Sari la conținut

vipu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu ce vrei sa spui (pe privat) ,cu suporti ziceam ca te pot ajuta si am pomenit ca lucrez in fibra (oricum stiu cine lucreaza -daca asa preferi - , atelierul lui e relativ aproape de tine). Daca tot ai inchis mesageria privata nu o sa te mai contactez .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

discutia noastra despre parbriz. da sint de acord sa ma duci la cel care ma poate ajuta cu suportii, nu mi-ai zis ca lucrezi cu fibra ca te lasam sa le faci tu. dar sint gata. le-am facut eu pina la urma. si legat de pm nu inteleg carei faza. nu am inchis nimic. nici nu stiu daca se poate

Editat de florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa masoare cat ii de lat un cauciuc de cross de 130?ma intereseaza cu creasta cu tot sa vad daca intra la mine pe motor.

125 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ooops! dimensiunea e corecta dar scuze, guma e de 120 :). WEE rubber. E bine ca am mai facut o masuratoare pe lumina.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate cineva sa masoare cat ii de lat un cauciuc de cross de 130?ma intereseaza cu creasta cu tot sa vad daca intra la mine pe motor.

nu te poti lua dupa marimi eu am montat pe XR METZELER cramponat de 140 Latime , si e mai ingust decat KENDA de 120 care urmeaza sa-l montez

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Desi de ceva vreme obisnuiesc sa imi ingrijesc singur mobra, circumstantele actuale ma obliga sa cer ajutor.

Ca sa descriu putin situatia...in iarna asta am facut ce mai aveam restante la intretinere: schimbat cuzineti si tuburi furca, curatat si sincronizat carburatoare (cu ajutorul mesterului calin_cz), schimbat simeringuri etrier frana spate si alte cele.

Dupa mici ajustari si rezolvat cateva probleme care au aparut pe parcurs, am ajuns la o 'stare stabila', adica motorul mergea chiar foarte bine. Am facut vreo 2000km, totul bine. Apoi a trebuit sa plec din tara. Inainte sa plec am avut aprope o luna timp liber, in care am tot circulat 'prin zona'. Am ajuns si prin Turcia, si acolo au inceput problemele. Intai, o usoara pierdere de putere dupa reprize mai lungi, aproape imperceptibila. Apoi, tot mai pronuntata, pana cand am ajuns de cateva ori sa merg intr-un cilindru, sau 1-2, 1-2...

Am desfacut pe marginea drumului (cat am putut, adica pana la cilindrul din spate) si nu am gasit nici o problema (bujie caramizie, fara scurgeri sau alte ciudatenii). Dat fiind ca mai aveam putin timp la dispozitie, si nu apucam sa demontez fata sa vad si cilindrul respectiv, am mers cum s-a putut (adica pana in 4000-4500rpm, fara tras tare de gaz) si am ajuns la Cluj, de unde am luat avionul.

Asa se face ca momentan motorul meu zace cu probleme sub husa intr-o curte din Floresti. Intre 13-16 iulie o sa vin in Cluj.

 

Si aici vine marea rugaminte: caut pe cineva doritor si priceput care sa ia motorul, sa investigheze si (eventual) sa rezolve problema, sau macar pe cineva doritor sa il ia si sa il duca la un mester priceput, pana ajung eu in tara. Eu suspectez o problema de alimentare (ceva infundat, sau plutitorul blocat) dar, na, pana nu-l desfaci n-ai de unde sa stii sigur. Bineinteles, nu astept nimic 'de-a moaca'.

 

Daca vrea cineva sa ma ajute, il/o rog sa-mi dea mesaj pe PM sau pe mail (radu.oprean@gmail.com) ca nu pot sa intru prea des pe forum.

 

Multumesc!

Editat de Tija
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat-o acu-s 2 ani ,trebuie sa te duci cu mobra in noua culoare la RAR si 80lei iar ei mentioneaza in carte noua culoare - in talon la mine inca figureaza culoarea anterioara ,m-a oprit politia ,am facut ITP si nimic despre diferenta intre talon si carte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat-o luna trecuta. am mers cu ea vopsita neagra. in talon e alb-violet. mi-a schimbat culoarea in carte si mi-am facut si ITP la ei. total 117 lei cu tot cu identificarea noului motor.

 

talonul tot alb-violet a ramas. am intrebat daca este un termen limita in care trebuie schimbat. mi-a spus de la ghiseu ca nu.

 

talonul la politie pe albac

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...