tudyyy Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Citisem intr-un topic de al lui Basty ca el si-a dus custom-ul la RAR si ca aia i-au facut niste poze si i-au dat omologarea. Tot el mai zicea ca a mai dus cateva moto. Poate da el niste detalii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SEKTU Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 (editat) Ce se inghesuie lumea sa dea detalii cu omologarile astea . Ramii surprins ce baieti buni si ce uniti sint motociclistii romani , mai ceva ca fratii. Sint putin (mai mult) frustat , ma asteptam la mai mult. In fine , multumesc oricum , tot m-am ales cu ceva. Un sut in poponeata , un pas inainte. Editat Iunie 13, 2010 de SEKTU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) ...haideti sa vedeti ce am reusit si eu sa fac dintrun Shadow.Si ce credeti ,ca am reusit sa trec RARu? hehe NUU. Normal ca nu......Cadrul nu etse taiat. Bine ca am niste accesorii ciudate.....Dar motorul este perfect functional.... Editat Iunie 24, 2010 de zoliart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darian Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 ...pai,in primul rand,din cauza tobelor...Adica,in cazul tau,tzevi goale... Apropo: jos palaria,e superba ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) ...pai,in primul rand,din cauza tobelor...Adica,in cazul tau,tzevi goale... Apropo: jos palaria,e superba ! eii ..multumesc..Dar stiu ca tobele nu-s coresponda,astea au mai zis ,nici farul,nici ghidonul etc.Acuma vreau sa stiu daca gasesc un Rar in romania unde nu tre sa refac jumat motor la stare originala si pot rezolva chiar si cu spaga. Dar nu pentr mii de euro...... Editat Iunie 24, 2010 de zoliart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ranga Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 eii ..multumesc..Dar stiu ca tobele nu-s coresponda,astea au mai zis ,nici farul,nici ghidonul etc.Acuma vreau sa stiu daca gasesc un Rar in romania unde nu tre sa refac jumat motor la stare originala si pot rezolva chiar si cu spaga. Dar nu pentr mii de euro...... Sigur exista cu spaga! Imi aduc aminte de o situatie asemanatoare. Acum multi ani sun la BRD ca sa aflu codul IBAN de la propriul meu card! "Cum? nu se poate! Treb sa veniti cu buletinul la banca, Nu se poate sa va dam prin telefon codul IBAN!". Sunasem la agentia care mi-a eliberat cardul. Am intrat pe net si am sunat la sucursala din Bragadiru! "Sigur ca da! "ROBRDE... ". Din pacate nu stiu un Rarist spagalos. Bine, ca trebuie sa te prezinti si tu cu ceva tobe mai putin galagioase, apoi... le remontezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 ..bine asta baniuam si eu .OK schimb tobele ,dar ghidonul(sint bagate toate electricitatea ,cabluri)? POt schimba si farul dar eu vroiam sa vad daca pot face fara toate astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iunie 25, 2010 Autor Share Postat Iunie 25, 2010 Zoliart , in primul rind , jos palaria (sau casca). Daca traiai "pe afara" , acu' aveai bani multi de luat , pe talentul tau. Asa , ai bani multi DE DAT. Ca spaga si tot pe talentul tau , ca daca nu-l aveai(talentul) , poate traiai mai linistit. Ce chestie relativa talentul asta. De cind cu ITP-ul asta care trebuie facut la RAR , au inceput sa scoata si normativele la iveala , ca inainte nici macar nu stiai cum stai. Acu' iti zice "ghidonu' tre' sa fie ..." "oglinzile tre' sa aiba..." , tot felul de masuratori , sa nu depaseasca , sa se incadreze , etc. E bine , macar stii cum mesteresti. Da , mai nasol , e cu taxele. Si sa nu tai cadrul. Si sa nu ai un talent radical , genu' Apehanger ca si ghidon , cinspe' faruri , sau mai stiu eu ce. Astea se intimpla fiindca: 1. Sintem in Comunitatea chizdii Europeana , sint reguli ale UE (cred). 2. NU ne-am strins 1000 de motoare , sa propunem NOI ce merge facut si ce nu. Deci , copilul care nu plinge , nu primeste tita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Zoliart , in primul rind , jos palaria (sau casca). Daca traiai "pe afara" , acu' aveai bani multi de luat , pe talentul tau. Asa , ai bani multi DE DAT. Ca spaga si tot pe talentul tau , ca daca nu-l aveai(talentul) , poate traiai mai linistit. Ce chestie relativa talentul asta.De cind cu ITP-ul asta care trebuie facut la RAR , au inceput sa scoata si normativele la iveala , ca inainte nici macar nu stiai cum stai. Acu' iti zice "ghidonu' tre' sa fie ..." "oglinzile tre' sa aiba..." , tot felul de masuratori , sa nu depaseasca , sa se incadreze , etc. E bine , macar stii cum mesteresti. Da , mai nasol , e cu taxele. Si sa nu tai cadrul. Si sa nu ai un talent radical , genu' Apehanger ca si ghidon , cinspe' faruri , sau mai stiu eu ce. Astea se intimpla fiindca: 1. Sintem in Comunitatea chizdii Europeana , sint reguli ale UE (cred). 