti pe nicaieri.

Si are si rezervorul mai mic, dar consumul am vazut ca ajunge si la 5%. :bounce: In conditiile in care al meu si al lui Alex_en consuma maxim 5% in oras, iar afar 3.5%.

 

Ia-ti si tu unu' normal de 500cmc... Oricum iesi mai ieftin in timp, pentru ca gasesti si piese pentru el. Si nici nu o sa-ti consume atat de mult cand il vei incarca cu bagaje si pasager. :laugh:

 

da interesant .. ideea este ca eu dau la schimb cheopperul meu din prezent cu diferenta de bani pt en ala.. ca buget de en500 nu am acum dar cred ca de asta il da baietasul.. is rare anul este 91" ..

 

 

 

 

 

 

Mesaj completat

da interesant .. ideea este ca eu dau la schimb cheopperul meu din prezent cu diferenta de bani pt en ala.. ca buget de en500 nu am acum dar cred ca de asta il da baietasul.. is rare anul este 91" ..

 

 

 

 

 

inseamna ca nu este roz treaba cu en 400.. asta e mobra http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...991-369365.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, cum zice si Mihai, la banii aia (enorm de multi pentru un motor de 400cmc, facut pentru Japonia), gasesti un EN500 in stare foarte buna, si chiar accesorizat. Uite cateva exemple:

1. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto - crash-bar, parbriz, coburi, an 1996

2. una cu parbriz, tobe modificate (care cred ca suna si foarte frumos), briz-brizuri la ghidon, si o casca gratis, cadou cica, an 1992:

- http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

- http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

Dar care mi se pare foarte suspecta pentru ca anunturile sunt postate cu aceeasi motocicleta, si din orase diferite... Nu stiu ce zic, dar nu e tocmai ok...

3. una cu portbagaj: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

Deci, nu face greseala sa-ti iei de 400cmc pentru ca nu vei gasi piese si costa foarte mult, nu stiu de ce... Este si mai vechi decat astea de 500, de pe bikeshop... Mai bine mai asteapta si fa o alegere buna.

Mesaj completat

Tu ce chopper zici ca dai la schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cum zice si Mihai, la banii aia (enorm de multi pentru un motor de 400cmc, facut pentru Japonia), gasesti un EN500 in stare foarte buna, si chiar accesorizat. Uite cateva exemple:

1. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto - crash-bar, parbriz, coburi, an 1996

2. una cu parbriz, tobe modificate (care cred ca suna si foarte frumos), briz-brizuri la ghidon, si o casca gratis, cadou cica, an 1992:

- http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

- http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

Dar care mi se pare foarte suspecta pentru ca anunturile sunt postate cu aceeasi motocicleta, si din orase diferite... Nu stiu ce zic, dar nu e tocmai ok...

3. una cu portbagaj: http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto

 

Deci, nu face greseala sa-ti iei de 400cmc pentru ca nu vei gasi piese si costa foarte mult, nu stiu de ce... Este si mai vechi decat astea de 500, de pe bikeshop... Mai bine mai asteapta si fa o alegere buna.

Mesaj completat

Tu ce chopper zici ca dai la schimb?

 

eu il am pe asta la care mai pun 500e ( ca de atat dispun)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot intra pe yt, ca am restrictionare la munca. ;)

Zi-mi ce este...

 

Ca poate se chinuie atat de mult sa-l dea, incat este dispus sa faca schimb cu orice altceva care s-ar vinde mai bine.

Stiu pe cineva care a facut un schimb de genu' asta, ca sa scape de motorul lui, apoi a vandut motorul luat la schimb...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu pot intra pe yt, ca am restrictionare la munca. ;)

Zi-mi ce este...

 

Ca poate se chinuie atat de mult sa-l dea, incat este dispus sa faca schimb cu orice altceva care s-ar vinde mai bine.

