Sari la conținut

Sursa Frustrarilor Nostre


ubord
 Share

Postări Recomandate

Ne-o tot tragem unul la altul pe forumul asta, ne tot vindem unul la altul giorseturile si resturile de utilaje(de bune , chiar de excelente si in perfecta stare de functionare :P ), facem cheta sau poll-inguri pe teme de genul, salvati o pisicuta, sau care motot e mai motor....

....Se fac propuneri de infintatri de cluburi , de asistenta juridica pentru bikeri...

 

Nu se poate nicicum ajunge la o sursa de incredere pentru piese de schimb la jafurile noastre comuniste?

 

M-am logat pe niste forumuri din mama russie , cu helpuri legate de piese....ma ignora! :baldy: (printre altele se pare ca sint si mai plavani decit noi, pentru ca majoritatea au probleme mult mai elementare decit ce se intilneste peacest forum .... :D am putea spune ca aici se face si inginerie pe ici-colo...

 

Am scris la niste meseriasi prin polonia si cehia, aia cica nu se complica cu bisnisuri in tari care nu sint membre mUE!!!! :D adica nu se obosesc cu nearienii:finger:...desi nu am comentat cu privire la preturile lor rotunjoare...

Frati cu marele popor frate si prieten numai sintem , arieni europeni nu , si nici nu vom fi....Sintem buni sa cumparam tot felul de jafoneze aruncate la gunoi de altii, pe care nu le mai poti repara din lipsa de cote de reparatie sau din cauza generoaselor preturi la piesele de schimb(ariene!)

 

Din 9000 de utilizatori ai acestui forum nu este nimeni care sa aiba o bunica , o verisoara, o draguta la vreo 200km est de granita noasta?Cineva , un unchi, un pensionar care sa faca un ban cinstit in amarita aia de rusie, si care sa fie dispus sa puna niste pachete cu maruntisuri!?

 

Sint firme care fac frecvent transporturi in/din rusia! Nu cunoasteti un sofer la care sa i se poata da niste teme simple?

Saracu gaspar sau tunaru ramin optiuni doar pentru cazuri disperate si pentru piese gen capace de qioloasa pe care sa le rectifici mai apoi singur, stopuri, cauciucuri.

 

 

Sintem 9 mii care o frecam pe forumul asta.... ;)

 

Sau chiar un patron cu o firma dispusa la importuri , si care sa se limiteze la un profit modic de 100% sa zicem, pentru ca cei de la ural.ro sigur au o felie mai grasa de atit(am mai vazut si noi preturi la mama rusie :D )

 

...injuraturi...

....frustrari...

Liber....bagati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

da ce cauti bre si nu gasesti? Mie rusii de la Gl mi-au adus ce-a vrut muschiu meu. bani sa am.

...cum ar fi : un grup conic 10/36 cu tratament termic si rectificarea suprafetelor de angrenaj, rulmentii din transmisie(cei detasabili cu role de 3mm, respectiv 6,5mm + caile de rulare despre care nu se stie ce uzura au....), o cruce cardanica tratata, cu rulmeni adevarati , si nu bucse cum a cumparat recent un proapat posesor de nipru...

.....o furca articulata pe fata...

...un alternator de 300W sau macat un pinion de pe altenator cu dantura rectificata si tratata si cu magica cota de fixare pe ax, pe care eu nu reusesc sa o nimeresc de vreo trei pinioane incoace....

...vreo doua perechi de supape de la mama lor, pe care sa le pot monta iarna asta...

...o roata de ural , modelul cu butucul in forma de floare.....

....o baie de ulei din aluminiu, marita si cu nervuri de racire.....

....o prelata impemeabila pentru atas....

si daca am sta la o bere sa povestim ar mai fi si alte mofturi.... :baldy:

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre piese de Ural vezi ca e reprezentanta. Daca ai nevoie de nr. de tel. spune-mi.

Despre restu', pot sa-ti spun ca am incercat cu un prieten sa deschidem reprezentanta IJ, am luat legatura pe mail cu fabrica si ni s-a raspuns ca nu-i intereseaza. Asa ca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...cum ar fi : un grup conic 10/36 cu tratament termic si rectificarea suprafetelor de angrenaj, rulmentii din transmisie(cei detasabili cu role de 3mm, respectiv 6,5mm + caile de rulare despre care nu se stie ce uzura au....), o cruce cardanica tratata, cu rulmeni adevarati , si nu bucse cum a cumparat recent un proapat posesor de nipru...

