Sari la conținut

Problema ciudata cbr F3 '95: dupa sincronizare carburatie, nu mai


Postări Recomandate

Salutare!

 

CBRica al meu a luat-o razna :(

Recent i-am facut carburatia;

Inainte de asta functiona impecabil, acul statea ceas la 1400 de ture in relanti, si in rest no problem. Acum daca nu o tin turata (macar in 2000) la semafor, scade turatia si se opreste motorul, si trebuie pornit iar si tinut macar in 2000 de ture.

Cand invart maneta sa accelerez, initial baraie putin ca si cum nu ar trage benzina. In mers se comporta in continuare ok.

Am incercat sa ii cresc turatia din surub, dar tot la fel, nu tine relantiul.

 

De la ce sa fie oare? (mai ales ca nu a mai facut figuri de genul asta inainte de sincronizare). Bujiile sunt schmbate recent, bobinele la fel. Am inteles ca si carburatoarele sunt in stare ok. Atunci ce naiba are si cum se explica faptul ca inainte de curatat si sincr. carb. , mergea bine? :laugh:

Editat de Inspektor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

CBRica al meu a luat-o razna :(

Recent i-am facut carburatia;

Inainte de asta functiona impecabil, acul statea ceas la 1400 de ture in relanti, si in rest no problem. Acum daca nu o tin turata (macar in 2000) la semafor, scade turatia si se opreste motorul, si trebuie pornit iar si tinut macar in 2000 de ture.

Cand invart maneta sa accelerez, initial baraie putin ca si cum nu ar trage benzina. In mers se comporta in continuare ok.

Am incercat sa ii cresc turatia din surub, dar tot la fel, nu tine relantiul.

 

De la ce sa fie oare? (mai ales ca nu a mai facut figuri de genul asta inainte de sincronizare). Bujiile sunt schmbate recent, bobinele la fel. Am inteles ca si carburatoarele sunt in stare ok. Atunci ce naiba are si cum se explica faptul ca inainte de curatat si sincr. carb. , mergea bine? :laugh:

 

Naspa ca nu poti sa dai UNDO ... :)

E foarte clar ca sincronizare n-a fost facuta corect, sau dupa montajul carburatoarelor nu s-au strans toate colierele, poate trage aer fals ... capacelele de la shtuturile de sincronizare s-au pus la loc? ... mecanicului i-au mai ramas piese dupa ce ti-a dat motorul ? ... dooh ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din categoria "cind nu am ce face capul rau ma doare". Lasati fratilor motoarele alea daca merg in plata lor. In general o motcicleta sau o masina a fost cnstruita cu scopul de a te deplasa cu ea, nu de a face mecanica. Daca sunteti pasionati de mecanica, luati un motor de 200 euro de pe una dezmebrata si faceti-va damblaua cu el. Ma ucid la neuroni tate topicurile astea de genul "cu toate ca mergea perfect m-am gindit sa o reglez, acum nu mai merge...". Daca mergea perfect, ce draq mai poti regla la ea?

on-topic. e dereglata din carburatie sau trage aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din categoria "cind nu am ce face capul rau ma doare". Lasati fratilor motoarele alea daca merg in plata lor. In general o motcicleta sau o masina a fost cnstruita cu scopul de a te deplasa cu ea, nu de a face mecanica. Daca sunteti pasionati de mecanica, luati un motor de 200 euro de pe una dezmebrata si faceti-va damblaua cu el. Ma ucid la neuroni tate topicurile astea de genul "cu toate ca mergea perfect m-am gindit sa o reglez, acum nu mai merge...". Daca mergea perfect, ce draq mai poti regla la ea?

on-topic. e dereglata din carburatie sau trage aer fals.

 

Ca sa clarific: eu dusesem motocicleta la verificat de carburatoare deoarece se simtea miros de benzina venind de sub rezervor..altfel nu o duceam ca sa ma aflu in treaba..si poftim ce patesc. Sper ca azi o sa se rezolve problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca se simtea miros de benzina, sa nu fie "puscata" galeria de admisie, si poate mergea ca era reglata cu amestec bogat care sa suplineasca aerul fals tras pe acolo. Poate dupa reglaje standard, combinat cu tras aer fals nu mai are suficient gaz si moare la ralanti. Din supape nu realizez cum ar putea fi dereglata sa porneasca/mearga bine dar sa nu stea la ralanti, parerea mea e ca tot din zona de carburatie e buba.

Bafta si nu uita sa postezi cum s-a rezolvat, o sa-i ajute si pe altii cind or sa pateasca ceva asemanator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzina scapa pe la "tubul" de sub rezervor (ala cu on/off/res), va fi inlocuita garnitura de acolo (sau tot tubul, daca nu merge asa).

 

Cand se termina toata tevatura, revin cu concluziile..

Mesaj completat

Azi am fost si mi-am luat motoreta facuta.

