Sari la conținut

250 2t vs 300 2t


alex.t
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 105
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

faza tare e alta,vrei explozie de putere?kg f putine,gen 93kg,pui rekluse pe yz250f,e un video pe yt,si sicer nu m-ar deranja deloc un motocross cu un astfel de gadget. Asa ca un compromis fata de enduroaice..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

johny walker nu se da cu rekluse,e doar capacul ambreiajului cu inscriptia rekluse,in rest el sa da cu cutie de ktm XC-model american.

in fine....eu cred ca majoritatea celor care vor sa simta mobra cu adevarat,nu isi vor pune rekluse niciodata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, asa si eu am capacul, dar inauntru nu e treaba aia :))

 

ca tot vorbeam de ambreiaj, sambata am fost la rasnov ca era "o prieteneasca" si eram f entuziasmat - s-a anulat ca nu aveau aprobare de la primar si ocolu silvic - no comment.

am plecat cu gust amar de acolo si m-am bagat pe o urcare plina cu bolovani mari si relativ abrupta - am prajit ambreiaju :)) -

sambata asta a fost "de vis: :(

 

si ca sa fiu macar un pic on-topic, mi-am vandut motoru (exc-f 250 din 2007) si dupa mult citit si vorbit cu diferiti oameni mai mult sau mai putin experti, cred ca o sa trec la 250 2T.

m-am dat in uikend cu un gas gas 300 2T (a doua oara deja m-am dat cu el) si mi se pare cam bruta...ba pe o roata, ba in drift, ba rupe aderenta prea tare...nu stiu ce sa zic. nu m-am dat cu 200 sau 250, dar cred ca 250 e treaba buna.

 

o alta chestie, m-ar tenta sa iau un cross de 250 2T si sa ii schimb suspensiile si cutia de viteze - practic sa am un enduro f usor ca si greutate. voi ati facut asa ceva sau stiti colegi care au facut? poate un tutorial ceva sa ma mai lumineze..?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot iei motocross pt greutate is cu incredere yz250f de la yamaha,si modele mai vechi gen 2002-2005 au numai 93kg!! dar fiind in 4t macar mai ai un pic de cuplu si AUTONOMIE. Cu suspensia te poti juca mult ,atat fata cat si spatele se pot regla mult,de ex eu am numai 68kg si m-am dat o zi intreaga si sincer a fost f ok,roata pe spate trebuie clar de 18. Ca sa ai si cuplu mai bun dar sa nu renunti la greutate poti sa montezi un flywheel.

 

Tot un GG 300 am avut si eu pe mana,O NEBUNIE!ador motorul si daca dozezi bn acceleratia nu ai probleme,problema vine numai de la cauciul spate care trebuie sa fie in cea mai buna forma.Ca inca o chestie si eu tot la un 250 4t am renuntat in detrimentul 2t, 200cmc, sau 250 cmc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, asa si eu am capacul, dar inauntru nu e treaba aia :))

 

ca tot vorbeam de ambreiaj, sambata am fost la rasnov ca era "o prieteneasca" si eram f entuziasmat - s-a anulat ca nu aveau aprobare de la primar si ocolu silvic - no comment.

am plecat cu gust amar de acolo si m-am bagat pe o urcare plina cu bolovani mari si relativ abrupta - am prajit ambreiaju :)) -

sambata asta a fost "de vis: :(

 

si ca sa fiu macar un pic on-topic, mi-am vandut motoru (exc-f 250 din 2007) si dupa mult citit si vorbit cu diferiti oameni mai mult sau mai putin experti, cred ca o sa trec la 250 2T.

m-am dat in uikend cu un gas gas 300 2T (a doua oara deja m-am dat cu el) si mi se pare cam bruta...ba pe o roata, ba in drift, ba rupe aderenta prea tare...nu stiu ce sa zic. nu m-am dat cu 200 sau 250, dar cred ca 250 e treaba buna.

