TheFatBob Postat Ianuarie 21, 2009 Share Postat Ianuarie 21, 2009 (editat) well,dupa mai bine de 1 an,"the fatbob" is back: cilindrii si pistoane S&S+biele+pp ulei RevTech+placi ambreiaj+pinion cutie 1si3+releu incarc+capac cut viteze,carb S&S,tije supape,toate noi....carter sudat si rectificat,scaun supape rectif....ceva bucsare+reglaje...acum am compresie marita....porneste fain,e in rodaj inca. TFB poze n-am,ca a fost reparat la Buc la Catalin. Editat Ianuarie 21, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laurentiug Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 well,dupa mai bine de 1 an,"the fatbob" is back:cilindrii si pistoane S&S+biele+pp ulei RevTech+placi ambreiaj+pinion cutie 1si3+releu incarc+capac cut viteze,carb S&S,tije supape,toate noi....carter sudat si rectificat,scaun supape rectif....ceva bucsare+reglaje...acum am compresie marita....porneste fain,e in rodaj inca. TFB poze n-am,ca a fost reparat la Buc la Catalin. Sa fie intr-un ceas bun, sper sa ne intalnim la o tura prin imprejurimile Sibiului, eu voi veni mai des pe acolo ... stii tu de ce ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 well,dupa mai bine de 1 an,"the fatbob" is back:cilindrii si pistoane S&S+biele+pp ulei RevTech+placi ambreiaj+pinion cutie 1si3+releu incarc+capac cut viteze,carb S&S,tije supape,toate noi....carter sudat si rectificat,scaun supape rectif....ceva bucsare+reglaje...acum am compresie marita....porneste fain,e in rodaj inca. TFB poze n-am,ca a fost reparat la Buc la Catalin. Succes la reparatii, si in caz ca poti mai fa o poza doua cu etapele reconditionarii motorului .....si apropo Nipra ta inca o duce bine aici in Timisoara tot in starea in care ai dat-o.....tot am zis ca o pozez sa iti trimit imagini da nu mai dau de om Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Succes la reparatii, si in caz ca poti mai fa o poza doua cu etapele reconditionarii motorului .....si apropo Nipra ta inca o duce bine aici in Timisoara tot in starea in care ai dat-o.....tot am zis ca o pozez sa iti trimit imagini da nu mai dau de om ori eu ori tu am inteles gresit? Din cite stiu eu motorul merge acum si e functioal, asa e fatbob? Pune si tu o filmare cind il pornesti sa il auzim cum toarce, bineinteles cind ai timp salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 Pune si tu o filmare cind il pornesti sa il auzim cum toarce, bineinteles cind ai timp Dar pana atunci, poate doriti sa revedeti: http://www.youtube.com/watch?v=-yCCJ-xgslY Daca mai tin bine minte, de la aceasta filmare ti s-a atras atentia ca e o problema cu shovelu, ca a pornit prea usor la pedala=> compresie mica. Bine ca l-ai facut. Si o curiozitate: fiind facut in 1980, inainte de rascumparare, nu ai avut si scurgeri de ulei? Banuiesc ca stii povestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) mai sincer cind am vazut filmarea cu pornirea harleyului nu mia venit sa cred haha nu avea de loc conpresie, fuck simsonul meu are mai mare conpresie, Sper ca acuma dupa ce ai schimbat tot, tre sa pui greutatea corpului sa il pornesti la pedala pui genunchiul sting pe sea si dai la pedala cu dreptul folosind toata greutatea corpului...dupa toate schimbarile ar trebuii sa ai o conpresie de dracu te ia... Astept sa vad o filmare cu o pornire, dar o pornire la rece , nu cu motorul cald.....vreau sa vad cum porneste un harley reconditionat la bucureti... tares curios... Cine are shovel in general porneste cam asa la rece, fara contact si cu shocul tras 2- 3 pedale.. bine date, nu la jumate de tura,pus contactul tras de doua ori de gaz scurt si o pedala de pornire... Editat Ianuarie 22, 2009 de robychopper Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) da,motorul e gata....mai am de montat semnalizarile si clacsonul... are compresie acum de-mi rupe piciorul. poate fac un filmulet zilele astea,dar nu stiu daca-l pot urca aici. bach,zi ce mai sti despre nipru meu... Editat Ianuarie 22, 2009 de TheFatBob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 22, 2009 Share Postat Ianuarie 22, 2009 (editat) da,motorul e gata....mai am de montat semnalizarile si clacsonul...are compresie acum de-mi rupe piciorul. poate fac un filmulet zilele astea,dar nu stiu daca-l pot urca aici. bach,zi ce mai sti despre nipru meu... aici nai sanse sa-l pui! filmezi il prelucrezi si-l uplodezi pe youtube si linku respectiv il pui aici..... Editat Ianuarie 22, 2009 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 bach,zi ce mai sti despre nipru meu... ce sa zic decat ca se prezinta in aceeasi stare cum il aveai si t, omul are grija de el, am sa incerc sa dau de el si sa-i fac niste poze ca sta relativ aproape de mine, vara il vad in fiecare zi cu motorul acum deloc ca e vremea nasoala si nu prea umbla nimeni.....te tin la curent numai sa dau de om bach,zi ce mai sti despre nipru meu... ce sa zic decat ca se prezinta in aceeasi stare cum il aveai si t, omul are grija de el, am sa incerc sa dau de el si sa-i fac niste poze ca sta relativ aproape de mine, vara il vad in fiecare zi cu motorul acum deloc ca e vremea nasoala si nu prea umbla nimeni.....te tin la curent numai sa dau de om ca tot am adus in discutie niprul acela, tocmai am gasit asta : http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-va...992-161790.