LordRhadoo Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 felicitari, se vede ca e foarte multa munca depusa, dar si satisfacita acuma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 dupa 4 luni de munca a iesit ce a iesit....sper sa placa... o sa pun poze in starea initiala si apoi in cea finala... astept pareri... FELICITARI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Ce te invidiez frate ca ai asa un motor . Daca nici asta nu-i un motor beton atunci nu-i nici unul . Ai detronat suprematia plasticului japonez. Te felicit si ma apuc sa-mi reconditionez IJ-ul din 49', ca m-ai enervat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 dupa 4 luni de munca a iesit ce a iesit....sper sa placa... o sa pun poze in starea initiala si apoi in cea finala... astept pareri... Măi, la faza asta îmi iau Simsonu' Âşi îl arunc în MureÂş Cum naiba reuÂşeÂşti? Ai din partea mea tot respectul Âşi invidia Cu bijuteria asta te poți prezenta la absolut orice întâlnire sau show Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 aleko spune ca e M72 in acte scrie ca e BMW dupa cadru inclin sa cred ca e BMW Misterul continua Pune niste poze cu seriile si timbrul sa ne lamurim si noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey_832 Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 un link care ne-ar putea lamuri...sau baga mai mult in ceata... http://www.pbase.com/oldmot/motorcycles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 felicitari! e cea mai meticuloasa restaurare pe care am vazut-o.calitatea si cantitatea muncii depuse sunt inspaimantatoare,dar rezultatul e pe masura! la multi kilometri! intrebare:cum ai reconditionat arcurile de la sei?banuiesc ca erau pline de rugina,cum le-ai adus din nou in parametrii nominali de curatenie si functionare,nu de alta dar am si eu aceeasi problema(am luat eu seile de care am vorbit atunci cand cautai pentru m....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ca7a_73 Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 16, 2006 Autor Share Postat Octombrie 16, 2006 felicitari! e cea mai meticuloasa restaurare pe care am vazut-o.calitatea si cantitatea muncii depuse sunt inspaimantatoare,dar rezultatul e pe masura! la multi kilometri! intrebare:cum ai reconditionat arcurile de la sei?banuiesc ca erau pline de rugina,cum le-ai adus din nou in parametrii nominali de curatenie si functionare,nu de alta dar am si eu aceeasi problema(am luat eu seile de care am vorbit atunci cand cautai pentru m....) toate piesele au fost sablate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 toate piesele au fost sablate si apoi?ai cromat/nichelat sau ai vopsit arcurile?eu am varianta unei zincari la rece,dar nu stiu daca va rezista... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 16, 2006 Autor Share Postat Octombrie 16, 2006 si apoi?ai cromat/nichelat sau ai vopsit arcurile?eu am varianta unei zincari la rece,dar nu stiu daca va rezista... toate piesele care nu au fost vopsite in camp electrostatic au fost prima oara grunduite si apoi vopsite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Bravo pentru munca, bravo pentru ce ai reusit sa faci cu motocicleta. Totusi, pentru ca gusturile nu sunt unitare, pot spune ca vopseaua aplicata (desi intr-un post anterior spuneai ca e destul de scumpa, undeva la 300 roni/kg) mie nu imi place. Mult mai mult imi placea un verde inchis (de genul celor aplicate pe IMS). