JMoto Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Salut! Deskid acest topic aici nu stiu daca lam deschis bine aici, oricum sper sa fie bine . Ce vreau eu sa zic este ca am cateva modele de motociclete pe care vreau sa le comentati. sa-mi spuneti voi care cunoasteti, ce credeti despre ele. Eu am sa pun si cateva detalii tehnice : ce am observat ca toate au furca fata intre 42mm si 48mm cursa" Moto morini granpasso 1200 Ducati Multistrada 1200 S Benelli tre-k 1130 si Amazonas, cei de la Benelli au 2 modele unul cu roti de supermoto si altul cu roti de offroad Yamaha XT660Z Tenere KTM 990 adventure Triumph Tiger 1050SE kawasaki Versys 650 Bmw R 1200 GS Adventure Toate sunt modele noi . Moto morini Granpasso 1200 mi se pare foarte tare, nu stiu daca in Romania exista magazin de unde poti cumpara. Moto Morini Grandpasso 1200 , motor V2, 118.00 HP , 210.0 kg, 27.00 litres. Ducati Multistrada 1200 S , motor V2 , 150 Hp , 220kg, 20litres > foarte tare Ducati dar si foarte scumpa vreo 17.000 euro Benelli tre-k 1130 Moto 3 cilindri in linie, 123.37 HP ,205.0 kg , 22.00 litres . Yamaha XT660Z Tenere motor 1 cilindru, 46.94 HP , 206.0 kg , 23.00 litres Triumph Tiger 1050SE motor 3 cilindri in linie , 111.00 HP, 227.7 kg, 20.06 litres. KTM 990 adventure il stiti cu toti V2, 104.59 HP, 209.0 kg, 19.50 litres. kawasaki Versys 650 motor 2 cilindri paralel, 63.02 Hp, 206.0 kg , 18.92 litres Bmw R 1200 GS Adventure motor 2 cilindri boxer, 100.00 HP 223.0 kg , 33.00 litres Spuneti voi ce credeti. incerc sa pun si cate o poza cu fiecare: Voi ce model preferati, si de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 (editat) Nu prea inteleg scopul deschiderii acestui topic. Vrei sa iti cumperi una dintre motorete? Sa inteleg ca e un topic de iarna .... Eu prefer modelele cu valente eduro-turing si o sa fac un top 3. 1.kTM990 adventure, o motocicleta care se descurca f bine pe offroad destul de manevrabila asta ajutand si in trafic. Are un motor f potent, f agresiv, asta fiind un avantaj pt a fi folosit si pt turing, 70% din proprietari il folosesc pt turing, daca nu mai bine de atat. Destul de usoara undeva la 220kg parca stiam eu. Multi spun ca are probleme de fiabilitate la motor si ca dupa 30000km incep probleme (dar tin pt ei nu vor sa spuna ce probleme,fara sa spuna ceva clar) stiu de pompa de benzina si de ambreiaj ca au probleme, astea rezolvandu se destul de usor. Cel mai mare minus pt mine e consumul la aceasta motocicleta, undeva la 8% in general dar aici conteaza f mult de pilot. in rest e motocicleta perfecta pt mine. 2. BMW R1200GS, bate pe toate la: turing, fiabilitate, protectie la curentii de aer. Are un consum f bun pntru greutatea lui si motorul de 1200cmc, transmisia pe cardan un atuu in plus, motor plin de cuplu si destul de puternic mai ales noul gs. cu 4 supape pe cilindru. NU imi plac: greutatea si dimensiunile, greu de manevrat in trafic si pe offroad, cu toate ca se poate. 3.Yamaha XT660Z Tenere, un monocilindru care puncteaza bine la capitolul fiabilitate si consum e foarte buna pentru trasee offroad, cea mai buna din acest grup de motorete. Nu imi place ca e destul de lenesa pt turing, specific monocilindricilor, lipsa puterii simtindu-se destul de des nu mai zic pe autostrada. Triumph Tiger 1050SE cu Ducati Multistrada 1200 S cam pe aceiasi linie, cu plusuri si minusuri pt fiecare. Editat Ianuarie 29, 2011 de tiger tank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 ce am observat ca toate au furca fata intre 42mm si 48mm cursa HUH? cu sub 5cm de cursa de suspensie nu faci nimic, vezi ca confuzi datele tehnice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 ala e diametrul furcii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 29, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2011 HUH? cu sub 5cm de cursa de suspensie nu faci nimic, vezi ca confuzi datele tehnice. te rog explica-mi, care sunt datele tehnice. eu am scris cum zice acolo pe site. nu prea ma pricep. de asta am deskis topicu. sa-mi explicati voi care stiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 Pai 42-48mm e diametrul tuburilor furcii... cursa suspensiei e mai mare, orientativ la Tenere mic e 210mm ( probabil toate au peste 150mm ). Nu prea inteleg scopul topicului... adica ce vrei de la noi Motoretele sunt destul de diferite... eu as zice ca-s vreo 3 clase minim acolo. Si gramada de diferente intre ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UNUDANI Postat Ianuarie 29, 2011 Share Postat Ianuarie 29, 2011 pai indruma-ne si tu B374, ca vorba aia, daca aveti state vechi nu le aveti de pomana!ce parere ai despre xtz 660, cum te impaci cu ea?