 

Raportul: problema era de la supape, erau blocate pe deschis 2 din ele :laugh: + trebuie sa inlocuiesc garnitura de la valva de sub rezervor (pe unde se scurgea benzina).

 

Am testat-o azi prin oras si nu a mai facut figuri, relanti-ul sta tzapan la 1500. Pan'acum, toate bune.

Proba finala maine dimineata, pornirea la rece.

 

O sa ii fac si consumul, poate sunt imbunatatiri si pe-acolo dupa combo-ul carburatie+supape..inainte consuma 6-7% afara si 8-9% in oras la mers destul de potolit..cam mult pt un f3, nu?

 

 

Totodata sunt in cautarea acestei garnituri de la valva de sub rezervor, vreau sa fac comanda de una noua. Cine are o oferta de pret e rugat sa lase un reply sau p.m. :(

Mesaj completat

A pornit si la rece. :)

post-50927-1301075991_thumb.jpg

post-50927-1301076025_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Salut si la mine se intampla ceva ciudat la carburatoare unde anume i-a dat de cap problemei, poate merg si eu acolo daca nu fac nimic cu ele ?

 

Multumesc

daca esti sigur ca e de la carburatoare du'o la cineva care stie sa le sincronizeze/curete, doar n'ai sa te apuci de umblat la supape acum..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu, inainte de reglare carburatie + sincronizare se face o verificare si respectiv ajustare (daca este cazul) a jocurilor supapelor. Ca sa nu mai zic ca de fapt corect este ca inainte de toate daca face fente ciudate e bine sa se ia compresia. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Benzina scapa pe la "tubul" de sub rezervor (ala cu on/off/res), va fi inlocuita garnitura de acolo (sau tot tubul, daca nu merge asa).

 

Cand se termina toata tevatura, revin cu concluziile..

Mesaj completat

Azi am fost si mi-am luat motoreta facuta.

 

Raportul: problema era de la supape, erau blocate pe deschis 2 din ele :wacko: + trebuie sa inlocuiesc garnitura de la valva de sub rezervor (pe unde se scurgea benzina).

 

Am testat-o azi prin oras si nu a mai facut figuri, relanti-ul sta tzapan la 1500. Pan'acum, toate bune.

Proba finala maine dimineata, pornirea la rece.

 

O sa ii fac si consumul, poate sunt imbunatatiri si pe-acolo dupa combo-ul carburatie+supape..inainte consuma 6-7% afara si 8-9% in oras la mers destul de potolit..cam mult pt un f3, nu?

 

 

Totodata sunt in cautarea acestei garnituri de la valva de sub rezervor, vreau sa fac comanda de una noua. Cine are o oferta de pret e rugat sa lase un reply sau p.m. :laugh:

Mesaj completat

A pornit si la rece. :)

exact aceasi problema o am si eu curge benzina de la unu di furtunurile care iese din carburator de sub filtru de aer dar eu ma gandeam sa fie vreun plutitor blocat si nu mai inchide daca gaseti supapa da mi si mie un pm as fi interesat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Consuma cam mult. Fa o proba acum dupa ce ai pus motorul la punct sa vezi cat consuma.

Eu am un F3 din 96 PC31 si cu 120 lei fac cam 390-400km. Adica un consum de 5.8 cel mult. Mers si in oras si afara. Mers cu 120-130 afara potolit dar si cu 160-180 asa cand am chef si schimbat un ture mari. In oras cu 50-60.

Editat de cezarzanf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

CBRica al meu a luat-o razna :laugh:

Recent i-am facut carburatia;

Inainte de asta functiona impecabil, acul statea ceas la 1400 de ture in relanti, si in rest no problem. Acum daca nu o tin turata (macar in 2000) la semafor, scade turatia si se opreste motorul, si trebuie pornit iar si tinut macar in 2000 de ture.

Cand invart maneta sa accelerez, initial baraie putin ca si cum nu ar trage benzina. In mers se comporta in continuare ok.

Am incercat sa ii cresc turatia din surub, dar tot la fel, nu tine relantiul.

 

De la ce sa fie oare? (mai ales ca nu a mai facut figuri de genul asta inainte de sincronizare). Bujiile sunt schmbate recent, bobinele la fel. Am inteles ca si carburatoarele sunt in stare ok. Atunci ce naiba are si cum se explica faptul ca inainte de curatat si sincr. carb. , mergea bine? :wacko:

Mareste ralantiul la 4 - 5000 de rotatii si nu va mai muri motorul la semafor

Editat de CatalinRUSE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=Update=

 

Am dat comanda pentru un kit de reparatie valva care imi va rezolva problema cu scurgerile de benzina. Temporar ca sa nu mai curga am astupat gaura de jos a valvei pana vine kitul. Ajunge in 2 sapt. si costa cam 1m.

 

Consumul in continuare 8-9 in oras si 7 afara. Nervi. De la ce naiba o fi consumand asa mult? Ce sa mai verific la ea?

Editat de Inspektor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...