Sari la conținut

Baterie Si Incarcatul


Baiazid
 Share

Postări Recomandate

Nu imi dau seama exact ce e busit: bateria sau regulatorul

 

Lumini aprinse, relantii: 12,6 V

Lumini aprinse, 4000rpm: 13,8V

 

Dupa parerea mea e ok.

 

Ideea ca la o saptamana bateria e "depleted". Sa fie muci?

 

nu gasesti o beterie ca e sigur buna sa o imprumuti o sapt? sa vezi ce se intampla. sau poti incerca si altfel: incarci bateria ta, aliemntezi un consumator oarecare si vezi in cat timp se descarca si apoi faci la fel si cu cea care e sigur buna. daca se descarca mult mai repede decat cea noua e bateria mucius

Editat de mavetz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi dau seama exact ce e busit: bateria sau regulatorul

 

Lumini aprinse, relantii: 12,6 V

Lumini aprinse, 4000rpm: 13,8V

 

Dupa parerea mea e ok.

 

Ideea ca la o saptamana bateria e "depleted". Sa fie muci?

 

cam tot pe la 13,8 sta si la mine, cu luminile aprinse... asa ca... sint sanse mari sa fie din cauza de baterie... sau vreun consumator ascuns?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam tot pe la 13,8 sta si la mine, cu luminile aprinse... asa ca... sint sanse mari sa fie din cauza de baterie... sau vreun consumator ascuns?

 

Cons ascuns nu este ca am pus ampermetrul in serie pe borna de minus (mergea si pe aia de plus oricum).

 

Si cu contactul off am 0mA. Deci nu sunt.

 

Bateria pe redresor se incarca doar 75%. Sa iau alta baterie.

 

Unde gasesc baterii cu Surub in borna? Care se infileteaza de deasupra? Am vazut numai laterale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi dau seama exact ce e busit: bateria sau regulatorul

 

Lumini aprinse, relantii: 12,6 V

Lumini aprinse, 4000rpm: 13,8V

 

Dupa parerea mea e ok.

 

Ideea ca la o saptamana bateria e "depleted". Sa fie muci?

La o saptamana cum? timp in care e nefolosita motoreta?

sa presupun ca e folosita, ca nu stai tu o saptamana fara sa mergi pe ea :crack: . in cazul asta imi pare suspecta incarcarea cu numai 12,6V la relanti.trebuie sa bage mai mult. exceptand comunistele, restul motoretelor incarca mai mult la relanti decat in ture.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VARTA are suruburi care se infileteaza "de deasupra"

 

cred ca am vrut sa scriu "pe" dar am okiii umflati de somn. Mai gresesc si eu :crack:

 

La o saptamana cum? timp in care e nefolosita motoreta?

sa presupun ca e folosita, ca nu stai tu o saptamana fara sa mergi pe ea :crack: . in cazul asta imi pare suspecta incarcarea cu numai 12,6V la relanti.trebuie sa bage mai mult. exceptand comunistele, restul motoretelor incarca mai mult la relanti decat in ture.

 

Nu las nici un motor sa stea :crack:

 

La relantii stiu multe motoare care nu incarca. Dar in mers am 13,8 and counting.

 

Sa trec azi pe la varta, alti bani, alta distractie

 

Sa mor io, 4 motoare, 4 baterii. Un motor nu a avut bateria intreaga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca am vrut sa scriu "pe" dar am okiii umflati de somn. Mai gresesc si eu :crack:

 

N'am subliniat nici o greseala, doar te'am citat. nici nu cred ca e vreo greseala parerea mea, hic.. 1 mil 600 e varta, vizavi de Dinamo, ca esti aproape

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N'am subliniat nici o greseala, doar te'am citat. nici nu cred ca e vreo greseala parerea mea, hic.. 1 mil 600 e varta, vizavi de Dinamo, ca esti aproape

 

Mda poi acolo ma duc azi cand vin de la muinca (nu e greseala muinca :crack: ) :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata te dai batut fara lupta?? Masoara densitatea de la electrolit sa vezi ce si cum daca ebuna mai ai o varoanta dai afara ce e inauntru (daca e cu electrolit ) dupa care o scuturi speli bine bine pui APA DISTILATA si o pui la incarcat o noapte intreaga a doua zi dai afara apa si pui electrolitul la 1,28 daca merge dai o bere daca nu dau eu ca te-am pus la munca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema...

deci:

 

tensiune baterie fara contact 11.9V-12.0V

relantii fara lumini 12.6V

relantii cu lumini 12V sau chiar mai jos 11.8V-11.9V

4000rpm fara lumini 13.8-13.9V

4000rpm cu lumini 12V

 

cand merg cu motorul d ex 50km(cu lunga) si il opresc nu mai porneste,il imping porneste f usor pe urma daca il las 3-4min fara lumini,opresc, si porneste f usor. ce poate fi???releul de incarcare???dak da unde gasesc unu??pt gsx r 600 k1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o problema...

