petru_xxl Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Cam acolo vroiam sa ajung si eu, nimeni nu e mama omida sa stie cat sa regleze "Mr. Surubelul" juma` de tura, un sfert de tura, poate e bun asa. Cu un aparat de masurat nivelul oxigenului rezolvi altfel problema. Daca nu, dupa carte le reglezi (ca o fi 15,1 sau 14,3 de ex. asta e) dupa care le sincronizezi sa "traga" toate odata. Alta solutie eu nu stiu. P.S. am bujie Gunson Colortune de 10mm noua, nefolosita, pentru cine vrea sa se joace, detalii pe PM. » Post actualizat in 14 Mar 2016 12:04Si daca tot am luat o mica pauza. Sa va arat o bujie corespunzatoare, pe barosaneala sau cum se mai zice ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Sa nu va chinuiti http://m.ebay.com/itm/271895506999 Si vrei sa dau doua sute de coco doar ca sa verific practica lui TNG (ca teoria e de partea mea)? Nu multam cu urechea, surubelnita plus "sticlutele" ma descurc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Si vrei sa dau doua sute de coco doar ca sa verific practica lui TNG (ca teoria e de partea mea)? Nu multam cu urechea, surubelnita plus "sticlutele" ma descurc. Nu trebuie sa verifici pe nimeni, dar parerea mea este ca nu ai urechea asa formata cum stie sa citeasca acel aparat, iar daca vrei un reglaj foarte bun al carburatoarelor iti trebuie un 2-a sute de coco . As mai adauga ca "urechea" influenteaza mult performanta si consumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 (editat) » Post actualizat in 14 Mar 2016 12:04 Si daca tot am luat o mica pauza. Sa va arat o bujie corespunzatoare, pe barosaneala sau cum se mai zice ) Ce consuma mai mult: benzina sau ulei? Editat Martie 14, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 (editat) Salutare! As avea si eu o problema,daca doriti sa ma ajutati cu un sfat e ok.. 4 carburatoare,3 raspund la reglarea surubului aer/benzina,NR.1 nu are chef. Daca il insurubez complet sau il scot 4 ture nu modific relantiul si inca ceva,daca astup cu mana gura de aer a carburatorului nr1 care vine din airbox iar nu se intampla nimic,la celelalte carburatoare da sa moara motoru.. Carburatoarele sunt curatate luna si suflate cu aer comprimat,pe nr1 l am verificat pe toate partile si de scurgeri de aer. Am crezut ca e din sincronizare si ca e aiurea pusa clapeta lu' nr1,dar nu era asa si raspunde la sincronizare. Motoru trage foarte bine n are nici o problema,singurele simptome sunt asa: -la accelerare brusca in gol are o ezitare si un carait -relantiul oscileaza cam cu 100-150 rpm si pare sa intrerupa cateodata 0.1 sec ceva de genu.. Cine are chef sa citeasca tot postu asta si sa isi dea cu parerea tind sa-i multumesc frumos. Editat Martie 14, 2016 de hypnotech24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petru_xxl Postat Martie 14, 2016 Share Postat Martie 14, 2016 Ce consuma mai mult: benzina sau ulei? Nu stiu, nu am auzit-o pornita si nici nu am reusit sa o pornesc (cu alta bujie evident), a ajuns la mine dupa multe sfaturi ale prietenilor de calatorie a proprietarului care efectiv nu puteau respira cand era in fata lor )) toba e plina de ulei (mai mult o pacura asa de vreo 2mm ) ). E vorba de o Honda xr125 2005 "modificata" in soproneata de "meseriasi" la vreo 150cc. Nu am desfacut inca motorul dar am sa fac un + mare mai mult ca sigur cand v-a fi momentul, momentan ii caut cilindru cu piston si segmenti (kit complet), iar chiulasa am sa o dau la reconditionat. Ce ma uimeste pe mine este ca totusi a functionat pana a ajuns in halul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Salutare! As avea si eu o problema,daca doriti sa ma ajutati cu un sfat e ok.. 4 carburatoare,3 raspund la reglarea surubului aer/benzina,NR.1 nu are chef. Daca il insurubez complet sau il scot 4 ture nu modific relantiul si inca ceva,daca astup cu mana gura de aer a carburatorului nr1 care vine din airbox iar nu se intampla nimic,la celelalte carburatoare da sa moara motoru.. Carburatoarele sunt curatate luna si suflate cu aer comprimat,pe nr1 l am verificat pe toate partile si de scurgeri de aer. Am crezut ca e din sincronizare si ca e aiurea pusa clapeta lu' nr1,dar nu era asa si raspunde la sincronizare. Motoru trage foarte bine n are nici o problema,singurele simptome sunt asa: -la accelerare brusca in gol are o ezitare si un carait -relantiul oscileaza cam cu 100-150 rpm si pare sa intrerupa cateodata 0.1 sec ceva de genu.. Cine are chef sa citeasca tot postu asta si sa isi dea cu parerea tind sa-i