Sari la conținut

SCHUBERTH - Discutii Generale


bogdan_st
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 575
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Admin

Acum @luv inca o intrebare pentru S2ul tau. Pe tine nu te deranjeaza chin strapul, pentru ca mie imi sta prea in gat?

Personal nu ma deranjeaza, nu am sesizat asta, dar am citit pe un forum ca cineva se plangea de asta, la fel ca tine.

Si aici conteaza forma capului.

Singura chestie care m-a deranjat este bucata aceea de burete care se fixeaza cu velcro in fata, sub barbie, de cite ori bagam casca pe cap ramanea inauntru si trebuia s-o trag afara cu degetele, dar i-am gasit rezolvare prinzand-o cu velcro mai inauntru.

Oricum, nu am sesizat nicio diferenta cu sau fara ea.

Vorbesc din punctul meu de vedere, am un LT1200 pe care esti superprotejat de vant si curent.

 

@luv: nu il lua de exemplu pe Bogdan ca el e certat de mic cu electronica. lui i-am dat f4 si dupa o saptamana mi l-a dat inapoi ca nu ii mergea. l-am vandut alcuiva si ii merge perfect de 2 ani. acum are midland si cand i-l cuplez eu merge. cand butoneaza el il face varza. :D scuze de off.

Inseamna ca asa este..eu retinusem ce mi-a zis el..

Editat de l.u.v
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sincer nu am experienta multor motoare, eu am sarit pe motorul meu actual de pe o Jawa 350 (Iar daca LT1200 se refera la BMW banuiesc ca este extrem de comfortabil).
Insa cand am ales casca am ales-o in primul rand ca este comfortabila si silentioasa. Insa la viteaza cu care, fara sa vrei, te duce motorul zgomotul este la el acasa (mai ales daca ridic capul prea mult din windshield), in rest este comfortabila (se potriveste perfect pe capul meu - fata de Arrai care doar in magazin simteam deja zone de presiune in spatele capului). Insa eu sunt obisnuit cu double D rings care la motorul precedent (era un Nolan) imi vinea lateral mai jos de ureche. In schimb strapul la cea curenta vine chiar in gat. In fine, este ok pana la urma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Zilele trecute, dupa ce am citit peste 150 de review-uri despre toate castile de touring si despre cele flip-up, dupa multe ezitari, datorate pretului, m-am hotarat si mi-am cumparat un Schuberth C3 Pro la exorbitantul pret de 595 euro. dar mi-am zis ca o data la 8 ani sa fac un efort substantial si sa iau ceva de top. Am vrut sa fie flip-up si asa am ajuns la C3 Pro. Ma tenta si C3, cu vreo 100 de euro mai ieftina, ceva mai grea, dar cu probleme la ploaie si la fiabilitatea unor componente, asa cum am citit pe tot felul de forumuri. Casca are culoarea alb lucios, arata foarte bine, vopsea de calitate, interior detasabil, pinlock, ochelari de soare, greutate 1690 plus sau minus 50 gr., a mea am cantarit-o si are 1680 gr. cu pinlock-ul montat. Greutatea la marimea xl este rezonabila, mai ales ca are si ochelari de soare integrati. interiorul este dintr-un material foarte placut la atingere, are sistem de inchidere ratchet, iar sub acesta are 2 limbi care se prind cu scai, astfel ca nu te jeneaza sistemul de prindere. In interior are doua orificii de aerisire care pot fi obturate cand este frig sau libere cand este cald. Sistemul flip-up merge foarte usor, poate fi manevrat in mers cu o singura mana, la fel de usor se rabateaza si in pozitia normala si, de asemenea, se blocheaza foarte usor. Ochelarii de soare se manevreaza usor, si in pozitia inchis cred ca au o pozitie de blocare, cred asta deoarece butonul de la care se actioneaza are o cursa mai grea.Emblemele de pe ea cu sigla firmei, sunt reflectorizante si gulerul din spate are 2 zone reflectorizante. Oricum calitatea la tot ce inseamna casca asta, este una de exceptie, fara sa exagerez.