deci:

 

tensiune baterie fara contact 11.9V-12.0V

relantii fara lumini 12.6V

relantii cu lumini 12V sau chiar mai jos 11.8V-11.9V

4000rpm fara lumini 13.8-13.9V

4000rpm cu lumini 12V

 

cand merg cu motorul d ex 50km(cu lunga) si il opresc nu mai porneste,il imping porneste f usor pe urma daca il las 3-4min fara lumini,opresc, si porneste f usor. ce poate fi???releul de incarcare???dak da unde gasesc unu??pt gsx r 600 k1

 

Bateria e f slaba. In mod normal o baterie cat de cat ok trebuie sa aiba peste 12.5 la borne si > 12.8 full incarcata.

Las-o la incarcat peste noapte si vezi daca creste.

Incarcarea se diagnosticheaza numai cu o baterie incarcata, asa ca restul ignora deocamdata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria e f slaba. In mod normal o baterie cat de cat ok trebuie sa aiba peste 12.5 la borne si > 12.8 full incarcata.

Las-o la incarcat peste noapte si vezi daca creste.

Incarcarea se diagnosticheaza numai cu o baterie incarcata, asa ca restul ignora deocamdata.

 

un acumulator moto/ auto (ma refer la cele cu instalatie electrica pentru 12V) este alcatuit din 6 elementi x 2,1 V. Deci ar trebui sa ai o tensiune de 12.6V. Cu motorul pornit, pe voltmetru ar trebui sa-ti indice 14.1V +/- 0.3V.

 

later edit

 

Nu imi dau seama exact ce e busit: bateria sau regulatorul

 

Lumini aprinse, relantii: 12,6 V

Lumini aprinse, 4000rpm: 13,8V

 

Dupa parerea mea e ok.

 

Ideea ca la o saptamana bateria e "depleted". Sa fie muci?

 

Daca ai 13.8V la 4000 rpm si cu faza scurta/ lunga e OK. S-ar putea ca bateria sa fie sulfatata. Daca nu e capsulata masoara densitatea electrolitului in fiecare element.

Editat de KATANA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un acumulator moto/ auto (ma refer la cele cu instalatie electrica pentru 12V) este alcatuit din 6 elementi x 2,1 V. Deci ar trebui sa ai o tensiune de 12.6V. Cu motorul pornit, pe voltmetru ar trebui sa-ti indice 14.1V +/- 0.3V.

 

later edit

Daca ai 13.8V la 4000 rpm si cu faza scurta/ lunga e OK. S-ar putea ca bateria sa fie sulfatata. Daca nu e capsulata masoara densitatea electrolitului in fiecare element.

 

E capsulata. Ideea e ca am un charger smecher si mi-a zis dupa 8-9 ore ca e sulfatata. Dar nu l-am crezut :crack:

 

O sa imi iau bacterie. Desteptii astia de la varta inchid la ora 5 ... program de gravide. Eu scap tot la 5 :crack:

 

Gata te dai batut fara lupta?? Masoara densitatea de la electrolit sa vezi ce si cum daca ebuna mai ai o varoanta dai afara ce e inauntru (daca e cu electrolit ) dupa care o scuturi speli bine bine pui APA DISTILATA si o pui la incarcat o noapte intreaga a doua zi dai afara apa si pui electrolitul la 1,28 daca merge dai o bere daca nu dau eu ca te-am pus la munca.

 

 

Sal man

 

bateria e capsulata. Daca e sulfatata, mai merge facut ceva>?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca merita pt 25 de euro reapratii si alte caacaturi ... ia-ti una noua. daca vrei iti aduc eu ca plec in germania la sf lunii si ma intorc pe 5 oct. imi iau si eu cate ceva si iti pot lua si saracia de baterie. :crack:

 

10036802 SAITO BATTERIE WARTUNGSF.

CTX9-BS/YTX9-BS HONDA CBR 900 RR (SC28)

lieferbar ab KW 40 40

18,95

 

 

Hopa ca e la reducere.

 

Te cinstesc :crack: :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

bateria e capsulata. Daca e sulfatata, mai merge facut ceva>?

Daca e capsulata adica nu are nimic de scos asa chiar si ascuns adica zice pe ea DO NOT OPEN tre sa fie ceva pe acolo nu mai poti face nimic.Daca ai ca pital nu te mai chinui,ia una noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am luat DELO (20 EURO) si in nici un an a murit.

 

Motoreta a stat insa si 2 luni nepornita dar cred ca tot nu avea voie.

 

Eu zic sa iei ceva bun.

Editat de LOTRU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...