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 (editat) Bravo pentru munca, bravo pentru ce ai reusit sa faci cu motocicleta. Totusi, pentru ca gusturile nu sunt unitare, pot spune ca vopseaua aplicata (desi intr-un post anterior spuneai ca e destul de scumpa, undeva la 300 roni/kg) mie nu imi place. Mult mai mult imi placea un verde inchis (de genul celor aplicate pe IMS). zici ca-i masina de tocat, dar cum am mai spus respectele mele.e cea mai bine restaurata motocicleta, cu exceptia culorii... Editat Octombrie 16, 2006 de madcox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ozzy Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 Felicitari. E super. Si daca tie iti place cum a iesit nu conteaza ce cred altii. Sa mergi frumos cu ea ca e pacat de munca ta sa o strici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Octombrie 16, 2006 Share Postat Octombrie 16, 2006 asta da ... motor adevarat ... felicitari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Super treaba! Mai tare ar fi fost daca ai fi cromat spitele si telescoapele si blocul l-ai fi curatat doar (in caz ca e de aluminiu). Stiu ca ar fi fost extrem de multa munca si nu merita. Semnul de BMW e chici, zic eu. Daca tot vrei sa pui unul, pune unul original, nu din piata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SlipComunistu Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Bravo omule, felicitari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 (editat) Bravo pentru munca, bravo pentru ce ai reusit sa faci cu motocicleta. Totusi, pentru ca gusturile nu sunt unitare, pot spune ca vopseaua aplicata (desi intr-un post anterior spuneai ca e destul de scumpa, undeva la 300 roni/kg) mie nu imi place. Mult mai mult imi placea un verde inchis (de genul celor aplicate pe IMS). vopseaua de pe motor... Super treaba! Mai tare ar fi fost daca ai fi cromat spitele si telescoapele si blocul l-ai fi curatat doar (in caz ca e de aluminiu). Stiu ca ar fi fost extrem de multa munca si nu merita. Semnul de BMW e chici, zic eu. Daca tot vrei sa pui unul, pune unul original, nu din piata. chiar vrei sa vezi ca sigla de bmw este originala???vrei sa vezi ca e turnata in alama... prima oara gandeste,cerceteaza si apoi scrie.... ti se pare ca e noua pt ca bibilit sigla aproximativ o zi.....slefuit cu smirghel,pasla,lac......multa munca...iti zic eu... dar tu de ce la simsonul tau nu ai curatat motoru si l-ai vopsit??? zici ca-i masina de tocat, dar cum am mai spus respectele mele.e cea mai bine restaurata motocicleta, cu exceptia culorii... vopseaua aia "de masina de tocat"e mai scumpa decat niprul tau...iti zic eu asta.... si de acum incolo cand ai de gand sa faci un comentariu sa il faci atunci cand ai vazut obiectul propriu zis in realitate, nu faci comentarii pe baza unor poze.... Editat Octombrie 17, 2006 de lebadake Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 (editat) Eu nu am vopsit motorul la Simsonul meu. Eu am curatat doar vopseaua neagra cu care am cumparat-o . La fel am facut si cu butucurile vopsite de la roti. In cazul tau astea chiar trebuie vopsite. Imi cer scuze, dar sigla de BMW din poze parea unul de jucarie. Stiu ca e enervanta critica, din moment ce tu ti-ai pus sufletul in motocicleta asta, da degeaba analizez si cercetez ca din poze asa parea. Motocicleta e chiar foarte bine lucrata, si la originalitatea lui ar contribui si lipsa acelui semn. Editat Octombrie 17, 2006 de Mikulaish Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Lebadake, exact ce fel de vopsea e, daca poti sa ne spui. Mie imi seamana a vopsea "hammerschlag" (lovitura de ciocan) rezistenta la lovituri. Am fost si eu tentat sa vopsesc cu asa ceva M-ul meu. Chiar daca si mie mi-ar fi placut sa o vad in negru cu dungi albe, sau un verde militar rusesc, gri Wehrmacht mai important e ca va rezista timpului. Poti sa faci si tu un film cu motorul mergand? Scurt! A, sa nu uit, ca sa fie restaurarea completa, pune si un...atas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 vopseaua de pe motor... chiar vrei sa vezi ca sigla de bmw este originala???vrei sa vezi ca e turnata in alama... prima oara gandeste,cerceteaza si apoi scrie.... ti se pare ca e noua pt ca bibilit sigla aproximativ o zi.....slefuit cu smirghel,pasla,lac......multa