multumesc frumos. Ar fi fost ok sa spui si despre ce motor este vorba,in felul acesta stim si ce carburatoare ai..sa nu zici R6In rest. Test compresie. Verificat daca trage aer fals Verificat daca functioneaza acel cilindru..scantee,temperatura galerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Sa nu va chinuiti http://m.ebay.com/itm/271895506999 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 (editat) Honda hornet 2002 -galeria se incinge imediat (adica toate 4 sunt ok) -ti am zis,i-am dat cu spray de curatat carburile peste tot pe langa carburator,nu pare sa traga aer fals -in 3 pistoane nu merge,iar in sarcina trage f ok,problema ce ma sacaie e strict la relanti Intr-adevar la testu de compresie m-am gandit si eu desi daca ar fi fost o problema de aici nu sunt sigur ca ar mai fi mers ok in sarcina Inca o intrebare,poate stupida,cand am verificat daca functioneaza surubul de aer/gaz,relantiul era pe la 1300. Daca clapeta de acceleratie de la nr1 sa zicem ca era deschisa mai mult decat celelalte,se poate sa sara peste "slow circuit" controlat de surubul ala? sa traga benzina direct pe main jet? Editat Martie 15, 2016 de hypnotech24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 (editat) Inca o intrebare,poate stupida,cand am verificat daca functioneaza surubul de aer/gaz,relantiul era pe la 1300. Daca clapeta de acceleratie de la nr1 sa zicem ca era deschisa mai mult decat celelalte,se poate sa sara peste "slow circuit" controlat de surubul ala? sa traga benzina direct pe main jet? In mod normal nu are cum sa sara peste, "slow circuit" se aditioneaza la cam toate regimurile de functionare, nu zic toate pentru ca la 535 de exemplu, circuitul de slow este luat din main iar la clapeta deschisa la maxim se diminueaza benzina ce trece prin slow. Editat Martie 15, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Am descoperit buba,bujii cumparate noi acum o sapt...... Bujia nr 1 are 0 joc,s a indoit capu ala metalic,era ok cand am bagat o...... (cuvant urat) de romania cu chinezariile vietii....... Am stat de o sapt sa imi sparg creierii ce are... Acum de la ce poate sa fie chestia asta,le am strans prea tare? Bujiile vechi erau ok din punctu asta de vedere,doar fff afumate pt ca un "mester" mi a desfacut suruburile de amestec la 4 ture si mi a zis sa nu ma ating de ele.... » Post actualizat in 15 Mar 2016 08:55 O sa masor dimensiunea bujiilor cand ajung acasa :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 N-are legatura cu stransul, afumate sunt de la amestecul prea bogat sau compresie mica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Man,eu ziceam de cele vechi ca sunt DOAR afumate..astea noi,nr 1 e facut praf,distanta dintre electrod si bucatica metalica intre care face scanteie e 0 barat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Honda hornet 2002 -galeria se incinge imediat (adica toate 4 sunt ok) -ti am zis,i-am dat cu spray de curatat carburile peste tot pe langa carburator,nu pare sa traga aer fals -in 3 pistoane nu merge,iar in sarcina trage f ok,problema ce ma sacaie e strict la relanti Intr-adevar la testu de compresie m-am gandit si eu desi daca ar fi fost o problema de aici nu sunt sigur ca ar mai fi mers ok in sarcina Inca o intrebare,poate stupida,cand am verificat daca functioneaza surubul de aer/gaz,relantiul era pe la 1300. Daca clapeta de acceleratie de la nr1 sa zicem ca era deschisa mai mult decat celelalte,se poate sa sara peste "slow circuit" controlat de surubul ala? sa traga benzina direct pe main jet? daca ti-e asa greu sa faci un test de compresie nu prea are rost , poti da inca o data jos carburile sa vezi daca e infundat pasajul , e foarte mica gaurica, sub 1 mm diametru, ca sa intelegi ceva dintr-un manual de reparatie trebuie sa uiti de termenii "surubul aer/gaz" , e un surub dar regleaza DOAR BENZINA !!! (in acelasi fel in care robinetul de apa calda regleaza doar apa rece , pt vlad58 tema pentru acasa) slow circuit este altceva ! vad ca ai descoperit bujia pana sa postez. deci mergea in 3 ti-as recomanda un servis Am descoperit buba,bujii cumparate noi acum o sapt...... Bujia nr 1 are 0 joc,s a indoit capu ala metalic,era ok cand am bagat o...... (cuvant urat) de romania cu chinezariile vietii....... Am stat de o sapt sa imi sparg creierii ce are... Acum de la ce poate sa fie chestia asta,le am strans prea tare? Bujiile vechi erau ok din punctu asta de vedere,doar fff afumate pt ca un "mester" mi a desfacut suruburile de amestec la 4 ture si mi a zis sa nu ma ating de ele.... » Post actualizat in 15 Mar 2016 08:55 O sa masor dimensiunea bujiilor cand ajung acasa :/ i-ai dat drumu in gaura .