Gogule Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 o intrebare...cum umblu la pilot screw cu carburile montate? ca m-am chinuit si tot nu ma reusit...e vb de gsx-f. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Ai facut corect acuma Ordinea de sincronizare este 1 cu 2, apoi 3 cu 4, apoi 2 cu 3 dupa care reiei pana ce obtii acelasi nivel la toti. Motorul trebuie sa fie cald, adeca la temp la care iti functioneaza la drum lung. Grija mare daca e racit doar cu ulei si aer, deci fara apa, ca il poti distruge daca se incinge prea tare. mutumesc tare mult pentru raspuns ...............are radiator de racire............ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 o intrebare...cum umblu la pilot screw cu carburile montate? ca m-am chinuit si tot nu ma reusit...e vb de gsx-f. He he... iti tre surubelnita aia cu maner lung, la 90 de grade. mutumesc tare mult pentru raspuns ...............are radiator de racire............ Poa' sa aiba! Daca nu e racit cu apa + ventilator comandat de termocupla, o sa il calezi. Si al meu are radiator, dar lasat 10 min la relanti face evacuarea mai rosie ca lava Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Poa' sa aiba! Daca nu e racit cu apa + ventilator comandat de termocupla, o sa il calezi. Si al meu are radiator, dar lasat 10 min la relanti face evacuarea mai rosie ca lava dar este tare sensibila.....cand ating cu surubelnita surubul de reglaz se si accelereaza....cred ca trebuie sa lucrez mai finut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Da, mult mai finut, daca apesi pe surub mai tare de fapt accelerezi tu cu surubelnita pentru ca surubul se afla chiar pe parghia clapetelor de acceleratie. Roteste suruburile fara sa apesi prea tare pe ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Da, mult mai finut, daca apesi pe surub mai tare de fapt accelerezi tu cu surubelnita pentru ca surubul se afla chiar pe parghia clapetelor de acceleratie. Roteste suruburile fara sa apesi prea tare pe ele. am zis eu ca trebuie sa le dau de cap pana la urma.................. Mesaj completat am reusit sa le sincronizez cu furtunul.....e relativ simplu cand vezi despre ce e vorba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 (editat) am zis eu ca trebuie sa le dau de cap pana la urma..................Mesaj completat am reusit sa le sincronizez cu furtunul.....e relativ simplu cand vezi despre ce e vorba baga o poza cu aparatul.. am facut si eu unul dar imi trage incontinuu lichidul. ..dc ? am obturat furtunul dar degeaba,trage mai lent dar tot nu sta stabil.. Mesaj completat baga o poza cu aparatul.. am facut si eu unul dar imi trage incontinuu lichidul. ..dc ? am obturat furtunul dar degeaba,trage mai lent dar tot nu sta stabil.. Mesaj completat baga o poza cu aparatul.. am facut si eu unul dar imi trage incontinuu lichidul. ..dc ? am obturat furtunul dar degeaba,trage mai lent dar tot nu sta stabil.. idei ? Editat Aprilie 27, 2010 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Poate nu l-ai strans bine pe un stut, si trage si aer de afara pe langa ce vine din admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 (editat) Poate nu l-ai strans bine pe un stut, si trage si aer de afara pe langa ce vine din admisie. pai daca ar trage aer fals,nu ar trebui sa aiba si mai putina putere de absorbtie ? dar de ce creste continuu,nu se opreste ? Editat Aprilie 27, 2010 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Evident ca i-ar creste coloana la care nu trage aer fals Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Evident ca i-ar creste coloana la care nu trage aer fals pai problema e ca trage prea mult lichid din sticla.am bagat pe furtun cate 1 pix ca sa traga mai obturat dar degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Chiar nu inteleg de ce folositi treaba aia cu sticla? Serios... Mai multe imbinari pe unde ar putea intra aer, mai multe rahaturi... Incearca sa intelegi principiul... Dupa ce il intelegi, iti dai seama