Stiu pe cineva care a facut un schimb de genu' asta, ca sa scape de motorul lui, apoi a vandut motorul luat la schimb...

este un nipru mt11 "preparat"post-54769-1302526767_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Datorita unui eveniment neplacut, un "italian" a plecat de pe loc intorcand masina, fapt ceea ce a dus la a-mi taia calea si o cadere pe stanga, sunt interesat sa cumpar semnalizare stanga fata pentru un Kawa EN500 din 1994. Pentru exemplificare postez 2 foto, forma semnalizarii de care sunt interesat e cea in forma de trunchi de con (cea de jos), iar ca model de prindere se vede in cea de-a 2 foto (ceea ce tin in mana este becul spart si bratul). Prinderea se face cu un surub , se vede in partea dreapta, bratul intra in suport.

Am achizitionat o semnalizare cod 705.14.10, dar nu este ca cea originala, asa ca sper ca cineva sa ma poata ajuta cu una ca cea originala. Semnalizarea pe care am cumparat-o se scoate la vanzare, pretul se negociaza.

post-52346-1302637766_thumb.jpg

post-52346-1302637777_thumb.jpg

Editat de adria1977
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Piesele de motor, cred ca 90% nu sunt compatibile. Fiind un motor mai mic, are si alte componente. Te-ai putea potrivi numai la piesele de caroserie, nu stiu sa-ti zic sigur pentru ca nu am vazut vreun EN de 400.

 

Dar de ce vrei sa-ti iei de 400cmc? Este un motor facut pentru aia cu ochii mici, pentru ca la ei este problema cu motoarele peste 400cmc.

Este foarte greu sa gasesti piese pentru el, mai ales daca este si putin mai vechi, iar din cate stiu eu, EN-ul de 400cmc a fost facut in `92. O sa te dai cu capul de pereti ca stai cu motoru'-n curte, ca iti trebuie o porcarie de piesa pe care nu o gasesti pe nicaieri.

Si are si rezervorul mai mic, dar consumul am vazut ca ajunge si la 5%. ;) In conditiile in care al meu si al lui Alex_en consuma maxim 5% in oras, iar afar 3.5%.

 

Ia-ti si tu unu' normal de 500cmc... Oricum iesi mai ieftin in timp, pentru ca gasesti si piese pentru el. Si nici nu o sa-ti consume atat de mult cand il vei incarca cu bagaje si pasager. :P

 

 

subscriu la ce au scris posesorii de en 500;in plus motorul de 500 este acelasi de pe gpz 500 si s-a mai folosit la :er-5,kawasaki kle 500 deci ai sanse mult mai mari sa gasesti piese;inclusiv pe partea de electrica

in legatura cu fiabilitatea motorului ,piese,probleme frecvente poti consulta si acest site:http://kle500.myforum.ro/

Mesaj completat

Piesele de motor, cred ca 90% nu sunt compatibile. Fiind un motor mai mic, are si alte componente. Te-ai putea potrivi numai la piesele de caroserie, nu stiu sa-ti zic sigur pentru ca nu am vazut vreun EN de 400.

 

Dar de ce vrei sa-ti iei de 400cmc? Este un motor facut pentru aia cu ochii mici, pentru ca la ei este problema cu motoarele peste 400cmc.

Este foarte greu sa gasesti piese pentru el, mai ales daca este si putin mai vechi, iar din cate stiu eu, EN-ul de 400cmc a fost facut in `92. O sa te dai cu capul de pereti ca stai cu motoru'-n curte, ca iti trebuie o porcarie de piesa pe care nu o gasesti pe nicaieri.

Si are si rezervorul mai mic, dar consumul am vazut ca ajunge si la 5%. :D In conditiile in care al meu si al lui Alex_en consuma maxim 5% in oras, iar afara 3,5%

 

cu cat mergeti sau cum de reusiti consumurile astea?la kle schimb undeva intre 4000 si 5000 de turatii ,mers in localitate 70-80 ,in afara localitatii 110-120km/h ,carburatoare sincronizate,curatate,filtru aer curatat,bujii noi si nu scade sub 5% iar in oras cam 6%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu cat mergeti sau cum de reusiti consumurile astea?la kle schimb undeva intre 4000 si 5000 de turatii ,mers in localitate 70-80 ,in afara localitatii 110-120km/h ,carburatoare sincronizate,curatate,filtru aer curatat,bujii noi si nu scade sub 5% iar in oras cam 6%

Da, am vazut ca la voi consumul este mai mare, dar nu-mi dau seama de ce... Pentru ca au si aceeasi greutate...