2. NU ne-am strins 1000 de motoare , sa propunem NOI ce merge facut si ce nu. Deci , copilul care nu plinge , nu primeste tita. ..da ,asta e ,ai dreptate.Oricum ma risc ,si plimb asa cum e, si cu asta basta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 ...haideti sa vedeti ce am reusit si eu sa fac dintrun Shadow.Si ce credeti ,ca am reusit sa trec RARu? hehe NUU. Normal ca nu......Cadrul nu etse taiat. Bine ca am niste accesorii ciudate.....Dar motorul este perfect functional.... nu tu ,bono Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tudyyy Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 (editat) 2. NU ne-am strins 1000 de motoare , sa propunem NOI ce merge facut si ce nu. Ai dreptate. Stiu sigur ca daca se strang un numar de x semnaturi din cel putin jumatate din judetele tarii, sunt trimise la parlament iar ei sunt obligati sa puna in discutie legea cu pricina. In cazul de fata reglementarile privind omologarea individuala. Oricum, nu stiu ce mari norme de siguranta nu respecta ghidonul ala... poate doar tobele sa nu se incadreze la sunet, dar in rest mi se pare totu bine facut si nu inteleg de ce nu s-ar inscrie in circulatie. Editat Iunie 26, 2010 de tudyyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Iunie 27, 2010 Autor Share Postat Iunie 27, 2010 Eu nu inteleg de unde naiba se scot norme de genu' "ghidonu tre' sa aiba o forma" , " seau tre' sa fie ... " si alte chestii ? La lumini inteleg , la semnale , frine , inteleg , nici mie nu-mi plac aiurelile alea de show bike , fara oglinizi , fara semnale , doar un fier pe care stai , da' sa fie misto colorat. In rest , nu inteleg de ce nu e bun un ghidon si altu e bun ? Asta ca exemplu. Zicea cineva de un parbriz , ca era nu stiu cum. Cum dreacu' influenteaza parbrizu' mersu cu mobra ? In fine , pina la urma eu tot sustin ca nu o sa se faca nimica si RAR-ul chiar nu are nici o vina , ei aplica legi. Da' daca pe noi nu ne intereseaza de noi , pe altii de ce sa-i intereseze ? Mie mi se pare jignitor sa trebuiasca sa-ti ascunzi talentul , sa faci tot felul de giumbuslucuri cu actele , sa nu poti fi legal si mindru de creatia ta. Da' pina la urma , eu nu am nici o creatie , de ce naiba vorbesc ? Da' un plan tot am si eu , cu mobra mea si ma enerveaza sa stiu ca o sa fiu mereu la mina autoritatilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zoliart Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 nu tu ,bono mda.Bono a modificat unghiul la ghidon,rezervorul aripa de fata si lateralele sub sea.Noi am cuntinuat.Am facut ghidon,polishat si modificat suporturile la prindere la furca.Aripa de spate,plugul ,suportul pentru faruri etc.Sicer sa fiu plugul vech era sudat foarte nasol,am si facut alta.Vospitul vechi (nu stiu cine vopsit),tot nasol.Asa ca am schimbat si culoarea... si mai continuam... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oz Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 spor la lucru in continuare atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Decembrie 22, 2016 Share Postat Decembrie 22, 2016 Salut. Are cineva idee...daca se poate inmatricula un chopper construit in garaj? Home made... Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sandu Alex Postat Decembrie 22, 2016 Share Postat Decembrie 22, 2016 Daca obtii omologare individuala si implicit carte de identitate de la RAR (ceea ce ma indoiesc...), nu-ti ramane decat sa faci demersurile pentru inmatriculare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Decembrie 22, 2016 Share Postat Decembrie 22, 2016 Chopper de max 50 cmc si inscris la primarie ( nr galben ) ca prototip . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Decembrie 22, 2016 Share Postat Decembrie 22, 2016 Just for fun. În urmă cu vreo 30 de ani am încercat să înmatriculez o motoretă construită artizanal. Mi s-au cerut printre altele, inclusiv documentele de proveniență ale componentelor și Bonul de Lucru pentru suduri. La calculele de rezistență pentru cadru n-au comentat însă nu aveam ...Bon de Lucru. Asta cred că ar însemna azi, un deviz de service de la o unitate autorizată. Nu știu cum au evoluat/involuat lucrurile în timp, cert e că micul hibrid construit de mine a fost vândut pe doi lei unui tip care a promis că nu-l va folosi decât pe câmp, la țară. După două zile eram chemat la Miliție să dau declarații. Din fericire, a fost o Revoluție/Răscoală care sper să fi aranjat lucrurile. În concluzie, nu știu cum e acum dar înainte era cam greu. Îți urez succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 22, 2016 Share Postat Decembrie 22, 2016 Salut. Are cineva idee...daca se poate inmatricula un chopper construit in garaj? Home made... Multumesc anticipat NU SE POATE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 Din cate stiu (sper sa ma insel) singura varianta e sa-l duci pe platforma intr-o tara ca Belgia, Olanda si sa-l inmatriculezi acolo. Apoi il "importi" in Ro si il inmatriculezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Frigo Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 Îți cumper un acaret omologat!Ieși mai eftin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ma-ta-i Curva Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 Daca detii actele Motocicletei vechi si cadrul este modificat ISCIR Omologarea se poate dar este colosala ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 (editat) Se poate, dar nu stiu cum. Cel mai sigur iti pot spune cei de la RAR. In urma cu vreo 15-16 ani, am fost la identificare cu o Dacia si langa mine era o masina construita de un mosulica in decurs de vreo 10-20 ani. O dubiosenie, struto-camila facuta din N masini, dar care a luat omologarea si a inmatriculat-o. Nu stiu sa spun daca a dat atentii sau nu, cat l-a costat si ce s-a facut... edit: o sa te coste totusi mult, acum vreo 7-8 ani mi-au cerut aproape 4000 lei ca sa fac omologare pt jante mai mari la masina, doar taxe. Acum vreo 3-4 ani mai scazuse taxa, pe la vreo 2700 lei. Editat Decembrie 23, 2016 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 Daca detii actele Motocicletei vechi si cadrul este modificat ISCIR Omologarea se poate dar este colosala ! Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat. Ai zis-o bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Decembrie 23, 2016 Share Postat Decembrie 23, 2016 Repet : NU SE POATE. CALMATI.VA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.