StefanMihai Postat Martie 2, 2011 Autor Share Postat Martie 2, 2011 Pana acum nu pot sa ma gandesc decat la partea cu bagatul in pat sau bibelou. Nu stiu ce sa spun de restul. Sper sambata sa ies cu ea ca se anunta ceva vreme mai frumoasa. Atunci am sa ma decid la care varianta ma opresc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Pana acum nu pot sa ma gandesc decat la partea cu bagatul in pat sau bibelou. Nu stiu ce sa spun de restul. Sper sambata sa ies cu ea ca se anunta ceva vreme mai frumoasa. Atunci am sa ma decid la care varianta ma opresc. N-o baga in pat si nici nu o tine de bibelou insa poti sa o lingi din cand in cand pe la oglinzi Daca nu ma insel ai inca gumele originale pe ea - Dunlop D207RR, daca da cred ca ai un DOT de prin 2003. SCHIMBA-LE! E primul tuning care trebuie facut la acesta mobra. Merge si cu ele dar mai bine ii faci un upgrade. Nu te zgarci la gume, ai destul de putini bani pe Nelli ca sa nu intre si o pereche de gume in buget. Deasmenea, o mica verificare la frane (lichidul in primul rand) si amortizoare (sa nu aiba pierderi de ulei in primul rand)nu i-ar strica avand in vedere ca mai mult a stat decat a mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 prima zi de primavara...prima iesire, dar fara ghiocele.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorj Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 Azi era cat pe ce sa ma fac si eu cu un Benelli Tornado TRE si la un pret bun dar ma gandeam ca inca o motocicleta in casa si ma scoate nevasta cu tot cu jucarii afara. Lasand gluma la o parte, am vazut azi in Kaufland macheta la motoreta asta si mi-am adus aminte de topic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-alex- Postat Martie 6, 2011 Share Postat Martie 6, 2011 prima zi de primavara...prima iesire, dar fara ghiocele.... Not Bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanMihai Postat Martie 7, 2011 Autor Share Postat Martie 7, 2011 prima zi de primavara...prima iesire, dar fara ghiocele.... La mine inca nu este primavara sa pot iesi, innebunesc sa ma uit doar la ea Mesaj completat N-o baga in pat si nici nu o tine de bibelou insa poti sa o lingi din cand in cand pe la oglinzi Daca nu ma insel ai inca gumele originale pe ea - Dunlop D207RR, daca da cred ca ai un DOT de prin 2003. SCHIMBA-LE! E primul tuning care trebuie facut la acesta mobra. Merge si cu ele dar mai bine ii faci un upgrade. Nu te zgarci la gume, ai destul de putini bani pe Nelli ca sa nu intre si o pereche de gume in buget. Deasmenea, o mica verificare la frane (lichidul in primul rand) si amortizoare (sa nu aiba pierderi de ulei in primul rand)nu i-ar strica avand in vedere ca mai mult a stat decat a mers. Pai am in plan sa schimb cam tot ce trebuie. Multumesc de partea cu lichidul de frana. Amortizoarele sunt ok si nu au pierderi de ulei. S-au facut cu ea vreo 300 km de cand a ajuns in Suceava si banui ca daca erau probleme deja avea scurgerile de rigoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yamahaia Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 (editat) felicitari pentru achizitie, arata intr-un mare fel. am o italianca si eu, o Aprilia RST Futura si consider ca design-ul italian e mult peste cel japonez. Poate facem o adunare cei cu motoare made by italy (mai mult sau mai putin ) Cat te-a ajuns pana la urma? Editat Martie 10, 2011 de yamahaia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanMihai Postat Martie 10, 2011 Autor Share Postat Martie 10, 2011 Si....astazi am pus bateria pe ea Mesaj completat Si inainte de a iesi Mesaj completat Si acum primele impresii (de om care nu a mai mers pe altceva decat ce a avut si cu aia numai 2000 km, deci impresii de incepator): - mult mai usoara pare fata de ZZR 600 - frane cu care trebuie sa ma obisnuiesc ca ma dau peste cap daca nu sunt atent - asfalt foarte rece, 6 grade pe termometrul ei temperatura exterioara, am incercat sa ii dau un pic de gaz dar spatele avea o directie a lui si am spus ca nu are rost sa incerc si sa fac vreo prostie - mai confortabila decat ma asteptam - suspensia foarte dura, banui ca aici am sa mai umblu un pic la reglaje - oglinzile aproape inutile, dar deja am fost anuntat ca asa sunt in schimb am o problema si poate ma poate ajuta cinva cu un sfat ..... se mai opreste din mers cand este la turatie joasa, nu ma refer la innecat motorul, ma refer la faptul ca in momentul in care strang ambreajul ca schimb treapta sau cand reduc gazul se opreste. Nu face tot timpul asa. Banui ca este filtrul de aer sau bujiile, dar nu ma pricep asa de mult la motociclete asa ca daca puteti ajuta raman dator cu o bere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 in schimb am o problema si poate ma poate