.....o furca articulata pe fata...

...un alternator de 300W sau macat un pinion de pe altenator cu dantura rectificata si tratata si cu magica cota de fixare pe ax, pe care eu nu reusesc sa o nimeresc de vreo trei pinioane incoace....

...vreo doua perechi de supape de la mama lor, pe care sa le pot monta iarna asta...

...o roata de ural , modelul cu butucul in forma de floare.....

....o baie de ulei din aluminiu, marita si cu nervuri de racire.....

....o prelata impemeabila pentru atas....

si daca am sta la o bere sa povestim ar mai fi si alte mofturi.... :baldy:

 

 

 

Sorry man, you're right. Cam greu de gasit chestiile astea in Ro de KKat. Ai vazut vreodata wheelers-dealers pe Discovery? Ai vazut cum gasesc aia piese de orice model de masina. Ai vazut cum au cluburi de detinatori de diverse modele de masina? Aia cum draq reusesc?

 

 

 

Traim intr-o tara de KKO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sorry man, you're right. Cam greu de gasit chestiile astea in Ro de KKat. Ai vazut vreodata wheelers-dealers pe Discovery? Ai vazut cum gasesc aia piese de orice model de masina. Ai vazut cum au cluburi de detinatori de diverse modele de masina? Aia cum draq reusesc?

 

 

 

Traim intr-o tara de KKO.

..nici o problema cu KKO, dar este numai KKO!fara alternativa!

...alternativa in domeniul frustrarilor noastre , biensur.... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mare nu sunt piesele, care se gasesc cit de cit, ci calitatea lor. Nu stiu daca din cei care au Ij, a incercat cineva sa ia legatura cu cei de la fabrica? Pe site-ul lor am vazut ca se poate face comanda de piese :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Despre piese de Ural vezi ca e reprezentanta. Daca ai nevoie de nr. de tel. spune-mi.

Despre restu', pot sa-ti spun ca am incercat cu un prieten sa deschidem reprezentanta IJ, am luat legatura pe mail cu fabrica si ni s-a raspuns ca nu-i intereseaza. Asa ca...

....cu mine nici macar nu s-au deranjat sa-mi raspunda ca nu-i intreseaza...pur si simplu nu i-a interesat :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am scris la niste meseriasi prin polonia si cehia, aia cica nu se complica cu bisnisuri in tari care nu sint membre mUE!!!!
de ce am eu o senzatie neplacuta ca si polonezii aia aduc multe giorseturi din china.... si apoi se lauda ca au piese din depozitele militare, :baldy: ca sunt de f buna calitate... mda, si noi ar trebui sa avem ciunga in par!

 

 

 

si au facut poze la pistoanele de m (de xemplu) invelite in hartie, doar se vad mai bine asa, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

Am scris la niste meseriasi prin polonia si cehia, aia cica nu se complica cu bisnisuri in tari care nu sint membre mUE!!!! :baldy: adica nu se obosesc cu nearienii:finger:...desi nu am comentat cu privire la preturile lor rotunjoare...

Frati cu marele popor frate si prieten numai sintem , arieni europeni nu , si nici nu vom fi....Sintem buni sa cumparam tot felul de jafoneze aruncate la gunoi de altii, pe care nu le mai poti repara din lipsa de cote de reparatie sau din cauza generoaselor preturi la piesele de schimb(ariene!)

 

 

 

.

 

 

de cand sunt polonezii arieni?din cate imi aduc aminte hitler iy trimitea intr o veselie pe evrei la auschwitz si pe polonezi in lagarele de munca...crezi ca nu fac afaceri cu noi ca nu suntem arieni?nu fac afaceri cu noi pentru ca suntem romani ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cand sunt polonezii arieni?din cate imi aduc aminte hitler iy trimitea intr o veselie pe evrei la auschwitz si pe polonezi in lagarele de munca...crezi ca nu fac afaceri cu noi ca nu suntem arieni?nu fac afaceri cu noi pentru ca suntem romani :baldy:

Si cu asta ai spus tot! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu asta ai spus tot! :baldy:

...mmda, poate trebuiau si vreo doua ghilimele pe acolo...ideea era ca nu se complica cu niste ciurli-burli cu sange nealbastru, la fel cu probabil multi dintre noi nu s-ar complica cu niste bangladesieni, sau campuchiezi...

dar nu neaparat despre asta era vorba...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt de parere ca se poate face orice piesa in romania , da-o dreq de treaba ,sunt 100% sigur ca si la noi se toarna piese se fac la strung si prin alte procedee numai bani sa ai si sa ii gasesti pe respectivii care fac ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt de parere ca se poate face orice piesa in romania , da-o dreq de treaba ,sunt 100% sigur ca si la noi se toarna piese se fac la strung si prin alte procedee numai bani sa ai si sa ii gasesti pe respectivii care fac ...

