B.B. Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 Aia e saiba, saiba de cupru sau aliaj moale.. si nu, nu trebuie inlocuita mereu cand desfaci, eu am desfacut de n-spe mii de ori la multe mobre sau masini si nu mi-a curs niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Martie 24, 2011 Autor Share Postat Martie 24, 2011 Ai bagat Power1 Racing sau altceva? Eu am auzit ca e destul de bun cel "racing" si d`ala vroiam sa bag acum.Ps:Cand schimb uleiu parca trebuie sa inlocuiesti si garnitura aia, da` pe unde gasesc, si mai ales unde e un magazin real in bucuresti...ca de d`astea online sunt satul. http://www.motovip.ro/ vezi daca gasesti ceva si e cu ridicare de undeva dn colentina , au preturi bune si ii poti contacta telefonic' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Martie 24, 2011 Share Postat Martie 24, 2011 (editat) Acum am venit de la kronau si am luat 5L de Castrol Power 1 Racing (mai ieftin decat pe motovip) . Faza e ca pierde ulei si sa nu fie de acolo avand in vedere ca e destul de ieftina saiba respectiva am zis sa o schimb.Oricum am gasit de unde sa iau in caz ca e nevoie. LEdit: E prima oara cand schimb ulei Editat Martie 24, 2011 de k-2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cashu21 Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 si eu dupa doua schimburi de motul 7100 parca as vrea sa trec pe castrol....multi prieteni eu recomandat power1, dar pe kronau vad ca au 10w50....e ok uleiul? am un r6 2000. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Martie 25, 2011 Autor Share Postat Martie 25, 2011 Acum am venit de la kronau si am luat 5L de Castrol Power 1 Racing (mai ieftin decat pe motovip) .Faza e ca pierde ulei si sa nu fie de acolo avand in vedere ca e destul de ieftina saiba respectiva am zis sa o schimb.Oricum am gasit de unde sa iau in caz ca e nevoie. LEdit: E prima oara cand schimb ulei uita-te si tu pe acolo sa vezi daca sunt urme de ulei , cel mai bine incerci cu un servetel sau cu hartie igienica asa se vede cel mai bine daca se ia ceva ulei pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Martie 25, 2011 Share Postat Martie 25, 2011 Azi am schimbat ulei si am vazut ca nu pierde pe la saiba resp ci pe la capacu de la motor si cred ca e de cand am trantit-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Martie 25, 2011 Autor Share Postat Martie 25, 2011 mi-am schimbat si eu uleiul , am bagat motul 7100 si vreau sa spun ca se schimba vitezele mult mai bine acum decat cu ce aveam inainte , merge brici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdis Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Castrol Power 1 10W-40 (nu Power 1 Racing,ala era numa 10W-30).Ma seaca faza ca mere mai rau decat cu Actevo,cu Actevo merea de ziceai ca am miere in motor.Ma gandesc ca poate nu o fi intrat in temp,mai ales ca a fost frig cand m-am dat...Nu stiu la ce garnitura te referi...garnitura de la filtrul de ulei sau ce garnitura? Power One Racing este 10w-50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 mi-am schimbat si eu uleiul , am bagat motul 7100 si vreau sa spun ca se schimba vitezele mult mai bine acum decat cu ce aveam inainte , merge brici Ce aveai înainte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 26, 2011 Share Postat Martie 26, 2011 Off topic: sunt la Autovehicule Rutiere, in Iasi si am trecut examenul la chimie scriind din ce am citit pe aici in zecile de topicuri despre uleiurile de motor. Aveam 2 subiecte parca, dintre care unul era despre uleiurile de motor. Nu prea invatasem si pana in ultima jumatate de ora nu am scris cam nimic, apoi mi-am amintit ce citisem pe forum si ca vazusem pe la tv niste reclame la uleiurile sintetice cu esteri si asa am umplut 6 pagini. Si-am luat 6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorosvasile Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 cine m-a poate ajuta si pe mine, am o honda cbr F2, si imi patina ambreiajul, am schimbat discurile si tot asa face, trebe reglat cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skvj Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 Poate e prea strans cablul de la ambreiaj. Zic si eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 cine m-a poate ajuta si pe mine, am o honda cbr F2, si imi patina ambreiajul, am schimbat discurile si tot asa face, trebe reglat cumva? Schimba si arcurile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dorosvasile Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 am schimbat si arcurile, maneta are un joc de cativa mm deci nici cablu nu-i, oare s-a fie uleiul? motorul il am de 2 luni am fakt vreo 10 km k el merge perfect si knd lam incalzit putin mai tare a inceput s-a patineze, si cand am schimbat discurile era unul ars,akma mai fac si schimbul de ulei oare s-a fie asta cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 27, 2011 Share Postat Martie 27, 2011 si eu dupa doua schimburi de motul 7100 parca as vrea sa trec pe castrol....multi prieteni eu recomandat power1, dar pe kronau vad ca au 10w50....e ok uleiul? am un r6 2000. merci Vezi ca ei aduc aproape orice e la louis pe site fara mari taxe de p&p.Probabil in carte la a ta zice 10W-30 