Sari la conținut

Grupul detinatorilor de Cagiva Mito/Planet/Raptor 125


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 386
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

tipic romanes :friends: c

habar aveti despre ce vorbiti

tu ala cu 17 ani si 20000 km facuti unde iai facut? in spatele blocului?

dupa 10 /15 ani de mers pe motor sa faceti comentari despre schimbatul vitezelor si alte lucruri despre care habar aveti vorbiti din auzite :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tipic romanes :friends: c

habar aveti despre ce vorbiti

tu ala cu 17 ani si 20000 km facuti unde iai facut? in spatele blocului?

dupa 10 /15 ani de mers pe motor sa faceti comentari despre schimbatul vitezelor si alte lucruri despre care habar aveti vorbiti din auzite :friends:

:rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare! am si eu un mito din 1991 si am o mare problema, mi-a crapat cilindru peste iarna :friends: si acum caut kit care sa se potriveasca in chiuloasa de 150 cmc sau 180 ... ma poate ajuta cineva ?? :friends:

 

 

scuze da nu ma pot abtzine.... "fiabilitatea cagiva" :rock: , sper sa iti gasesti piesele necesare dar cam rar si cam scump dimensiuni de 150 si 180, mai bn.. meri pe 125! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze da nu ma pot abtzine.... "fiabilitatea cagiva" :friends: , sper sa iti gasesti piesele necesare dar cam rar si cam scump dimensiuni de 150 si 180, mai bn.. meri pe 125! :friends:

 

nu e vorba de fiabilitate aici , pur si simplu a ramas cu apa pe instalatie pe timpul iernii ( e o poveste mai lunga ) si a crapat.

si 125 cmc daca as gasi la un pret ok l-as cumpara ....

Editat de Adventix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vorba de fiabilitate aici , pur si simplu a ramas cu apa pe instalatie pe timpul iernii ( e o poveste mai lunga ) si a crapat.

si 125 cmc daca as gasi la un pret ok l-as cumpara ....

Pai poate la urmatorul bagi niste antigel,ai grija ca si pe timp de vara se baga antigel(in concentratie mai mica) ca altfel te trezesti ca iti F#%e si pompa de apa,si alte probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze da nu ma pot abtzine.... "fiabilitatea cagiva" :friends: , sper sa iti gasesti piesele necesare dar cam rar si cam scump dimensiuni de 150 si 180, mai bn.. meri pe 125! :friends:

 

vezi ca vorbeste gura fara tine! mito ii cel mai fiabil motor in 2t la categoria 125 asa ca gura mica :rock: si piese se gasesc.. stai linistit tu de asta .. mai degraba nu o sa gasesti pt nsr decat pt mito :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

esti tare.... :friends: ..... ii cea mai fiabila ca nah ai tu de vanzare una :friends:

 

hai ca nam chef de cearta.... si apropo la NSR meu nam nevoie de piese ca e tank nu prea se strica :rock:

 

asa.. ca fapt divers.. am avut 4 rs 125.. nu`mi zi tu mie de fiabilitate.. ok? stiu ce inseamna.. cand o sa ai macar un mito si un rs ale tale.. macar 1 luna.. ca sa vezi ce si cum.. dupa aia sa iti dai cu parerea!! iar nsr`u tau.. ce sa zic.. ii adevarat tanc =)) cati km ai facut cu el de cand il ai 100 ?:P)

Editat de ge0rge
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cagiva Mito Sp525 pozele sunt luate de pe un forum italian.

 

 

PS. Personal cred ca modelul anterior este mult mai frumos, chestia de gust :friends:

 

asa.. ca fapt divers.. am avut 4 rs 125.. nu`mi zi tu mie de fiabilitate.. ok? stiu ce inseamna.. cand o sa ai macar un mito si un rs ale tale.. macar 1 luna.. ca sa vezi ce si cum.. dupa aia sa iti dai cu parerea!! iar nsr`u tau.. ce sa zic.. ii adevarat tanc =)) cati km ai facut cu el de cand il ai 100 ?:friends:)

Fratie te cred mai destept renunta tu primu si gata.

post-6395-1201197874_thumb.jpg

post-6395-1201197883_thumb.jpg

post-6395-1201197896_thumb.jpg

post-6395-1201197912_thumb.jpg

post-6395-1201197921_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto mito asta nou..rezervorul parca e cam la fel ca la modelul anterior...sau mi se pare :|

 

da.. rezervoru e la fel, carenele laterale is la fel, jentile is la fel ca pe evo 2 doar vopsite negre, apripa fatza, oglinzile, telescop, candru, motoru...... doar coditza si fatza a fost schimbata.. sa ma corecteze careva daca gresesc :friends: :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul mi se pare ca lau schimbat nustiu sigur !

