Florin-rs Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 In loc sa puneti informatii utile despre mito voi va jicnitii ..........se stiu ei...rusinik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Septembrie 8, 2007 Share Postat Septembrie 8, 2007 ptr ce trebuia sa actualizezi topicul ? nu sa mai postat aici din februarie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateias Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 tipic romanes c habar aveti despre ce vorbiti tu ala cu 17 ani si 20000 km facuti unde iai facut? in spatele blocului? dupa 10 /15 ani de mers pe motor sa faceti comentari despre schimbatul vitezelor si alte lucruri despre care habar aveti vorbiti din auzite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 tipic romanes c habar aveti despre ce vorbiti tu ala cu 17 ani si 20000 km facuti unde iai facut? in spatele blocului? dupa 10 /15 ani de mers pe motor sa faceti comentari despre schimbatul vitezelor si alte lucruri despre care habar aveti vorbiti din auzite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 salutare! am si eu un mito din 1991 si am o mare problema, mi-a crapat cilindru peste iarna si acum caut kit care sa se potriveasca in chiuloasa de 150 cmc sau 180 ... ma poate ajuta cineva ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 salutare! am si eu un mito din 1991 si am o mare problema, mi-a crapat cilindru peste iarna si acum caut kit care sa se potriveasca in chiuloasa de 150 cmc sau 180 ... ma poate ajuta cineva ?? scuze da nu ma pot abtzine.... "fiabilitatea cagiva" , sper sa iti gasesti piesele necesare dar cam rar si cam scump dimensiuni de 150 si 180, mai bn.. meri pe 125! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bologa Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 bahh nepotele stai tu calm ca cagiva face motoare fiabile ! nu vezi ca vorbeste gura fara u ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 (editat) scuze da nu ma pot abtzine.... "fiabilitatea cagiva" , sper sa iti gasesti piesele necesare dar cam rar si cam scump dimensiuni de 150 si 180, mai bn.. meri pe 125! nu e vorba de fiabilitate aici , pur si simplu a ramas cu apa pe instalatie pe timpul iernii ( e o poveste mai lunga ) si a crapat. si 125 cmc daca as gasi la un pret ok l-as cumpara .... Editat Ianuarie 23, 2008 de Adventix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
seby_mf Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 nu e vorba de fiabilitate aici , pur si simplu a ramas cu apa pe instalatie pe timpul iernii ( e o poveste mai lunga ) si a crapat. si 125 cmc daca as gasi la un pret ok l-as cumpara .... Pai poate la urmatorul bagi niste antigel,ai grija ca si pe timp de vara se baga antigel(in concentratie mai mica) ca altfel te trezesti ca iti F#%e si pompa de apa,si alte probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 scuze da nu ma pot abtzine.... "fiabilitatea cagiva" , sper sa iti gasesti piesele necesare dar cam rar si cam scump dimensiuni de 150 si 180, mai bn.. meri pe 125! vezi ca vorbeste gura fara tine! mito ii cel mai fiabil motor in 2t la categoria 125 asa ca gura mica si piese se gasesc.. stai linistit tu de asta .. mai degraba nu o sa gasesti pt nsr decat pt mito Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 esti tare.... ..... ii cea mai fiabila ca nah ai tu de vanzare una hai ca nam chef de cearta.... si apropo la NSR meu nam nevoie de piese ca e tank nu prea se strica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bologa Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 o fi si blindata ia uimestemah ce mai are ?? ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 (editat) esti tare.... ..... ii cea mai fiabila ca nah ai tu de vanzare una hai ca nam chef de cearta.... si apropo la NSR meu nam nevoie de piese ca e tank nu prea se strica asa.. ca fapt divers.. am avut 4 rs 125.. nu`mi zi tu mie de fiabilitate.. ok? stiu ce inseamna.. cand o sa ai macar un mito si un rs ale tale.. macar 1 luna.. ca sa vezi ce si cum.. dupa aia sa iti dai cu parerea!! iar nsr`u tau.. ce sa zic.. ii adevarat tanc =)) cati km ai facut cu el de cand il ai 100 ?) Editat Ianuarie 23, 2008 de ge0rge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Cagiva Mito Sp525 pozele sunt luate de pe un forum italian. PS. Personal cred ca modelul anterior este mult mai frumos, chestia de gust asa.. ca fapt divers.. am avut 4 rs 125.. nu`mi zi tu mie de fiabilitate.. ok? stiu ce inseamna.. cand o sa ai macar un mito si un rs ale tale.. macar 1 luna.. ca sa vezi ce si cum.. dupa aia sa iti dai cu parerea!! iar nsr`u tau.. ce sa zic.. ii adevarat tanc =)) cati km ai facut cu el de cand il ai 100 ?) Fratie te cred mai destept renunta tu primu si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Cagiva Mito Sp525 pozele sunt luate de pe un forum italian. PS. Personal cred ca modelul anterior este mult mai frumos, chestia de gust Fratie te cred mai destept renunta tu primu si gata. bine zici frate :* ne auzim pe mess.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 Tz`ai dreaqu de cunoscatori... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