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Man,eu ziceam de cele vechi ca sunt DOAR afumate..astea noi,nr 1 e facut praf,distanta dintre electrod si bucatica metalica intre care face scanteie e 0 barat Unul dintre punctele care ti-am spus sa le urmaresti a fost daca cilindrul are scantee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 daca ti-e asa greu sa faci un test de compresie nu prea are rost , poti da inca o data jos carburile sa vezi daca e infundat pasajul , e foarte mica gaurica, sub 1 mm diametru, ca sa intelegi ceva dintr-un manual de reparatie trebuie sa uiti de termenii "surubul aer/gaz" , e un surub dar regleaza DOAR BENZINA !!! (in acelasi fel in care robinetul de apa calda regleaza doar apa rece , pt vlad58 tema pentru acasa) slow circuit este altceva ! vad ca ai descoperit bujia pana sa postez. deci mergea in 3 ti-as recomanda un servis i-ai dat drumu in gaura .. Fii mai concret cu intrebare directa ca sa-mi fac tema corect. Slow circuit nu se ocupa de ralanti si regimul de putere mica? Am sutinut cumva eu alt robinet? Desi in paranteza fie spus pentru o informare corecta sunt carburatoare care au reglajul pe partea de AER. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Fii mai concret cu intrebare directa ca sa-mi fac tema corect. Slow circuit nu se ocupa de ralanti si regimul de putere mica? Am sutinut cumva eu alt robinet? Desi in paranteza fie spus pentru o informare corecta sunt carburatoare care au reglajul pe partea de AER. la chinez s-ar putea sa nu ai decat main si screw jet, el are si slow, asta e diferenta, sa nu le confunde ca nu sunt acelasi lucru. sunt, dar nu la motociclete japoneze in ultimii 30 de ani incoace, sunt in general la drujbe sau motocositoare dar si la alea mai nou se regleaza doar benzina. mai sunt carburi cu 4 sau 5 circuite, dar nu asta este discutia aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 (editat) la chinez s-ar putea sa nu ai decat main si screw jet, el are si slow, asta e diferenta, sa nu le confunde ca nu sunt acelasi lucru. sunt, dar nu la motociclete japoneze in ultimii 30 de ani incoace, sunt in general la drujbe sau motocositoare dar si la alea mai nou se regleaza doar benzina. mai sunt carburi cu 4 sau 5 circuite, dar nu asta este discutia aici. Din cate stiu eu jiclorul de slow se ocupa de ralanti si de slow nu am spus altceva, unde e contradictia dintre ce afirmam noi? Te referi ca ai doua cai din acel jiclor una directa si una prin screw? Editat Martie 15, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Din cate stiu eu jiclorul de slow se ocupa de ralanti si de slow nu am spus altceva, unde e contradictia dintre ce afirmam noi? Te referi ca ai doua cai din acel jiclor una directa si una prin screw? slow jet e altu !!!!!! nu ala cu surub !!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 (editat) slow jet e altu !!!!!! nu ala cu surub !!!!! Nu deriva din acelasi jiclor la tine? Editat Martie 15, 2016 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Chill guys.. Multumesc frumos tuturor ce au raspuns.. Pe cuvant daca inteleg cum functiona cilindru ala :/ banuiam ca e o problema din carburatie,pt ca d abia inlocuisem bujiile, incredibil............ Am masurat bujiile si au filetul mai lung..asta e..oare mi-a deteriorat si capul pistonului ? >.> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 (editat) Ce bujii ai pus? Pe Hornet ai CR9EH9 sau U27FER9 Editat Martie 15, 2016 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hypnotech24 Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 poate m-am exprimat eu gresit in romaneste...vorbeam de pilot system(pilot air jet,pilot fuel jet,pilot fuel screw) care se ocupa strict cu partea 0-1/4 acceleratie.. » Post actualizat in 15 Mar 2016 10:40denso tati,ca mi s a parut mie ca NGK urile sunt contrafacute =) » Post actualizat in 15 Mar 2016 10:44U27FER9=CR9EH-9...haha mersi de intrebare acum am inteles care-i buba,eu am primit U24FER9,a fost o greseala in catalogu magazinului >.< » Post actualizat in 15 Mar 2016 10:46Mersi fain Cesar si TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 Acum o poti rezolva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kawazaki Postat Martie 15, 2016 Share Postat Martie 15, 2016 N-ai cum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.