auto_geo Postat Martie 23, 2009 Share Postat Martie 23, 2009 este cu niste bare metalice care culiseaza in interiorul tuburilor de sticla (plastic). in partea de jos au niste resorturi. barele metalice ies din tuburi in partea de jos dar sunt etanse. o sa demontez capacul din spate si o sa pun o poza. cei de la GUNSON au folosit sistemul asta pt a regla carburatoarele la masinile de acum vreo 15 ani care aveau mai multe carburatoare: alfa 33, bmw, etc. gunson folosea sistemul cu bila in pix:) numai ca bila era din plastic. are cineva sistemul ala, daca il gaseste mi-l da si-i fac o poza sa-l vedeti. de acolo s-a inspirat bila-in-pix si carbtune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutza Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 furtun-furtune, nu furtunuri ) anyway, cele doua sticle sunt cele mai precise. principiul vaselor comunicante. nu bile-n tevi de diametre diferite, oricat de mici ar fi tolerantele din fabrici, nu vacuumetre care indiferent de cat de bune sunt tot sunt mecanice si niciodata nu o sa fie 2 la fel, nu rehaturi. 2 sticle etansate tata. nivelul e perfect egal, apa raspunde imediat la schimbari. chiar nu inteleg de ce va mai chinuiti cu tot felul de aparate care mai de care mai spumpe si nu chiar asa de eficiente indiferent de cat de "profi" par... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smekeru Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Avem noi la KawaMotors asa ceva de vanzare dar nu facut , este tot pe baza de lichid si este criminal de bun fata de cele clasice . 0722 353 353 Pentru a preintimpina intrebari de genul : 'cum sa construiesc o scula de sincronizat carburatoare ieftina?' propun ca acest topic sa fie sticky, eventual pus intr-un subforum de genu : DIY / instrumente .. whatever. http://homepage.ntlworld.com/frank.cooper1/balancer.html sticlele contin ulei . In mod normal acest sincronizator nu trebuie calibrat , numai sa nu gatuiti vreunul dintre furtune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 furtun-furtune, nu furtunuri ) anyway, cele doua sticle sunt cele mai precise. principiul vaselor comunicante. nu bile-n tevi de diametre diferite, oricat de mici ar fi tolerantele din fabrici, nu vacuumetre care indiferent de cat de bune sunt tot sunt mecanice si niciodata nu o sa fie 2 la fel, nu rehaturi. 2 sticle etansate tata. nivelul e perfect egal, apa raspunde imediat la schimbari. chiar nu inteleg de ce va mai chinuiti cu tot felul de aparate care mai de care mai spumpe si nu chiar asa de eficiente indiferent de cat de "profi" par... de acord cu tine, schema aia cu furtunurile din plastic din schema de mai sus mi se pare cea mai precisa. adica cea pe principiul vaselor comunicante. eu ma gandesc sa fac unul redus la scara, cu tuburi din sticla pt a nu se contracta si cu lichid de frana sau ceva mai stabil la comprimare/decomprimare. ideea e ca orice ai face tot vei avea dezechilibru intre ele pt ca furtunurile care le pui de la aparat la mobra tot se vor strange putin. deocamdatra o sa ma multumesc cu unul mecanic cumparat de-a gata, ca sa-mi fac treaba. e problema cu timpul... P.S. pluralul de la furtun=furtunuri. asa parca stiu din DEX. verifica tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Martie 27, 2009 Share Postat Martie 27, 2009 de acord cu tine, schema aia cu furtunurile din plastic din schema de mai sus mi se pare cea mai precisa. adica cea pe principiul vaselor comunicante. eu ma gandesc sa fac unul redus la scara, cu tuburi din sticla pt a nu se contracta si cu lichid de frana sau ceva mai stabil la comprimare/decomprimare. ideea e ca orice ai face tot vei avea dezechilibru intre ele pt ca furtunurile care le pui de la aparat la mobra tot se vor strange putin. deocamdatra o sa ma multumesc cu unul mecanic cumparat de-a gata, ca sa-mi fac treaba. e problema cu timpul... P.S. pluralul de la furtun=furtunuri. asa parca stiu din DEX. verifica tu Orice lichid este incompresibil. Asa spune fizica. Nu exista lichid mai stabil sau mai instabil la "comprimare/decomprimare". Stiu, e urata fizica de clasa a sasea, nu ai ce-i face, asta e! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Orice lichid este incompresibil. Asa spune fizica. Nu exista lichid mai stabil sau mai instabil la "comprimare/decomprimare".Stiu, e urata fizica de clasa a sasea, nu ai ce-i face, asta e! e chiar frumoasa fizica, trebuie doar sa-ti placa. stii ca in fizica se lucreaza de multe ori cu modele ideale. tu schimbi la 2 ani lichidul de frana, asa cum zice la carte? banuiesc ca nu il schimbi. lichidele nu se comprima toate la fel de mult. exemplu: aveam prima masina, o dacie, acum 6 ani. i-am pus lichid de frana dot 3 si tinea frana ok, pt o dacie fara servofrana si doar cu simplu circuit. un var mi-a dat un pont: lichid de frana VALVOLINE. am scos dot3-ul romanesc si am pus valvoline. dupa aerisire, ghici ce? frana tinea la jumatate din cursa pedalei fatza de dot3-ul romanesc. parerea mea este ca lichidul dot3 romanesc era mai usor de comprimat decat valvoline-ul. ai dubii? exista aparate care masoara concentratia de apa din lichidul de frana si iti spune cand e cazul sa-l schimbi. cineva mi-a explicat ca atunci cand franezi placutza se incalzeste, etrierul la fel. lichidul, incalzindu-se si el, se ridica pe circuit pana ajunge in rezervorul rece unde se formeaza f f putin condens. f f putin condensul asta se aduna si se ajunge in timp sa aiba cam mare concentratie in lichid. aparatul de care iti spuneam masoara rezistentza in ohmi intre 2 puncte situate la ~1cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 Sa lasam fizica la o parte ca daca chiar cauti (wiki, google) ai sa gasesti ca lichidele sunt compresibile intr-o mica parte. Deci nu sunt incompresibile cum s-a laudat cineva pe aici cu anumite cunostiinte avansate de fizica clasa a 6-a. Acum on topic: eu am avut syncro cu manometre. Aveam stabilizatoare dar tot tremurau acele. Am cumparat recent carb-sync cu 4 coloane de mercur. Le-am testat pe un R1 de curand si vreau sa zic ca le consider superioare. Sunt mai mici, mai usoare, mai simplu de folosit, nu tremura asa ca cele precedente. Ps: urasc improvizatiile. Aceste sincronizatoare nu sunt ca un ciocan: iei un lemn, legi o piatra si merge ca si ciocan. Este ceva mai finutz. Personal inainte de orice operatie de sincronizare: 1. bujii noi 2. filtru aer nou 3. demontat carburi si curatat bine bine 4. analizat amestec pe fiecare carburator in functie de bujie sau bujie tip colortune + reglajul corespunzator la surubul de mixture aer-benzina 5. sincronizat daca se face numai pct5, nu este o treaba completa. Cand reglam carbs in bucuresti faceam pasii 3-4-5 daca clientul nu dorea schimbul la bujii si filtru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Martie 28, 2009 Share Postat Martie 28, 2009 de acord cu tine, schema aia cu furtunurile din plastic din schema de mai sus mi se pare cea mai precisa. adica cea pe principiul vaselor comunicante. eu ma gandesc sa fac unul redus la scara, cu tuburi din sticla pt a nu se contracta si cu lichid de frana sau ceva mai stabil la comprimare/decomprimare. ideea e ca orice ai face tot vei avea dezechilibru intre ele pt ca furtunurile care le pui de la aparat la mobra tot se vor strange putin. deocamdatra o sa ma multumesc cu unul mecanic cumparat de-a gata, ca sa-mi fac treaba. e problema cu timpul... P.S. pluralul de la furtun=furtunuri. asa parca stiu din DEX. verifica tu ai dreq, iar mi-au luat-o altii inainte. asta pare cel mai precis aparat: syncpro http://www.whitehorsepress.com/product_inf...roducts_id=5881 http://www.whitehorsepress.com/popup_image.php?pID=5881 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 (editat) este cu niste bare metalice care culiseaza in interiorul tuburilor de sticla (plastic). in partea de jos au niste resorturi. barele metalice ies din tuburi in partea de jos dar sunt etanse. o sa demontez capacul din spate si o sa pun o poza. de ce scrie cmHg pe ecranul de la dispozitiv?