 

--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 12:25 -------------
mai mule poza !

 

--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 12:27 -------------

da.. rezervoru e la fel, carenele laterale is la fel, jentile is la fel ca pe evo 2 doar vopsite negre, apripa fatza, oglinzile, telescop, candru, motoru...... doar coditza si fatza a fost schimbata.. sa ma corecteze careva daca gresesc :friends: :friends:

 

oglinzile nu sunt la fel daca te uiti mai bine sunt putin curbate l!

post-25702-1201256665_thumb.jpg

post-25702-1201256682_thumb.jpg

post-25702-1201256697_thumb.jpg

post-25702-1201256715_thumb.jpg

post-25702-1201256727_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mito 125 se reinoieste, dupa ce timp de 13 ani nu a mai trecut prin schimbari majore.Chiar si asa, cadrul este acelasi, pentru ca, spun italienii, ,,you don`t change a winning frame".In zilele de glorie acest cadru ducea pana la 40 de cai putere si viteze peste 160km/h.Acum cadrul coabiteaza celor 15 cai putere, din cauza limitatorului Euro III, la care a trebui sa se conformeze si motorul in doi timpi al lui Mito.este primul motor de acest tip care respecta normele Euro III, gratiei carburatiei electronice dezvoltate in colaborare cu Dell`Orto.In ce priveste noul look, Mito e greu de deosebit de legendarul racer Cagiva 500, gratie carenajului fata ingust, a celor doua prize de aer si a parbrizului racing.Noi sunt si saua, instrumentatia de bord, codita si acrenele laterale, care poarta acum steagul Italiei, inscriptia SP525, noul nume de cod al lui Mito si un paint job racing.

post-20885-1201267778_thumb.jpg

post-20885-1201267821_thumb.jpg

post-20885-1201267856_thumb.jpg

post-20885-1201267946_thumb.jpg

post-20885-1201268014_thumb.jpg

post-20885-1201268055_thumb.jpg

post-20885-1201268130_thumb.jpg

post-20885-1201268164_thumb.jpg

post-20885-1201268215_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

motorul mi se pare ca lau schimbat nustiu sigur !

 

<small>--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 12:25 -------------</small><br/>mai mule poza !

 

<small>--- Mesaj completat în 25 Jan 2008 12:27 -------------</small><br/>

 

oglinzile nu sunt la fel daca te uiti mai bine sunt putin curbate l!

 

daca te uiti la pozele puse de costy.. oglinzile is la fel cu cele vechi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mito 125 se reinoieste, dupa ce timp de 13 ani nu a mai trecut prin schimbari majore.Chiar si asa, cadrul este acelasi, pentru ca, spun italienii, ,,you don`t change a winning frame".In zilele de glorie acest cadru ducea pana la 40 de cai putere si viteze peste 160km/h.Acum cadrul coabiteaza celor 15 cai putere, din cauza limitatorului Euro III, la care a trebui sa se conformeze si motorul in doi timpi al lui Mito.este primul motor de acest tip care respecta normele Euro III, gratiei carburatiei electronice dezvoltate in colaborare cu Dell`Orto.In ce priveste noul look, Mito e greu de deosebit de legendarul racer Cagiva 500, gratie carenajului fata ingust, a celor doua prize de aer si a parbrizului racing.Noi sunt si saua, instrumentatia de bord, codita si acrenele laterale, care poarta acum steagul Italiei, inscriptia SP525, noul nume de cod al lui Mito si un paint job racing.

Pozele cu Mito la salon , ala este Mito 500.

 

motorul mi se pare ca l-au schimbat nu stiu sigur !

Nu l-au schimbat , au schimbat doar carburatorul.

 

daca te uiti la pozele puse de costy.. oglinzile is la fel cu cele vechi!

Nu sunt la fel :friends:

 

 

Ps. Mult a fost , putin a ramas :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...