46WRX Postat Ianuarie 24, 2008 Share Postat Ianuarie 24, 2008 (editat) misto mito asta nou..rezervorul parca e cam la fel ca la modelul anterior...sau mi se pare :| Editat Ianuarie 24, 2008 de 69WRX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 misto mito asta nou..rezervorul parca e cam la fel ca la modelul anterior...sau mi se pare :| da.. rezervoru e la fel, carenele laterale is la fel, jentile is la fel ca pe evo 2 doar vopsite negre, apripa fatza, oglinzile, telescop, candru, motoru...... doar coditza si fatza a fost schimbata.. sa ma corecteze careva daca gresesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bologa Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 motorul mi se pare ca lau schimbat nustiu sigur ! --- Mesaj completat în 25 Jan 2008 12:25 -------------mai mule poza ! --- Mesaj completat în 25 Jan 2008 12:27 ------------- da.. rezervoru e la fel, carenele laterale is la fel, jentile is la fel ca pe evo 2 doar vopsite negre, apripa fatza, oglinzile, telescop, candru, motoru...... doar coditza si fatza a fost schimbata.. sa ma corecteze careva daca gresesc oglinzile nu sunt la fel daca te uiti mai bine sunt putin curbate l! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Mito 125 se reinoieste, dupa ce timp de 13 ani nu a mai trecut prin schimbari majore.Chiar si asa, cadrul este acelasi, pentru ca, spun italienii, ,,you don`t change a winning frame".In zilele de glorie acest cadru ducea pana la 40 de cai putere si viteze peste 160km/h.Acum cadrul coabiteaza celor 15 cai putere, din cauza limitatorului Euro III, la care a trebui sa se conformeze si motorul in doi timpi al lui Mito.este primul motor de acest tip care respecta normele Euro III, gratiei carburatiei electronice dezvoltate in colaborare cu Dell`Orto.In ce priveste noul look, Mito e greu de deosebit de legendarul racer Cagiva 500, gratie carenajului fata ingust, a celor doua prize de aer si a parbrizului racing.Noi sunt si saua, instrumentatia de bord, codita si acrenele laterale, care poarta acum steagul Italiei, inscriptia SP525, noul nume de cod al lui Mito si un paint job racing. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ge0rge Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 motorul mi se pare ca lau schimbat nustiu sigur ! <small>--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 12:25 -------------</small><br/>mai mule poza ! <small>--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 12:27 -------------</small><br/> oglinzile nu sunt la fel daca te uiti mai bine sunt putin curbate l! daca te uiti la pozele puse de costy.. oglinzile is la fel cu cele vechi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinALN Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Mito 125 se reinoieste, dupa ce timp de 13 ani nu a mai trecut prin schimbari majore.Chiar si asa, cadrul este acelasi, pentru ca, spun italienii, ,,you don`t change a winning frame".In zilele de glorie acest cadru ducea pana la 40 de cai putere si viteze peste 160km/h.Acum cadrul coabiteaza celor 15 cai putere, din cauza limitatorului Euro III, la care a trebui sa se conformeze si motorul in doi timpi al lui Mito.este primul motor de acest tip care respecta normele Euro III, gratiei carburatiei electronice dezvoltate in colaborare cu Dell`Orto.In ce priveste noul look, Mito e greu de deosebit de legendarul racer Cagiva 500, gratie carenajului fata ingust, a celor doua prize de aer si a parbrizului racing.Noi sunt si saua, instrumentatia de bord, codita si acrenele laterale, care poarta acum steagul Italiei, inscriptia SP525, noul nume de cod al lui Mito si un paint job racing. Pozele cu Mito la salon , ala este Mito 500. motorul mi se pare ca l-au schimbat nu stiu sigur ! Nu l-au schimbat , au schimbat doar carburatorul. daca te uiti la pozele puse de costy.. oglinzile is la fel cu cele vechi! Nu sunt la fel Ps. Mult a fost , putin a ramas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CoSSmiN Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Pozele cu Mito la salon , ala este Mito 500. Da, eu am cautat pe google sp525 si asta mi-a gasit insa nu m-am uitat la model... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trotinel Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 Dap, au pus carbunator electronic. Aceeasi chestie a facut si aprilia cu modelu 2007, fata de 2006 si modelele mai vechi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bologa Postat Ianuarie 25, 2008 Share Postat Ianuarie 25, 2008 si daca au pus carburator electric care e diferenta ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.