sau 40,ar fi mai recomandabil,vezi aici : http://www.louis.de/_20d1c97017d1a2619ee54...tnr_gr=10038392 http://www.louis.de/_20d1c97017d1a2619ee54...tnr_gr=10038394 @Bogdis : da click pe link-urile de mai sus,e si 10W-30 si 10W-40 @K-2 : Stiu ca nu prea seamana motoarele noastre,dar sa scrii si tu aici ce impresie ti-a facut noul ulei.Mai ales cum mere cutia sunt interesat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Martie 28, 2011 Autor Share Postat Martie 28, 2011 Ce aveai înainte? nu stiu , persoana de la care am luat motocicleta habar nu avea e prima revizie facuta de mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 uleiul se alege in functie de recomandarea producatorului, clima/anotimp, nr de km a motocicletei ca exmplu sa luam 10w40 si 10w50 10 reprezinta vascozitatea uleiului la rece 40 respectiv 50 reprezinta vascozitatea uleiului la cald, 50 fiind mai stabil la tempraturi inalte pe spateleu bidonului de ulei o sa vedeti API sg, sj, sl etc..... aceasta specificatie reprezinta calitatea uleiului, cu cat litera de dupa S este mai spre capatul alfabetului cu atat uleiul este mai calitativ apoi conteaza si in ce regim folosesti motocicleta:strada, offroad, circuit... cand cumparati un ulei informati-va de la vanzator ca stie ce vinde , daca nu aveti incredere in vanzator mergeti la un service cu "traditie" in orasul de unde sunteti, cu siguranta mecanicii de acolo o sa va sfatuiasca ce ulei va trebuie in functie de cele scrise mai sus...si de bugetul vostru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MihaiVdv Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Motoru nu se mai aude asa urat la relanti cand e la temperaturi mari cum se auzea inainte si parca schimba o idee mai usor dintr-a 1-a in a 2-a... Stiu ca a avut Motul inainte, da` de care n`am idee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Budd Postat Martie 28, 2011 Share Postat Martie 28, 2011 Power One Racing este 10w-50. Chiar si 5W40. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Martie 29, 2011 Share Postat Martie 29, 2011 @ k-2 : Aham,thks pt update. Nu,a mea nu pot sa zic ca imi place cum mere.Ma gandesc sa merg din nou pe Actevo,ceea ce e totusi haios pt un sport de 1000cc,dar daca ii place ei... Am auzit vorbe frumoase despre Motorex,cum o fi,a mers cineva cu asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
panalaurentiu88 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 sal.tocmai am cumparat un zx6r 2001 adus din italia,eu am ales motorex 15w50 top speed synthetic performance zilele astea o sa l schimb si sa vedem rezultatele,sper sa fie un ulei bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nazi | SchutzStaffel Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Off topic: sunt la Autovehicule Rutiere, in Iasi si am trecut examenul la chimie scriind din ce am citit pe aici in zecile de topicuri despre uleiurile de motor. Aveam 2 subiecte parca, dintre care unul era despre uleiurile de motor. Nu prea invatasem si pana in ultima jumatate de ora nu am scris cam nimic, apoi mi-am amintit ce citisem pe forum si ca vazusem pe la tv niste reclame la uleiurile sintetice cu esteri si asa am umplut 6 pagini. Si-am luat 6. Dragi studenti, dormiti in pace, tara ingineri va face... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stoian Silviu Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 La vechimea motorului sigur nu vei avea probleme cu niciun Motul, asa ca poti lua lejer un 5100 10W-40 si sa'l schimbi la 5-6000km sau 1 an. Daca vrei musai full sintetic atunci poti lua 7100, cu aceeasi vascozitate. 300V nu are rost de nicio culoare.. Sal eu am un SRAD din 99 si am bagat motul 300v cam cati km pot sa il tin nu prea schimb pe rosu dar l-am bagat iar ca totii au spus ca e cel mai bun,acum am 4000km facuti cu el si as trece pe 7100 sau chiar 5100,ce imi puteti recomanda.Stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Peste iarna ai tinut motorul la cald sau la rece? Daca l'ai tinut la cald atunci poti sa folosesti uleiul si in noul sezon pana la limita data in manualul motorului. Daca l'ai tinut in frig afara atunci ai condens in motor si mai bine il schimbi, dar nu inainte de a porni motorul si a'l lasa sa mearga nitel ca uleiul sa spele nitel motorul. Poti sa pui lejer 7100, pe strada nu simti nicio diferenta intre 7100 si 300V. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Rectific,cutia nu imi mergea bine nu din cauza uleiului Castrol ci din cauza mea,am bagat prea mult.In manual da 3.1L,eu am bagat fix 3.1,dar se poate sa nu se fi scurs tot,pe fereastra imi arata ca e prea mult,am mai mers putin si pana la urma am scos cred ca peste 300ml,acum e la jumate cum trebuie si nu mai intra greu in viteze,cutia merge stas.Deci,cum zic politaii : "recunosc fapta si regret" sal.tocmai am cumparat un zx6r 2001 adus din italia,eu am ales motorex 15w50 top speed synthetic performancezilele astea o sa l schimb si sa vedem rezultatele,sper sa fie un ulei bun. Sa ne spui si noua cum se simte cu Motorex,eu personal am auzit numai de bine de el de la toti prietenii,dar nici unul nu are asa ceva bagat in motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.