 

o alta chestie, m-ar tenta sa iau un cross de 250 2T si sa ii schimb suspensiile si cutia de viteze - practic sa am un enduro f usor ca si greutate. voi ati facut asa ceva sau stiti colegi care au facut? poate un tutorial ceva sa ma mai lumineze..?!

nu iti cumpara cross,parerea mea.orice ai face si oricate ai schimba si imbunatatii la ea,nu o sa fie niciodata cee trebuuie la padure.enduro e facut si gandit ptr urcari,plecari din panta,etc,crossul e gandit ptr sarituri,etc..am avut si eu cross si nu m-as mai intoarce pe asa ceva.poti schimba pinioane in cutie,sa bagi sute de euro in suspensii,etc si tot nu o sa fie ce trebuie

Editat de ovi200exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@roberte...300 le pe care ai mers probabil era setat agresiv. Difera enorm cvomportamentul in fuctie de reglaje. Raspunsul la gaz e clar ca e mai tare decat a unui 250 4t de enduro, dar nu e de speriat.

E f bun si 250 , e ceva mai prietenos fata de 300, probabil nu erai obisnuit cu asta.

NU lua motocross, modificarile sunt scumpe si nu se fac la coltul blocului.

stiu ca difera si ca sunt reglaje, am zis ce am simtit in cele 10-15 min in care m-am dat cu 300-le. nu m-a speriat, chiar m-a fascinat puterea si cum trage, dar incercam sa imi inchipui cum e cand esti blocat intre un bustean imens, niste bolovani, pe o panta abrupta - mi-a lasat impresia ca m-as chinui un pic acolo...

oricum, ca sa fie treaba treaba, ar trebui testat in aceleasi conditii cele 3 modele, abia atunci poti sa iti faci o parere cat de cat realista. o sa incerc sa mai testez :D

 

nu iti cumpara cross,parerea mea.orice ai face si oricate ai schimba si imbunatatii la ea,nu o sa fie niciodata cee trebuuie la padure.enduro e facut si gandit ptr urcari,plecari din panta,etc,crossul e gandit ptr sarituri,etc..am avut si eu cross si nu m-as mai intoarce pe asa ceva.poti schimba pinioane in cutie,sa bagi sute de euro in suspensii,etc si tot nu o sa fie ce trebuie

mda stiu ce zici, e mai mult un gand decat o optiune... ma gandeam ca iau un cross dupa 2010 undeva pe la 2k eur si mai bag 1k eur sa ii pun suspensii brici, adica sa o fac ca la carte.

oricum, o sa imi indrept atentia catre enduro din fabrica, clar; faza cu cross-ul e din dorinta de a scadea cat se poate de mult din greutate - stii senzatia aia cand esti prins in padure si te chinui si la un moment dat iti vine sa vomiti de cat ai tras si impins la motor.. :))

 

p.s. ma bate gandu la un KTM exc 250, dar am vazut si niste modele Husaberg sau Husqvarna, tot de 250, care aratau si pareau ca merg brici. e vreo diferenta majora intre aceste brand-uri sau este vreun brand de evitat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mark vinde un husaberg 125 cu kit schimbat de 200 original...e motoreta ideala...asa ceva te sfatuiesc sa iti iei,are power cat cuprinde,joase bune si f usoara,m-am dat si eu pe un husaberg identic si am ramas masca.mai e optiunea freeride dar este o treaba scumpa.

Editat de ovi200exc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Lasati omu' in pace cu prostiile astea... 300 in 2t dupa 2010. Il poti regla dupa cum iti place.

In sfarsit...! Dintre toate KTM-urile in doi timpi 300-ele dupa 2010 este cel mai ok pentru incepatori! Am facut si eu greseala sa ma iau dupa expertii de pe forum si mi-am luat primul motor, un exc 200 (acum am un 300 si pot sa spun ca nu se compara!) Daca vrei enduro si esti incepator iti iei 300. 200ele este mai mult pentru trail-uri dar cine e meserias se descurca si cu un 200...