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Ianuarie 28, 2009 Share Postat Ianuarie 28, 2009 L-am vazut si eu prin oras. "Regele soselelor" Am crezut ca o venit @Blackrider in Timisoara. Dupa aia mi-am adus aminte ca nu mai este al lui de multa vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 well,the shovel is back in biznis....adica de miine are numere definitive si va iesi pe sosele...yuhuuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 bach,da vad ca a modificat spatele la nepra...tare urit e acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Mai 20, 2009 Share Postat Mai 20, 2009 Bun venit printre cei vii, si baga poze sa ne clatim ochii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Titiluka Postat Mai 21, 2009 Share Postat Mai 21, 2009 Bun venit printre cei vii, si baga poze sa ne clatim ochii! ......bine zis......."printre cei vii"...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Mai 27, 2009 Share Postat Mai 27, 2009 poze o sa-i fac dupa ce-i termin accesoriile din piele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 .....tinde catre RAT sau doar mi sa parut mie???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat Iulie 15, 2009 Share Postat Iulie 15, 2009 corect,intentionez sa-l fac rat-bobber...poza asta e de la Predeal. Mesaj completat tot la Predeal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 5, 2009 Share Postat August 5, 2009 corect,intentionez sa-l fac rat-bobber...poza asta e de la Predeal.Mesaj completat tot la Predeal... Sunt tare curios, cum se comporta la drum shovelu`, cuplu, viteza de croaziera etc. Si bineinteles daca poate fi vorba de fiabilitate la motorul shovel. Pentru ca din discutiile cu pasionatii de harley am inteles ca nu ar fi prea fiabil ( un fel de nipra americana), si ca lumea se cam fereste de shovel( nu fac referire la pasionati). Am discutat chiar cu un baiat din sibiu( marius) la intrunirea din TM, el avea un sportster cu juguri modificate si furca lunga, facute de el( bineinteles cu ajutorul meseriasilor, frezori, strungari etc) si el la randul lui se ferea de shovel tot cam din aceleasi motive. Da-mi te rog o parere ca posesor. Pentru ca sincer sa fiu e modelul meu preferat dintre toate harley-urile ( bine ar fi si Pan`, dar shovelu` e mai aproape de realitate ca pret ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 well,asa zic si eu,ca fost rider de nipru,ca e un "nipru american",adica motor simplu,brutal,chiar depasit tehnologic,se repara relativ usor(daca stii pe ce sa pui mina si unde)....are cuplu destul(nu m-au interesat valorile in Nm),fuge si 140-160km/h daca il poti tine,are vibratii f mari,e mai greoi in manevrare,ii plac drumurile intinse....ca orice HD trebuie sa mai stringi cite una alta pe la el....carbu e S&S si e ok,consum 5-6%. oricum,daca e pus la punct de catre un mecanic f bun,este f ok.de aia il iubesc eu...hehehe. perioada AMF a fost nefasta pt HD dpdv tehnologic,de aceea eu recomad modelele panshovel(earlyshovel) dar si lateshovel. ps:Marius vorbeste din auzite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 6, 2009 Share Postat August 6, 2009 well,asa zic si eu,ca fost rider de nipru,ca e un "nipru american",adica motor simplu,brutal,chiar depasit tehnologic,se repara relativ usor(daca stii pe ce sa pui mina si unde)....are cuplu destul(nu m-au interesat valorile in Nm),fuge si 140-160km/h daca il poti tine,are vibratii f mari,e mai greoi in manevrare,ii plac drumurile intinse....ca orice HD trebuie sa mai stringi cite una alta pe la el....carbu e S&S si e ok,consum 5-6%.oricum,daca e pus la punct de catre un mecanic f bun,este f ok.de aia il iubesc eu...hehehe. perioada AMF a fost nefasta pt HD dpdv tehnologic,de aceea eu recomad modelele panshovel(earlyshovel) dar si lateshovel. ps:Marius vorbeste din auzite. ms de informatii...sper ca in curand (cel putin in urmatorii 10 ani ) sa ajung sa-mi iau si eu asa ceva, deocamdata ma multumesc si cu harley-ul rusesc , fostul tau inca merge bine am reusit sa fac si eu cateva ture cu el, fiind prieten cu proprietarul lui.....si incet se va transforma intr-un rat chopper( speram) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat August 9, 2009 Share Postat August 9, 2009 Tare motorul Blackule, brutal demn de un bad ass boy! Sa ai parte de drumuri lungi cu el! Ride hard Apropos, un tovarash are un shovel care se numeste "Fear no Evo"... hehehehhehe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 multam,amu am o problema electrica,trebuie so remediez...si sa scot apa din benzina,futui... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bach Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 ...si sa scot apa din benzina,futui... ...hehe...sensibilos....nu-i chiar nipra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TheFatBob Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 rezolvat partea electrica,curatat rezervor,plus citeva mici customizari:wrinkle paint si banda pe tobe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djeeckx Postat August 24, 2009 Share Postat August 24, 2009 rezolvat partea electrica,curatat rezervor,plus citeva mici customizari:wrinkle paint si banda pe tobe. hahaha.fain wrinkle...cata e autorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.