Sari la conținut

Vreau Ducati Monster


kontra
 Share

Postări Recomandate

yo s nebun dupa ele,ma innebuneste sunetul ala specific.akuma is si yo in dilema...vreau alt motor...si u styu ce sa fac...

ma gandeam la un gs 500,sa mai invat..pe de alta parte monsteru kred k ii tot ce mi doresc,dar si ii kam skump.am vazut la 3000,mai vekiutze...ce sa fac oare?m as descurca cu monsterul?e mai dificil decat un gs?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 70
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

DUCATI in general este o marca pe care nici italienii nu o iubesc toti. Eu am acum una in stoc(SuperSport 750) la care i-am schimbat aprinderile(una facea figuri) si nici nu cred ca ai vrea sa stii cat costa perechea(in Italia nu aici).

E o motocicleta aparte din toate punctele de vedere(motor, cadru, frane, distributie...imagine, sunet), motocicleta(sau marca) pe care ori ti-o doresti ori nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce spui tu ca este total aparte..... cadru hai ca inteleg oarecummm grinda cu zabrele.... distributie...... desmdromica.... sunet..... nu la toate e la fel...... iar de frane.... sunt brembo... si la imagine supersportu e cam uratel.... dar restul arata bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

eu cred ca cea mai buna motocicleta care ti-o poti lua este o japoneza(au toata gama).ducati este doar un morman de fier.este adevarat, sunt frumoase dar nu se va compara niciodata cu o japoneza.Ca replica la ducati va sugerez HONDA HORNET sau kawa Z750. :crack:

 

incepand de la mufe... (sunt toate argintate si au protectie la apa) pana la ce vrei tu..

tzinand cont ca dispozitivele electronice, fiind de aceeasi generatie (an fabricatzie, tehnologia de azi) le consider la fel de fiabile, cu toate ca mai multe probleme am gasit la japoneze

salut man.pai ce facem ,calarim japoneze si facem reclama la babaciunile alea? ai uitat EN-ul sau yamaha? apropo ce motoreta ai acum?italienii vor face motociclete mai bune decat japonezii doar daca japonia va fi bombardata si o va lua de la zero dar si asa trebuie sa se grabeasca pentru ca aia evolueaza repede si la cum se misca broscarii nu stiu ce sa zic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@piticu_terorist: de unde ai aceasta atitudine "contra" [terorista as putea spune :crack:] pt italience? wtf? ti'a furat un ducatist gagica? uiti cate titluri a obtinut ducati pe piste si cat au folosit din solutiile tehnice pt modelele de serie?

 

on-topic: nu a spus nimeni nimic de felul in care "trag" motoarele in L cu distributia lor desmodromica comparativ cu japonezele cu 4-in-linie... agresiv, progresiv, predictibil (intreb, nu afirm, pt ca nu stiu...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1-am avut deaface cu cateva motoare de ducati care mi-au facut greata.2-nimeni nu-mi fura mie gagica.3-niciodata sa nu mai compari un ducati de competitie cu unul de serie.4-prieteni si cunostinte care repara motoare la firme de renume am si eu . 5-daca pe spinarea ta scrie ducati , honda,yamaha,bmw sau harley asta nu te face doctor in motoare.daca vrei sa-ti argumentez fiecare punct in parte,esti invitatul meu.Te salut. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1-am avut deaface cu cateva motoare de ducati care mi-au facut greata.2-nimeni nu-mi fura mie gagica.3-niciodata sa nu mai compari un ducati de competitie cu unul de serie.4-prieteni si cunostinte care repara motoare la firme de renume am si eu . 5-daca pe spinarea ta scrie ducati , honda,yamaha,bmw sau harley asta nu te face doctor in motoare.daca vrei sa-ti argumentez fiecare punct in parte,esti invitatul meu.Te salut. :crack:

 

here we go again... nu pusesem mesajul pe post de flame/caterinca... dar...

 

1 - si atunci generalizezi? erau sh sau noi de la reprezentza?

2 - whatever... era o gluma, nu o acuzatie de impotentza... nu te agita atat...

3 - nu compar... am spus ca imprumuta elemente in productia de serie (variantele mai "low cost" ca sa spun asa :crack: )

4 - io nu am. nu inteleg unde bati.

5 - tot nu inteleg unde bati.

