anonymous Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 (editat) Salutare! CBRica al meu a luat-o razna Recent i-am facut carburatia; Inainte de asta functiona impecabil, acul statea ceas la 1400 de ture in relanti, si in rest no problem. Acum daca nu o tin turata (macar in 2000) la semafor, scade turatia si se opreste motorul, si trebuie pornit iar si tinut macar in 2000 de ture. Cand invart maneta sa accelerez, initial baraie putin ca si cum nu ar trage benzina. In mers se comporta in continuare ok. Am incercat sa ii cresc turatia din surub, dar tot la fel, nu tine relantiul. De la ce sa fie oare? (mai ales ca nu a mai facut figuri de genul asta inainte de sincronizare). Bujiile sunt schmbate recent, bobinele la fel. Am inteles ca si carburatoarele sunt in stare ok. Atunci ce naiba are si cum se explica faptul ca inainte de curatat si sincr. carb. , mergea bine? Editat Martie 22, 2011 de Inspektor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 Salutare! CBRica al meu a luat-o razna Recent i-am facut carburatia; Inainte de asta functiona impecabil, acul statea ceas la 1400 de ture in relanti, si in rest no problem. Acum daca nu o tin turata (macar in 2000) la semafor, scade turatia si se opreste motorul, si trebuie pornit iar si tinut macar in 2000 de ture. Cand invart maneta sa accelerez, initial baraie putin ca si cum nu ar trage benzina. In mers se comporta in continuare ok. Am incercat sa ii cresc turatia din surub, dar tot la fel, nu tine relantiul. De la ce sa fie oare? (mai ales ca nu a mai facut figuri de genul asta inainte de sincronizare). Bujiile sunt schmbate recent, bobinele la fel. Am inteles ca si carburatoarele sunt in stare ok. Atunci ce naiba are si cum se explica faptul ca inainte de curatat si sincr. carb. , mergea bine? Naspa ca nu poti sa dai UNDO ... E foarte clar ca sincronizare n-a fost facuta corect, sau dupa montajul carburatoarelor nu s-au strans toate colierele, poate trage aer fals ... capacelele de la shtuturile de sincronizare s-au pus la loc? ... mecanicului i-au mai ramas piese dupa ce ti-a dat motorul ? ... dooh .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Martie 22, 2011 Autor Share Postat Martie 22, 2011 Mecanicul am auzit ca e bun.. O sa o duc maine iar sa se uite la ea..e vreo sansa sa fie de la "jocuri la supape" chiar daca nu a facut figuri inainte de sincronizare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 22, 2011 Share Postat Martie 22, 2011 din categoria "cind nu am ce face capul rau ma doare". Lasati fratilor motoarele alea daca merg in plata lor. In general o motcicleta sau o masina a fost cnstruita cu scopul de a te deplasa cu ea, nu de a face mecanica. Daca sunteti pasionati de mecanica, luati un motor de 200 euro de pe una dezmebrata si faceti-va damblaua cu el. Ma ucid la neuroni tate topicurile astea de genul "cu toate ca mergea perfect m-am gindit sa o reglez, acum nu mai merge...". Daca mergea perfect, ce draq mai poti regla la ea? on-topic. e dereglata din carburatie sau trage aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Martie 23, 2011 Autor Share Postat Martie 23, 2011 din categoria "cind nu am ce face capul rau ma doare". Lasati fratilor motoarele alea daca merg in plata lor. In general o motcicleta sau o masina a fost cnstruita cu scopul de a te deplasa cu ea, nu de a face mecanica. Daca sunteti pasionati de mecanica, luati un motor de 200 euro de pe una dezmebrata si faceti-va damblaua cu el. Ma ucid la neuroni tate topicurile astea de genul "cu toate ca mergea perfect m-am gindit sa o reglez, acum nu mai merge...". Daca mergea perfect, ce draq mai poti regla la ea?on-topic. e dereglata din carburatie sau trage aer fals. Ca sa clarific: eu dusesem motocicleta la verificat de carburatoare deoarece se simtea miros de benzina venind de sub rezervor..altfel