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 30, 2011 Share Postat Ianuarie 30, 2011 Pai in primul rand Yamaha XT660Z Tenere e din alta categorie: monocilindru de 600cc, compact, usor si orientat clar spre performante offroad/enduro. E in aceeasi categorie cu un KTM Adventure 640. Apoi, la celalate depinde ce cauti: daca vrei sa mergi pe drumuri infundate, in munti, deserturi, stepe si alte peisaje similare iar pentru tine asfaltul e doar "bucata de drum dintre coclaurul A si coclaurul B" o sa vrei sa alegi ceva destul de "hardcore", si anume 1200GS sau 990 Adventure. Personal as alege Adventure-ul, in principal pentru arata mai bine si mai modern decat grandpa'GS.. si pentru ca e V. Invers, daca vrei sa ajungi din punctul A in punctul B, aflat la 2872km distanta fara multe batai de cap iar pe parcurs ai de mers un pic si pe infundaturi si coclauri, o sa te orientezi spre un tourer cu veleitati de offroad/enduro si anume spre Granpasso 1200, Ducati Multistrada 1200, Benelli Tre-k 1130 / Amazonas sau Triumph Tiger 1050SE. Aici as ezita intre Tiger si Multistrada. Tiger-ul pentru pret si looks, Multistrada pentru o versatilitate ceva mai mare.. si pentru ca e V. Versys 650 e iar animal aparte si cred ca se plaseaza mai mult in nisa TDM-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 (editat) Ai uitat doua modele noi (daca ai trecut XT660Z, Versys si KTM990, sigur trebuie incluse si ele): - BMW F800GS - Triumph Tiger 800 (nonXC/XC) Totodata, ai utiat sa mentionezi R1200GS non-Adventure. Oricum, daca tu te uiti la diametru furcii, nu stiu ce-ai sa intelegi din comentariile noastre Editat Ianuarie 31, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Ianuarie 31, 2011 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2011 Ai uitat doua modele noi (daca ai trecut XT660Z, Versys si KTM990, sigur trebuie incluse si ele): - BMW F800GS - Triumph Tiger 800 (nonXC/XC) Totodata, ai utiat sa mentionezi R1200GS non-Adventure. Oricum, daca tu te uiti la diametru furcii, nu stiu ce-ai sa intelegi din comentariile noastre Tu esti motociclist ? sau doar asa un om care stie sa faca misto ? sau doar esti unu care are multe pareri de impartit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZEROS Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 http://www.moto.it/moto-usate/ducati/multi...0&rbCerco=0 ducati multistrada 1200 il poti gasi si la preturi mult mai mici,dupa cum poti observa si in link-ul de mai sus,asa cum spun dei de la ducati este un model polivalent "4 in 1",in modul sport ai 150 cp,pt mine motorul asta ar fi tot ce imi doresc la un motor. in acealasi timp ktm face istoruie cu 990 adventure, este un motor extrem de potent,din cate am vazut pe net pe offroad nu prea are adversar printre motoarele pe care le-ai enumerat tu. oricum sunt foarte multe lucruri pe care trebuie sa le iei daca vrei sa iti achizitionezi asa ceva.....succes pe langa aceste motoare poate ar trebui sa iei in calcul si suzuki dl650 vstrom sau dl 1000, honda varadero 1000... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 Da, 990 adenture e o motocicleta cu personalitate. Din ce a fost enumerat, pe offroad nu e cea mai buna ...are un motor f agresiv, se pierde aderenta usor la roata spate in asemenea cazuri, un consum care nu se justifica pe offroad si mai e si grea fata de Yamaha XT660Z Tenere care e cea mai buna pe offroad dintere mobrele care au fost postate aici... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Ianuarie 31, 2011 Share Postat Ianuarie 31, 2011 (editat) Tu esti motociclist ? sau doar asa un om care stie sa faca misto ? sau doar esti unu care are multe pareri de impartit ? Motociclist. Tocmai de aia vad inutilitatea intrebarii tale. Apropo, ai uitat sa raspunzi la partea pertinenta a postului meu anterior, macar de-ai fi inteles ceva din el. O seara faina si multe raspunsuri pe placul tau iti doresc. Editat Ianuarie 31, 2011 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 (editat) Da, 990 adenture e o motocicleta cu personalitate. Din ce a fost enumerat, pe offroad nu e cea mai buna ...are un motor f agresiv, se pierde aderenta usor la roata spate in asemenea cazuri, un consum care nu se justifica pe offroad si mai e si grea fata de Yamaha XT660Z Tenere care e cea mai buna pe offroad dintere mobrele care au fost postate aici... TĂŠnĂŠrĂŠ-ul nu e in aceeasi clasa cu 990 Adventure. E in concurenta cu 640 Adventure, fata de care are performante foarte similare. Editat Februarie 1, 2011 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 (editat) Â Evident ca nu sunt in concurenta directa tenere cu 990adventure, diferenta e mare intre ele cu toate ca fac parte din aceiasi categorie enduro-turing. Eu m am referit doar la modelele care au fost postate la deschiderea topicului. KTM 640adv e mai apropiat de tenere decat 990adv, Â monocilindru de capacitate cilindrica apropiata dar mai usor si mai agresiv datorita motorului lc4(cel mai puternic monocilindru produs in serie) . Din pacate nu are nici o traba cu topicul asta, doar ca are un bord asemanator cu cel de pe 990adv.. Â Editat Februarie 1, 2011 de tiger tank Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 6, 2011 Share Postat Februarie 6, 2011 Ce vrei sa faci cu motorul? e prima ta motocicleta? ce ai mai calarit inainte? sunt intrebari de bun simt la care astept un raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 6, 2011 Autor Share Postat Februarie 6, 2011 Ce vrei sa faci cu motorul? e prima ta motocicleta? ce ai mai calarit inainte? sunt intrebari de bun simt la care astept un raspuns. Vreau sport si turing. Da e prima. nimic. nu sunt copil si nu vreau sa incep cu 125 sau 400. Stiu acum, o sa zice'ti multe gen nu asa nu invers, da cu tine pe jos.. lasa sa dea . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Februarie 8, 2011 Share Postat Februarie 8, 2011 daca vrei sport touring, nu rea ai ales bine modelele astea sunt enduro touring. modele sunt all around: Ducati multistrada si triumph tiger. astea se apropie cel mai bine de ce vrei tu. poti lua in considerare si Yamaha tdm 900 e buna si pt incepator cu greutate medie si nu exagerat de puternica. 86cp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 O motocicleta interesanta dar de care am aflat ca exista numai de curand, Benelli Amazonas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 salut.... multi dintre noi vor sa te ajute... intelegem ca esti incepator si ai nevoie de sfaturi...dar... ori esti director de banca ( si n-ai nici o jena financiara )....ori..visezi ai alaturat motociclete care in afara ca au toate 2 roti si le poti incadra ( vag ) in segmentul enduro ...nu se aseamana deloc.. pui mobre de aproape 20 000 euro langa mobre de 3-4000.. pui mobre super exotice pe care probabil nici nu le gasesti in Romanica ( nu mai vorbim de service sau piese ) langa mobre pe care poti sa le surubaresti singur... si cea mai tare ..motociclete de 150 cai langa altele de 50-60... eu zic sa-ti analizezi intai buzunarul ( daca vrei noua sau second..samd)..apoi sa vezi ce mobre gasesti si se pot intretine la noi...si apoi sa stabilesti 2-maxim 3 modele intre care sa alegi... n-o sa poata nimeni sa-ti raspunda care e cea mai tare mobra dintre 16 modele.. ..ca tuturor ne place sa visam si sa ne dam cu parerea... bafta..... aaa..inca ceva..pentru un alt coleg.. de unde ai scos-o frate ca Lc4 e cel mai tare monocilindru ever???.....as putea insira vre-o 5 mai tari pe loc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tiger tank Postat Februarie 10, 2011 