Noi nu avem turometru ca sa-ti spunem exact, dar eu schimb asa: I - 0-20km, II - 21-30km, III - 31-50km, IV - 51-60km, V - 60-80km, VI - 80 in sus. Cam asa ceva, mai variaza.

Mai este o chestie; mecanicul nostru (ca toti cu EN, care ne cunoastem, se duc la el ;) ), mereu ne da relantiul mai sus, pentru ca asa e mai bine. Numai ca mie mi se parea ca nu trage, si ca este prea turat. Atunci cand era relatiul mai sus, ajungeam si in treapta IV pe la 30km/h, iar I era numai de plecat de pe loc; si evident ca mi-a si consumat mai mult. De cand am dat relantiul mai jos, schimb cum am spus mai sus, si mi se pare ca treptele s-au mai si marit (inainte schimbam la fiecare 10km, pana la a IV-V). Dar poate doar sunt eu paranoica. :D

Cat despre viteza, cam asa mergem si noi...

 

Acum sa va zic si patania mea... AGAIN!

Ieri a inceput motoru' sa tacane ca dracu', mai rau decat de obicei... Nu-mi mai auzeam nici tobele de zgomotul ala.

Si normal, cum imi sta mie in fire, am intrat in panica (si bine am facut), si am oprit pe dreapta... Am sunat mecanicul, care a venit sa ma ia, si pana atunci am incercat cu Alex sa mai strangem intinzatorul (pentru ca am aproape 51.000km, si trebuie schimbat, ca tacane de mult). Nu prea am reusit mare lucru pentru ca a mai fost strans in trecut.

Acum astept sa-mi spuna astazi de ce piese am nevoie, pe langa lantul de distributie pe care oricum il voi schimba. Sper sa nu fie nevoie de lantul de transmisie primara...

Oricum daca desface mai mult de 2 capace la motor, o sa-l rog sa se uite si pe la supape, sa faca ceva cu compresia aia... Pentru ca, desi trage foarte bine motoru', compresia este 2 pe un cilindru, si 7 pe altul! :D Cu toate astea, trage cel mai bine, si e foarte puternic. Si eu ma mir cat e de faÂşneț. :P Sunt curioasa cum va fi dupa ce imi rezolva compresia, daca ajunge pana acolo. :)

Mesaj completat

Kappy666, apropo de motoare "le fel"... Voi cum aveti turometrul? Adica cum este conectat?

Din cate stiu eu, se poate conecta un turometru undeva pe la bujie, care masoara scanteia, numarul de scantei date (turometru electronic), sau unul prin cablu care masoara ceva de pe la motor (campul electromagnetic format de un magnet si dintii de la cutia de viteze, CRED). Mai sunt si alte solutii de a monta asa ceva, dar nu cred ca se aplica la noi.

Intreb asta, pentru ca daca nu aveti electronic, ci in motor, este posibil ca motoarele noatre sa nu fie chiar "atat de indentice". :P

 

Zic si eu... Daca ma insel, luminati-ma.

Mesaj completat

Pentru Adria1977, cred ca asta il cauti: http://www.motovip.ro/produse/Semnalizator...Shadow_1023.htm . Mie imi pare putin conic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru Adria1977, cred ca asta il cauti: http://www.motovip.ro/produse/Semnalizator...Shadow_1023.htm . Mie imi pare putin conic.

Si nu are nici urechea de prindere..... ;) , nu cred ca este ceea ce caut. Sper sa gasesc cum e pe original caci nu as vrea sa o modific.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de consum a mea manca anul trecut cam 5 - 5,5 in afara cu pasager si bagaje (greutate cam 140 - 150 kg), viteza 100 - 110; in oras imi ia 6 dar o opresc si o pornesc (incalzit) destul de mult zilnic; vineri plec la mare si ii fac iar consumul (acu depinde si cum bate vantul, ca la aerodinamica chopperul e varza si n-am nici parbriz)

Editat de Filosofull
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, am vazut ca la voi consumul este mai mare, dar nu-mi dau seama de ce... Pentru ca au si aceeasi greutate...

Noi nu avem turometru ca sa-ti spunem exact, dar eu schimb asa: I - 0-20km, II - 21-30km, III - 31-50km, IV - 51-60km, V - 60-80km, VI - 80 in sus. Cam asa ceva, mai variaza.

