wtf? Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Mi-am facut timp ieri si am dat jos filtrul de aer(N&N) la motoreta recent cumparata. Fac intrebarea dintr-un thread aterior, clapetele cand apesi pe ele, trebuie sa revina singure in pozitia de inchis, sau ? In orice caz, la mine nu. Filtrul se poate spala doar cu solutia aia speciala ? Mizeria/unsoarea/uleiu ala de sub filtru ce dreaq e? De unde poate veni? In sensul ca nu`i uscat in partea dreapta dupa cum se vede in poza, e ceva uleios. L.E. 636 2004 Editat Aprilie 1, 2011 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Cam mizerie pe acolo, ar trebui curatat. Cat despre ulei, daca tot ai desfacut acolo, sa te uiti daca ai un furtunas care vine din cutia de viteze si intra in airbox. Ala e un fel de supraplin, daca ai prea mult ulei iar airboxul e pe post de refulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Aprilie 1, 2011 Autor Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Cam mizerie pe acolo, ar trebui curatat. Cat despre ulei, daca tot ai desfacut acolo, sa te uiti daca ai un furtunas care vine din cutia de viteze si intra in airbox. Ala e un fel de supraplin, daca ai prea mult ulei iar airboxul e pe post de refulator. Pai, ok, refulator refulator, dar imi baga uleiu din cutia de viteze, in corpul injectiei? Mhm, deci, se poate sa ai dreptate tu. Precizez ca dupa ce am dat jos rezervorul, m-am putut uita sub intreg ansamblul filtrului de aer, si in aceeasi parte stanga, e ulei. Ma duc afara sa fac o poza, ca vorbesc bazaconii. Editat Aprilie 1, 2011 de wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Nu eram foarte sigur, ca n-am vazut la injectie pana acum, dar la carburatie sigur e asa. Oricum, ideea e ca in mod normal, nu prea ar trebui sa ajunga ulei pe acolo decat destul de rar atunci cand totul e in regula asa ca e posibil sa ai prea mult ulei sau iti face presiune prea mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Aprilie 1, 2011 Autor Share Postat Aprilie 1, 2011 Poze cu ticalosenia: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Aaa.... incearca sa te uiti daca ai cum, sa vezi daca furtunul ala e perforat sau ceva, ptr ca altfel e cam multa mizerie pe acolo. In conditii normale sa zic asa, trebuia sa ai doar in filtru nu si pe dinafara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Aprilie 1, 2011 Autor Share Postat Aprilie 1, 2011 Bine maestre, o sa ma uit si te anunt. As vrea sa dau tot ansamblu de la filtru de aer jos sa curat uleiul ala si sa aflu buba lui Bloo, dar mi-e ca raman cu piese de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Ce sa zic, cu prea multe nu cred ca ramai Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Da intr-adevar cu gazele asa este, dar in cazuri extreme iese si ulei pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Bine maestre, o sa ma uit si te anunt. As vrea sa dau tot ansamblu de la filtru de aer jos sa curat uleiul ala si sa aflu buba lui Bloo, dar mi-e ca raman cu piese de rezerva uleiul sunt 70% sigur ca e motul 300v. s-ar putea sa ma insel totusi. daca nu ma insel sa stii ca se "evapora" ceva mai pronuntat decat altele. iar de filtrul de aer ce sa zic? mai prost decat K&N n-am mai vazut in viata mea. adica uita-te si tu cat praf e acolo... acum gandeste-te cat intra in motor... daca vrei neaparat filtru sport recomand UNI sau pipercross. evident la capitolul "filtrabilitate" stau mai prost decat cele de hartie dar asta e alta treaba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Eu am filtru Pipercross si il curat si il ung la 4-5 mii de km.Depinde de chef.Ideea e sa nu fie murdarie dupa filtru.Plus ca filtrele astea sport se dau cu putin ulei(spray).Nu se da in proastie.Doar ca sa se acopere toata suprafata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Cand spuneam ca filtrele K&N nu sunt bune veneau "specialistii" si urlau ca ce stii tu bai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Ce stii tu bai??? Ai idee ce conditii au fost acolo? Cum a fost montat filtrul ala? Daca bolovanii aia care se vad in poze pe galerii treceau printr-o bucata de bumbac cu sarma imbibata in ulei, eu inghit 3 filtre K&N pe loc! De unde stii ca nu tragea aer fals pe langa un colier? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 (editat) Filtrul K&N nu lasa praful sa treaca mai mult decat cel de hartie. Am pe masina de aproape 40 000km si nu e deloc praf in admisie. Acum depinde si de cine l-a montat si cum l-a intretinut. Se pot deteriora usor daca nu sunt intretinute corect. Nu trebuie sulfate cu aer comprimat, nu trebuie spalate cu presiune, nu trebuie uscate fortat. Cel mai important, nu trebuie exagerat cu uleiul si nu trebuie folosite uscate. Scrie foarte clar pe intructiuni cum se curata. Costa 60 RON un kit de curare si tine cam 4 - 5 curatari, in functie de cat de murdar e filtrul. Eu prefer varianta cu uleiul spray. E mai usor de aplicat uniform. Uleiul e aspirat din motor cand motorul e uzat si scapa compresie pe langa segmenti. Cantitatea de gaze recirculate prin furtunul ala e mult mai mare la un motor uzat decat la unul nou si mai multi vapori de ulei ajung in admisie. Asa arata clapeta de acceleratie la masina mea dupa 20 000km de mers cu filtru K&N. Editat Aprilie 1, 2011 de cristidb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Ce