Sari la conținut

Clasice- made in japan


Jean_Taxi
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor!

Sper sa ma primiti si pe mine pe aici!

De aproximativ 22 de ore sunt posesor al unui CX 500 E Sports din 1984,cu exact 16.002 mile reale!

Ma cam sperie nitel greutatea,ca-i cu vreo 20 de kg mai mult decat Aprilica mea si ajung cam pe varfuri jos,dar voi modifica nitel saua sa ajung mai bine.

De cand am cumparat-o,am primit deja 2 oferte!!!

Uitati-va la ea ce mandra-i!Dar de mine,ce sa mai spun(ultima poza)!

Am uitat sa spun ca e reconditionata in proportie de 95% si functionala 100%!Mai sunt niste maruntisuri,gen imbinarea elementelor de caroserie,gen de lucruri care imi fac o deosebita placere!


» Post actualizat in 22 Feb 2015 06:36

salut domnilor

deoarece sezonul moto incepe sa bata la usa iar eu am cam ramas pe jos ma gandesc serios sa imi achizitionez ceva insa cum bugetul este limitat iar internetul e la putere am aruncat un ochi pe mobile.de si uitati ce am gasit yamaha 650 als din 1985 (nu reusesc sa pun poze insa pun ID-ul anuntului 205255891 in caz k cineva este intereseat sa arunce o privire). deoarece nu prea cunosc acesta motocicleta iar cu germana sunt la pitici cu ajutorul lui goagle translate ))) am dedus k motocicleta este nepornita de 5 ani. deci ce puteri sa imi ziceti despre ea (fiabilitate costuri de intretinere etc.), credeti k merita efortul si mi se potriveste tinand cont ca eu am 1.93 inaltime ?

in speranta ca nu v-am plictisit cu detaliile si sunteti dispusi sa ma ajutati va multumesc anticipat

Ca si raport mobra/om te potrivesti la inaltimea ta!Eu am 1,67 si sunt cam la limita pe CX-ul ce l-am luat si ma gandesc sa modific nitel saua sa ajung macar cu jumatate de talpa jos,nu ca si balerinii pe varfuri!

Exista din gama Yamaha XJ 650,modelul Seca cu turbina din fabrica!Asa este si la Kawasaki modelul KZ 1300,la Suzuki XN 85 si la Honda CX 500 Turbo,Honda fiind prima din cele 4 branduri japoneze ce a fabricat si scos pe piata modelul cu turbina!

post-41801-0-57921300-1424586393_thumb.jpg

post-41801-0-53513700-1424586402_thumb.jpg

post-41801-0-03946000-1424586411_thumb.jpg

post-41801-0-10758400-1424586462_thumb.jpg

post-41801-0-09371100-1424586476_thumb.jpg

post-41801-0-41170900-1424586508_thumb.jpg

Editat de Cristian 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@ Cristian 1:

Un adevarat exemplu despre pasiunea pentru moto clasice. Sincere felicitari.

La multi kilometri frumosi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

Sper sa ma primiti si pe mine pe aici!

De aproximativ 22 de ore sunt posesor al unui CX 500 E Sports din 1984,cu exact 16.002 mile reale!

Ma cam sperie nitel greutatea,ca-i cu vreo 20 de kg mai mult decat Aprilica mea si ajung cam pe varfuri jos,dar voi modifica nitel saua sa ajung mai bine.

De cand am cumparat-o,am primit deja 2 oferte!!!

Uitati-va la ea ce mandra-i!Dar de mine,ce sa mai spun(ultima poza)!

Am uitat sa spun ca e reconditionata in proportie de 95% si functionala 100%!Mai sunt niste maruntisuri,gen imbinarea elementelor de caroserie,gen de lucruri care imi fac o deosebita placere!

» Post actualizat in 22 Feb 2015 06:36

Ca si raport mobra/om te potrivesti la inaltimea ta!Eu am 1,67 si sunt cam la limita pe CX-ul ce l-am luat si ma gandesc sa modific nitel saua sa ajung macar cu jumatate de talpa jos,nu ca si balerinii pe varfuri!