Mai este o chestie; mecanicul nostru (ca toti cu EN, care ne cunoastem, se duc la el, mereu ne da relantiul mai sus, pentru ca asa e mai bine. Numai ca mie mi se parea ca nu trage, si ca este prea turat. Atunci cand era relatiul mai sus, ajungeam si in treapta IV pe la 30km/h, iar I era numai de plecat de pe loc; si evident ca mi-a si consumat mai mult. De cand am dat relantiul mai jos, schimb cum am spus mai sus, si mi se pare ca treptele s-au mai si marit (inainte schimbam la fiecare 10km, pana la a IV-V). Dar poate doar sunt eu paranoica. :)

Cat despre viteza, cam asa mergem si noi...

 

inte timp m-am mai documentat:motorul de en a fost adaptat ptr cuplu iar asta s-a realizat din cutie deci cutiile de viteza difera poate de aici consumul mai mic

 

Acum sa va zic si patania mea... AGAIN!

Ieri a inceput motoru' sa tacane ca dracu', mai rau decat de obicei... Nu-mi mai auzeam nici tobele de zgomotul ala.

Si normal, cum imi sta mie in fire, am intrat in panica (si bine am facut), si am oprit pe dreapta... Am sunat mecanicul, care a venit sa ma ia, si pana atunci am incercat cu Alex sa mai strangem intinzatorul (pentru ca am aproape 51.000km, si trebuie schimbat, ca tacane de mult). Nu prea am reusit mare lucru pentru ca a mai fost strans in trecut.

Acum astept sa-mi spuna astazi de ce piese am nevoie, pe langa lantul de distributie pe care oricum il voi schimba. Sper sa nu fie nevoie de lantul de transmisie primara...

Oricum daca desface mai mult de 2 capace la motor, o sa-l rog sa se uite si pe la supape, sa faca ceva cu compresia aia... Pentru ca, desi trage foarte bine motoru', compresia este 2 pe un cilindru, si 7 pe altul! ;) Cu toate astea, trage cel mai bine, si e foarte puternic. Si eu ma mir cat e de faÂşneț. :D Sunt curioasa cum va fi dupa ce imi rezolva compresia, daca ajunge pana acolo. :P

 

consulta kle forum;unii si-au mai vandut din kle-uri(deh!! upgrade) si au piese noi ramase pe care le vand

tot pe kle il gasesti pe emil(mecanicul la care ne facem noi reparatiile) poti cere o a 2 -a opinie legata de bataile motorului,masuratori la el,etc telefon 0729777222

 

Mesaj completat

Kappy666, apropo de motoare "le fel"... Voi cum aveti turometrul? Adica cum este conectat?

Din cate stiu eu, se poate conecta un turometru undeva pe la bujie, care masoara scanteia, numarul de scantei date (turometru electronic), sau unul prin cablu care masoara ceva de pe la motor (campul electromagnetic format de un magnet si dintii de la cutia de viteze, CRED). Mai sunt si alte solutii de a monta asa ceva, dar nu cred ca se aplica la noi.

Intreb asta, pentru ca daca nu aveti electronic, ci in motor, este posibil ca motoarele noatre sa nu fie chiar "atat de indentice". :P

 

turometrul este electronic

 

Zic si eu... Daca ma insel, luminati-ma.

Mesaj completat

Pentru Adria1977, cred ca asta il cauti: http://www.motovip.ro/produse/Semnalizator...Shadow_1023.htm . Mie imi pare putin conic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

beatrice, dar cu consumul de ulei cum stai?

Mesaj completat

si inca ceva : vulcanul ala de pe bikeshop de de 500 toata ziua

Pai nivelul este ok; am vreo 5000km, si tre sa-l schimb, si numai atunci, pot sti sigur. Dar cred ca vreo 200ml pierde...

 

EN-ul modificat pentru Japonia, de 400cmc, nu are practic nici o diferenta vizibila, poate carburatoarele putin mai mici, dar cam atata. Eu stiu ca difera alezajul cilindrilor (setu' motor) si zice Alex_en, probabil si setarea aprinderii (bobinele de aprindere). Iar lucrul asta nu prea e vizibil...