ajuta cinva cu un sfat ..... se mai opreste din mers cand este la turatie joasa, nu ma refer la innecat motorul, ma refer la faptul ca in momentul in care strang ambreajul ca schimb treapta sau cand reduc gazul se opreste. Nu face tot timpul asa. Banui ca este filtrul de aer sau bujiile, dar nu ma pricep asa de mult la motociclete asa ca daca puteti ajuta raman dator cu o bere. Mai exact, descrie situatiile cand s-a oprit. Unde iti este relanti-ul? Daca o turezi pe loc si lasi gazul moare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanMihai Postat Martie 10, 2011 Autor Share Postat Martie 10, 2011 Mai exact, descrie situatiile cand s-a oprit. Unde iti este relanti-ul? Daca o turezi pe loc si lasi gazul moare? Mai fac maine o tura si iti spun. din ce am vazut moare cand las gazul. sau debraiez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Are rezervorul din metal ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanMihai Postat Martie 10, 2011 Autor Share Postat Martie 10, 2011 Are rezervorul din metal ? plastic este o problema de la senzorul de temperatura de la ECU din cate am inteles de pe forumurile cu Benelli, senzor care trebuie mutat mai la aer deoarece se incalzeste de la motor. Si cica problema este doar cand este rece afara, iar calculatorul face niste reglaje care duc la oprirea motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Stiu ca am sa ma fac probabil de rusine cu felul meu safe de a merge dar asta este. sa te faci de rusine? cu mersul safe nu te faci de rusine, din contra, uite ca eu te admir pentru asta si eu merg "incet" , legal am vrut sa spun, dar na, in tara asta, daca mergi legal se spune ca mergi incet si nu mi-e rusine sa recunosc fiecare merge cum vrea, cum il taie capul, asa ca nu ai de ce sa-ti fie rusine de cum mergi are niste muchii f intereseante moto asta a ta, e prima oara cand vad moto asta (stiam de Benelli ca marca, din auzite) s-o stapanesti sanatos, si sa te tii de ce ai spus, ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Martie 10, 2011 Share Postat Martie 10, 2011 Am intrebat de rezervor pt ca exact asta pateam eu cu Ducati-ul si era fix din cauza jegului care imi infunda filtrele... Bafta in descoperirea bubei , asta e cea mai placuta parte la italo chicks... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 (editat) Nu-i incomod rezervorul ala? Are o forma cam ciudata. Editat Martie 11, 2011 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 11, 2011 Share Postat Martie 11, 2011 Nu-i incomod rezervorul ala? Are o forma cam ciudata. E foarte ergonomic insa da spaime multora. Cu asa un rezervor e mai bine sa nu ai niciodata vreun accident frontal Revenind la problema, senzorul de presiune de aer este in airbox, cel de temperatura exyerioara este in spatele dashboardulu. Unde ai citit asta cu senzorul de aer? Mai degraba cred ca este de la stepper motor. Daca nu e stricat/ars, se poate calibra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanMihai Postat Martie 11, 2011 Autor Share Postat Martie 11, 2011 E foarte ergonomic insa da spaime multora. Cu asa un rezervor e mai bine sa nu ai niciodata vreun accident frontal Revenind la problema, senzorul de presiune de aer este in airbox, cel de temperatura exyerioara este in spatele dashboardulu. Unde ai citit asta cu senzorul de aer? Mai degraba cred ca este de la stepper motor. Daca nu e stricat/ars, se poate calibra. Pe benneli forum am citit despre remapare ECU si ace4ste probleme. S-ar parea ca este ceva general. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateih Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Pe benneli forum am citit despre remapare ECU si ace4ste probleme. S-ar parea ca este ceva general. Si la Trek-ul meu am facut o reprogramare de eprom si cel mai bine s-a potrivit set-up de la TNT, e clar ca si la tine e acceasi problema. Acum nu stiu cine poate face asa ceva in Ro si mai ales daca are softul de la Benelli. Oricum e f clara treaba si dupa reprogramare diferenta in cum motorul respira si trage, este enorma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Altair Postat Martie 13, 2011 Share Postat Martie 13, 2011 Pe benneli forum am citit despre remapare ECU si ace4ste probleme. S-ar parea ca este ceva general. Problema ta nu este generala dar este des intalnita O resoftare e buna din cand in cand pentru ca ECU sufera in timp un fel de data clog. 1130 si 900 au alte ECU-uri Walbro si respectiv Sagem. Daca crezi ca te descurci sau are cine sa te ajute poti sa cumperi un kit Tuneboy care costa cam EUR 375 pentru Benelli. Cu siguranta vei mai avea nevoie si in viitor, dupa ce rezolvi problema de moment. PM daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanMihai Postat