Sari la conținut

accident grav dn1 in apropiere de ploiesti


pebbles_ohp
 Share

Postări Recomandate

"In momentul impactului, daca acesta este frontal si suficient de puternic, acul vitezometrului ramine blocat, constituind un reper cu un grad de certitudine foarte mare in calculul vitezei din momentul premergator accidentului."

cum defineÂşti "suficient de puternic" in cazul asta ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 203
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Noroc ca oamenii de meserie si expertii nu sint de acord cu ce debitati voi aici ca "pareri personale". :wacko:

 

Ia uite ce zice Gabriel Paduraru, expert criminalist, om cu 4 brevete de inventie si 42 de lucrari publicate, angajat al I.N.E.C. (Institutului Național de Expertize Criminalistice) si care banuiesc ca a vazut destule "elemente" de astea de "dosar":

http://www.gpaduraru.ro/documents/Repere_in_exp_auto.pdf

Interesant..am citit pdf'ul..intradevar si eu am sustinut pana acum ca nu te poti baza pe acul vitezometrului (idee insusita tot de aici pe forum) dar se pare ca m-am inselat.Multumesc pt documentatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

R.I.P. ...

Off: pejo... 80% sunt conduse de fete... feritiva. Si pe mine era sa ma faca una cu asfaltu tot pejo tot o "femeie".

Nu zic ca eu as fii vreo soferita ... dar nici chiar asa ... pr****a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In momentul impactului, daca acesta este frontal si suficient de puternic, acul vitezometrului ramine blocat, constituind un reper cu un grad de certitudine foarte mare in calculul vitezei din momentul premergator accidentului.

 

As reformula putin: "[...] daca este paralel cu axul vitezometrului [...]".

In cazul autoturismelor, unde bordul este aproape vertical, conditia e implicita. La mobre insa, se schimba putin lucrurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As reformula putin: "[...] daca este paralel cu axul vitezometrului [...]".

In cazul autoturismelor, unde bordul este aproape vertical, conditia e implicita. La mobre insa, se schimba putin lucrurile.

 

Nenea ala inventatorul bate campii cu gratie...Luam exemplul unui ceas care are la mijlocul cadranului 90kmh...Eu merg cu 5kmh...poc frontal iar acul din inertie sare spre 90 ca de..asa este fizica..Concluzia : eu impingeam masina in momentul accidentului cu 80-90kmh..Ma leshi cu inventatorii romani (astia mai moderni si batrani)?? !!!

 

PS-vii la mine si te las sa dai de pamant cu 4-5 vitezometre auto sa vedem ce ,,viteza de impact scoti"..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SSSS , la accidentul din Bucuresti cu Traian si Ela, 99% sunt sigur ca acelasi nume s-a vehiculat insa la contra-expertiza s-a dovedit ca masuratorile au fost facute dupa algoritmi de masina (aka Dacie fara ABS,etc.) si multe alte mizerii. Contra-expertiza facuta de Ing. Mezdrea Sr. din cate stiu.

 

De asemenea, daca luam un bord clasic de orice mobra si-l lovim cu ciocanul din fata (aka accident frontal) sau il dam pe jos cu destula putere, acul vitezometrului este sarit. Pot sa fac (si o sa fac) un clip video cu treaba asta. Si sa nu uitam: cu cablul de kilometraj atasat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am precizat ca nu sint de meserie, asa ca sint obligat sa iau de bun ce spune ala care e acreditat de statul roman ca teoretic ar sti ce spune. Daca voi cu exemplele voastre cu impins masina si ciocanit vitezometre puteti combate in instanta o expertiza tehnica facuta de un expert autorizat, atunci felicitari, ca nu am contraargumente.

Prima dovada, cea mai la indemana:

Mobra a lovit frontal o alta masina care stationa la semafor(cazul este si aici pe forum prezentat). Motorul e dauna totala:

fotografii0161.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Cu toate acestea vitezometrul este pe 0 , fara a se umbla (e nemiscata de atunci). Politia nici nu s-a uitat la vitezometru (irelevant)

fotografii0160.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru ca legislatia permite (si bine face) si o contra-expertiza care sa dovedeasca (unoeri) contrarul "primului expert". Cazul Traian sI Ela e relevant cu privire la contra-expertize, mai ales cand se folosesc algoritmi de la auto pentru accidentele moto (alta dinamica, alte franari, etc.)