In rest, caroseria este identica. :D

 

 

inte timp m-am mai documentat:motorul de en a fost adaptat ptr cuplu iar asta s-a realizat din cutie deci cutiile de viteza difera poate de aici consumul mai mic

 

consulta kle forum;unii si-au mai vandut din kle-uri(deh!! upgrade) si au piese noi ramase pe care le vand

tot pe kle il gasesti pe emil(mecanicul la care ne facem noi reparatiile) poti cere o a 2 -a opinie legata de bataile motorului,masuratori la el,etc telefon 0729777222

 

turometrul este electronic

Da, cu siguranta, diferenta la consum se vede pentru ca difera cutia de viteze.

 

Din fericire, cu piesa am rezolvat-o. A facut mecanicul ceva si nu mai este nevoie decat de lantul de distributie pe care i l-am dus azi. :P

Oricum, la cati am fost, si unii din ei chiar javre, acum chiar pot zice ca-s multumita 100% si nu "tradez". :)

Nu stiu cat dureaza in general sa schimbi un lant de ditributie (unii mi-au zis si o saptamana, sau mai mult), dar la el a fost asa: ieri mi-a luat motoru' de la Presei, azi la 12 l-am sunat sa vad cum sta cu lucrul si dormea cred ;) , la 14 mi-a spus ce piese am nevoie, la 17 i-am dus lantul de distributie, iar in seara asta a fost gata, si ma duc sa-l iau maine. :P

 

Pe forumul vostru am mai intrat, chiar ne-a facut si topic Purdi (Alex-R, parca), dar nah... Nu toti stiu de forumul ala si intra acolo... Oricum, e bine de stiut pe viitor, unde sa caut piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Am si eu un Kawa Vulcan de 500 din 1991. Sunt foarte multumit ca l-am cumparat.

Am tot cautat crash bar cromat pentru el, si pe la noi si pe ebay.de, dar nu am gasit.

Daca stie cineva, sau ma poate ajuta cu indicatii, voi fi recunoscator.

 

Toate cele bune !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din fericire, cu piesa am rezolvat-o. A facut mecanicul ceva si nu mai este nevoie decat de lantul de distributie pe care i l-am dus azi. :P

Oricum, la cati am fost, si unii din ei chiar javre, acum chiar pot zice ca-s multumita 100% si nu "tradez". :)

Nu stiu cat dureaza in general sa schimbi un lant de ditributie (unii mi-au zis si o saptamana, sau mai mult), dar la el a fost asa: ieri mi-a luat motoru' de la Presei, azi la 12 l-am sunat sa vad cum sta cu lucrul si dormea cred ;) , la 14 mi-a spus ce piese am nevoie, la 17 i-am dus lantul de distributie, iar in seara asta a fost gata, si ma duc sa-l iau maine. :P

 

daca ai cumparat lant cu za calareata si nu dintr-o bucata chiar a durat prea mult...:D;(acest tip de lant,mai scump, se monteaza usor cu o unealta speciala in cca 1h)in cazul in care lantul era dintr-o bucata atunci era o fericire deoarece lantul distributiei este asezat la mijlocul motorului,caz in care motorul trebuia desfacut

nu am spus sa tradezi ci doar sa consulti o a 2-a opinie:)

cu aceasta ocazie,parerea mea,ar fi trebuit totusi sa desfaci si sa se uite pe la supape,sa masoare o cota la cilindri,etc..are totusi o varsta doamna:)

toate cele bune,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Am si eu un Kawa Vulcan de 500 din 1991. Sunt foarte multumit ca l-am cumparat.

Am tot cautat crash bar cromat pentru el, si pe la noi si pe ebay.de, dar nu am gasit.

Daca stie cineva, sau ma poate ajuta cu indicatii, voi fi recunoscator.

 

Toate cele bune !

Completeaza-ti datele la profil, pentru a ne fi mai usor sa te ajutam. :D

Si vezi ca tre' sa cauti pentru Kawasaki EN500, model A, nu Vulcan. Asa vei gasi sigur pe ebay. Daca nu, user-ul Rados, mai face crash-bar-uri la comanda, dar sunt sigura ca mai sunt si altii. Trebuie doar sa cauti.

 

Este lant cu za, dar eu i l-am dus la 17.00 si m-am tirat...