 

 

toate cele bune :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

here we go again... nu pusesem mesajul pe post de flame/caterinca... dar...

 

1 - si atunci generalizezi? erau sh sau noi de la reprezentza?

2 - whatever... era o gluma, nu o acuzatie de impotentza... nu te agita atat...

3 - nu compar... am spus ca imprumuta elemente in productia de serie (variantele mai "low cost" ca sa spun asa :crack: )

4 - io nu am. nu inteleg unde bati.

5 - tot nu inteleg unde bati.

toate cele bune :crack:

ce zici?ca nu inteleg.nu esti deloc coerent,incearca sa-ti facai ordine in ganduri si poate mai incercam odata.ce sa zic,odihneste-te. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce zici?ca nu inteleg.nu esti deloc coerent,incearca sa-ti facai ordine in ganduri si poate mai incercam odata.ce sa zic,odihneste-te. :cheers:

 

matale esti cu capul. tu dezbati probleme pe puncte, apoi nu mai intelegi ... mai citeste posturile, ia un emetiral pt gretzuri, lasa berea si incearca sa te concentrezi... c'mon man! u can do it! :lol:

 

on-topic: tot nu am aflat nimic de comparatia L2 vs in-line 4... mai e timp... nu e nici o graba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul L2 este bine cunoscut in toata lumea pt cupul la turatii joase.

Ducati...orice model..dezvolta 50% din puterea motorului imediat dupa turatia de relanti.

 

Caracteristiciile principale..ale lui Ducati sint cadrul tubular care impreuna cu felul in care este atasat motorul si bascula (toate 3 intr-un singur punct ) creeaza o stabilitate neintalnita la nici o alta motocicleta.

 

Felul in care sta pe viraje...este incredibil..si cum zicea colegul meu..zici ca esti pe sine...cum o pui..asa sta.

Ducati..in special Monsterul de 620 este o motocicleta deosebita pentru incepatori.

 

Foarte manevrabila...extrem de usoara...desi Kg din cartea tehnica ..ar sustine contrariul.

 

Despre suspensie pot sa va spun ca are o caracteristica unica...pe care nu o veti intalni la nici o alta motocicleta, si anume tirantul reglabil. Asta inseamna ca ma pot juca cu inaltimea motocicletei..fara sa umblu sa setarile suspensiei...adica arc.. amortizor.Pot sa cobor motocicleta sau sa o ridic...fara sa afectez setarile suspensiei.Aratati-mi o japoneza care poate sa faca chestia asta.

 

STANDARD Ducati vine cu niste dotari de serie pe care la alte motociclete le veti gasi numai optional.

Cel mai elocvent exemplu..este furca upside-down...pe care ducati o foloseste pe Monster din 1994.

Oferita standard. Frane Brembo. Conducte racing. Discuri flotante.Jante Brembo sau Marchesini. Electronica Magneti Marelli. DE SERIE.Pe asta dati banii cand luati un Ducati.Aratati-mi o Japoneza...care sa nu fie...RR sau supersport...cu furca upsidedown in 2006.STANDARD. Extrem de rar.

 

Manevrabilitatea lui Ducati vine si din felul motorului.Fiind un L2 are centrul de greutate mai jos decat o japoneza.De aici si senzatia de motor foarte usor...desi Kg spun altceva.Nu mai vb de sunet..acel urlet pe care multi al adora...si multi nu recunosc ca le place.In general..Ducati este o motocicleta foarte tehnica. Nu ascunde suduri...(esapament..cadru) vezi la Monster cam tot ce e de vazut la motor...rezervorul acoperind doar airboxul. Desigur...rautaciosii ar zice.."ce ma..ai venit cu caloriferul?" sau..."cu ligheanu de piulite". Asta din cauza ambreiajului.Multi or sa te opreasca si o sa zica...domne..ai ceva la motocicleta..face niste zogomote.

 

Motorul..este ok..pt incepator...o sa te obisnuiesti..poate o sa ti se para un pic brutal la inceput..dar os avezi ca dupa cativa Km o sa fie ok...

Putere are...si ce o sa gasesti pe net...este cea declarata la roata...cuplu de nu se poate...( de ce sa fac 10.000 de ture..sa imi intind mainile..cand la 3500 simt ca zbor de pe sa?)