ca cel mai simplu si eficient e sa folosesti un furtun cu ulei, fara alte sticle fara alte complicatii. Un simplu furtun cu ulei = eficienta maxima cu efort minim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryan Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 (editat) Chiar nu inteleg de ce folositi treaba aia cu sticla? Serios... Mai multe imbinari pe unde ar putea intra aer, mai multe rahaturi... Incearca sa intelegi principiul... Dupa ce il intelegi, iti dai seama ca cel mai simplu si eficient e sa folosesti un furtun cu ulei, fara alte sticle fara alte complicatii. Un simplu furtun cu ulei = eficienta maxima cu efort minim. deci daca iau capetele la furtune(care intra in sticle) si le unesc,iar apoi pun lichid in furtun si conectez celelalte capete la stuturile de pe galerie merge ? deci tot ce tre sa fac e sa renunt la sticle si sa unesc capetele alea si sa pun lichid in furtune Editat Aprilie 27, 2010 de maryan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Exact Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 (editat) E una lume care n-a făcut fizică!!! Presiunea atmosferică (adik 1 atm) este echivalentă cu presiunea exercitată de 760 mm coloană de Hg sau 1,03 m coloană de apă pe suprafața de 1 cm2. Știind că depresiunea în galerie este undeva între 0,2 - 0,5 atm (specificată pentru fiecare motocicletă). Coloana ce trebuie realizată ptr măsurătoare directă este direct proporțională cu densitatea lichidului utilizat (parcă uleiul plutește, deci este mai ușor decât apa, care va să zică, coloana este mai lungă!!) Se folosesc vacuumetrele diferențiale cu tub (cele în buclă închisă între 2 carburatoare) în ipoteza că diferențele de vacuum între galerii sunt mai mici. Oricum, cele două ramuri se clampează în momentul pornirii, atunci când motorul se învârte încet, deoarece coloana se mi?că rapid între cele 2 galerii. Oricum, părțile verticale ale buclei trebuie să aibă măcar 1,5 m (echivalent a 0,1 - 0,15 atm vacuum pe coloană de ulei). La decalaje mai mari, uleiul este aspirat către una dintre galerii. unele vacuumetre diferențiale au ca dispozitiv de siguranță supape bilă în capetele de buclă, care să obtureze tubul atunci când coloana deviază prea mult. Metoda de măsurătoare diferențială este cea mai fidelă, trebuie făcută cu un ulei cu vâscozitate redusă, care să nu adere la pereți f. mult (vrem să vedem nivelul, nu să ungem uniform pereții)..se folosește ulei, până la urmă nu-i bai dacă scapă în motor. Nu vreți bătaie de cap: 1. Cumpărați-vă vacuumetre 2. Țineți-vă ca frații cu prietenii care au așa ceva 3. Dacă nu și nu, luați fizica de la început, un principiu necunoscut nu poate fi aplicat Editat Aprilie 28, 2010 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 ...Metoda de măsurătoare diferențială este cea mai fidelă, trebuie făcută cu un ulei cu vâscozitate redusă, care să nu adere la pereți f. mult (vrem să vedem nivelul, nu să ungem uniform pereții)... Ai dreptate in tot ce-ai scris. La mine a mers cu apa chioara, masuratoarea fiind mult mai precisa din motivele expuse de tine. In sa unii m-au contrazis, zic eu degeaba, una este sa faci si sa scri si alta doar sa scri ce crezi. Pendularea lichidului din furtun o stabilizezi prin strangularea furtunului prin ce metoda vrei, undeva intre cele doua nivele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Ai dreptate in tot ce-ai scris. La mine a mers cu apa chioara, masuratoarea fiind mult mai precisa din motivele expuse de tine. In sa unii m-au contrazis, zic eu degeaba, una este sa faci si sa scri si alta doar sa scri ce crezi. Pendularea lichidului din furtun o stabilizezi prin strangularea furtunului prin ce metoda vrei, undeva intre cele doua nivele. Nimeni nu-i profet în țara lui Acum că am zis ce "avem" pe suflet, fiecare e liber să facă ce vrea .... da' pe la motoriÂşca lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 personal nu imi plac metodele tiganesti. Pentru o problema data, trebuie sa ai sculele