RaveBoy Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 Aseara pe la Obor mi s-a rupt cablul de ambreaj ... intrebarea mea pentru voi este : Sa cumpar un cablu nou pt. motoreta mea care am auzit ca e cam 150-200 ron sau sa cumpar acest kit de cabluri http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=17246 intreb pentru ca diferenta de pret este uriasa !!!! help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 Kitul este super ca pret. Daca tine macat pe sfert din cat tine cel original tot iesi mai ieftin. Si nu vad de ce nu ar tine. Personal mi-as lua kit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 Kitul este super ca pret. Daca tine macat pe sfert din cat tine cel original tot iesi mai ieftin. Si nu vad de ce nu ar tine. Personal mi-as lua kit. am luat kit de la un magazin de pe langa gradina botanica - 75 roni l am montat in 30 de min ( daca nu era intuneric era gata in cateva minute ) .... deci..kit motorul - o HOnda Vigor 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 Da un search pe forum dupa cablu de ambreiaj si o sa poti sa il faci singur cu aprox. 5 lei si o sa te tina la fel de mult ca unul original. Kitul ala il vad ca o solutie pentru cind ti se rupe in drum, nu sa mergi tot timpul cu el. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 9, 2006 Autor Share Postat Octombrie 9, 2006 am dat search si nu am gasit. Poti te rog sa fi un pic mai exact? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haca Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 (editat) vezi ca e un nene' care "face" cabluri , la piata victoriei cum te duci spre 1 mai ,inainte de Web ( bar/club ) se face o strada , prima sau a doua curte , nu mai stiu exact . poti sa ii intrebi pe baietii de la vulcanizare . du-te cu , cablul rupt ca sa vada ce lungime sa il faca si Editat Octombrie 9, 2006 de haca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adorlith Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 vezi ca e un nene' care "face" cabluri , la piata victoriei cum te duci spre 1 mai ,inainte de Web ( bar/club ) se face o strada , prima sau a doua curte , nu mai stiu exact . poti sa ii intrebi pe baietii de la vulcanizare . du-te cu , cablul rupt ca sa vada ce lungime sa il faca si sa insisti sa ti-l faca aceeasi lungime, eu am fost de doua ori pana l-a facut bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 Aseara pe la Obor mi s-a rupt cablul de ambreaj ... intrebarea mea pentru voi este : Sa cumpar un cablu nou pt. motoreta mea care am auzit ca e cam 150-200 ron sau sa cumpar acest kit de cabluri http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?showtopic=17246 intreb pentru ca diferenta de pret este uriasa !!!! help Kitul este o solutie provisorie,sa-l ai in lotul de bord incaz de un cablu rupt.In timp ,relativ scurt el se rupe de langa surub. Daca vrei o reparatie profi ori cumperi cablu complet original ori gasesti pe cineva care le face bine [cositorite].facute bine tin la fel de mult ca originalul.daca erai din Sibiu ti-l faceam eu. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 9, 2006 Autor Share Postat Octombrie 9, 2006 ms mult pt. sfaturi ... am comandat un cablu nou ! Am zis ca moto asta oriqm il mai tin 2 ani si macar sa dau un ban si sa tina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Octombrie 9, 2006 Share Postat Octombrie 9, 2006 personal cred ca daca iti faceai o pastila mecanica la un strungar si iti luai cablu mergea la fel de bine ca ala nou eu am pastila mecanica pe cablu si tine super bine am si unul de rezerva original dar inca nu l-am pus si e SH Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 10, 2006 Autor Share Postat Octombrie 10, 2006 cablu nu imi trebuie .... imi trebuie doar pastila ca el s-a rupt de la pastila aia care vine prinsa de maneta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 HAide sa iti spun ceva: Cand s-a rupt prima oara cablul de ambreiaj am inlocuit cu unul scump...rezultatul ,s-a rupt in cateva saptamani. Am fost in obor am cautat cablu pt bicicleta,era prea subtire,cand am intrebat-o pe tanti daca nu are mai gros...m-ia spus pentru ce imi trebuie,si am zis ca pentru moto...Reactia:: -Aaaaaaaaa,de ce nu zici mama asha? mi-a dat un cablu care a costat vreo 40 mii si care s-a dovedit mai durabil decat unul de firma. Asadar,fiecare procedeaza cum vrea ,dar sincer mai bine incerci tu singur sa ti-l montezi,te poti intalni oricand cu situatia asta ,si ce o sa faci cand dai de belea pe autostrada(happened for me) ???intotdeauna e bine sa ai unul de rezerva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 10, 2006 Autor Share Postat Octombrie 10, 2006 ok, il fac eu singur dar nuca aia sau