munca...iti zic eu... dar tu de ce la simsonul tau nu ai curatat motoru si l-ai vopsit??? vopseaua aia "de masina de tocat"e mai scumpa decat niprul tau...iti zic eu asta.... si de acum incolo cand ai de gand sa faci un comentariu sa il faci atunci cand ai vazut obiectul propriu zis in realitate, nu faci comentarii pe baza unor poze.... ba, da rau mai esti nu am zis ca ai motorul naspa, ci vopseaua(in camp electrostatic?). am mai vazut un simson la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan D. Postat Octombrie 17, 2006 Autor Share Postat Octombrie 17, 2006 Lebadake, exact ce fel de vopsea e, daca poti sa ne spui. Mie imi seamana a vopsea "hammerschlag" (lovitura de ciocan) rezistenta la lovituri. Am fost si eu tentat sa vopsesc cu asa ceva M-ul meu. Chiar daca si mie mi-ar fi placut sa o vad in negru cu dungi albe, sau un verde militar rusesc, gri Wehrmacht mai important e ca va rezista timpului. Poti sa faci si tu un film cu motorul mergand? Scurt! A, sa nu uit, ca sa fie restaurarea completa, pune si un...atas intradevar vopseaua este lovitura de ciocan dar una mai speciala....partea aurie a vopselei este de fapt o pulbere aurie......in poze nu se vede aceste lucru(de exemplu cum ai amesteca niste lac cu pilitura de aur).. in catalagu din care am comandat vopseaua era trecuta ceva de genu.......golden......... deci pe scurt.....este o lovitura de ciocan cu varfurile aurii si adanciturile negre..... va garantez ca vopsea din astea nu a-ti mai vazut.... la noi la tulcea e singura aparatura din tara care vopseste in asa fel(asa mi s-a zis)(eu,unu am ramas uimit cand am vazut aceasta linie de vopsire, toata linia este automata, obiectul este luat cu niste magneti,este scaldat in niste saruri pt degresare si alte chestii, si apoi este asezat pe linia de vopsire, iar obiectu cand a iesit din linie este gata uscat(uscat 100%) ) adevarata splendoare a vopselei se vede in realitate la soare..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horry_bv Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 (editat) Lebadake, exact ce fel de vopsea e, daca poti sa ne spui. Mie imi seamana a vopsea "hammerschlag" (lovitura de ciocan) rezistenta la lovituri. Am fost si eu tentat sa vopsesc cu asa ceva M-ul meu. Chiar daca si mie mi-ar fi placut sa o vad in negru cu dungi albe, sau un verde militar rusesc, gri Wehrmacht mai important e ca va rezista timpului. da, e lovitura de ciocan.... si sunt si alte culori, ca zici ca vroiai negru u dungi albe, exista vopsea hammerschlag negru cu "punctulete" de gri inchis... si dungile albe le poti da pese cu vopsea normala....rezista bine, dar trebuie aplicata cu un divais special ca altfel nu capata modelul... btw, sooooper motorul, felicitari, mie imi place si vopseaua, se potriveste pe motorul asta... +LE: na, tocmai a postat si lebadake despre vopsea.. Editat Octombrie 17, 2006 de horry_bv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Octombrie 17, 2006 Share Postat Octombrie 17, 2006 Cum e cu vopseaua asta speciala( lovitura de ciocan), mai pe romaneste Hammerschlag ? E foarte rezistenta la lovituri ? Se poate aplica si cu pistolul, ce culori se gasesc si unde ? Si cel mai important, cit costa ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horry_bv Postat Octombrie 18, 2006 Share Postat Octombrie 18, 2006 Cum e cu vopseaua asta speciala( lovitura de ciocan), mai pe romaneste Hammerschlag ? E foarte rezistenta la lovituri ? Se poate aplica si cu pistolul, ce culori se gasesc si unde ? Si cel mai important, cit costa ? e mai rezistenta, se gasesc mai multe culori, dar numai asa cu picatele cum se vad pe cadrul lui lebadake. se gasesc cam peste tot unde se vand vopsele, eu mi-am luat din praktiker... nu e exagerat de scumpa, si se poate cu pistolul..numai cu pensula nu merge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.