(carbtune?), Hg(hidrargir) stiu ca inseamna mercur in tabelul lui Mendeleev si cm, evident centimetri resorturile poate au rol de a regla depresiunea formata in interiorul tubului, pentru a nu "da peste cap" scala de masura, adik sa nu mai poti masura nimic Editat Aprilie 1, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_Blade_ Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 de ce scrie cmHg pe ecranul de la dispozitiv?(carbtune?), Hg(hidrargir) stiu ca inseamna mercur in tabelul lui Mendeleev si cm, evident centimetri resorturile poate au rol de a regla depresiunea formata in interiorul tubului, pentru a nu "da peste cap" scala de masura, adik sa nu mai poti masura nimic pai ideea nu este sa obtii o valoare anume. in functie de cilindrul de baza trebuie sa regelzi celelalte carb sa aiba aceeasi valoare a depresiunii ca cel de baza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 ...nu am o problema cu masuratul, imi dau seama.....klar...nu conteaza cate unitati arata pe ecran..... ziceai ca are tuburi de metal si pe cadran scrie mercur...doar atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Aprilie 1, 2009 Share Postat Aprilie 1, 2009 Din cate imi dau seama la al meu, carbtune nu are arcuri la barele de metal... depresiunea care se formeaza deasupra lor invinge propria lor greutate. Scrie cmhg pentru ca e acelasi principiu ca la cele care au mercur si cu principiul de masurare al presiunii atmosferice ( ca la meteo cand zice presiunea atmosferica ). Oricum se simte diferenta intre un motor nesincronizat si unul sincronizat cu un astfel de aparat chiar daca nu are precizia aparatelor profesionale care sunt muult mai scumpe. Si oricum 2 cmhg cam cat e limita max dintre depresiunile de pe fiecare carburator eu zic ca e suficienta astfel incat o eventuala eroare a aparatului sa nu influenteze asa mult reglarea carburatoarelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Aprilie 2, 2009 Share Postat Aprilie 2, 2009 Din cate imi dau seama la al meu, carbtune nu are arcuri la barele de metal... depresiunea care se formeaza deasupra lor invinge propria lor greutate.Scrie cmhg pentru ca e acelasi principiu ca la cele care au mercur si cu principiul de masurare al presiunii atmosferice ( ca la meteo cand zice presiunea atmosferica ). Oricum se simte diferenta intre un motor nesincronizat si unul sincronizat cu un astfel de aparat chiar daca nu are precizia aparatelor profesionale care sunt muult mai scumpe. Si oricum 2 cmhg cam cat e limita max dintre depresiunile de pe fiecare carburator eu zic ca e suficienta astfel incat o eventuala eroare a aparatului sa nu influenteze asa mult reglarea carburatoarelor. ms, o sa imi achizitonez si eu unul..momentan motorul e ceas elvetian...asa k nu e nevoie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristiangsl Postat Aprilie 3, 2009 Share Postat Aprilie 3, 2009 ms,o sa imi achizitonez si eu unul..momentan motorul e ceas elvetian...asa k nu e nevoie Oricum o verificare din cand in cand e binevenita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Aprilie 6, 2009 Share Postat Aprilie 6, 2009 Oricum o verificare din cand in cand e binevenita. pai in manual scrie la cati km verific Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