... este toata locatia aia de pe linga Cugir, plus Brasov, plus Arad, plin de belitori de belengher.

Acolo numai chestii de astea se faceau , grupuri conice cu angrenaj paloid, cruci cardanice, rectificari de precizie, boambe, si bombardele..

O multime de frecatori de menta , cu o productie foarte redusa pentru care nu se mai gaseste cumparatori , ca' acuma armata nu mai cumpara decit giorseturi nato.

Au totate utilajele necesare , nu trebuie sa modifice nimic, au oamenii pregatiti, nu trebuie sa schimbe tehnologii sau fluxuri tehnologice, exact asta faceau!

Si ii doare pe toti undeva!

te duci cu un desen in autocad exportat pentru masina unealta pe care o au acolo ,si ,rumînul nu trebuie decît sa fumeze o ţigare pînă se face angrenajul conic!

Nu tine povestea ca iese scump, daca celelate coptaturi care le-au produs patruzeci de ani acolo au putut sa le faca ieftin.

Nu este nevoie decit de vreo 4-5 tipuri de pistoane cu segmentii aferenti, veo 2-3 tipuri de transmisii, si piese pentru 3 modele de cutii de viteza .Nu stiu daca de toate ar fi 100 de repere, si s-ar putea pune pe roate toate masinile astea comuniste care au fost facute simplu , reparabile , ieftine si pentru oameni saraci ca noi.

Imi vine sa rid cind aud ca o jafoneza de 17800 de eurocopterix nu are cote de reparatie la arbore sau la pistoane.Donezi sange , o iei, se fute , si te uiti la ia.

 

Toti marii vanzatori , distribuitori , reprezentanti de la tot felul de supermarci de avione , te pupa-n fund la orice ora si de cite ori vrei, pana le cumperi facaturile, si dupa aia umbli tu sa-i pupi in fund , ca sa te bage in seama si sa-ti aduca piesele de care ai nevoie, sau sa te mai pasuiasca cu reviziile obligatorii, sau sa binevoiasca sa te primesca in service-ul autorizat sa-ti schimbe nu stiu ce plastic... :baldy:

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi vine sa rid cind aud ca o jafoneza de 17800 de eurocopterix nu are cote de reparatie la arbore sau la pistoane.Donezi sange , o iei, se fute , si te uiti la ia.
ma depaseste. ce vrea sa insemne asta, daca e ce am inteles eu e nasol. nu cred ca ele vor mai circula peste 60 de ani. :baldy:

cat despre restul , cam ai dreptate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma depaseste. ce vrea sa insemne asta, daca e ce am inteles eu e nasol. nu cred ca ele vor mai circula peste 60 de ani. :baldy:

cat despre restul , cam ai dreptate..

nu are vally mama, pentru ca arborele ala care este calculat pentru echilibrare la j' de mii de ture pe minut trebuie sa merga cu pistoanele si cu segmentii la gramajul corect , altfel la cota patru si o suta de mi de ture pe secunda sparge toate potarnichile.

Arborii sint facuti pe masini automate, nu ii masoara nu stiu ce meserias care sa-i aduca cu grija la cota zero.Ei ies pe loturi in functie de cum se uzeaza/reechilibreaza masinile de rectificat, si ,arborele cu punct rosu merge cu cuzinetii cu punct rosu si cu pistoanele cu patratel galben, si in nici un caz nu cu cei cu punct albastru!Aberant dar asa este.Intreba si vezi ca o sa ti se prea poata raspunde ce inseman cota zero, sau cota trei la asa ceva .Nici macar ametitii de pe la reprezentante.

Si la tratamentele de suprafata pe care le au , nici nu mai ai cum sa faci o rectificare si sa ramina valabil la turatiile si temperaturile la care lucreaza.