Exista din gama Yamaha XJ 650,modelul Seca cu turbina din fabrica!Asa este si la Kawasaki modelul KZ 1300,la Suzuki XN 85 si la Honda CX 500 Turbo,Honda fiind prima din cele 4 branduri japoneze ce a fabricat si scos pe piata modelul cu turbina!

Arata splendid!..cand o sa reusesc sa fac si io GL ul meu sa arate asa..o sa stiu ca n am trait degeaba!:))

» Post actualizat in 22 Feb 2015 21:19

Salut!

Nu stiu de e yamaha 650 als, dar mie mi se pare ca motocicleta e Yamaha XJ650!

Am vazut ca e foarte ieftina (300 de euro), dar sa stii ca si la noi sunt foarte ieftine motocicletele astea.

La cei 300 de euro mai trebuie sa pui transportul, dus-intors cu platforma sau duba ca sigur ni vei putea veni cu ea pe rotile ei, plus alte cheltuieli si s-ar putea sa ajungi pe la 800 de euro. Cine stie ce probleme mai are si va trebui sa bagi bani in reparatii si alte lucruri.

Gasesti la noi in tara XJ900 sau XJ750, in stare decenta, pana in 1.000 de euro!

 

Daca vrei o japoneza veche, dar in mintile ei si sa te bucuri de drum, nu de reparatii eu zic sa mai strangi niste bani si sa mai cauti.

Adevarat ai grait!:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu-ti sta bine pe ea. vinde-mi-o mie :)

Fa-mi o oferta ca sa ma motiveze s-o vand si,poate vorbim! :hug:

» Post actualizat in 23 Feb 2015 07:51

Super, zici ca-i scoasa din cutie, nu modifca nimic la ea, pune-ti incaltaminte cu ditamai talpile sau ciocati, vezi ca se face operatie pentru lungirea picioarelor.

S-o stapanesti sanatos si asa sa arate si peste tzspe-ani.

Vreau sa modific nitel inaltimea seii si voi ajunge mai bine jos!

Nu intentinez s-o modific in niciun fel,vreau sa-i pastrez tot la fel,fiind ultima generatie de CX-uri.

» Post actualizat in 23 Feb 2015 07:53

@ Cristian 1:

Un adevarat exemplu despre pasiunea pentru moto clasice. Sincere felicitari.

La multi kilometri frumosi!

Mersi Dane,o doresc de prea multi ani!

Mai ramane sa rezolv cu o mobra pentru nevasta-mea!

» Post actualizat in 23 Feb 2015 07:54

Wow, arata excelent Cx-ul! :10:

Saru-mana!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La cel putin 500 de euro peste cat am dat eu.Sau un schimb cu alta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A ajuns in sfirsit, dupa aproape un an in batatura mea, dupa un periplu prin tara, cu vaporul si cu remorca, frumusetea asta de Honduta!

A fost vinduta de Kato din Arad unui bun prieten de-al meu, Forin (@Dop), care nu are cat.A pe permis, dar isi dorea de mult sa intre in rindul calaretilor de cai inaripati...si dupa multe cautari (din partea mea, nicidecum a lui, ca doar el este profund ocupat, e martinar!) i-am rezolvat dorinta.

Urmeaza in primavara inscrierea, apoi permis, dupa care...vint din pupa!

Acum capra sta sub husa si asteapta o baterie noua, citeva retusuri si...caldura!

:)). mai putin drum a facut mobra asta din Germania pana la mine decat din Arad-Budapesta- garaj Ivan. Ma bucur ca a ajuns cu bine. Noutati prietene?

 

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci mult Honda San, Raduprint, este o batranica super.

Am luat-o de la un veteran din zona care n-o mai folosise de vreo 5-6 ani. Estetic arata f bne dar mecanic a trebuit sa ma var in ea pana la coate, noroc ca au Americanii 3 site-uri numai cu Goldwing Classic.

