Baiazid Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Nu imi dau seama exact ce e busit: bateria sau regulatorul Lumini aprinse, relantii: 12,6 V Lumini aprinse, 4000rpm: 13,8V Dupa parerea mea e ok. Ideea ca la o saptamana bateria e "depleted". Sa fie muci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mavetz Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 (editat) Nu imi dau seama exact ce e busit: bateria sau regulatorul Lumini aprinse, relantii: 12,6 V Lumini aprinse, 4000rpm: 13,8V Dupa parerea mea e ok. Ideea ca la o saptamana bateria e "depleted". Sa fie muci? nu gasesti o beterie ca e sigur buna sa o imprumuti o sapt? sa vezi ce se intampla. sau poti incerca si altfel: incarci bateria ta, aliemntezi un consumator oarecare si vezi in cat timp se descarca si apoi faci la fel si cu cea care e sigur buna. daca se descarca mult mai repede decat cea noua e bateria mucius Editat Septembrie 21, 2006 de mavetz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
just_him Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Fa si tu proba cu o alta baterie care stii ca ii buna si ai sa iti dai seama Tocmai tu mai Baiazide pui postul asta ce ai patzit ???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Nu imi dau seama exact ce e busit: bateria sau regulatorul Lumini aprinse, relantii: 12,6 V Lumini aprinse, 4000rpm: 13,8V Dupa parerea mea e ok. Ideea ca la o saptamana bateria e "depleted". Sa fie muci? cam tot pe la 13,8 sta si la mine, cu luminile aprinse... asa ca... sint sanse mari sa fie din cauza de baterie... sau vreun consumator ascuns? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 21, 2006 Autor Share Postat Septembrie 21, 2006 cam tot pe la 13,8 sta si la mine, cu luminile aprinse... asa ca... sint sanse mari sa fie din cauza de baterie... sau vreun consumator ascuns? Cons ascuns nu este ca am pus ampermetrul in serie pe borna de minus (mergea si pe aia de plus oricum). Si cu contactul off am 0mA. Deci nu sunt. Bateria pe redresor se incarca doar 75%. Sa iau alta baterie. Unde gasesc baterii cu Surub in borna? Care se infileteaza de deasupra? Am vazut numai laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Dacă se descarcă bateria lăsată o săptămână pe moto ori e bateria pe ducă, ori un consumator gen alarmă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Nu imi dau seama exact ce e busit: bateria sau regulatorul Lumini aprinse, relantii: 12,6 V Lumini aprinse, 4000rpm: 13,8V Dupa parerea mea e ok. Ideea ca la o saptamana bateria e "depleted". Sa fie muci? La o saptamana cum? timp in care e nefolosita motoreta? sa presupun ca e folosita, ca nu stai tu o saptamana fara sa mergi pe ea . in cazul asta imi pare suspecta incarcarea cu numai 12,6V la relanti.trebuie sa bage mai mult. exceptand comunistele, restul motoretelor incarca mai mult la relanti decat in ture. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Unde gasesc baterii cu Surub in borna? Care se infileteaza de deasupra? Am vazut numai laterale. VARTA are suruburi care se infileteaza "de deasupra" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 21, 2006 Autor Share Postat Septembrie 21, 2006 VARTA are suruburi care se infileteaza "de deasupra" cred ca am vrut sa scriu "pe" dar am okiii umflati de somn. Mai gresesc si eu La o saptamana cum? timp in care e nefolosita motoreta? sa presupun ca e folosita, ca nu stai tu o saptamana fara sa mergi pe ea . in cazul asta imi pare suspecta incarcarea cu numai 12,6V la relanti.trebuie sa bage mai mult. exceptand comunistele, restul motoretelor incarca mai mult la relanti decat in ture. Nu las nici un motor sa stea La relantii stiu multe motoare care nu incarca. Dar in mers am 13,8 and counting. Sa trec azi pe la varta, alti bani, alta distractie Sa mor io, 4 motoare, 4 baterii. Un motor nu a avut bateria intreaga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wrongname Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 cred ca am vrut sa scriu "pe" dar am okiii umflati de somn. Mai gresesc si eu N'am subliniat nici o greseala, doar te'am citat. nici nu cred ca e vreo greseala parerea mea, hic.. 1 mil 600 e varta, vizavi de Dinamo, ca esti aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 21, 2006 Autor Share Postat Septembrie 21, 2006 N'am subliniat nici o greseala, doar te'am citat. nici nu cred ca e vreo greseala parerea mea, hic.. 1 mil 600 e varta, vizavi de Dinamo, ca esti aproape Mda poi acolo ma duc azi cand vin de la muinca (nu e greseala muinca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 Gata te dai batut fara lupta?? Masoara densitatea de la electrolit sa vezi ce si cum daca ebuna mai ai o varoanta dai afara ce e inauntru (daca e cu electrolit ) dupa care o scuturi speli bine bine pui APA DISTILATA si o pui la incarcat o noapte intreaga a doua zi dai afara apa si pui electrolitul la 1,28 daca merge dai o bere daca nu dau eu ca te-am pus la munca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crysssz Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 