 

Sunetul ambreiajului..sunetul lui Ducati per total..ori iti place..ori nu.

Daca iti place Ducati..si asta vrei..ia-ti.

 

NU lua Ducati ca alternativa la o japoneza...sau ca e ceva mai iefitna..sau nush ce.Ia-o ca iti place...pt ca o doresti.Altfel..nu o sa o intelegi niciodata..si nu o sa iti placa.

Multi vorbesc despre Ducati..dar intreaba-i pe cati au mers...si o sa vezi cati or sa iti raspunda.Toti vb din auzite..ce au zis altii. Fratilor..daca nu ati mers pe Ducati...taceti.

Daca intrebi unii posesori de japoneze..ce isi doresc....dreambike-ul lor..multi os azica..Ducati..dar au japoneza ..ca nu isi permit.

Insa aceeaia nu o sa vb urat despre el.

 

Acuma las avizatii in japoneze sa prezinte ei...4cil.

 

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va zic si eu cum am vazut s2r 800 dupa 20000 de km facuti cu Honda Hornet 600.

M-a incantat la culme motocicleta

Suspensii mai bune dacat la Hornet pt drumuri rele, sa mai buna ca la Hornet.

Cu franele sta mai bine Hornetul.

Amandoua sunt manevrabile, poate mai manevrabila nitel Honda, dar sunt si mult mai obijnuit cu ea.

Motorul are putere in turatii joase dar sub 4000 no fun, nu poti sa mergi cu treapta a-6-a cu 50 la ora, nici macar cu 90. In schimb daca stai sa schimbi treptele tot timpul te tine cu zambetul pe buze. Honda e mai puternica si se vede asta daca stai peste 7000 de ture, dar pare cam chinuitor pt motor.

Rezervorul e cam mic si la una si la alta; hornetul are 17 l dar tot mic mi se pare pt drum lung.

In final mi-ar place un Ducati dar de 1000 . Daca ar fii sa stau pe ganduri la ceva ar fii doar faptul sa motorul trebuie folosit musai peste 3500 de ture iar la trepte mari chiar peste 4500.M-am invatat cu Hornetul care demareaza linistit de la 2000 de ture indiferent de treapta.Nu aveam o parere buna depre Ducati pana sa-l probez.Cei care denigreaza Ducati sunt cel putin rau intentionati, motocicleta in cauza este la nivelul de varf al pietei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de zgomotul de excavator , ce altceva mai stie sa faca? arata ca o bolta de vie,e o motoreta care arata ca ........ ,are suficienta putere sa plece de pe loc(marpha). :lol: ,o sa-mi cumpar si eu peste vreo zece vieti sau cand nu vor mai exista japoneze. eu am o yamaha zeal de 250,care ducatist se baga la o liniuta,ar fi funny

:cheers: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de zgomotul de excavator , ce altceva mai stie sa faca? arata ca o bolta de vie,e o motoreta care arata ca ........ ,are suficienta putere sa plece de pe loc(marpha). :) ,o sa-mi cumpar si eu peste vreo zece vieti sau cand nu vor mai exista japoneze. eu am o yamaha zeal de 250,care ducatist se baga la o liniuta,ar fi funny

:lol: :D

Pustoaico...bati cimpii :cheers: ducati suna a motocicleta, nu a ascutitoare sau drujba...si liniuta cu pacanitoarea aia de 2 jumate :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de zgomotul de excavator , ce altceva mai stie sa faca? arata ca o bolta de vie,e o motoreta care arata ca ........ ,are suficienta putere sa plece de pe loc(marpha). :lol: ,o sa-mi cumpar si eu peste vreo zece vieti sau cand nu vor mai exista japoneze. eu am o yamaha zeal de 250,care ducatist se baga la o liniuta,ar fi funny

:cheers: :)

 

 