Editat de nosfyrus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit...! Dintre toate KTM-urile in doi timpi 300-ele dupa 2010 este cel mai ok pentru incepatori! Am facut si eu greseala sa ma iau dupa expertii de pe forum si mi-am luat primul motor, un exc 200 (acum am un 300 si pot sa spun ca nu se compara!) Daca vrei enduro si esti incepator iti iei 300. 200ele este mai mult pentru trail-uri dar cine e meserias se descurca si cu un 200...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

foarte adevarat soso !!ca sa poti sa fii tehnic si sa folosesti un 300 cu adevarat ,cred ca trebuie sa treci prin toate etapele logice si normale ..125-200-250..,ptr ca fiecare din ele te invata ceva si te ajuta sa te perfectionezi.

daca te sui pe 300 ,nu devii nici jarvis si nici jhonny walker

iar daca esti tehnic si stii pe un 200,pe 300 o sa fluieri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si incepator este normal sa o iei incet, sa mergi in zona turatiilor joase dar cu timpul poti sa avansezi, nu te obliga nimeni sa tractoresti motorul ala forever. Pur si simplu te cara si sus mai incet dar sigur chestie care pentru un incepator eu zic ca e destul de important. Eu ca si incepator pot sa zic ca am invatat cu 300ele in 5 iesiri cat nu am invatat cu 200ele in jumatate de sezon, chestie traita pe pielea mea.

 

Ovi... Tu zici ca daca esti tehnic si stii pe un 200 pe 300 o sa fluieri. Asta e ca si cand ai spune ca dupa ce te chinui 100km pe MTB cand te urci pe cursiera fluieri si cam asa si este. Nu stiu cati incepatori au de gand sa devina the new Jarvis/Walker, pentru majoritatea e doar un hobby...cel putin din cate am vazut pe site-urile de anunturi toate enduroaicele au fost folosite in regim hobby :)). Oricum eu doar mi-am expus parerea . Toata discutia a pornit de la ce spunea TedTed despre versbilitatea exc-urilor de 300 dupa 2010 chestie care am citit cam pe toate forum-urile de "specialitate"... ca doar nu eram batut in cap sa ma arunc pe 300 cand eu nu ma descurcam cu 200ele.

Editat de nosfyrus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am zis nimic in nume de rau...fiecare se da pe ce se simte mai bine..de acord ca renumitele joase ale 300-lui te ajuta f mult dar mai este si reversul medaliei,de exemplu cand un incepator ia niste hopuri sau radacini..si unde 300-le te intinde..si doamne fereste sa ramai cu mana in gaz la 300..am vazut incepatori facand asa ceva si nu e placut nici macar sa privesti scene de genul asta...daca tot e sa alegi o motoreta ca incepator..e bine sa incepi cu un 4 t,nu ca mine pe cross 2 t,din pacate eu am invata din greselile mele..la momentul respectiv eram pamant de flori...

fiecare mobra are parti bune si rele..slava domnului ca avem de unde alege

 

Ca si incepator este normal sa o iei incet, sa mergi in zona turatiilor joase dar cu timpul poti sa avansezi, nu te obliga nimeni sa tractoresti motorul ala forever. Pur si simplu te cara si sus mai incet dar sigur chestie care pentru un incepator eu zic ca e destul de important. Eu ca si incepator pot sa zic ca am invatat cu 300ele in 5 iesiri cat nu am invatat cu 200ele in jumatate de sezon, chestie traita pe pielea mea.

 

Ovi... Tu zici ca daca esti tehnic si stii pe un 200 pe 300 o sa fluieri. Asta e ca si cand ai spune ca dupa ce te chinui 100km pe MTB cand te urci pe cursiera fluieri si cam asa si este. Nu stiu cati incepatori au de gand sa devina the new Jarvis/Walker, pentru majoritatea e doar un hobby. Oricum eu doar mi-am expus parerea . Toata discutia a pornit de la ce spunea TedTed despre versbilitatea exc-urilor de 300 dupa 2010 chestie care am citit cam pe toate forum-urile de "specialitate"... ca doar nu eram batut in cap sa ma arunc pe 300 cand eu nu ma descurcam cu 200ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De bagatul mainii in gazi mi-a fost si mie frica si mi-am puse pe G2 Dirt Tamer pe 300ele meu ... Tragi de maneta de accelerati de te plictisesti:)) Daca bagi mana in gaz din greseala te mai iarta si nu da de pamant cu tine.. Cursa manetei de acceleratie este prelunigita cu 35% deci iti permite o marja de eroare destul de maricica.Pana la urma cum spuneai si tu, pentru incepatori e mai ok un 4T

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut 4T ca in incepator si, dupa 6 ani, tot incepator am ramas :D Nu toate pantele se urca din cuplu si, avand mobra cu cuplu, ca incepator, nu vei urca niciodata pantele care necesita gaz, chiar daca mobra poate.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...