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In procesul mai sus mentionat tocmai ca la contra-expertiza unui alt inginer autorizat (nu din INEC) a dovedit ca nu aveau viteza ce reiesie din prima "expertiza". Asta ca idee, cum merg instantele. Si s-a luat in calcul ultima varianta, hotararea judecatoreasca exonerandu-l pe Traian de orice vina.

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele de mai sus cu mobra care a lovit fronta o masina incat si masina a plecat pe rampa (imagineaza-ti cam ce viteza a avut) arata ca vitezometrul nu s-a blocat. Daca o luam cu meandrele concretului ca poate "nu a fost impact serios" atunci sunt interpretari la nesfarsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Contra-expertizele dovedesc si ca expertii gresesc. De multe ori. Daca te legi doar ca unul dintre experti a scris 3 randuri in site-ul lui personal, succes. La o contra-expertiza fix pe treaba asta se va dovedi ca greseste. Insa astea nu le va publica pe site ;)

 

Legat de cazul de mai sus(si sunt 99% convins ca el era, astept o confirmare inca) facuse calculul urmei de franare (alunecare pe mizeria de pe jos de fapt) bazat pe logaritmii de franare la auto Dacia 1300 (de aia zic ca-mi pare cunoscut, ca si-n documentatia lui e fix aceeasi Dacie) si nicidecum nu era luat in calcul ca urma de franare mica si alunecarea partilor metalice ale mobrei pe mizerie uda duce la o oprire foarte departe. Asta ca idee de cum calculeaza "expertii" si de ce e bine sa existe si contra-expertize care dovedesc de multe ori contrariul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca un "expert" scrie pe site-ul lui ca acum este noapte afara si eu iti fac o poza cu soarele pe cer, tu il crezi orbeste si pe mine ma acuzi ca am pus soarele in Photoshop? Cam asa suna logica ta :)

Nici o suparare, o sa revin cat de curand si cu filmarea cu un bord dat peste cap cu ciocanul ;) Desigur, atunci sunt interpretari ca nu e acelasi impact, ca asa si pe dincolo... sper sa nu vin direct cu poza unui bord dat peste cap chiar dupa accident.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thomas, tu stii cum functioneaza un vitezometru sau un ceas de-asta de bord cu ac, analogic, nu conteaza de ce e?

Daca ai sti cum functioneaza ai vedea ca varianta lu SSSS e foarte plauzibila.

 

Acul vitezometrului are un ax foarte mic, ascutit ca un varf de ac, care sta sprijinit intr-un lagar cativa microni.

In jurul lui are un fel de mazga, ca un clei, e un clei siliconic care ii amortizeaza miscarea si il face sa mearga lent. Daca nu ar avea acel clei ar vibra ca dracu, ca la comuniste.

 

Ei, la un soc puternic axul acului ala mic si ascutit sare din lagarul lui si acu ramane sprijinit aiurea pe unde apuca, ideea e ca nu se mai roteste sa revina la 0. Chiar daca in timp ce face POC autovehiculul respectiv viteza ajunge la 0, acel clei nu permite acului sa se duca imediat la 0, ci are o remanenta de cateva zecimi de secunda, suficienta cat sa inregistreze viteza din timpul impactului. Deci, acu se strica si ramane cam in pozitia unde era la momentul stricarii, adica viteza curenta, bine cu o eroare de +/- ceva la suta.

E banal, trebuie doar sa stii cum functioneaza.

 

Lu ala si daca ii dai un pumn mai tare ramane blocat, pt ca acu sare din lagarul lui.

Editat de Belbody
removed bah, scuze
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa ne laudam cu facultati, tehnici, cursuri, etc. o facem fara probleme intr-un topic dedicat.

 

Acum, acul din poza de mai sus nu este sarit, sa zici ca ajuns pe 0 doar ca nu mai e in lagarul lui. Daca cel accidentat o sa fie de acord, o sa-l scoatem (bordul+cablul) pentru un test de functionalitate. Asta asa, ca chestie ;)

 

Nu in ultimul rand, concluzionez uneori nu vedeti padurea din cauza copacilor.

 

V-as ura sa aveti parte numai de "experti" din astia, dar nu-s inuman :) voi reveni si cu celelate dovezi video.

Editat de Belbody
removed reactia la bah, scuze,
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai este. acul ala se misca de la impact cum vrea el. poate sa arata mai mult sau mai putin dupa impact. si turometrul la fel. nici o instanta si nici un fel de legist nu se va lua dupa vitezometru si turometru.