Oricum, implinise km, ca lantul de schimba pe la 50.000km. Si cel de transmisie ar mai trebui schimbat dar n-am bani acum...

Iar la supape, trebuie sa umble acolo pentru ca pe un cilindru am compresie 2, iar pe unul 7. Numai ca asta, si transmisia, sunt proiecte de "iarna", cand nu mai bag asa multi bani in benzina si consumabile. :P

 

Apropo, stiu ca la noi, si la GPZ-uri tacane tot timpul ceva prin motor; asa se aude si la voi? Distributia, transmisia, tachetii, cineva este acolo galagios, tot timpul. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este lant cu za, dar eu i l-am dus la 17.00 si m-am tirat...

Oricum, implinise km, ca lantul de schimba pe la 50.000km. Si cel de transmisie ar mai trebui schimbat dar n-am bani acum...

Iar la supape, trebuie sa umble acolo pentru ca pe un cilindru am compresie 2, iar pe unul 7. Numai ca asta, si transmisia, sunt proiecte de "iarna", cand nu mai bag asa multi bani in benzina si consumabile. :D

 

discutabil :stiu oameni care au kle-uri din 91 cu 65000km pe bord deci posibil mai multi in realitate si care nu au umblat la distributie

 

Apropo, stiu ca la noi, si la GPZ-uri tacane tot timpul ceva prin motor; asa se aude si la voi? Distributia, transmisia, tachetii, cineva este acolo galagios, tot timpul. ;)

 

daca motorul este reglat(tacheti,distributie,etc), la rece parca este un tanc :bate,trozneste,tacane...:P)ai impresia ca isi va da obstescul sfarsit ,vomand uleiul si aruncand pistoanele prin capac.cand se mai incalzeste zgomotele se mai estompeaza dar tot zgomotos ca si un tanc ramane:));cred ca d'asta imi si place:este un motor mic, cu personalitate ,aidoma japonezului care l-a facut

ps:pe acest principiu si numai pe acesta remarc ca au folosit acelasi motor la mai multe modele:))

Editat de kappy666
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema cu tacanitul la rece o am si eu; am mers asa vreo 40.000 km, din primavara lui 2009 cand am ciulit urechea sa vad cum se aude, dar e posibil sa fie din 2008, de cand il am (aprox 50.000 km cu el de atunci); oricum si eu am compresia cam slaba, 7 si 8, deci anul asta il bag la reparatii; sa vedem cand; e pacat ca nu reusim sa ne vedem mai multi posesori de EN ca s-o punem de-un concert ;) In ultimul timp si eu am chiulit de la intalniri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea merge cu bere si are tacanitul la ghidon, si consuma frate cam 8 beri de litru/ 100 .Nu e bai Filo, mai are omul si altele, sunt si alti posesori pe care nu ii vedem decat pe drum ,pacat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema cu tacanitul la rece o am si eu; am mers asa vreo 40.000 km, din primavara lui 2009 cand am ciulit urechea sa vad cum se aude, dar e posibil sa fie din 2008, de cand il am (aprox 50.000 km cu el de atunci); oricum si eu am compresia cam slaba, 7 si 8, deci anul asta il bag la reparatii; sa vedem cand; e pacat ca nu reusim sa ne vedem mai multi posesori de EN ca s-o punem de-un concert ;) In ultimul timp si eu am chiulit de la intalniri

 

kle,pardon:) in general eu plec solitar in weekenduri, nerefuzandu-mi placerea;majoritatea au cate ceva de facut sau probleme.in masura in care primiti si outsideri,in weekenduri pot fi al vostru:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps:pe acest principiu si numai pe acesta remarc ca au folosit acelasi motor la mai multe modele:))

Eh... Hai sa nu ne mai ascundem dupa deget... Seria EX rulz! ;)

 

compresia cam slaba, 7 si 8, deci anul asta il bag la reparatii; sa vedem cand; e pacat ca nu reusim sa ne vedem mai multi posesori de EN ca s-o punem de-un concert :P In ultimul timp si eu am chiulit de la intalniri

De la "revederile" astea mai mici, sa zicem ca nu te vedem ca tragi chiulul, dar daca nici la intrunirea de la sfarsitul lunii, care se vrea a fi pe tara, nu vii...