nu o duceam ca sa ma aflu in treaba..si poftim ce patesc. Sper ca azi o sa se rezolve problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 23, 2011 Share Postat Martie 23, 2011 daca se simtea miros de benzina, sa nu fie "puscata" galeria de admisie, si poate mergea ca era reglata cu amestec bogat care sa suplineasca aerul fals tras pe acolo. Poate dupa reglaje standard, combinat cu tras aer fals nu mai are suficient gaz si moare la ralanti. Din supape nu realizez cum ar putea fi dereglata sa porneasca/mearga bine dar sa nu stea la ralanti, parerea mea e ca tot din zona de carburatie e buba. Bafta si nu uita sa postezi cum s-a rezolvat, o sa-i ajute si pe altii cind or sa pateasca ceva asemanator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Martie 23, 2011 Autor Share Postat Martie 23, 2011 Benzina scapa pe la "tubul" de sub rezervor (ala cu on/off/res), va fi inlocuita garnitura de acolo (sau tot tubul, daca nu merge asa). Cand se termina toata tevatura, revin cu concluziile.. Mesaj completat Azi am fost si mi-am luat motoreta facuta. Raportul: problema era de la supape, erau blocate pe deschis 2 din ele + trebuie sa inlocuiesc garnitura de la valva de sub rezervor (pe unde se scurgea benzina). Am testat-o azi prin oras si nu a mai facut figuri, relanti-ul sta tzapan la 1500. Pan'acum, toate bune. Proba finala maine dimineata, pornirea la rece. O sa ii fac si consumul, poate sunt imbunatatiri si pe-acolo dupa combo-ul carburatie+supape..inainte consuma 6-7% afara si 8-9% in oras la mers destul de potolit..cam mult pt un f3, nu? Totodata sunt in cautarea acestei garnituri de la valva de sub rezervor, vreau sa fac comanda de una noua. Cine are o oferta de pret e rugat sa lase un reply sau p.m. Mesaj completat A pornit si la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulianx Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salut si la mine se intampla ceva ciudat la carburatoare unde anume i-a dat de cap problemei, poate merg si eu acolo daca nu fac nimic cu ele ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salut si la mine se intampla ceva ciudat la carburatoare unde anume i-a dat de cap problemei, poate merg si eu acolo daca nu fac nimic cu ele ? Multumesc daca esti sigur ca e de la carburatoare du'o la cineva care stie sa le sincronizeze/curete, doar n'ai sa te apuci de umblat la supape acum.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulianx Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 La asta ma gandeam si eu, sincronizat/curatat, dar as vrea sa merg la cineva care stie ce face ca sa imi controleze toata carburatia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 In principiu, inainte de reglare carburatie + sincronizare se face o verificare si respectiv ajustare (daca este cazul) a jocurilor supapelor. Ca sa nu mai zic ca de fapt corect este ca inainte de toate daca face fente ciudate e bine sa se ia compresia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulianx Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 exact de asta vreau sa merg la cineva care are stie ce face Mesaj completat Gata am rezolvat problema dupa ce mi-a curatat carburatoarele nu am mai avut nici o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Aprilie 5, 2011 Share Postat Aprilie 5, 2011 cat ajunge o sincronizare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Aprilie 5, 2011 Autor Share Postat Aprilie 5, 2011 "cat ajunge o sincronizare ? " 1 mil jumate - 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