Nu se misca cum vrea el, baza acului sta intr-un lichid de amortizare ca un clei, aveai si tu la casetofon cand erai mic, de se deschidea usitza lent, acu nu are unde sa sara devreme ce se blocheaza. Daca sare din locasul lui nu se mai roteste nicaieri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu daca vrei sa combati ce spune ala care e angajat la INEC, trebuie sa faci dovada ca esti cel putin la nivelul lui din punctul de vedere al pregatirii, altfel nu poti avea credibilitate.

Daca folosim logica asta in cazul in care Thomas demonstreaza ca el are dreptate atunci INEC trebuie desfiintat, corect?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zicea cineva mai devreme ca ce ne facem cu cel digital.

Faza cu blocarea se poate implementa banal si la cele digitale, dar ar fi interesat cineva de asta, sau producatorii de masini. Un senzor de soc, si sa se memoreze viteza la impact, e cat se poate de banal si ar ajuta la cercetarile ulterioare. Pun pariu ca sunt masini care au asa ceva, sau un data logger ceva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu.

Se desfiinteaza doar ipoteza inginerului respectiv ca blocarea acului e relevanta in stabilirea vitezei.

Nu-i corect pentru ca tu i-ai pus pe masa diplomele. Ai zis ca ala are studii, diplome,masterate samd. In opinia mea, cand cineva aduce ca argument studiile, diplomele,lucrarile,masteratele intr-o dezbatere atunci respectivul trebuie sa le dea foc in cazul in care se adevereste ca nu are dreptate. Repet, doar daca arunci diplomele pe masa zicand "uite bai, diplome aici, cu cine vorbesti tu."

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io nu inteleg ce mai aveti de disputat, v-am explicat cum se intampla. Daca acul e ramas undeva, aia e viteza aproximativa din momentul impactului, daca e la 0 inseamna ca nu a sarit din lagarul lui si e inca functional.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diplomele au fost aduse ca argument DOAR in favoarea credibilitatii personajului fata de Thomas, nu in favoarea corectitudinii ideii pe care o sustine respectivul inginer.

 

Pai deci ca argument ;)

 

Si da, sint de acord ca daca se demonstreaza ca ala spune prostii, atunci nu face 2 lei INEC si ala ar trebui sa se duca la lucru la spatii verzi.

 

Stiam io ca esti rezonabil.

 

Dar tot asa sint de acord ca demonstratia asta tre s-o faca unu cu specializare in domeniu, nu pe forumuri pe net.

 

Din partea mea poate sa o faca si femeia de serviciu de la INEC daca se face corect.

 

@Belbody : vitezometrul digital se poate bloca la viteza de impact via senzor etc. Mare grija sa-i dai curent pana vine echipa de investigatii :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca femeia de serviciu se duce la instanta sa combata (corect) o expertiza tehnica facuta de un inginer autorizat, care a facut gresit acea expertiza, ia in seama judecatorul ce spune femeia de servici?? :)

 

Asta e dilema judecatorilor ma gandesc eu. Ei nu-si pun intrebarea: bai are femeia de serviciu dreptate? Greseste expertul in diplome ? Ei, la fel ca noi, se spala pe maini : expertul a vorbit. Nu zic ca nu e corect, insa te intreb eu altceva : daca Thomas se duce si argumenteaza ca aici, ar trebui ascultat de judecator?

 

Pai depinde ce argumentez.

Ce discutam? Daca e corect ce spune ala cu vitezometrul sau daca are sau nu credibilitate omul?

 

Prima,evident. Pe mine ma irita chestiile cu uite bai diploma aici, ia la o parte ca dau o lege.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din contra, judecatorii sint obligati sa-si puna intrebarea "in ce calitate vorbeste cel care sustine o proba?". Thomas sau oricare dintre noi poate sa vorbeasca in fata instantei daca are calitate procesuala.

Dar ca sa combata o expertiza tehnica NU O POATE FACE fara sa fie expert autorizat si in consecinta sa aiba o pregatire pe masura.

 

De ce sa nu aiba posibilitatea asta? Orice om care poate sa citeasca, sa scrie si sa vorbeasca se poate pregati singur si isi poate sustine punctul de vedere, argumentat.

 

Pai diplomele n-au fost aduse ca argument in favoarea acelei idei.

 

Nici nu am sugerat asta, probabil nu m-am exprimat destul de clar. Am sugerat ca o analiza ca a lui Thomas este data la o parte pentru ca el nu are diploma in [insert_here_discipline] iar daca Thomas are dreptate si diplomatul nu atunci justitia nu este facuta.

Editat de Budd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...