Peste 60 de ani poate o sa mai vezi un ural sau un M dar jafonezelel de acum vor fi de mult mancare pentru gaini... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai defapt tocmai asta e ideea.... la cam tot ce se face acuma...sa nu tina foarte mult, cu zeciile de ani... sa se strice peste 2-3 ani, sa nu o poti repara sa iei alta noua...asa au intotdeauna vanzare, si nici nu se umple lumea de vechituri... ca vezi acuma mari probleme cu innoirea parcului auto, etcetc. de kko da asta e, ne obliga sa cuparam plastice de cacao care se strica repede...

ata ete....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai defapt tocmai asta e ideea.... la cam tot ce se face acuma...sa nu tina foarte mult, cu zeciile de ani... sa se strice peste 2-3 ani, sa nu o poti repara sa iei alta noua...asa au intotdeauna vanzare, si nici nu se umple lumea de vechituri... ca vezi acuma mari probleme cu innoirea parcului auto, etcetc. de kko da asta e, ne obliga sa cuparam plastice de cacao care se strica repede...

ata ete....

...da, nu vor mai fi vechituri, numai lucruri noi futute imediat ce au iesit din termenul de garantie...

si munti de gunoi pe care va scrie marunt made in china... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pila nu tre sa fie la 200 de km ci un pic mai departe.De la 200 km respectiv moldova si ukraina aduc si moldovenii din piata. Facute intr-un atelier obosit, la betie si din materiale de kko. Pila ar trebui sa fie prin Rusia.Si mai exact prin mijlocul Rusie nu la periferie.

Polonezii nu se complica cu noi pt simplu fapt ca suntem peste tot cunoscuti drept tepari. Tot ce e site de afara care accepta carduri fuge de romani ca draq de tamaie.

Solutia ar fi tot la noi. Am avut tehnologie buna si mesteri buni.Nu conteaza ca e tehnica invechita pt ca piesele de care avem noi nevoie au fost proiectate acum zeci de ani.

Suntem o specie pe cale de disparitie( posesorii de comuniste), pt ca sa recunoastem ca alte comuniste mai intra in tara si incet incet toate vor ajunge fier vechi, eu zic ca meritam sa avem piese de schimb pt fiarele noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cite i-mi dau eu seama , societatea de consum a ajuns si la noi si are de gind sa ne termine. Daca aveam si noi banii alora din vest,faceam ca ei,luam o japo,o tineam 4-5 ani si o vindeam,apoi luam alta. Problema este ca societatea asta de consum a fost facuta de ei pt. ei,pe noi nu prea ne aranjeaza,ca sintem saraci. Aia care restaureaza pe afara au cu ce,ca au jdemii de ataliere care fac orice piesa. La noi daca te duci la un strungar sa-ti faca un surub,esti mort. Vina nu e a lor,e a noastra,ca sintem niste sugatori milogi care ne-am vindut cu totu si asta pe nimic. Concluzia este ca sintem sortiti pieirii si poate ca sint cam pesimist,da' eu asta simt zilnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@lil debul :baldy:

Referitor la piese, sa zicem mersi ca exista unu ca Tunaru sau Gaspar. Va dati seama, in jumate de Romanie sunt doar 2 insi care aduc piese :P . Oricum nu cred ca sunt plini de bani, au si ei de-o paine un SantaFe acolo.

De facut reprezentanta cu piese rusesti, e greu de tot. Voi nu vedeti ca treaba merge cam asa: ai japoneza/italiana etc., se strica o piesa, te duci la reprezentanta (daca nu gasesti vreunu sa iti aduca second sau louis etc.), dai comanda, aia iti iau banu, fac comanda dincolo, pretul de dincolo+adaosul lor+transport, si intr-o luna-doua ai piesa, ei nu pierd nimic.

Cu mama rusie e greu de tot.

1. Tre sa ai bani. (ca sa umpli un camion de piese, tre sa ai din fiecare reper cate 1-2 bucati)

2. Tre sa treci pe la fratii de peste Prut si la vama e crima :D

3. Tre sa ai clienti seriosi frate, nu 10 oameni pe luna, care vrea un piston, care vrea un capacel.

 

Din punct de vedere al economiei de piata, e o eroare grava; in 2001 cand mi-am luat eu Simsonu, in Vitan erau MORMANE de piese, de la toate natiile de comuniste. Mai gaseai si oase de Triumph, NSU, TWN si altele, rare dar se mai gaseau. Acum, 1-2 mosi care vin sa nu se plictiseasca acasa, cu o toba, o scarita si un stator facut praf.

 

Cam asta este. Suntem specie pe cale de disparitie. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo pretul pieselor e mult prea mare (un lant de transmisie peste 80 ROL :baldy: ). Iar provenienta.... necunoscuta. Daca-s facute tot prin atelierele private din Ucraina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...