Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

salutare , vand 2 yamaha xs400 an 1980 in stare buna de functiunare si optica , una cu acte in regula, una fara

Pret 1000 euro amndoua (se dau doar impreuna)

tel. 0724263446 Cristi

attachicon.gif20131105_154655.jpg

» Post actualizat in 20 Feb 2016 19:09

vandut,

phiii..cat ghinion!!!, acum am intrat aici..ti le as fi luat instant!..le ai dat pe degeaba..as zice cu obida!:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 1,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tocmai ce am terminat de asamblat FJ-ul de mai sus şi azi, când să dau o tură am constatat două mici probleme:

- nu pot schimba vitezele în mers ci doar pe loc indiferent dacă e pornit sau oprit motorul

- când accelerez pentru decolare, se aprinde becul roşu la ulei. La ralanti se stinge sau dacă opresc şi repornesc motorul. Dacă accelerez pe loc, stând. becul nu se aprinde.

Am pus ulei mineral 20W-50, la recomandarea unui prieten care are şi el un FJ identic cu al meu numai că la el nu sunt aceste probleme. Cartea tehnică recomandă 20W-40 doar că eu am presupus că 20W-50 ar fi mai potrivit.

Înainte de a schimba uleiul, totul a funcţionat normal.

Aveţi careva vreo idee care ar putea fi cauza? E posibil ca uleiul (cam ieftin - Pemco iDrive 102) să influenţeze în aşa hal comportamentul motocicletei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie să crezi, eu spun doar ce am făcut. Problema e că iniţial pusesem ulei Pemco iDrive 102, (ceva ulei norvegian) numai că acest ulei nu e dedicat motocicletelor, deci nu conţine acei aditivi speciali necesari pentru transmisie. Bănuiala mea e că probabil nu a funcţionat corect ambreiajul din cauza uleiului şi de aceea nu am putut schimba vitezele. După schimbarea uleiului, şi-a revenit în 2-3 minute fără să fac absolut nimic altceva. În plus a dispărut şi problema cu lumina martor de la ulei. Şi toate astea doar cu un schimb...

post-3360-0-14338900-1458332994_thumb.jpg

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi.

Am trecut deja şi la "Level 2", adică Kawasaki Z 500 din 1982.

În paralel, pe altă "platformă" decurge şi un "joc" mai sofisticat cu IJ 56 din 1961. Ăsta îmi dă mult mai multă bătaie de cap.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se vinde un Kz400 din 76,

Motorul a fost desfăcut pentru schimbarea lanțului de distribuție, trebuie asamblat.

Se Mai dau la pachet un motor întreg, o furca, un set roti, un rezervor un set capace laterale.

Prețul este de 950 euro

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutare! Sunt proaspat posesor de motoreta aproape clasica( Honda NTV650 din 96'), cel putin pentru mine(clasica), si sunt in cautare de oameni cu aceeasi categorie de martoaga. Sau cel putin dati-mi de stire pe unde se intalnesc pasionatii acestei categorii, daca aveti idee. Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu din cate stiu nu se mai tine. Am fost de cateva ori acolo la intrunire..era mistocuta si f aproape de Bucale.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Şi în sfârşit m-am apucat şi eu de treabă după o pauză de 4 săptămâni. Tăblăria e vopsită, culasa revizuită şi-i dau bătaie înainte. Abia aştept să o testez cu ataş. Mai trebuie doar să desfac motorul pentru a-i schimba lanţul de distribuţie şi să dezasamblez complet restul motocicletei pentru sablare şi vopsire.

La AlfaVega SM mi-au cerut 750 lei pentru vopsirea în câmp electrostatic doar a celor trei roţi. Îmi puteţi recomanda ceva mai ieftin în zona SM, BH, MM? Nu ştiu cât ar trebui să coste în medie vopsirea electrostatică dar suma asta mi se pare totuşi cam mare. Menţionez că şi pe ataş pun roată tot de Kawasaki.

post-3360-0-06937600-1462562198_thumb.jpg

post-3360-0-05963800-1462562221_thumb.jpg

post-3360-0-04971800-1462562241_thumb.jpg

post-3360-0-39363700-1462562255_thumb.jpg

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Mai trebuie doar să desfac motorul pentru a-i schimba lanţul de distribuţie ...