Una peste alta am reusit sa merg asta vara DK-IT-DK (approx 5500 km) fara evenimente)

O poza cu bordul, cred ca a fost nava spatiala cand a aparut :-D

Cand am vazut una dasta prin 1990 intr-o benzinarie din Austria am ramas stana de piatra ,mut de uimire.Era sa pierd autobuzul.Acu 6 ani prin Hamburg am vazut doua astfel de motociclete.In dreptul sediului unui ziar.Ziceai ca acum au venit de la uzina din Japonia.Incredibil de intretinute.Adevarate motoare de colectie.Fericiti cei ce le detin si le folosesc.Sunt invidios.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, impreuna cu un prieten, ne-am gandit sa salvam de la moarte doua relicve:

O Honda CB650 de prin 79 dupa seria de sasiu, fara motor si fara acte, dar cu piese bune, utile pentru o eventuala restaurare a uneia cu acte.

O Honda Cb550 din 75 cu mare parte din motor si inmatriculata cu actele la zi, inclusiv fiscal, care probabil va intra intr-o reconditionare. Nu cred ca imi voi permite sa o restaurez dar sper ca o voi pune pe picoare macar ca un custom.

post-43386-0-25963600-1424859130_thumb.jpg
post-43386-0-01178300-1424859139_thumb.jpg
post-43386-0-01883300-1424859151_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor!

... sunt posesor al unui CX 500 E Sports din 1984,cu exact 16.002 mile reale!

...

S-o stapinesti mindru si sanatos, mult si bine...si s-o lasi mostenire urmasilor la fel de frumoasa precum este acum!

Doar la kilometraj sa-i umbli nitel...adica sa-i adaugi citeva cifre mari in fata alora 16.000!!!

» Post actualizat in 25 Feb 2015 19:17

... mai putin drum a facut mobra asta din Germania pana la mine decat din Arad-Budapesta- garaj Ivan. Ma bucur ca a ajuns cu bine. Noutati prietene?

 

Salutare Kato! Capra este bine-merci sub husa si asteapta vreme calda ca sa-i fac schimbul de lichide, verificarea de primavara...ce mai, asteapta sa fie calarita! Amicul Dop asteapta sa-si ia cat.A pe abecedar si sa o incalece si el, pe sosea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri, impreuna cu un prieten, ne-am gandit sa salvam de la moarte doua relicve:

O Honda CB650 de prin 79 dupa seria de sasiu, fara motor si fara acte, dar cu piese bune, utile pentru o eventuala restaurare a uneia cu acte.

O Honda Cb550 din 75 cu mare parte din motor si inmatriculata cu actele la zi, inclusiv fiscal, care probabil va intra intr-o reconditionare. Nu cred ca imi voi permite sa o restaurez dar sper ca o voi pune pe picoare macar ca un custom.

Cand ti-am zis ca-i boala grea, n-ai crezut... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am retapitat si coborat saua(asta fiind singura modificare ce o are)si tot nu ajung cum as vrea eu la ea!

Cred ca voi fi nevoit sa renunt la bunicuta CX!!! :blush:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei s-o faci cado' sa stii ca nu accept decit daca mi-o livrezi cu saua originala, da?!

Ca io ajung lejer cu cracii jos, ca mi-a plouat mult la radacina! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am retapitat si coborat saua(asta fiind singura modificare ce o are)si tot nu ajung cum as vrea eu la ea!

Cred ca voi fi nevoit sa renunt la bunicuta CX!!! :blush:

Nu te grabi ca poate mai sunt solutii!

Ai verificat anvelopelele, sunt dimensiunile din talon? e posibil sa ai cauciucul pe spate un pic mai inalt...eu asa am avut

Poate e posibil sa se coboare suspensia...

 

Mai cauta solutii, e pacat sa renunti la un lucru frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...