Bine tu...esti cea mai tare...sigur l-ai ajutat pe om sa isi faca o parere. Obiectiva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti un stil de a va certa, ca ala, ca ala, ca aia, etc......fiecare isi i a ce l caracterizeaza si ii place lui mai mult, important e ca mergi pe doua roti, prin vant, ploaie, cu ducati, yamaha, ij, jawa, minsk.........toti au un punct comun, senzatia, feeling ul si nu firmele, pana la urma eu respect optiunea fiecaruia cu ce se da...care au fitze sa si le bage undeva :) :cheers:

bafta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti un stil de a va certa, ca ala, ca ala, ca aia, etc......fiecare isi i a ce l caracterizeaza si ii place lui mai mult, important e ca mergi pe doua roti, prin vant, ploaie, cu ducati, yamaha, ij, jawa, minsk.........toti au un punct comun, senzatia, feeling ul si nu firmele, pana la urma eu respect optiunea fiecaruia cu ce se da...care au fitze sa si le bage undeva :D :lol:

bafta :)

:cheers: Adevar grait-ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol: :cheers:

Motorul L2 este bine cunoscut in toata lumea pt cupul la turatii joase.

Ducati...orice model..dezvolta 50% din puterea motorului imediat dupa turatia de relanti.

 

Caracteristiciile principale..ale lui Ducati sint cadrul tubular care impreuna cu felul in care este atasat motorul si bascula (toate 3 intr-un singur punct ) creeaza o stabilitate neintalnita la nici o alta motocicleta.

 

Felul in care sta pe viraje...este incredibil..si cum zicea colegul meu..zici ca esti pe sine...cum o pui..asa sta.

Ducati..in special Monsterul de 620 este o motocicleta deosebita pentru incepatori.

 

Foarte manevrabila...extrem de usoara...desi Kg din cartea tehnica ..ar sustine contrariul.

 

Despre suspensie pot sa va spun ca are o caracteristica unica...pe care nu o veti intalni la nici o alta motocicleta, si anume tirantul reglabil. Asta inseamna ca ma pot juca cu inaltimea motocicletei..fara sa umblu sa setarile suspensiei...adica arc.. amortizor.Pot sa cobor motocicleta sau sa o ridic...fara sa afectez setarile suspensiei.Aratati-mi o japoneza care poate sa faca chestia asta.

 

STANDARD Ducati vine cu niste dotari de serie pe care la alte motociclete le veti gasi numai optional.

Cel mai elocvent exemplu..este furca upside-down...pe care ducati o foloseste pe Monster din 1994.

Oferita standard. Frane Brembo. Conducte racing. Discuri flotante.Jante Brembo sau Marchesini. Electronica Magneti Marelli. DE SERIE.Pe asta dati banii cand luati un Ducati.Aratati-mi o Japoneza...care sa nu fie...RR sau supersport...cu furca upsidedown in 2006.STANDARD. Extrem de rar.

 

Manevrabilitatea lui Ducati vine si din felul motorului.Fiind un L2 are centrul de greutate mai jos decat o japoneza.De aici si senzatia de motor foarte usor...desi Kg spun altceva.Nu mai vb de sunet..acel urlet pe care multi al adora...si multi nu recunosc ca le place.In general..Ducati este o motocicleta foarte tehnica. Nu ascunde suduri...(esapament..cadru) vezi la Monster cam tot ce e de vazut la motor...rezervorul acoperind doar airboxul. Desigur...rautaciosii ar zice.."ce ma..ai venit cu caloriferul?" sau..."cu ligheanu de piulite". Asta din cauza ambreiajului.Multi or sa te opreasca si o sa zica...domne..ai ceva la motocicleta..face niste zogomote.

 

Motorul..este ok..pt incepator...o sa te obisnuiesti..poate o sa ti se para un pic brutal la inceput..dar os avezi ca dupa cativa Km o sa fie ok...

Putere are...si ce o sa gasesti pe net...este cea declarata la roata...cuplu de nu se poate...( de ce sa fac 10.000 de ture..sa imi intind mainile..cand la 3500 simt ca zbor de pe sa?)

 

Sunetul ambreiajului..sunetul lui Ducati per total..ori iti place..ori nu.

Daca iti place Ducati..si asta vrei..ia-ti.

 

NU lua Ducati ca alternativa la o japoneza...sau ca e ceva mai iefitna..sau nush ce.Ia-o ca iti place...pt ca o doresti.Altfel..nu o sa o intelegi niciodata..si nu o sa iti placa.

Multi vorbesc despre Ducati..dar intreaba-i pe cati au mers...si o sa vezi cati or sa iti raspunda.Toti vb din auzite..ce au zis altii. Fratilor..daca nu ati mers pe Ducati...taceti.