Martie 13, 2011 Autor Share Postat Martie 13, 2011 Problema ta nu este generala dar este des intalnita O resoftare e buna din cand in cand pentru ca ECU sufera in timp un fel de data clog. 1130 si 900 au alte ECU-uri Walbro si respectiv Sagem. Daca crezi ca te descurci sau are cine sa te ajute poti sa cumperi un kit Tuneboy care costa cam EUR 375 pentru Benelli. Cu siguranta vei mai avea nevoie si in viitor, dupa ce rezolvi problema de moment. PM daca te intereseaza. Ma intereseaza. Softul si hartile le am deja, deci trebuie sa o fac pe asta. Acum caut si un furnizor de piese si de consumabile in Romania. In alta ordine de idei, astazi a fost prima iesire mai lunga si pot sa spun ca motocicleta este senzationala, cutia mi se pare prefecta si foarte bine reglata, nu trebuie sa ma joc cu treptele de viteza ca la ZZR, parca totul se aseaza fara sa fac eu cine stie ce efort sau calcule. Am profitat ca au fost aproape 24 de grade si am dat si un pic de gaz, dar inca cu limita. Pun si ceva poze de astazi. Mesaj completat Si a venit si ziua cand nu a mai vrut sa porneasca . Stres maxim pana m-am apucat sa o desfac. Rezultatul: Problema era de la bujii care au fost schimbate si nu au fost puse corect inapoi, motiv pentru care dadeau scanteie cam cand vroiau ele si nu cand trebuia, motiv de innecare. Asa ca daca tot este desfacuta facem si un schimb de ulei, bujii si filtre. Nu de alta da indata este vreme frumoasa cica si trebuie sa vada din nou asfaltul. Mesaj completat Si inca ceva: Stiti o reprezentanta benelli pe undeva prin tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Arata bine si naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanMihai Postat Martie 28, 2011 Autor Share Postat Martie 28, 2011 Arata bine si naked Stiu. Chiar ma gandeam sa merg o perioada asa cu ea. Sa ii pun niste semnalizari si un stop pe frana custom si sa merg asa. Dar problema este ca are tubulatura pentru filtru si radiatoare care trebuie montata odata cu carenele, si mergand asa nu cred ca isi mai face racirea cum trebuie si chiar nu vreau sa o supra-incalzesc. Asa ca dupa ce schimb ce trebuie cred ca am sa pun carenele la loc ca sa fie asa cum a fost gandita ea sa fie. Mesaj completat Luat tot ce trebuie la ea. Maine se schimba si uleiul si filtrele, bujiile deja schimbate. Punem si carenele si gata de drum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
0ctav Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 . Maine se schimba si uleiul si filtrele, bujiile deja schimbate. tare italianca ta... pe langa bujii,filtre si ulei..schimba toate lichidele...frane, ambreiaj ( daca ai), amortizoare ( chiar daca nu curg..si cel de ghidon), racire si sincronizeaza clapetele... cam asta ar trebui sa faci la o mobra care nu a mers un timp... apoi ...benzina si kilometri multi.. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanMihai Postat Martie 30, 2011 Autor Share Postat Martie 30, 2011 Multumesc. facem si astea Si asa inca este desfacuta. Mesaj completat Astazi am scos-o la drum cu tot schimbat la ea. Parca este alta mtocicleta. Mesaj completat Astazi am dat o tura de aproape 200 km. Prima iesire a mea la un drum mai lung cu Benelliul. M-am simtit excelent, inca nu o inclin cat ar putea ea dar este OK asa pentru inceput. Consumul este cam marisor dar avand in vedere ca softul si cutia sunt de circuit este de inteles. Cutia este extrem de precisa si reactioneaza foarte bine, de frane nu mai spun. Ma face sa ma simt in siguranta atata timp cat nu imi depasesc limitele mele. Si o poza cu grupul si una cu mine si motorul. O zi frumoasa la toata lumea ca a mea a fost superba. Mesaj completat Astazi am dat o tura de aproape 200 km. Prima iesire a mea la un drum mai lung cu Benelliul. M-am simtit excelent, inca nu o inclin cat ar putea ea dar este OK asa pentru inceput. Consumul este cam marisor dar avand in vedere ca softul si cutia sunt de circuit este de inteles. Cutia este extrem de precisa si reactioneaza foarte bine, de frane nu mai spun. Ma face sa ma simt in siguranta atata timp cat nu imi depasesc limitele mele. Si o poza cu grupul si una cu mine si motorul. O zi frumoasa la toata lumea ca a mea a fost superba. Mesaj completat NU stiu de ce s-a dublat totul. Mesaj completat Ce trebuie sa fac ca sa pun si niste filmulete? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanMihai Postat Iulie 29, 2011 Autor Share Postat Iulie 29, 2011 Astazi am schimbat bobinele de inductie. Erau varza si nu stiam de ce nu poate mai mult. Pacat ca a inceput sa ploua si nu am apucat sa ies cu ea. Sper maine sa fie mai ok. si cateva poze de la intrunirea moto Gura Humorului 2011 Din care una langa o sora italianca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.