am si eu o problema... deci: tensiune baterie fara contact 11.9V-12.0V relantii fara lumini 12.6V relantii cu lumini 12V sau chiar mai jos 11.8V-11.9V 4000rpm fara lumini 13.8-13.9V 4000rpm cu lumini 12V cand merg cu motorul d ex 50km(cu lunga) si il opresc nu mai porneste,il imping porneste f usor pe urma daca il las 3-4min fara lumini,opresc, si porneste f usor. ce poate fi???releul de incarcare???dak da unde gasesc unu??pt gsx r 600 k1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaip Postat Septembrie 21, 2006 Share Postat Septembrie 21, 2006 am si eu o problema... deci: tensiune baterie fara contact 11.9V-12.0V relantii fara lumini 12.6V relantii cu lumini 12V sau chiar mai jos 11.8V-11.9V 4000rpm fara lumini 13.8-13.9V 4000rpm cu lumini 12V cand merg cu motorul d ex 50km(cu lunga) si il opresc nu mai porneste,il imping porneste f usor pe urma daca il las 3-4min fara lumini,opresc, si porneste f usor. ce poate fi???releul de incarcare???dak da unde gasesc unu??pt gsx r 600 k1 Bateria e f slaba. In mod normal o baterie cat de cat ok trebuie sa aiba peste 12.5 la borne si > 12.8 full incarcata. Las-o la incarcat peste noapte si vezi daca creste. Incarcarea se diagnosticheaza numai cu o baterie incarcata, asa ca restul ignora deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 (editat) Bateria e f slaba. In mod normal o baterie cat de cat ok trebuie sa aiba peste 12.5 la borne si > 12.8 full incarcata. Las-o la incarcat peste noapte si vezi daca creste. Incarcarea se diagnosticheaza numai cu o baterie incarcata, asa ca restul ignora deocamdata. un acumulator moto/ auto (ma refer la cele cu instalatie electrica pentru 12V) este alcatuit din 6 elementi x 2,1 V. Deci ar trebui sa ai o tensiune de 12.6V. Cu motorul pornit, pe voltmetru ar trebui sa-ti indice 14.1V +/- 0.3V. later edit Nu imi dau seama exact ce e busit: bateria sau regulatorul Lumini aprinse, relantii: 12,6 V Lumini aprinse, 4000rpm: 13,8V Dupa parerea mea e ok. Ideea ca la o saptamana bateria e "depleted". Sa fie muci? Daca ai 13.8V la 4000 rpm si cu faza scurta/ lunga e OK. S-ar putea ca bateria sa fie sulfatata. Daca nu e capsulata masoara densitatea electrolitului in fiecare element. Editat Septembrie 22, 2006 de KATANA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 22, 2006 Autor Share Postat Septembrie 22, 2006 un acumulator moto/ auto (ma refer la cele cu instalatie electrica pentru 12V) este alcatuit din 6 elementi x 2,1 V. Deci ar trebui sa ai o tensiune de 12.6V. Cu motorul pornit, pe voltmetru ar trebui sa-ti indice 14.1V +/- 0.3V. later edit Daca ai 13.8V la 4000 rpm si cu faza scurta/ lunga e OK. S-ar putea ca bateria sa fie sulfatata. Daca nu e capsulata masoara densitatea electrolitului in fiecare element. E capsulata. Ideea e ca am un charger smecher si mi-a zis dupa 8-9 ore ca e sulfatata. Dar nu l-am crezut O sa imi iau bacterie. Desteptii astia de la varta inchid la ora 5 ... program de gravide. Eu scap tot la 5 Gata te dai batut fara lupta?? Masoara densitatea de la electrolit sa vezi ce si cum daca ebuna mai ai o varoanta dai afara ce e inauntru (daca e cu electrolit ) dupa care o scuturi speli bine bine pui APA DISTILATA si o pui la incarcat o noapte intreaga a doua zi dai afara apa si pui electrolitul la 1,28 daca merge dai o bere daca nu dau eu ca te-am pus la munca. Sal man bateria e capsulata. Daca e sulfatata, mai merge facut ceva>? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 nu cred ca merita pt 25 de euro reapratii si alte caacaturi ... ia-ti una noua. daca vrei iti aduc eu ca plec in germania la sf lunii si ma intorc pe 5 oct. imi iau si eu cate ceva si iti pot lua si saracia de baterie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Septembrie 22, 2006 Autor Share Postat Septembrie 22, 2006 nu cred ca merita pt 25 de euro reapratii si alte caacaturi ... ia-ti una noua. daca vrei iti aduc eu ca plec in germania la sf lunii si ma intorc pe 5 oct. imi iau si eu cate ceva si iti pot lua si saracia de baterie. 10036802 SAITO BATTERIE WARTUNGSF. CTX9-BS/YTX9-BS HONDA CBR 900 RR (SC28) lieferbar ab KW 40 40 18,95 Hopa ca e la reducere. Te cinstesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_andrei_ Postat Septembrie 22, 2006 Share Postat Septembrie 22, 2006 de la louis. prea bine. ti-o iau. lasa-mi in privat un nr de tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DCSAN20 Postat Septembrie 23, 2006 Share Postat Septembrie 23, 2006 bateria e capsulata. Daca e sulfatata, mai merge facut ceva>? Daca e capsulata adica nu are nimic de scos asa chiar si ascuns adica zice pe ea DO NOT OPEN tre sa fie ceva pe acolo nu mai poti face nimic.Daca ai ca pital nu te mai chinui,ia una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Octombrie 5, 2006 Share Postat Octombrie 5, 2006 (editat) Am luat DELO (20 EURO) si in nici un an a murit. Motoreta a stat insa si 2 luni nepornita dar cred ca tot nu avea voie. Eu zic sa iei ceva bun. Editat Octombrie 5, 2006 de LOTRU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.