Daca intrebi unii posesori de japoneze..ce isi doresc....dreambike-ul lor..multi os azica..Ducati..dar au japoneza ..ca nu isi permit.

Insa aceeaia nu o sa vb urat despre el.

 

Acuma las avizatii in japoneze sa prezinte ei...4cil.

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot din ciclul care-i mai tare, care-i mai slaba, zilele astea intru la un dealer de motociclete (noi si sh) sa-mi arunc si eu ochii pe-acolo (asa ca romanu' prost care desi n-are inca permis si nici bani, ii place sa se uite). Aici se comercializau doar modele de la Kawasaki si Aprilia. Tot respectul pt astea 2 'brand-uri', dar la un moment dat dintr-o intrebare in alta...avand in mana un catalog de la un tip de-acolo imi cad ochii pe un BMW R 1200 sau ceva de genu' si-mi amintesc de dream-bike ul meu , si anume K1200 R. Nici bine nu rostesc sintagma "K 1200 R" ca tipu' respectiv incepe sa-mi spuna cum ca BMW ul ala e in urma multora, ca ofera doar confort,ca-i cam slab, ca asa si pe dincolo, ca-i scump..

Eu ma uit la el prostit/tampit....

Concluzia: Fiecare incearca sa-si vanda marfa...

Rar o sa auzi un posesor de Hornet sau alta japoneza din clasa ei sa laude un Monster de 800/1000 sau un R 1150 Rockster sau etc...

In general lumea vorbeste prostii pt ca vorbesc din auzite, din 'citite de pe net' etc. Daca vede un reportaj sau o prezentare care-i ridica in slavi nu stiu ce motor...el ia totul de bun.

SI revenind, CUM SA AI CEVA DE COMENTAT la adresa lui K1200 R ?? Foarte tare frate...

Acu sa inchei si eu in acelasi stil ca multi altii (un stil fals,de nestiutor): K1200 R asta distruge orice concurenta :rose:

 

Ontopic: Cum spuneau cativa indivizi pe-aici, Ducati e genul de 'motocicleta/obiect/lucru etc" care ori ITI PLACE ori iti displace total...

Efectiv e o motocicleta cu personalitate...(parerea mea, iarasi neavizata :blink: )

Sunt de parere de asemenea ca nu tre' sa fii fan dedicat Ducati ca sa o apreciezi. De exemplu , cateva modele de motociclete care mi se par reusite: Seria monster de la ducati (620,800, 1000), BMW (k1200 R, R 1150), Honda (CBR 600F4i). La Ducati apreciez manevrabilitatea,soundul, faptul ca trage din ture joase si nu e nevoie sa o omori, personalitatea, la BMW........e BMW, mai putin preturile cam mari, la Honda... e ieftina, e practica, e mai usor de intretinut ca un Ducati sau etc.. (repet astea is niste pareri formate.....ca ale multor altora de aici, din 'auzite', dar doar incerc sa demonstrez ca-ti pot placea mai multe modele, poti aprecia fiecare gama/clasa/constructor in parte,pt calitatile sau defectele sale).

Editat de insider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate monsterele au far rotund simplu.Parbrizul ala mic asigura o mica potectie impotriva vantului pe care incepi sa-l simti de pe la 120km/h fara parbriz si de pe la 140km/h cu parbriz.

Nu toate monsterele vin cu parbriz, variantele dark nu vin cu parbriz, variantele care vin cu parbriz vin si cu capac monopost.

La Ducati pe mine ma atrage in primul rand sunetul si ca dezavantaje ar fi costul intretinerii ceva mai ridicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca cea mai buna motocicleta care ti-o poti lua este o japoneza(au toata gama).
Fiecare crede ce vrea si, de fapt, nimeni nu spune ca japele nu ar fi motoare bune.

 

ducati este doar un morman de fier.
Aici te-ai stricat. La 34 de ani ar fi trebuit sa scapi de pustisme de genu "la cat dau pe Ducati imi iau o japoneza mai tare cu 20 de cai".

 

Eu am avut japoneza si acum am Ducati, si probabil o sa-mi iau din nou japoneza si apoi iar europeana si tot asa. Un motor e un motor, daca face ce ai nevoie nu conteaza ca muncitorii din fabrica mananca sushi sau spaghete. Il intretii cum trebuie si aia e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...