pastila qm dracu ii zice a fost turnata pe cablu ... unde gasesc una universala sau una care sa poata fi montata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 HAide sa iti spun ceva: Cand s-a rupt prima oara cablul de ambreiaj am inlocuit cu unul scump...rezultatul ,s-a rupt in cateva saptamani. Am fost in obor am cautat cablu pt bicicleta,era prea subtire,cand am intrebat-o pe tanti daca nu are mai gros...m-ia spus pentru ce imi trebuie,si am zis ca pentru moto...Reactia:: -Aaaaaaaaa,de ce nu zici mama asha? mi-a dat un cablu care a costat vreo 40 mii si care s-a dovedit mai durabil decat unul de firma. Asadar,fiecare procedeaza cum vrea ,dar sincer mai bine incerci tu singur sa ti-l montezi,te poti intalni oricand cu situatia asta ,si ce o sa faci cand dai de belea pe autostrada(happened for me) ???intotdeauna e bine sa ai unul de rezerva mie mi s-au rupt 4 cabluri intr-un an jumate si am hotarat si eu sa nu mai dau bani pe prostii chinezesti sau originale care oricum sunt facute sa se rupa ca sa-si scoata si producatorul un ban de pe piese..ci tot asa sa ma duc in obor si sa caut ceva compatibil la fel de gros sau comparabil...este enorm mai eftin si nu dureaza prea mult sa faceti adaptarea...mie imi merge cablu de bicicleta pt frana spate...e vreo 20mii...pe cand dak iau original mi-l dau cu tot cu camasa si alte prostii si ma ajunge la cateva suteeee de miiii bune!!!..si tot la fel de repede se rupe ..chiar acum de 2 zile am iar aceasi problema spinoasa...si ce ma streseaza e culmea...am fost la first bike sa cumpar cablu de bicle si nu mai aveau si rusul in obor nu vrea decat cu camasa sa-l mi-l dea...e cam penala faza pt dintamai c-ta dar oi gasi eu maine ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 10, 2006 Autor Share Postat Octombrie 10, 2006 .... de unde se poate cumpara pastila(nuca sau cum se numeste) care se prinde de cablu si intra in lacasul de la maneta??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ticolino Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 De la louis. Au universale, cu surub. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 10, 2006 Autor Share Postat Octombrie 10, 2006 (editat) din bucuresti ma interesa poate are cineva din bucuresti o pastila dasta in plus fac cinste si o returnez cand vine cea de la louis Editat Octombrie 10, 2006 de RaveBoy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 am io un kit de cablu, iti dau pastila si mi-o dai tu inapoi cand iti vine de la louis da vii pana la mine in grozavesti, nu de alta, da nu mai am benzina decat de ajuns acasa 0742849256 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 10, 2006 Autor Share Postat Octombrie 10, 2006 Ooooooo mersi mult ... te sun cand scap de la munca si trec eu sa o iau !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raulus Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 vezi sa nu fie dupa 6... sau nu mult dupa 6, ca atunci termin si io munca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaveBoy Postat Octombrie 10, 2006 Autor Share Postat Octombrie 10, 2006 am io un kit de cablu, iti dau pastila si mi-o dai tu inapoi cand iti vine de la louis da vii pana la mine in grozavesti, nu de alta, da nu mai am benzina decat de ajuns acasa 0742849256 Se potriveste pastila dar nu am pus-o pt. ca s-a intunecat si nu am lumina la garaj:(. Mersi mult pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 mie mi s-au rupt 4 cabluri intr-un an jumate si am hotarat si eu sa nu mai dau bani pe prostii chinezesti sau originale care oricum sunt facute sa se rupa ca sa-si scoata si producatorul un ban de pe piese..ci tot asa sa ma duc in obor si sa caut ceva compatibil la fel de gros sau comparabil...este enorm mai eftin si nu dureaza prea mult sa faceti adaptarea...mie imi merge cablu de bicicleta pt frana spate...e vreo 20mii...pe cand dak iau original mi-l dau cu tot cu camasa si alte prostii si ma ajunge la cateva suteeee de miiii bune!!!..si tot la fel de repede se rupe ..chiar acum de 2 zile am iar aceasi problema spinoasa...si ce ma streseaza e culmea...am fost la first bike sa cumpar cablu de bicle si nu mai aveau si rusul in obor nu vrea decat cu camasa sa-l mi-l dea...e cam penala faza pt dintamai c-ta dar oi gasi eu maine ceva daca te plimbi prin bazar, ai sa vezi ca vand unii zbir de otel, mai gros.cred ca la metru.e fara camasa.le au agatate pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat Octombrie 10, 2006 Share Postat Octombrie 10, 2006 Am patit-o si eu cu ambreiajul...Initial am avut cablu de bicla si a crapat dupa nici 50 km. De rezerva am avut de la proprietar tot de bicla...L-am pus si m-a tinut fix 500m si s-a rupt intr-o curba de era