Apropo de compresia, m-a sunat Bogdan acum si mi-a zis ca ma 9 pe un cilindru si 4 pe altu'. :P E mai bine, decat 2 si 7, cum stiam eu. :D

 

in masura in care primiti si outsideri,in weekenduri pot fi al vostru:)

Pai tu nu prea ai fi un outsider, dat fiind faptu' ca ai acelasi tip de motor. :)

Deci, te asteptam la urmatoarea intalnire, si poate vii si tu pe Cheia, la "intrunirea" de la sfarsitul lunii.

Uite aici mai multe detalii: /index.php?...t&p=2801985 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh... Hai sa nu ne mai ascundem dupa deget... Seria EX rulz! ;)

 

 

De la "revederile" astea mai mici, sa zicem ca nu te vedem ca tragi chiulul, dar daca nici la intrunirea de la sfarsitul lunii, care se vrea a fi pe tara, nu vii...

Apropo de compresia, m-a sunat Bogdan acum si mi-a zis ca ma 9 pe un cilindru si 4 pe altu'. :P E mai bine, decat 2 si 7, cum stiam eu. :D

 

 

Pai tu nu prea ai fi un outsider, dat fiind faptu' ca ai acelasi tip de motor. :P

Deci, te asteptam la urmatoarea intalnire, si poate vii si tu pe Cheia, la "intrunirea" de la sfarsitul lunii.

Uite aici mai multe detalii: /index.php?...t&p=2801985 .

 

va multumesc ptr invitatie dar 29-01.05.2010 sunt plecat la balcik;voi tine cont insa de intalnirile ulterioare

apropo:weekendul astta nu iesiti pe nicaieri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, da' alta locatie pentru weekendul de 1 Mai nu gaseati si voi... Ca as fi venit cu placere. Asa... Chiea de 1 Mai?! WTF?! O sa fie crima si pedeapsa. Manelisti la greu, reisari de Cheia abia iesiti din iarna, soferi beti sau mahmuri sau neveste care conduc o data pe luna la intoarcere, nasol rau. Mare grija.

Editat de speedy.k
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo:weekendul astta nu iesiti pe nicaieri?

Nu cred... In primul rand este vremea asta urata si ploioasa, care nu te indeamna decat la somn. :wacko:

Dar poate ne vedem pe undeva, maine, sa "socializam" (nu sa bem, doamne fere' ;) ).

 

Bai, da' alta locatie pentru weekendul de 1 Mai nu gaseati si voi... Ca as fi venit cu placere. Asa... Chiea de 1 Mai?! WTF?! O sa fie crima si pedeapsa. Manelisti la greu, reisari de Cheia abia iesiti din iarna, soferi beti sau mahmuri sau neveste care conduc o data pe luna la intoarcere, nasol rau. Mare grija.

Eh, noi o sa mergem incet, ca toti baietii vor avea pasager, bagaje, pana chiar si eu voi avea un pasager mic, mic, mic. :)

Sper totusi sa nu dam de reisari, ca inca nu e asa de cald afara incat sa aiba aderenta buna la "caucioacele" lor de curse.

Varianta B ar fi fost la mare... Dar acolo e si mai mare aglomeratie, tiganie si destrabalare. Aici la Cheia aveam deja pe cineva si ne-a fost mai usor.

 

Oricum asta este prima intalnire de anu' asta. Ne-am gandit ca in fiecare luna, la sfarsit, sa alegem un loc pe harta, unde sa vina toti cu EN (sau EX :) ), din tara, si sa ne vedem. Am vrea chiar ca asta sa fie un fel de traditie. Acum, fiind prima, nu cred ca vor veni decat cei din Bucuresti.

 

Si acum, sa va spun... Ieri mi-am luat motoru' de la Bogdan, dupa ce mi-a schimbat lantu' de distributie ( la 50650km ). Vreau sa spun ca se vede clar diferenta... Nu mai tacane decat foarte putin; se aude numai cel de transmisie acum, dar nu am bani sa-l schimb si p-asta.

Nu stiu daca are vreo legatura, dar mi se pare mai brutal acum.

Per total, multumita! Bine ca l-am schimbat si p-asta... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...