stii tu bai??? Ai idee ce conditii au fost acolo? Cum a fost montat filtrul ala? Daca bolovanii aia care se vad in poze pe galerii treceau printr-o bucata de bumbac cu sarma imbibata in ulei, eu inghit 3 filtre K&N pe loc! De unde stii ca nu tragea aer fals pe langa un colier? Am eu asa un filing . Bolovanii aia puteau sa se formeze treptat prin depunere, in timp. Nu cred ca tragea aer nefiltrat pe langa vreun colier. Mesaj completat Filtrul K&N nu lasa praful sa treaca mai mult decat cel de hartie. Am pe masina de aproape 40 000km si nu e deloc praf in admisie.Acum depinde si de cine l-a montat si cum l-a intretinut. Se pot deteriora usor daca nu sunt intretinute corect. Nu trebuie sulfate cu aer comprimat, nu trebuie spalate cu presiune, nu trebuie uscate fortat. Cel mai important, nu trebuie exagerat cu uleiul si nu trebuie folosite uscate. Scrie foarte clar pe intructiuni cum se curata. Costa 60 RON un kit de curare si tine cam 4 - 5 curatari, in functie de cat de murdar e filtrul. Eu prefer varianta cu uleiul spray. E mai usor de aplicat uniform. Uleiul e aspirat din motor cand motorul e uzat si scapa compresie pe langa segmenti. Cantitatea de gaze recirculate prin furtunul ala e mult mai mare la un motor uzat decat la unul nou si mai multi vapori de ulei ajung in admisie. Asa arata clapeta de acceleratie la masina mea dupa 20 000km de mers cu filtru K&N. Filtrul clasic nu trebuie intretinut, l-ai schimbat si la revedere. Daca erau asa de bune K&N se montau din fabrica pe mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Filtrele sport nu se monteaza din fabrica pentru ca nu sta nimeni 3-4 ore sa-ti spele si sa-ti usuce filtrul cand te duci la service. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Jegu de pe admisie se intampla de regula ca trage aer fals. Care aer fals il trage din afara filtrului, unde mai e si praf. Drept dovada, una din admisiile de la mobra mea era curata lacrima, ca aia de mai sus, si cealalta era neagra toata. De ce? Pt ca cine o avut mobra inainte, o umblat la tuburuile de la admisie, intre airbox si admisia propriu-zisa. Acolo e un o-ring, care daca nu il inlocuiesti de fiecare data cand umbli, nu mai etanseaza, trage aer fals cum s-ar zice in limbaj de mecanic de Dacie si jegu din ala + benzina, in timp, duce la ce se depune pe peretii admisiei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Corleone, si chilotii lu bunica daca-i pui drept filtru nu aduni bolostancile alea acolo... Acolo a tras aer pe langa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 trage aer fals cum s-ar zice in limbaj de mecanic de Dacie Trage aer nefiltrat, aer fals este in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Corect gogule, aer nefiltrat, ai dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator corleone Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Corleone, si chilotii lu bunica daca-i pui drept filtru nu aduni bolostancile alea acolo...Acolo a tras aer pe langa.. Avand in vedere ca nu cunoastem in amanunt problema este posibil sa fi tras si pe langa dar asta trebuia sa se vada cand a demontat filtrul. Un filtru montat prost se vede la demontare imediat, wtf? nu a mentionat nimic ca filtrul ar fi fost montat prost. Mesaj completat Corect gogule, aer nefiltrat, ai dreptate. Pai se poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Nu cumva motorul e pe duca? Eu stiu motorete care stringeau sute de ml de ulei in carcasa filtrului de aer. Orice motoreta aduna putin ulei acolo, a ta are mult prea mult.la cazaturi se mai scurge ulei din carter in carcasa, depinde in ce pozitie a stat motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wtf? Postat Aprilie 3, 2011 Autor Share Postat Aprilie 3, 2011 Avand in vedere ca nu cunoastem in amanunt problema este posibil sa fi tras si pe langa dar asta trebuia sa se vada cand a demontat filtrul. Un filtru montat prost se vede la demontare imediat, wtf? nu a mentionat nimic ca filtrul ar fi fost montat prost.Mesaj completat Pai se poate... Nu cumva motorul e pe duca? Eu stiu motorete care stringeau sute de ml de ulei in carcasa filtrului de aer. Orice motoreta aduna putin ulei acolo, a ta are mult prea mult.la cazaturi se mai scurge ulei din carter in carcasa, depinde in ce pozitie a stat motocicleta. Ai dreptate, uite si pozele cu filtrul. Se poate ca pe la garnitura asta sa fi tras aer fals... A stricato ala de a strans ca ciobanu suruburile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Aprilie 3, 2011 Share Postat Aprilie 3, 2011 Corleone, si chilotii lu bunica daca-i pui drept filtru nu aduni bolostancile alea acolo... =)) Extras din regulament> "La campania "Un chilot imbibat = un motor mai curat" nu pot participa lenjeriile rudelor de gradul I, II pana la gradul IV..." Deci nu erau a lu bunica sa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 4, 2011 Share Postat Aprilie 4, 2011 Ai dreptate, uite si pozele cu filtrul.A stricato ala de a strans ca ciobanu suruburile Aer nefiltrat. Aer fals e ala pe care-l trage pe langa carburator. Bine ca ai pus 3 poze pe fata si nici una pe dos. Habar nu am unde se monteaza acel filtru si care e partea care etanseaza si unde etanseaza ca sa-ti pot spune daca a tras aer nefiltrat prin gauroaia aia sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.