sa intru in blocul din fata mea. Apoi am gasit pe un nene care facea cabluri. I-am dat 60 mii pe el si intr-adevar m-a tinut vreo 1500 km. Apoi, cablul fiind cu pastla mecanica mi s-au retezat trei spite si ca desteptul l-am rupt pt ca aratau ca drq. Si in consecinta...cum am pus cablul si am apasat pe maneta a pocnit plumbul din capat. Acuma problema mea era ce cablu sa ii pun, pt ca in capatul de intra in levieul de la cutie nu putea sa fie decat cu pastila cu surub. Am incercat cu cablu de frana de mana de masina - prea gros. Cablu de 1310 - prea scurt. Pana am vazut un cablu de SuperNova - super bun ca lungime efectiva a cablului. Chin de indepartat mansoanele groase din capat (taiate cu fierastraul cu atentie ca sa nu ating cablul) pt ca lungimea camasii era prea mare. In capatul de la cutia de viteza am avut inspiratia sa pastrez mansonul de plastic ce vine infasurat in jurul pastilei si l-am pus pe asta. Se simte o adevarata schimbare fata de cablul celalalt - nu se mai simte frecarea cablului, se simte cand se cupleaza ambreiajul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuchsia Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Uite cum am facut eu un cablu nou. Metodele descrise mai jos se gasesc descrise in mare parte intr-unul sau mai multe posturi mai de la inceputul cronologic al sectiunii 'service' pe care mi-e lene sa le caut acum. De asemeni, aici mai sint diverse informatii despre subiect: http://www.dansmc.com/cables.htm Ingrediente pentru confectionarea unui cablu de ambreiaj: ------------------------------------------------------------------- 1. cablu de otel cit mai asemanator ca proprietati cu cel vechi (pentru cei din Bucuresti se gaseste la Obor in "talcioc" - la un pret de genul 15.000 metrul) 2. pastila din capatul manetei de ambreiaj (e foarte buna o bucatica de teava de metal mai moale, cupru de exemplu) 3. o piulita de 3 sau ceva de genul pentru celalalt capat al cablului (se turteste cu ciocanul pe cablu si apoi se cositoreste foarte usor) 4. cositor si ceva cu care sa il topim (ciocan de lipit, sau un polonic vechi cu ceva cositor in el pus pe aragaz) 5. o menghina si o bormasina cu care sa gaurim teava de cupru daca nu avem o pastila gata confectionata. Optional - o scula de taiere cu disc abraziv. Metoda de lucru ------------------ Prinzi teava in menghina, dai o gaura dintr-o parte in alta perpendicular pe teava. Lasi teava in menghina, schimbi burghiul cu unul un pic mai mare si maresti un pic diametrul primei gauri (o faci un pic conica, ca sa intre capatul rasfrint al cablului de otel si sa vina la nivel, dar nu strapungi de tot peretele). Tai teava de cupru la dimensiunea potrivita manetei de ambreiaj. Tai cablul la dimensiunea necesara. Ideal ar fi sa faci manevra cu un polizor ceva, ca sa nu o ia toroanele razna. Cositoresti zona de sub taiere tot ca sa nu fuga toroanele (atentie sa nu cositoresti pe o lungime prea mare pentru ca mai jos cu juma de centimetru sau cam asa o sa ai nevoie de flexibilitate), si rasfiri toroanele cu un patent (le aduci in forma de floare, deci indoi la 90 de grade sau mai mult primii doi-trei milimetri ai sirmulitelor de otel). Scopul manevrei e sa dai o cablului o forma care sa reziste si mecanic efortului, nu numai prin lipire. Strapungi teava de cupru cu cablul prin cele doua gauri date cu bormasina si aduci cablul prin teava pina ce se opreste cu floarea in gaura usor conica. Dai cu decapant si cufunzi bucatica de teava in polonicul cu cositor pe care l-ai lasat intre timp pe aragaz. Dupa ce intra cositor unde trebuie, scoti din polonic si dupa racire, daca floarea iese peste diametrul tevii se ajusteaza din ciocan sau pila, dupa gust. Se serveste cu WD40 din belsug si se baga in camasa. La capatul celalalt al cablului se introduce piulita, aplici citeva ciocane zdravene in cap si cositoresti. Nu stiu daca e neaparat necesar sa mai rasfringi toroanele, pentru ca in urma turtirii o sa intre filetul piulitei in cablu si ar trebui sa fie suficient. Cam asa am facut eu (sper ca nu am omis nimic). Pentru o rezistenta superioara, in loc de cositor se foloseste argint, dar deja asta e o operatie care nu mai iese la aragaz. Habar n-am cum s-ar comporta un adeziv pentru metal in locul cositorului. Oricum, ideea e ca nu e o operatie pentru care sa ai nevoie de cine stie ce skilluri, costurile sint minime (sub 100.000 garantat), rezistenta e mai mult decit satisfacatoare (daca e sa se rupa de obicei se sfasie cablul imediat sub maneta, nu cedeaza pastila), iar satisfactia e maxima. Spor la treaba (poti sa incerci sa faci unul de rezerva in cazul in care ai facut rost de unul nou). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.