Azi, pe o vreme de cateva grade, am testat-o, m-a prins si ploaia, doar ochelarii de soare nu am putut sa ii folosesc sa imi dau seama cum protejeaza.Ce pot spune, casca este deosebit de silentioasa, nu vajaie, nu patrunde niciun iz de curent in interiorul ei, ploaia se prelinge pe viziera, cu pinlock-ul montat nu se abureste deloc, foarte putin doar pe langa acesta, dar asta cred ca si datorita faptului ca am incercat eu tot felul de combinatii cu aerisirile.Nu am simtit greutatea in cei vreo 100 km facuti azi si una peste alta, prima impresie despre casca este la inaltimea asteptarilor pe care le aveam de la ea. Am incercat si Shoei Neotec (cam la acelasi pret), Multitec, Caberg Duke, Scorpion Exo 900, Nolan N 104 si multe altele, inclusiv Schuberth S2, care este foarte mare ca dimensiune exterioara si alte casti integrale pentru touring, dar in cele din urma m-am hotarat sa o cumpar pe asta.Casca anterioara, pe care o am inca, Shoei Diabolic 3 (XR 1000), este o casca extraordinara, de asemenea.

post-19252-0-44194100-1361729528_thumb.jpg

post-19252-0-88011600-1361729544_thumb.jpg

post-19252-0-25299700-1361729604_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa o stapanesti sanatos, este intr-adevar o casca excelenta. Eu am C3 simplu (nu mi s-a parut justificata diferenta de bani) si nu am avut nicio problema cu ploaia sau vreo componenta a castii.

Oricum, desi flip-up, este mai silentioasa si mai comoda decat foarte multe integrale. Singura chestie pe care i-o pot reprosa este modul ceva mai greoi de tras pe cap din cauza protectiilor din zona gatului (si asta pt ca imi scoate castile din urechi cand o pun) :) In rest exceleaza la tot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

.Singura chestie pe care i-o pot reprosa este modul ceva mai greoi de tras pe cap din cauza protectiilor din zona gatului (si asta pt ca imi scoate castile din urechi cand o pun) :) In rest exceleaza la tot.

Pai trage-ti si tu un sistem intercom si atunci ai difuzoarele si microfonul integrat in casca

Presupun ca te referi la castile audio..

@adimotor, s-o porti sanatos, ce face Schuberth este de top..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la castile audio ma refer, pe care le folosesc si pe post de doape ;)

Cu intercomul nu as avea ce sa fac.

 

As mai complea la minusuri si faptul ca nu exista posibilitatea de montare a unui breath guard (nu ca ar avea nevoie, dar...)

Editat de Cap0ne
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Diego

Una e "aproape acopera" si alta e "dopuri". Ti s-a mai explicat ca nu toti merg cu "vapoare cu parbrize de autocar" ca tine, pentru ca "siletiozitatea" e masurata la 100Km/h si oricum cea mai scumpa casca e la un nivel deja distructiv pentru auz. Asa ca dopurile dedicate sau castile in-ear sunt nu doar bine venite ci recomandate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi la toata lumea. Ma bucur ca exista oameni care stiu despre ce este vorba si dincolo de bani, apreciaza un lucru de calitate. Singurul regret este ca nu au aparut inca Shoei GT Air la Louis, Polo, etc., as fi vrut sa probez si eu una, dar oricum vroiam un flip-up.

Editat de adimotor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Una e "aproape acopera" si alta e "dopuri". Ti s-a mai explicat ca nu toti merg cu "vapoare cu parbrize de autocar" ca tine, pentru ca "siletiozitatea" e masurata la 100Km/h si oricum cea mai scumpa casca e la un nivel deja distructiv pentru auz. Asa ca dopurile dedicate sau castile in-ear sunt nu doar bine venite ci recomandate.

Nu are importanta motocicleta,vara merg cu a mea cu parbrizul ala "de autocar" lasat, oricum muzica acopera foarte bine zgomotul de fond, turbulentele.

Pe de alta parte iti inteleg starea de angoasa, citind minunatia asta de topic, oricum recomandarea era pt.Capone, el fiind mai putin sperios la posibilitatea pierderii auzului :)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

 

s-o stapanesti sanatos, mergand pe principiul "pt. ce mama dracului muncim??" cred ca o sa-mi fac si eu un cadou primavara asta. unde ai probat-o? si ce ma chinuie cel mai mult...intreriorul se poate scoate complet? tot xr1000 am acu', si pe cat de misto a fost si este, pe atata ma enerveaza la fiecare inceput de an cand trebuie s-o curat.

 

mersi! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

unde ai probat-o? si ce ma chinuie cel mai mult...intreriorul se poate scoate complet? tot xr1000 am acu', si pe cat de misto a fost si este, pe atata ma enerveaza la fiecare inceput de an cand trebuie s-o curat.

 

mersi! :peace:

 

Adi, n-ai de ce sa-ti faci griji. Poti scoate tot ceea ce trebuie curatat din casca. N-am varianta Pro (pe care am de gand s-o iau), dar la C3 e simplu.