Share Postat Februarie 10, 2011 Rferitor la lc4, din cate stiu eu e cel mai puternic monocilindru produs in serie. Noul KTM DUKE R care este angrenat tot de un lc4, cu cilindreea ceva marita dezvolta in jur de 70 cp si 67 Nm. Octavius, daca mai stii tu un mono, produs in serie, care sa scoata mai multi cp chiar te rog sa imi spui si mie, asa pt cultura mea generala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 10, 2011 Autor Share Postat Februarie 10, 2011 salut....multi dintre noi vor sa te ajute... intelegem ca esti incepator si ai nevoie de sfaturi...dar... ori esti director de banca ( si n-ai nici o jena financiara )....ori..visezi ai alaturat motociclete care in afara ca au toate 2 roti si le poti incadra ( vag ) in segmentul enduro ...nu se aseamana deloc.. pui mobre de aproape 20 000 euro langa mobre de 3-4000.. pui mobre super exotice pe care probabil nici nu le gasesti in Romanica ( nu mai vorbim de service sau piese ) langa mobre pe care poti sa le surubaresti singur... si cea mai tare ..motociclete de 150 cai langa altele de 50-60... eu zic sa-ti analizezi intai buzunarul ( daca vrei noua sau second..samd)..apoi sa vezi ce mobre gasesti si se pot intretine la noi...si apoi sa stabilesti 2-maxim 3 modele intre care sa alegi... n-o sa poata nimeni sa-ti raspunda care e cea mai tare mobra dintre 16 modele.. ..ca tuturor ne place sa visam si sa ne dam cu parerea... bafta..... aaa..inca ceva..pentru un alt coleg.. de unde ai scos-o frate ca Lc4 e cel mai tare monocilindru ever???.....as putea insira vre-o 5 mai tari pe loc... Pot sati raspund doar la asta "" da..ce ......ingerul ala nu prinde 300??? " FOARTE TARE =))=)) Mesaj completat A si inca ceva pt " octavius " dupa cum scrie si in titlu " > Modele : touring, dual sport, off road . all road.., Arunca o privire si dati cu parerea... " da am pus la un loc, dar am specificat;) .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Februarie 15, 2011 Share Postat Februarie 15, 2011 Pot sati raspund doar la asta "" da..ce ......ingerul ala nu prinde 300??? " FOARTE TARE =))=)) al meu mere chiar mai tare...ca pana acum n-a ramas nicioodata in urma bafta la ales,,,, aaa... lc4...la inceput facea sub 50 cai..apoi 53...acum nu mai stiu.. huski 610 te..cred ca il rupea de acum cam 20 de ani... mobra asta era chiar dementa ...era sa-mi rupa niste oase.. xr 650..cred ca face peste 50.. 510 ktm...fie ca se numeste 520, 525, 530..scoate ..59..61.. ar mai fi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Februarie 25, 2011 Autor Share Postat Februarie 25, 2011 aha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Februarie 25, 2011 Share Postat Februarie 25, 2011 pt un sport touring, prima bicla, etc ia-ti frate un vfr-eu de 800 dupa 2002. ia-o cu abs (mai scapi in picioare la franari bruste pan' te inveti cu maneta), cbs-ul o face sa franeze ca un tren (din auzite: cu tot cu abs & cbs tot nu bate bmw-ieul da-i bine oricum), trage binisor de la ture joase, cu tot cu cutii laterale si top la drum normal iti ia in jur de 5l / 100km (fara insa sa treci de 7000rpm pt ca atunci i se deschid toate supapele - goagaleste sa aflii de ce), manevreaza relativ usor si-i fain sa te dai pe curbe (unii zic ca-i cam mai toate hondele: face treaba fara probleme, asa cum ar trebui sau te-ai astepta fara nici un fel de entuziasm - nu-mi vine alt cuvant in minte - de aici si comentariile cum ca, in comparatie cu alte bicle - futura de ex - nu are personalitate), senzatiile calare sunt sublime (posesorii de "v"-uri stiu de ce; mai ales in 4 cil), arata binisor (multora nu le plac farurile da' ... de gustibus...), ca tot vorbii de faruri - noaptea vezi mai bine decat majoritatea masinilor ... mai vechi (daca te tine buzunarul 4 hid-uri te fac regele noptii), fiabila si multe altele. are un defect totusi ... nu poate compensa pt prostia atat a celui ce calareste cat si a celorlalti din jur... aproape am uitat sa zic: are 250 de kile in vers cu abs deci dac-o scapi, faci ceva muschi s-o repui pe picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.