auto_geo Postat Aprilie 24, 2009 Share Postat Aprilie 24, 2009 Sincronizez carburatoare, reglare consum CU BUJIE TRANSPARENTA, spalare carburatoareReparatii scutere; motociclete , segmentare etc, preturi avantajoase sudura argon manete frana, ambreiaj, scarite etc tapiterie shei SI LA DOMICILIU-bucuresti-giurgiu 0766801145 prietene, foarte interesante lucruri faci tu, numai ca trebuie sa le scrii in sectiunile din forum special facute pt asta. adica, mai pe romaneste, aici te-ai bagat "ca musca in c_rul calului". citeste si tu regulamentul ca de-aia este facut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 poate sa-mi spuna si mie cineva ce este,,,,,BUJIA TRANSPARENTA,,,,, si poate o poza cu ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 colortune. nu e cine-stie ce, am si eu o porcarie de asta, da scanteia peste tot, nu merita si nici nu e precisa. am preferat sa folosesc un analizor de gaze. mult mai precis si mai rapid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu 265 Postat Aprilie 25, 2009 Share Postat Aprilie 25, 2009 (editat) analizatorul de gaze stiu ce e<lucrez cu el>dar nu-mi dau seama ce e bujia transparenta sau la ce ii spuneti voi asa Editat Aprilie 25, 2009 de kelu 265 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
speedGSXR Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 eu am sincronizat carburatoarele la un baiat se ocupa si cu lipit carene, si vopsire, de toate si au iesit foarte bine , se simte diferenta, va las un nr si va poate ajuta 0766801145 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 27, 2009 Share Postat Aprilie 27, 2009 eu am sincronizat carburatoarele la un baiat se ocupa si cu lipit carene, si vopsire, de toate si au iesit foarte bine , se simte diferenta, va las un nr si va poate ajuta 0766801145 la tine adica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 28, 2009 Share Postat Aprilie 28, 2009 Sincronizator de genul DIY (Fati-l singur ).. Elemente componente : furtun de gradina, cca 3-3.5 m(cat sa intre fix peste furtunul de benzina de dacie), una bucata scripete care il aveam agatat de o grinda, 1 bucata furtun de benzina dacie si cam juma de L de apa (da, apa). Instructiuni de folosire.. Pornesti motorul, te asiguri ca nu este prea putina apa in furtun (adica nu e pericol sa traga apa in motor, accelerand usor). Dupa toate astea, se poate face sincronizarea cu precizie destul de mare. Pozele pe la sfarsitul saptamanii, cand dau de ele, ca le-am uitat prin alt calc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 Sincronizator de genul DIY (Fati-l singur ).. Elemente componente : furtun de gradina, cca 3-3.5 m(cat sa intre fix peste furtunul de benzina de dacie), una bucata scripete care il aveam agatat de o grinda, 1 bucata furtun de benzina dacie si cam juma de L de apa (da, apa). Instructiuni de folosire.. Pornesti motorul, te asiguri ca nu este prea putina apa in furtun (adica nu e pericol sa traga apa in motor, accelerand usor). Dupa toate astea, se poate face sincronizarea cu precizie destul de mare. Pozele pe la sfarsitul saptamanii, cand dau de ele, ca le-am uitat prin alt calc eu mi-am facut un sincronizator din furtunuri transparente si am pus ulei de motor in ele , merge brici ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 iegzact.. ideea de baza conteaza, ca pe urma nu are cum sa nu functioneze daca esti nitel atent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Aprilie 29, 2009 Share Postat Aprilie 29, 2009 iegzact.. ideea de baza conteaza, ca pe urma nu are cum sa nu functioneze daca esti nitel atent un lucru nu stiu eu in schimb si anume cum reglez amestecul astfel incat sa fie cat mai bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.