 

Că tot veni vorba de lanț, am luat oleacă de țeapă. Lanțul de distribuție e în perfectă stare iar zornăitul se pare că provenea de la lanțul primar. A mai experimentat careva dintre voi problema? Adică motorul scotea zgomot ca și cum ar freca distribuția dar de fapt problema să fie de la lanțul primar. Sunt curios dacă odată cu schimbarea acestui lanț v-au dispărut zgomotele suspecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Că tot veni vorba de lanț, am luat oleacă de țeapă. Lanțul de distribuție e în perfectă stare iar zornăitul se pare că provenea de la lanțul primar. A mai experimentat careva dintre voi problema? Adică motorul scotea zgomot ca și cum ar freca distribuția dar de fapt problema să fie de la lanțul primar. Sunt curios dacă odată cu schimbarea acestui lanț v-au dispărut zgomotele suspecte.

ai mai facut ceva la ea ?. eu as vrea sa termin Gl ul in iarna asta...asa sa ma ajute Dumnezeu!))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am schimbat ambele lanţuri (cel de distribuţie şi cel primar de la arborele cotit către cutia de viteze) şi am asamblat motorul. Mi-a sosit lanţul primar ceva mai târziu decât planificasem (l-am comandat eu mai târziu, nu din vina distribuitorului) şi astfel că m-a prins vara. Evident că fiind vară, n-am mai lucrat nimic la motocicletdă ci tot dintr-o tură în alta am ţinut-o în fiecare week-end cu altă motocicletă. Vine toamna şi continui. Mai am de vopsit doar cadrul, revizia furcii, frânele şi telescoapele spate. Termin cu o sincronizare de carburatoare şi... cam atât. În rest motocicleta e şi vopsită.

 

Aaaaaa, era să uit. Evident că-i pun şi ataş, deci asta o să-mi cam ia ceva timp.


» Post actualizat in 29 Aug 2016 19:35

Mult succes cu GL-ul. Sper să termini mai repede decât mine cu Kawasaki-ul.

post-3360-0-48744200-1472499059_thumb.jpg

post-3360-0-68257700-1472499073_thumb.jpg

post-3360-0-03219400-1472499097_thumb.jpg

post-3360-0-81646500-1472499106_thumb.jpg

post-3360-0-57861300-1472499117_thumb.jpg

Editat de Dr_krl
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da. Am schimbat ambele lanţuri (cel de distribuţie şi cel primar de la arborele cotit către cutia de viteze) şi am asamblat motorul. Mi-a sosit lanţul primar ceva mai târziu decât planificasem (l-am comandat eu mai târziu, nu din vina distribuitorului) şi astfel că m-a prins vara. Evident că fiind vară, n-am mai lucrat nimic la motocicletdă ci tot dintr-o tură în alta am ţinut-o în fiecare week-end cu altă motocicletă. Vine toamna şi continui. Mai am de vopsit doar cadrul, revizia furcii, frânele şi telescoapele spate. Termin cu o sincronizare de carburatoare şi... cam atât. În rest motocicleta e şi vopsită.

 

Aaaaaa, era să uit. Evident că-i pun şi ataş, deci asta o să-mi cam ia ceva timp.

» Post actualizat in 29 Aug 2016 19:35

Mult succes cu GL-ul. Sper să termini mai repede decât mine cu Kawasaki-ul.

 

ai ceva filmare cu zgomotul motorului inainte de interventie?

 

eu am 550-ul (ZX) si suspectez un zgomot destul de metalic la ralanti (si la rece) sub 1800 rpm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...