Nu stiu daca nu cumva o gasesti de probat si la Kronaumoto. Dealeri mai sunt : United Motors (cum bine a zis Luigi), Kampur, Dual Tours si MyMoto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa traiesti Liviu, C3 pro alba va fi. despre vreun deal mai bun nu cred ca are rost sa ma agit, peste tot e 600 euro :)

 

o sa-i fac aici review, sper sa fie numai cu bile albe. acum 4 ani am vrut sa-mi iau alt Schubert, R1, care avea niste probleme inacceptabile pentru asa firma. sincer sa fiu am ramas cu gandul ca "niciodata Schubert" de atunci. dar trecand la lucruri serioase acum, imi trebuie un flip-up de calitate si ma uit dupa c3 de la ultimul smaeb, adica anul trecut pe vremea asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa traiesti Liviu, C3 pro alba va fi. despre vreun deal mai bun nu cred ca are rost sa ma agit, peste tot e 600 euro :)

 

o sa-i fac aici review, sper sa fie numai cu bile albe. acum 4 ani am vrut sa-mi iau alt Schubert, R1, care avea niste probleme inacceptabile pentru asa firma. sincer sa fiu am ramas cu gandul ca "niciodata Schubert" de atunci. dar trecand la lucruri serioase acum, imi trebuie un flip-up de calitate si ma uit dupa c3 de la ultimul smaeb, adica anul trecut pe vremea asta :)

 

Salut , ar mai fi Shoei Neotec flip-up (539 euro pe louis) ca tot ai acum Shoei pe cap . Nu stiu de ce ,schubert fac marimi mai ciudate fata de restul , am probat S2 marimea 56-57 M si ma strangea iar 58-59 L imi era putin larga ,ceilalti producatori merg pe variante 57-58 M si 59-60 L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

o sa-i fac aici review, sper sa fie numai cu bile albe.

Vezi ca o pagina in urma mai este un review la C3Pro..

 

Zilele trecute, dupa ce am citit peste 150 de review-uri despre toate castile de touring si despre cele flip-up, dupa multe ezitari, datorate pretului, m-am hotarat si mi-am cumparat un Schuberth C3 Pro la exorbitantul pret de 595 euro. dar mi-am zis ca o data la 8 ani sa fac un efort substantial si sa iau ceva de top. Am vrut sa fie flip-up si asa am ajuns la C3 Pro. Ma tenta si C3, cu vreo 100 de euro mai ieftina, ceva mai grea, dar cu probleme la ploaie si la fiabilitatea unor componente, asa cum am citit pe tot felul de forumuri. Casca are culoarea alb lucios, arata foarte bine, vopsea de calitate, interior detasabil, pinlock, ochelari de soare, greutate 1690 plus sau minus 50 gr., a mea am cantarit-o si are 1680 gr. cu pinlock-ul montat. Greutatea la marimea xl este rezonabila, mai ales ca are si ochelari de soare integrati. interiorul este dintr-un material foarte placut la atingere, are sistem de inchidere ratchet, iar sub acesta are 2 limbi care se prind cu scai, astfel ca nu te jeneaza sistemul de prindere. In interior are doua orificii de aerisire care pot fi obturate cand este frig sau libere cand este cald. Sistemul flip-up merge foarte usor, poate fi manevrat in mers cu o singura mana, la fel de usor se rabateaza si in pozitia normala si, de asemenea, se blocheaza foarte usor. Ochelarii de soare se manevreaza usor, si in pozitia inchis cred ca au o pozitie de blocare, cred asta deoarece butonul de la care se actioneaza are o cursa mai grea.Emblemele de pe ea cu sigla firmei, sunt reflectorizante si gulerul din spate are 2 zone reflectorizante. Oricum calitatea la tot ce inseamna casca asta, este una de exceptie, fara sa exagerez.

Azi, pe o vreme de cateva grade, am testat-o, m-a prins si ploaia, doar ochelarii de soare nu am putut sa ii folosesc sa imi dau seama cum protejeaza.Ce pot spune, casca este deosebit de silentioasa, nu vajaie, nu patrunde niciun iz de curent in interiorul ei, ploaia se prelinge pe viziera, cu pinlock-ul montat nu se abureste deloc, foarte putin doar pe langa acesta, dar asta cred ca si datorita faptului ca am incercat eu tot felul de combinatii cu aerisirile.Nu am simtit greutatea in cei vreo 100 km facuti azi si una peste alta, prima impresie despre casca este la inaltimea asteptarilor pe care le aveam de la ea. Am incercat si Shoei Neotec (cam la acelasi pret), Multitec, Caberg Duke, Scorpion Exo 900, Nolan N 104 si multe altele, inclusiv Schuberth S2, care este foarte mare ca dimensiune exterioara si alte casti integrale pentru touring, dar in cele din urma m-am hotarat sa o cumpar pe asta.Casca anterioara, pe care o am inca, Shoei Diabolic 3 (XR 1000), este o casca extraordinara, de asemenea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , ar mai fi Shoei Neotec flip-up (539 euro pe louis) ca tot ai acum Shoei pe cap . Nu stiu de ce ,schubert fac marimi mai ciudate fata de restul , am probat S2 marimea 56-57 M si ma strangea iar 58-59 L imi era putin larga ,ceilalti producatori merg pe variante 57-58 M si 59-60 L