t_marius_06 Postat Aprilie 6, 2011 Share Postat Aprilie 6, 2011 "cat ajunge o sincronizare ? " 1 mil jumate - 2 o caciula de bani pentru minim de efort , mai bine dau 150 de euro si-mi iau eu aparatul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 Benzina scapa pe la "tubul" de sub rezervor (ala cu on/off/res), va fi inlocuita garnitura de acolo (sau tot tubul, daca nu merge asa). Cand se termina toata tevatura, revin cu concluziile.. Mesaj completat Azi am fost si mi-am luat motoreta facuta. Raportul: problema era de la supape, erau blocate pe deschis 2 din ele + trebuie sa inlocuiesc garnitura de la valva de sub rezervor (pe unde se scurgea benzina). Am testat-o azi prin oras si nu a mai facut figuri, relanti-ul sta tzapan la 1500. Pan'acum, toate bune. Proba finala maine dimineata, pornirea la rece. O sa ii fac si consumul, poate sunt imbunatatiri si pe-acolo dupa combo-ul carburatie+supape..inainte consuma 6-7% afara si 8-9% in oras la mers destul de potolit..cam mult pt un f3, nu? Totodata sunt in cautarea acestei garnituri de la valva de sub rezervor, vreau sa fac comanda de una noua. Cine are o oferta de pret e rugat sa lase un reply sau p.m. Mesaj completat A pornit si la rece. exact aceasi problema o am si eu curge benzina de la unu di furtunurile care iese din carburator de sub filtru de aer dar eu ma gandeam sa fie vreun plutitor blocat si nu mai inchide daca gaseti supapa da mi si mie un pm as fi interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) Consuma cam mult. Fa o proba acum dupa ce ai pus motorul la punct sa vezi cat consuma. Eu am un F3 din 96 PC31 si cu 120 lei fac cam 390-400km. Adica un consum de 5.8 cel mult. Mers si in oras si afara. Mers cu 120-130 afara potolit dar si cu 160-180 asa cand am chef si schimbat un ture mari. In oras cu 50-60. Editat Aprilie 16, 2011 de cezarzanf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalinRUSE Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 (editat) Salutare! CBRica al meu a luat-o razna Recent i-am facut carburatia; Inainte de asta functiona impecabil, acul statea ceas la 1400 de ture in relanti, si in rest no problem. Acum daca nu o tin turata (macar in 2000) la semafor, scade turatia si se opreste motorul, si trebuie pornit iar si tinut macar in 2000 de ture. Cand invart maneta sa accelerez, initial baraie putin ca si cum nu ar trage benzina. In mers se comporta in continuare ok. Am incercat sa ii cresc turatia din surub, dar tot la fel, nu tine relantiul. De la ce sa fie oare? (mai ales ca nu a mai facut figuri de genul asta inainte de sincronizare). Bujiile sunt schmbate recent, bobinele la fel. Am inteles ca si carburatoarele sunt in stare ok. Atunci ce naiba are si cum se explica faptul ca inainte de curatat si sincr. carb. , mergea bine? Mareste ralantiul la 4 - 5000 de rotatii si nu va mai muri motorul la semafor Editat Aprilie 16, 2011 de CatalinRUSE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cezarzanf Postat Aprilie 16, 2011 Share Postat Aprilie 16, 2011 Cam mult 4000-5000 ture. Parerea mea. Nu trebuie sa ii moara la 1200-1400 ture. Nu prea are voie. Doar cand e rece motorul sa ii faca figuri la 1000-1200 ture sa zicem. Dar apoi nu prea are voie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Aprilie 18, 2011 Autor Share Postat Aprilie 18, 2011 (editat) =Update= Am dat comanda pentru un kit de reparatie valva care imi va rezolva problema cu scurgerile de benzina. Temporar ca sa nu mai curga am astupat gaura de jos a valvei pana vine kitul. Ajunge in 2 sapt. si costa cam 1m. Consumul in continuare 8-9 in oras si 7 afara. Nervi. De la ce naiba o fi consumand asa mult? Ce sa mai verific la ea? Editat Aprilie 18, 2011 de Inspektor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 Incearca sa-i faci un reglaj la amestec (color tune sau - daca ai posibilitatea - si mai bine cu analizor de gaze pe evacuari) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Aprilie 22, 2011 Autor Share Postat Aprilie 22, 2011 Stii pe cineva anume care poate face asta in Bucuresti si sa constate cauza consumului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.