potrivite. Nu sarme, improvizatii etc. Pierdeti mai mult timp si nervi decat sa cumparati un set de vacuumetre. Acum am luat vacuumetre cu coloana de mercur. Sunt foarte bune. Se gasesc in Anglia cu 100lire. Nu e mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 La salariul meu de 250 de euro zici că e ieftin? Mesaj completat Dane, ai legătura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 personal nu imi plac metodele tiganesti. Pentru o problema data, trebuie sa ai sculele potrivite. Nu sarme, improvizatii etc. Pierdeti mai mult timp si nervi decat sa cumparati un set de vacuumetre. Acum am luat vacuumetre cu coloana de mercur. Sunt foarte bune. Se gasesc in Anglia cu 100lire. Nu e mare lucru. La salariul meu de 250 de euro zici că e ieftin?Mesaj completat Dane, ai legătura. Amandoi aveti la fel de buna dreptate. Pare-se ca sincronizarea in turatii, in sarcina e altfel decat sincronizarea in turatii pe loc, treaba numa de al' de Sus stiuta... Asadar... daca ai o mobra ~ ieftina, faci cu furtunu, da pentru nirvana sincronizarii iei un twinmax sau carbtune si il agati de motor si vezi in sarcina ce si cum trage. Numa ca sincronizatu asta in sarcina e mai greu daca ai carburile sub rezervor, ca tre sa ai si benzen de undeva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AntIs0cI@L Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Am auzi de un anumit domn Padure, imi puteti da cateva detalii ?(zona, contact, site si daca se ocupa si de altceva in afara de carburatoare?) TY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 (editat) Amandoi aveti la fel de buna dreptate. Pare-se ca sincronizarea in turatii, in sarcina e altfel decat sincronizarea in turatii pe loc, treaba numa de al' de Sus stiuta... Asadar... daca ai o mobra ~ ieftina, faci cu furtunu, da pentru nirvana sincronizarii iei un twinmax sau carbtune si il agati de motor si vezi in sarcina ce si cum trage. Numa ca sincronizatu asta in sarcina e mai greu daca ai carburile sub rezervor, ca tre sa ai si benzen de undeva Nu-s cel de Sus, dar îți spun eu de unde vin diferențele: este evident că în funcție de sarcină, aceeași turație se obține la un anumit grad de deschidere a clapetei. Valoarea depresiunii este dată de rezistența dinamică impusă fluxului de aer de toate alea (presiune dinamică a aerului la intrare în airbox, configurarea fluxului in airbox, rezistența filtrului, curgeri laminare au ba, alea-alea). Măsurarea la diferite niveluri ale sarcinii, în funcție de caracteristicile carbului, coroborat cu măsurări ale puterii și a valorilor gazelor de eșapament ajută la ''tuning''-ul optim al motorului (da' standu', standu' cât costă) Dar de asta se ocupă profesioniștii ... discutăm de ceea ce facem noi ptr întreținerea motorului, nu dizertăm ptr lucrări de doctorat ... Editat Aprilie 30, 2010 de nflt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Urmatorul test o s ail fac cu un Twinmax cu mobra turata pe loc, apoi turata in sarcina, sa vad diferenta. Chiar is curios. Ca oricum, pana la urma conteaza sa fie sincronizate in sarcina, nu pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 La salariul meu de 250 de euro zici că e ieftin?Mesaj completat Dane, ai legătura. In Romania, personal m-am combinat cu 4 prieteni si ne-am luat o gramada de scule. In timp e foarte avantajos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 Testarea se face pe stand cu sarcină progresivă. Îți pot apărea diferențe date de grade difeerite de permeabilitate a filtrelor. În mers, ai nevoie de cineva care să citească, problema este că nu ai posibilitate de a interveni. Plecăm totuși de la premiza că manualele de service indică sincronizarea în gol de sarcină ca fiind suficientă ... Mesaj completat In Romania, personal m-am combinat cu 4 prieteni si ne-am luat o gramada de scule. In timp e foarte avantajos. D-ăsta îmi ești! nu știam pe vremea aia că ești un prooroc al cooperativizării ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.