 

saptamana trecuta, in Germania, discutam cu un profesionist in casti si sisteme de comunicatii moto si verdictul lui CLAR si fara echivoc Shoei Neotec este peste Schuberth C3. Cel mai solid argument al lui era fiabilitatea. De cand avea job-ul in domeniu (peste 10 ani) in service au revenit cu defecte doar 3 Shoei si Schuberth fara numar. Ai ziceam ca C3 se comporta minunat in mai toate conditiile si ma asigura ca Neotec nu este cu nimc mai prejos.

M-am uitat la Neotec, misto si comparabil cu C3 ca si calitate, poate un pic peste. Am C3 de cand a aparut si mi-a placut dar am si reprosuri. Suportul de la ochelarii de soare s-a rupt si ma trezesc cu ochelarii fluturand prin casca :)). Pinlok-ul a inceput sa fluture dar e de inteles dupa mai bine de 4 ani. Ceafa descoperita si pe frig e belea. Cel mai prost gandit la C3 este cand deschid aerisirea din barbie fluxul de aer este directionat direct spre sinusurile frontale si nu spre geam pentru dezaburire.

Editat de Saracie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa traiesti Liviu, C3 pro alba va fi. despre vreun deal mai bun nu cred ca are rost sa ma agit, peste tot e 600 euro :)

 

o sa-i fac aici review, sper sa fie numai cu bile albe. acum 4 ani am vrut sa-mi iau alt Schubert, R1, care avea niste probleme inacceptabile pentru asa firma. sincer sa fiu am ramas cu gandul ca "niciodata Schubert" de atunci. dar trecand la lucruri serioase acum, imi trebuie un flip-up de calitate si ma uit dupa c3 de la ultimul smaeb, adica anul trecut pe vremea asta :)

Casca am cumparat-o de la Louis din Munchen. Pe FC Moto, am vazut ca sunt la 535 de euro parca, livrarea se face la domiciliu, la fel si plata. Am incercat si Shoei Neotec, dar mie mi-a placut mai mult C3 Pro, Acum ca o fi mai buna si mai fiabila Neotec este posibil, Oricum C3 Pro este putin diferita de C3. Cand am mers cu ea acum vreo 3-4 saptamani cand a fost vremea mai ok, afara erau vreo 6-7 grade, cu pinlock nu s-a aburit deloc. Stiu ca m-am jucat si cu aerisirea de la barbie dar nu imi amintesc sa ma fi deranjat aerul. Cu geaca pe care o am mie nu imi ramane gatul dezvelit, dar eu am motor pe care stau mai drept si probabil si din cauza asta. Nu vreau sa laud casca, dar pana acum mi se pare ok si eu chiar sunt fan de Shoei, imi pare rau ca atunci cand am luat nu se lansase GT Air, dar oricum vroiam un flip up, ca Shoei-ul ce il am este foarte bun. Mie personal la Neotec nu mi-a placut chiar forma aerisirii din barbie si nu mai retin exact, dar parca Neotecul este si mai greu. Si mie mi se pare cam fragil sistemul de prindere al ochelarilor, dar sper sa nu am probleme, sau daca le am sa fie in perioada de garantie.Pana la urma e o chestiune de gusturi si de potrivire pe cap si alesul castii. Eu m-am dus spre C3 Pro pentru ca citisem lucruri bune despre Schuberth C3 si am zis ca cele cateva neajunsuri de pe ea le-au pus la punct pe modelul asta. O sa vad asta dupa ce se termina ploile si vremea urata si mai putem sa ne dam cu motoarele.Toate cele bune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Cu ocazia SMAEB, mi-am cumparat un Schubert S2.

Plecasem de acasa sa iau ori S2-ul ori GT Air-ul de la Shoei, pentru touring.

 

Dupa ce am fost dezamagit de singura oferta de GT Air de la Kronau, am luat singurul S2 L alb mat de la United Motors la un pret foarte bun.

 

Ca prime impresii, nu am nimic de reprosat. Calitatea materialelor si a finisajelor e exceptionala, din punctul meu de vedere.

 

O sa revin cu un review mai detaliat, dupa ce apuc sa fac cateva drumuri cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...